Nou ja ik was met studenten dus dan heb je al snel dat de entree te duur is. En als je dan ook nog eens overal voor moet bijbetalen (zwaardvechten 2.50, boogschieten 4,-, rondleiding 5,-) dan krijg je al snel mopperende mensjesquote:Op maandag 26 april 2010 12:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Een deel van de entree gaat inderdaad naar de restauratie van het kasteeldit aangezien er nog steeds gerestaureerd moet worden (heb de rondleiding gehad, is trouwens echt een aanrader. Gewoon zo'n eckte eckteeee kasteel! Van binnen is het bijna on-Nederlands).
Dus jaen dan goed, de artiesten, ingehuurde mensen, kraampjes, voorzieningen. Alles moet betaalt worden.
4 jaar geleden betaalde je nog 17,95 voor de entree maar toen was het ook veeeeel minder druk.
Ik vond Kelten Zonder Grenzen niet echt geweldig moet ik bekennen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]Ik vond het wel supernice dat ik gewoon huppakee in z'n kraam kon staan en die hurdy kon vermoorden
, gaat vanaf woensdag nog wel een hele tijd door.
KILLIN IT SOFTLY.
Oh en Kelten Zonder Grenzen, dansen dansen dansen
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar ik ben dan zo stoned van de blijheid dat het me die dag dan niets kan schelenquote:Op maandag 26 april 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja ik was met studenten dus dan heb je al snel dat de entree te duur is. En als je dan ook nog eens overal voor moet bijbetalen (zwaardvechten 2.50, boogschieten 4,-, rondleiding 5,-) dan krijg je al snel mopperende mensjesMaar het was een beetje als entree betalen voor de efteling en dan ook steeds los moeten betalen voor de python en de droomvlucht en zo.
Zeker, maar Duitsland heeft ook heel veel van dit soort evenementen, veel meer dan NL. Dus als er wat in NL is dan gaan ze daar uiteraard ook staan,quote:Op maandag 26 april 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
Er was een hoop uit Duitsland, niet?
Qua kraampjes, qua bezoekers en qua bands?
Is het daar zo'n big deal?
Ik vind ze goed omdat ik weet hoe tof ze zijnquote:Op maandag 26 april 2010 12:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vond Kelten Zonder Grenzen niet echt geweldig moet ik bekennen.
Ik vond Samenhang we erg goed
quote:Op maandag 26 april 2010 12:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar ik ben dan zo stoned van de blijheid dat het me die dag dan niets kan schelen, maar als ik de volgende dag dan in m'n portemonnee kijk denk ik van : oh..
oops. die is best wel.. leeg
Ja EFF is behoorlijk commercieel. Ik denk dat je als je minder commercie wilt.. beter naar Keltfest of Castlefest kunt gaan, maar daar is fantasy gehalte ook wel een stuk lager (Keltfest meer Kelten, Castlefest is meer Pagan).quote:Op maandag 26 april 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja nou ja, gewoon genieten
maar als ik dus een dik minpunt moet noemen (naast alle pluspunten) dan is het dus in mijn ogen dat het wel ERG commercieel is. Qua entree en overal los bijbetalen, qua verhouding winkeltjes en wat er te doen is. En dat 9 van de 10 winkels hetzelfde verkoopt.
Misschien dat we volgend jaar weer gaan, maar ons dan iets meer voorbereiden zodat we wel wat meer zien. En dan de zaterdag gaan ipv de zondag.
Het is zeker commercieel en los bijbetalen is idd een minpuntquote:Op maandag 26 april 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja nou ja, gewoon genieten
maar als ik dus een dik minpunt moet noemen (naast alle pluspunten) dan is het dus in mijn ogen dat het wel ERG commercieel is. Qua entree en overal los bijbetalen, qua verhouding winkeltjes en wat er te doen is. En dat 9 van de 10 winkels hetzelfde verkoopt.
Misschien dat we volgend jaar weer gaan, maar ons dan iets meer voorbereiden zodat we wel wat meer zien. En dan de zaterdag gaan ipv de zondag.
Castlefest is ook behoorlijk commercieel. Prijzen rijzen daar ook de pan uit, maar dat houd je toch met zulke massale evenementen en daar is imo ook niets mis mee. Keltfest ben ik nog nooit geweest, dus geen idee. Maar is dacht ik ook van Vana events? Dus dat zal wel dezelfde richting oplopen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja EFF is behoorlijk commercieel. Ik denk dat je als je minder commercie wilt.. beter naar Keltfest of Castlefest kunt gaan, maar daar is fantasy gehalte ook wel een stuk lager (Keltfest meer Kelten, Castlefest is meer Pagan).
Jep valt inderdaad onder Vana Events.quote:Op maandag 26 april 2010 12:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Castlefest is ook behoorlijk commercieel. Prijzen rijzen daar ook de pan uit, maar dat houd je toch met zulke massale evenementen en daar is imo ook niets mis mee. Keltfest ben ik nog nooit geweest, dus geen idee. Maar is dacht ik ook van Vana events? Dus dat zal wel dezelfde richting oplopen.
Ik kan het ook niet laten hoor, alleen m'n kostuum heeft al een fortuin gekost,quote:Op maandag 26 april 2010 12:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Jep valt inderdaad onder Vana Events.
Mja die paar dagen in het jaar vind ik het wel waard..
maar kan me voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon te duur is..
helaas is alles gratis gewoon niet te doen..
Oh en ik zag Heidenlaerm met de doedelzakken, ze begonnen op de brug bij de ingangWat een heeeerlijke muziek
Kostuum is inderdaad een dure aangelegenheid. 2 jaar geleden was ik rond de 350 kwijt voor het namaken van het kostuum van Beyond the Grave.quote:Op maandag 26 april 2010 12:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet laten hoor, alleen m'n kostuum heeft al een fortuin gekost,. *kuch* een kleine 200,- denk ik
![]()
*kuch* Het hoort er allemaal bij & het ligt er net aan in hoeverre het je 'hobby' is.
Ik vind het het ook zeker waard,!
Ahah ja wat een prijzen he! Bij mij zijn het meestal de 'kleine' dingetjes die het allemaal zo duur maken. Lenzen; 42,- , corset; 45,- etc. Nou, dat tikt snel aan,quote:Op maandag 26 april 2010 13:02 schreef li3283 het volgende:
[..]
Kostuum is inderdaad een dure aangelegenheid. 2 jaar geleden was ik rond de 350 kwijt voor het namaken van het kostuum van Beyond the Grave.
Volgende jaar probeer ik als Space Marine te gaan en eerlijk gezegd wil ik daar de financiële schade nog niet van weten.
En als ik voor alle bestede vrije uurtjes mijn uurtarief zou krijgen was ik nu rijk!quote:Op maandag 26 april 2010 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahah ja wat een prijzen he! Bij mij zijn het meestal de 'kleine' dingetjes die het allemaal zo duur maken. Lenzen; 42,- , corset; 45,- etc. Nou, dat tikt snel aan,.
Maar namaken is idd ook onwijs duur, zeg!
Welk andere topic in GC..? Dit is toch het enige EFF-topic in GC? Of is het al erg weggezakt? Ik zie 't over het hoofd denk ik..quote:Op maandag 26 april 2010 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb een paar links gedumpt in het andere EFFtopic in GC.
Oeps, ik bedoel in de FB,quote:Op maandag 26 april 2010 13:36 schreef Evelien het volgende:
[..]
Welk andere topic in GC..? Dit is toch het enige EFF-topic in GC? Of is het al erg weggezakt? Ik zie 't over het hoofd denk ik..
Je kunt best alleen heen, maar of dat leuk is?quote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef Evelien het volgende:
Shiiiit, ik wil volgend jaar ook. Wat mooi allemaal. Mijn vriend vindt het helaas belachelijk, ik heb al voorzichtig gepeild, haha. Vraag me af of ik vriendinnen heb die dit leuk vinden, haha. Is het anders een schande om alleen te gaan? Weet niet of ik het lef heb.
quote:Op maandag 26 april 2010 14:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Nee het is geen schande om alleen te gaan en anders heb je vast hier nog wel wat mensen die ook gaan. Echt alleen ben je nooit
Heel jammer, maar niks aan te doen. Ik ga hem niet dwingen, daar hebben we allebei niks aan.quote:Op maandag 26 april 2010 14:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kunt best alleen heen, maar of dat leuk is?
Jammer dat je vriend het belachelijk vindt.
Er is in september ook een EFFquote:Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef Evelien het volgende:
[..]
Heel jammer, maar niks aan te doen. Ik ga hem niet dwingen, daar hebben we allebei niks aan.
Is al bekend wanneer het EFF 2011 valt?
Ik zou het niet weten, eerst maar eens de volgende EFF van 2010quote:Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef Evelien het volgende:
[..]
Heel jammer, maar niks aan te doen. Ik ga hem niet dwingen, daar hebben we allebei niks aan.
Is al bekend wanneer het EFF 2011 valt?
Ook na het zien van FOK!tv?quote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef Evelien het volgende:
Mijn vriend vindt het helaas belachelijk,
Ghostbusters waren er ookquote:Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef Frederick_Blah het volgende:
MOET je je verkleden? Zo ja, mag ik ook mijn Ghostbusters-kostuum aantrekken?
Dat is nogal een belofte, haha, tenzij ik dat elfje zelf benquote:Op maandag 26 april 2010 15:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ook na het zien van FOK!tv?Beloof hem gewoon dat hij één eflje mee naar huis mag nemen.
En een hoop van die Star Wars troopersquote:
Toch raad ik die in april '11 aan, aangezien ik van velen hoor dat de editie in Arcen een beetjequote:Op maandag 26 april 2010 14:24 schreef Evelien het volgende:
Oh ja, dat had ik ergens gelezen inderdaad. Even info zoeken.
Misschien is het leuk om naar Arcen 'gewoon' te gaan, om sfeer te proeven en erin te komen, en dan in april '11 zelf ook verkleed te komenquote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toch raad ik die in april '11 aan, aangezien ik van velen hoor dat de editie in Arcen een beetjeis. Maar wie weet!
En die in 2011 valt trouwens ook gewoon in het laatste weekend van april!
Overigens vond mijn vriend het eerst ook belachelijk maar uiteindelijk heb ik hem toch meegekregen en viel het hem alleszins mee!
Kan ook natuurlijk!quote:Op maandag 26 april 2010 15:58 schreef Evelien het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om naar Arcen 'gewoon' te gaan, om sfeer te proeven en erin te komen, en dan in april '11 zelf ook verkleed te komen
Jij dan misschien. Ik nietquote:
Jij had niet eens geld BIJ dus dat wordt dat sowieso al lastig hequote:Op maandag 26 april 2010 15:58 schreef PhalanX het volgende:
Het is best een leuk ding... je gaat om gezien te worden of om schaamteloos naar anderen te kijken.
en ik ben heul erg geen student... en ik vond het best prijzig.
Dat stond ook op de site. Er is maar 1 pinautomaat aanwezig, en wachtrijen kunnen dan oplopen tot meer als een uur.quote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef PhalanX het volgende:
Pinnen daar was een drama... behalve aan de kassa daar ging het verrassend snel.
wachttijd van meer dan een uur. Maar das elk jaar zo, waarom de Rabobank er niet een 2e wagen neerzet is me een raadsel. Ook waarom er niet 'zo'n wagen staat bij de eettentjes.quote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef PhalanX het volgende:
Pinnen daar was een drama... behalve aan de kassa daar ging het verrassend snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |