Dus je doet je voor als iemand die een relatie heeft? Dat werkt niet echt mee lijkt me.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Socios het volgende:
Ik laat niet blijken dat ik als single opzoek ben.
mee eensquote:Kwa karakter eigenschap, het basis regel (wat mij betreft) is je moet gewoon chill zijn. Dus cool zijn. Dus rustig blijven. Nooit wanhopig worden, nooit te druk doen, nooit aandacht vragen. Verder moet je gewoon jezelf zijn
Wordt verworpen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:08 schreef El_Matador het volgende:
TS' vriendinnetje bestaat uit kleverige tissues.
Wordt verworpen.quote:
Wordt verworpen.quote:
Wij hebben niets tegen je, alleen sla je alle goedbedoelde adviezen keer op keer in de wind. Tja...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:31 schreef Socios het volgende:
Dat jullie tegen mij zijn, weet ik nu wel.
Ohw, ok, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:33 schreef Techno het volgende:
Wij hebben niets tegen je, alleen sla je alle goedbedoelde adviezen keer op keer in de wind. Tja...
Om te beginnen zou eens moeten stoppen met het aanmaken van topics als deze en moet je ook niet in elk topic posten dat je op zoek bent naar een fokster voor een date of een relatie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef Socios het volgende:
Ohw, ok, gelukkig maar.
Waar welke adviezen dan? Wel of niet handelen zoals in de OP omschreven?
Dit snap ik dus niet...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:40 schreef Techno het volgende:
Dat komt nogal wanhopig en kansloos over. To put it mildly
Tja, zolang jij dat niet snapt of wilt begrijpen dan zal het niets worden ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Socios het volgende:
Dit snap ik dus niet...
Waarom zou dat wanhopig en kansloos zijn?
Ten eerste blijf ik altijd hoop houden en geef ik het niet op. En is het niet zo dat ik mijn kansen vergroot als FOK!sters weten dat ik ´beschikbaar´ ben? Ik denk dat er zeker een kans is dat het een keer lukt.
Maar goed, bij dat laatste ligt dus de essentie in de vraag ´hoe te handelen?´. Juist wel of niet laten blijken dat je single bent.
Meh, waarom is het ook zo ingewikkeld allemaal.
Jij wekt de indruk dat je een meisje/vrouw wil. Wie je maar wil hebben. Terwijl vrouwen het interessanter vinden als je geinteresseerd bent in haar specifiek omdat je haar leuk vindt, niet iedere willekeurige persoon met een kut en tieten. zeg maar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit snap ik dus niet...
Waarom zou dat wanhopig en kansloos zijn?
Ten eerste blijf ik altijd hoop houden en geef ik het niet op. En is het niet zo dat ik mijn kansen vergroot als FOK!sters weten dat ik ´beschikbaar´ ben? Ik denk dat er zeker een kans is dat het een keer lukt.
Maar goed, bij dat laatste ligt dus de essentie in de vraag ´hoe te handelen?´. Juist wel of niet laten blijken dat je single bent.
Meh, waarom is het ook zo ingewikkeld allemaal.
OK, bij dezen gedaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef Lienekien het volgende:
En je zou je fotoboek eens wat uitgebreider moeten invullen.
Typisch. Je bent een knappe jongen. Als je niet zo hysterisch op zoek was, had je allang een vriendin gehadquote:
Meh, jammer dat ik die indruk wek... Op IRC denkt men dat ook vaak. Terwijl ik absoluut niet iedere vrouw zomaar zou willen. Bovendien gaat het in beginsel niet om de seks. Veel liever een echte lieve knuffel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef Ripley het volgende:
Jij wekt de indruk dat je een meisje/vrouw wil. Wie je maar wil hebben. Terwijl vrouwen het interessanter vinden als je geinteresseerd bent in haar specifiek omdat je haar leuk vindt, niet iedere willekeurige persoon met een kut en tieten. zeg maar.
Wat voor opleiding? En kun je ook een leuk stukje schrijven over wie je bent, wat je leuk vindt, etc.?quote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Techno het volgende:
Mja, al deze dingen hadden we hem ook al in Singles verteld. Dus of het helpt...
Thanks... Zou best kunnen dat het daar aan ligt, hoor. Grootste ´probleem´ is denk ik dat vrouwen het vaak niet interessant genoeg vinden om met mij te praten. Simpelweg omdat ik weinig gespreksstof heb en/ of saai overkom.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:50 schreef Ripley het volgende:
Typisch. Je bent een knappe jongen. Als je niet zo hysterisch op zoek was, had je allang een vriendin gehad
Ontwikkel je dan eerst eens als persoonquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Thanks... Zou best kunnen dat het daar aan ligt, hoor. Grootste ´probleem´ is denk ik dat vrouwen het vaak niet interessant genoeg vinden om met mij te praten. Simpelweg omdat ik weinig gespreksstof heb en/ of saai overkom.
Mjah, dat imago heb ik een beetje... Geeft verder ook niet. Misschien dat het daar wel door komt? Rofl.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Dan is het dus toch zo'n clownsfiguur waartegen je kunt praten als Brugman, maar 't zal nooit wat worden.
Ja, daar komt het waarschijnlijk door. Het is heel vermoeiend. Ik krijg er nu al koppijn van.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, dat imago heb ik een beetje... Geeft verder ook niet. Misschien dat het daar wel door komt? Rofl.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Ja, daar komt het waarschijnlijk door. Het is heel vermoeiend. Ik krijg er nu al koppijn van.
Zo kwam ik inderdaad dat topic binnen, ja... Ik was er niet eerder geweest en dacht dat er ook single dames zaten die een date zochten (stond toen ook in de OP!). Maar dat bleek niet echt zo te zijn/ werken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Kreator het volgende:
..onmogelijk to get, maar wel in het 'Singles' topic binnenwandelen met 'hoi zijn er leuke meisjes, wie wil met me daten?'
Alleen doe je dat dus zo'n beetje overal, zoals ook in dit topic: FOK en Fokrelatiesquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Socios het volgende:
Zo kwam ik inderdaad dat topic binnen, ja... Ik was er niet eerder geweest en dacht dat er ook single dames zaten die een date zochten (stond toen ook in de OP!). Maar dat bleek niet echt zo te zijn/ werken.
Ik denk dat er nooit iemand is geweest die op een willekeurige forum kwam en zo een meisje heeft kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo kwam ik inderdaad dat topic binnen, ja... Ik was er niet eerder geweest en dacht dat er ook single dames zaten die een date zochten (stond toen ook in de OP!). Maar dat bleek niet echt zo te zijn/ werken.
Online equivalent van een kroeg binnenstappen en "Neuken?" roepenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk dat er nooit iemand is geweest die op een willekeurige forum kwam en zo een meisje heeft kunnen krijgen.
Dan krijg ik altijd meteen 4 of 5 meisjes op me af die al ruziemakend de eerste willen zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Ripley het volgende:
Online equivalent van een kroeg binnenstappen en "Neuken?" roepen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Ripley het volgende:
Online equivalent van een kroeg binnenstappen en "Neuken?" roepen
Ja, maar jij bent Socios niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:12 schreef Kreator het volgende:
Dan krijg ik altijd meteen 4 of 5 meisjes op me af die al ruziemakend de eerste willen zijn.
Dat doen we dus ook maar niet meer,.
Nee, dat zeg ik. Knappe jongen. Nu nog even zich normaal gedragenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:14 schreef Kreator het volgende:
Ik vind hem op deze foto nou niet bepaald onaantrekkelijk eigenlijk.
[ afbeelding ]
Maar goed. Misschien komt het door zijn mongolide gedrag op fok idd..
Mjah, slechts een paar vrouwen ontmoet die treinen interessant vinden, de meeste moeten er niets van hebben. Maar ja, waar dan over praten? Treinen verzwijgen, FOK! verzwijgen, Het opzoek zijn verzwijgen. Blijft niet veel meer over.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:34 schreef JoPiDo het volgende:
je fascinatie voor treinen is natuurlijk een ware chickmagnet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |