fipo!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Socios het volgende:
"Ik ben onmogelijk to get." Helpt dat voor het vinden van een leuke FOK!ster?
Ik doe dus moeilijk en ben verkapt opzoek naar een leuke vrouw. Ik laat niet blijken dat ik als single opzoek ben.
Hier moeten vrouwen op vallen dan toch? Door het niet te laten blijken? Of hoe zit het nou precies?
je moet het menen denk ikquote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Socios het volgende:
"Ik ben onmogelijk to get." Helpt dat voor het vinden van een leuke FOK!ster?
Ik doe dus moeilijk en ben verkapt opzoek naar een leuke vrouw. Ik laat niet blijken dat ik als single opzoek ben.
Hier moeten vrouwen op vallen dan toch? Door het niet te laten blijken? Of hoe zit het nou precies?
Ik hoor graag van vrouwen hoe te handelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef RPG het volgende:
ok en nu?
Haha, dat weten we nog niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:07 schreef Metalfrost het volgende:
Elvanera wilde niet?
Neuh, daarom juist. Ik speel nooit hard to get. Maar dat moet juist wel? Ik weet echt niet hoe te handelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:07 schreef leFUCK het volgende:
hard to get spelen. wat ben je, een wijf?
Hehe... Het is niet voor iedereen zo makkelijk. En kansloos is het niet. Ik heb altijd goed hoop. En grote kans dat ik een keer een leuke FOK!ster vind.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
net als ik denk dat het niet kanslozer kan verbaas je me toch weer!!
Tuurlijk moet je een beetje hard to get spelen..niet teveel...playfull!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, daarom juist. Ik speel nooit hard to get. Maar dat moet juist wel? Ik weet echt niet hoe te handelen.
nu weet iedereen hetquote:Ik laat niet blijken dat ik als single opzoek ben
ik weet niet, vrouwen zijn soms vreemde wezens. maar er zit wel een ding in dat ze jongens aantrekkelijker vinden als die jongen doet alsof een meisje niet heel erg belangrijk voor hem is. maar hard to get, dat klinkt niet echt als de manier die ik bedoel. alsof ze jou moeten veroveren? dat gaan ze dus weer niet doen, dat moet jij toch echt doen. maar het ligt ook altijd aan wat dat betreffende meisje wil want vrouwen zijn niet altijd even voorspelbaar hè.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, daarom juist. Ik speel nooit hard to get. Maar dat moet juist wel? Ik weet echt niet hoe te handelen.
waarom een FOK!sterquote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hehe... Het is niet voor iedereen zo makkelijk. En kansloos is het niet. Ik heb altijd goed hoop. En grote kans dat ik een keer een leuke FOK!ster vind.
Hmmz... ja... Waar ligt de middenweg hè tussen teveel laten blijken en negeren. Denk dat het best lastig is. En inderdaad, die grens ligt bij iedere vrouw natuurlijk weer ergens anders.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:16 schreef leFUCK het volgende:
ik weet niet, vrouwen zijn soms vreemde wezens. maar er zit wel een ding in dat ze jongens aantrekkelijker vinden als die jongen doet alsof een meisje niet heel erg belangrijk voor hem is. maar hard to get, dat klinkt niet echt als de manier die ik bedoel. alsof ze jou moeten veroveren? dat gaan ze dus weer niet doen, dat moet jij toch echt doen. maar het ligt ook altijd aan wat dat betreffende meisje wil want vrouwen zijn niet altijd even voorspelbaar hè.
Dat moet je nou juist calibrerenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Hmmz... ja... Waar ligt de middenweg hè tussen teveel laten blijken en negeren. Denk dat het best lastig is. En inderdaad, die grens ligt bij iedere vrouw natuurlijk weer ergens anders.
Haha, hoeft niet per se een FOK!ster te zijn, maar het lijkt me wel heel relax. Gewoon kunnen zeggen dat je de hele dag FOK!t enzo zonder verantwoordig af te hoeven leggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:19 schreef leFUCK het volgende:
waarom een FOK!sterdit gaat toch niet weer over die FOK!verkering hè?
ja precies. en daarbij weten vrouwen nooit wat ze willen. ze worden er zelfs zelf vaak gek vanquote:Op donderdag 22 april 2010 23:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Hmmz... ja... Waar ligt de middenweg hè tussen teveel laten blijken en negeren. Denk dat het best lastig is. En inderdaad, die grens ligt bij iedere vrouw natuurlijk weer ergens anders.
nou, de hele dag lijkt me ook niet zo handig. beter doe je het ook niet waar ze bij is. dat zou namelijk een goede afknapper kunnen zijn, lijkt me zoquote:Op donderdag 22 april 2010 23:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, hoeft niet per se een FOK!ster te zijn, maar het lijkt me wel heel relax. Gewoon kunnen zeggen dat je de hele dag FOK!t enzo zonder verantwoordig af te hoeven leggen.
Nee, liever niet, als het onzin was had ik het daar wel gepost. Ik heb zorgvuldig dit subforum uitgekozen, zelfs het juiste filter ingesteld.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:21 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Schopje naar onz?
Nee dat is TS' thuisbasis.. als je 'm loslaat in het eigen jachtgebied gaat ie terug naar zijn oude levensstijl; nu je TS hemzelf ziet jammeren en zeuren dat ie een smatje wil scoren op FOK! maar hier niet in slaagt, heeft ie zichzelf 'geopend' en kan ie veranderen.quote:
Inderdaad. Bij contact met niet-FOK!sters zwijg ik meestal over FOK!. Alleen altijd die kutvraag ´wat doe je de hele dag of in je vrije tijd´.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef leFUCK het volgende:
nou, de hele dag lijkt me ook niet zo handig. beter doe je het ook niet waar ze bij is. dat zou namelijk een goede afknapper kunnen zijn, lijkt me zo
Gewoon zeggen dat je de hele dag over haar fantaseert en masterbeertquote:Op donderdag 22 april 2010 23:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij contact met niet-FOK!sters zwijg ik meestal over FOK!. Alleen altijd die kutvraag ´wat doe je de hele dag of in je vrije tijd´.Wat moeten we daar dan mee?
Hoe kom je daar nou bij? Ik stem heul geen PVV.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef Tamashii het volgende:
De OP klopt, maar helaas ben je ook een dombo die voor de pvv is, en daar houden meisjes niet van.
Mijn thuisbasis is het treinentopic in PTA. Vrouwen zijn daar echter schaars.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:25 schreef Metalfrost het volgende:
Nee dat is TS' thuisbasis..
nou wat ik daar mee moet is vrij simpel. vertellen over de andere dingen die ik doe in mijn vrije tijd, naast die paar uurtjes FOK! in de avond tijdens het msnen. wat jij daar mee moet is denk ik dingen zoeken waar je een deel van je vrije tijd in kwijt kunt zodat je daar iets over kunt vertellen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij contact met niet-FOK!sters zwijg ik meestal over FOK!. Alleen altijd die kutvraag ´wat doe je de hele dag of in je vrije tijd´.Wat moeten we daar dan mee?
Waar moet je in godsnaam over praten dan? Zoeken naar overeenkomsten?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zal eens serieus reageren, een jongen die hard to get is, is niet aantrekkelijker. Overigens zijn de meeste aantrekkelijke jongens vaak wel hard to get omdat ze al andere meisjes hebben.
Iemand moet niet smeken om aandacht, maar het moet ook niet de hele tijd van mijn kant komen.
Waar de fock heb jij het over? Jij kan niet normaal met een meisje praten?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waar moet je in godsnaam over praten dan? Zoeken naar overeenkomsten?
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar de fock heb jij het over? Jij kan niet normaal met een meisje praten?
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zal eens serieus reageren, een jongen die hard to get is, is niet aantrekkelijker.
Vrouwen...quote:Overigens zijn de meeste aantrekkelijke jongens vaak wel hard to get
Dat bedoel ik ook helemaal niet, eerder op een speelse manier.. beginnen over onderwerpen waar de interesse aan mijn kant ligt en of zij daar ook interesses voor heeft, zoietsquote:Op donderdag 22 april 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar sla het "wat hebben wij veel gemeen!" alsjeblieft over.
Dat hoeft ook niet om ervoor te zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik stem heul geen PVV.
Daar begint het al...quote:Op donderdag 22 april 2010 23:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn thuisbasis is het treinentopic in PTA.
Dus je doet je voor als iemand die een relatie heeft? Dat werkt niet echt mee lijkt me.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Socios het volgende:
Ik laat niet blijken dat ik als single opzoek ben.
mee eensquote:Kwa karakter eigenschap, het basis regel (wat mij betreft) is je moet gewoon chill zijn. Dus cool zijn. Dus rustig blijven. Nooit wanhopig worden, nooit te druk doen, nooit aandacht vragen. Verder moet je gewoon jezelf zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |