Staan die namen erop ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het staat erop, hè. En ik kan best aardig lezen.
Hoevaak? pff dat ga ik echt niet tellen ofzoo.....quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een dwangneurose dus? Hoe vaak heb je gekeken sinds die laatste post? En heb je ook een huis vol klokken dan?
Arriva-treinen. Die rood-witte.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Staan die namen erop ?![]()
Echt nog nooit gezien
Heb je als tijdkijker dan ook dat je bepaalde tijdstippen vaak ziet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoevaak? pff dat ga ik echt niet tellen ofzoo.....
En ja, heb 2 klokken in de woonkamer, 2 in de slaapkamer, en altijd op me telefoon aan het kijken enzo..
Ik zie altijd 13:37quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:21 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je als tijdkijker dan ook dat je bepaalde tijdstippen vaak ziet?
Zoals 16:16, of 22:22, enz.
Als je zoveel van treinen houdt heb je zeker ook wel Märklin of die andere merken die niet failliet zijnquote:
Nee, ik heb geen modeltreintjes.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:45 schreef Forskneck het volgende:
Als je zoveel van treinen houdt heb je zeker ook wel Märklin of die andere merken die niet failliet zijn
Opeens heb je het..................quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen modeltreintjes.
Ik vind het gewoon leuk om met de trein te reizen. Verder vind ik de dienstregelingen en alles wat daarbij komt kijken zeer interessant.
Hehe, neen. Ik zou heel graag bij een spoorbedrijf willen werken, maar niet bij het rijdend personeel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:37 schreef NBT het volgende:
Opeens heb je het..................
Do i look like i care?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tevaak. Dat is een regelrechte Nerd magnet.
Hee, een medestanderquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zie altijd 13:37![]()
haha, ik zie bijna elke tijd elke dag, maar 13:37 valt me gewoon op, of daar denk ik bij nee, weet ik veel... ook een tijd die ik vaak zie is: 07:02 ( en nee dan gaat me wekker niet hoor)
tsk! zo flauwquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Alleen vrouwen kunnen zich aanmelden bij TS.
Tsja, ik snap ook niet waarom het niet in R&P is blijven staan. Toch een serieus probleem lijkt me (wel luchtig gebracht door mij, juist omdat ik altijd hoop heb en kansen zie).quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow het staat in onz...
Ja, goh, wat vreemd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Tsja, ik snap ook niet waarom het niet in R&P is blijven staan. Toch een serieus probleem lijkt me (wel luchtig gebracht door mij, juist omdat ik altijd hoop heb en kansen zie).
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:19 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Jij doet ook echt alles waar maar bloed doorheen stroomt
wat hij zegt....quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je een beetje hard to get spelen..niet teveel...playfull!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |