Hey, Lienekien. Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Misschien een heel gek idee, maar in plaats van te verwachten dat de meiskes jou benaderen, zou je ook een meiske zelf kunnen benaderen. En een beetje belangstelling in haar tonen is ook een goed idee.
Lol, ik geef daar alleen een tip en deel mijn voedingslijst.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga je een beetje belerend lopen doen in het slank-topic! Ja, zo vergooi je daar subiet al je kansen.
Vrouwen houden niet van mannen die ze vertellen wat ze wel en niet mogen etenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, ik geef daar alleen een tip en deel mijn voedingslijst.
Nou, scoren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, ik geef daar alleen een tip en deel mijn voedingslijst.
Ja, goed joh. Met jou ook?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey, Lienekien. Hoe is het met je?
Over haar interesses. "What vind je van dit?' Wat is je mening over dat?"quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, slechts een paar vrouwen ontmoet die treinen interessant vinden, de meeste moeten er niets van hebben. Maar ja, waar dan over praten? Treinen verzwijgen, FOK! verzwijgen, Het opzoek zijn verzwijgen. Blijft niet veel meer over.
Haha, thanks.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef NBT het volgende:
Ik vind dat je een mooie koploper als avatar heb hoor!
Ik probeer inderdaad wel vaak de vrouw aan het woord te laten, ja. Laat haar maar lekker ratelen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Over haar interesses. "What vind je van dit?' Wat is je mening over dat?"
En dan jou mening geven over haar interesses en haar meningen. Verder gewoon grappig en gezellig zijn. Je bent toch grappig? Dat helpt in je voordeel.
NERD!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, thanks. [ afbeelding ]
De Koploper is de mooiste trein van Nederland. Wel in originele vorm uiteraard met oranje banken.
Nee, ieder zijn hobby..quote:
Maar je moet wel terugpraten en haar ook geinteresseerd houden. Dus meelachen en je mening geven, enzovoorts.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik probeer inderdaad wel vaak de vrouw aan het woord te laten, ja. Laat haar maar lekker ratelen.
Bij die ouwe hondekoppen krijg ik treinkapingflashbacks.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef NBT het volgende:
Ik blijf de ouderwetse hondenkop toch aandoenlijk vinden...
[ afbeelding ]
Zeker, zeker. Nog geile treinen gezien de laatste tijd?quote:
Doe dan maar meteen een lock. Zou niet weten waarom dit onzin is. Dit heeft geen potentie in ONZ. Jammer dat men niet inziet dat dit serieus is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:03 schreef Re het volgende:
schopje ONZ
Ik ga nooit meer met de trein. Maar mijn werk ligt over het spoor, dus ik sta wel eens te wachten tot de Jopie Huisman, de Marte Röling of Wim Duisenberg voorbij is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Nog geile treinen gezien de laatste tijd?
Het staat erop, hè. En ik kan best aardig lezen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk jou die namen kennen dan! Ik herken treinen tegenwoordig aan de graffiti.
Ik ben een tijdkijker.........quote:
Een dwangneurose dus? Hoe vaak heb je gekeken sinds die laatste post? En heb je ook een huis vol klokken dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef NBT het volgende:
Ik ben een tijdkijker.........
Ik kijk echt altijd naar de tijd! ik wil altijd weten hoe laat het is! kan geen seconde zonder tijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |