Ik als Undeadquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Fortitude het volgende:
Dan moeten wij misschien maar is een keer een KLB LARP meeting houden.
Ik kom dan als een orc.
Een KLB larp meeting.. Hmm, ik voorzie een groot percentage orks en trollen..quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Fortitude het volgende:
Dan moeten wij misschien maar is een keer een KLB LARP meeting houden.
Ik kom dan als een orc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef Salatrel het volgende:
waarom larpen?
nou hierom toch?Om mannen gekleed in strak leer die op de grond liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
waarom larpen?
nou hierom toch?Aha. En dat is nou net het punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet dat je als vrouw naar zoiets toe wil. Al die kerels die daar komen zitten 364 dagen per jaar op zolder te WOW'en en zijn die ene dag per jaar vogelvrij. Die hebben een testostorongehalte, daar zegt de gemiddelde wielrenner U tegen. Elke zichzelf respecterende vrouw gaat daar niet rondlopen om als lustobject te dienen voor een leger geobsedeerde maagden die op vrouwen in kinky elfenpakjes vallen.
Tenzij je natuurlijk een vrouw bent die geen haar
beter is als de mannelijke variant.
Correct me if i'm wrong in deze.
Ps. vet he nog een stukje engels in mijn post
U MAD?
waarom larpen?
nou hierom toch?Nou wooptiedoo wat een mooie chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Dan ga ik als die vampier van twilightquote:
Niet zo gay doen hequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan ga ik als die vampier van twilight![]()
Of mag dat niet?
Zij houdt wel erg van gefotografeerd worden zeg:quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Oehlalaaaa dat wichie met die vleugelszeker nice
Zo is het in het echt ook hoor in een relatiequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:38 schreef Desunoto het volgende:
Die gast aan een ketting![]()
![]()
![]()
![]()
!
Dan spoor je toch ook niet helemaal.
Valeeraquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:43 schreef Wing het volgende:
Dit blijft de mooiste cosplay plaatje
[ afbeelding ]
Dat heb je zelf in de hand, voor advies -> R&Pquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zo is het in het echt ook hoor in een relatie
Hopelijk komen er dit jaar ook trekkies.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:03 schreef shadowflash het volgende:
Die starwars gasten verneuken het wel zeg
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef afcajos het volgende:
Wat de fuckWat een zootje triestheid bij elkaar.
Wint het niet van:quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:29 schreef j0rdii het volgende:
NOW ITS TIME FOR THE FINAL BATTLE GHHEHEGIHIHIAHHEGIHI
Magic missle!
Magic missle!
Magic missle!
Magic missle!
Magic missle!
am out of mana i need a potion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |