Heel jammer, maar niks aan te doen. Ik ga hem niet dwingen, daar hebben we allebei niks aan.quote:Op maandag 26 april 2010 14:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kunt best alleen heen, maar of dat leuk is?
Jammer dat je vriend het belachelijk vindt.
Er is in september ook een EFFquote:Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef Evelien het volgende:
[..]
Heel jammer, maar niks aan te doen. Ik ga hem niet dwingen, daar hebben we allebei niks aan.
Is al bekend wanneer het EFF 2011 valt?
Ik zou het niet weten, eerst maar eens de volgende EFF van 2010quote:Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef Evelien het volgende:
[..]
Heel jammer, maar niks aan te doen. Ik ga hem niet dwingen, daar hebben we allebei niks aan.
Is al bekend wanneer het EFF 2011 valt?
Ook na het zien van FOK!tv?quote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef Evelien het volgende:
Mijn vriend vindt het helaas belachelijk,
Ghostbusters waren er ookquote:Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef Frederick_Blah het volgende:
MOET je je verkleden? Zo ja, mag ik ook mijn Ghostbusters-kostuum aantrekken?
Dat is nogal een belofte, haha, tenzij ik dat elfje zelf benquote:Op maandag 26 april 2010 15:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ook na het zien van FOK!tv?Beloof hem gewoon dat hij één eflje mee naar huis mag nemen.
En een hoop van die Star Wars troopersquote:
Toch raad ik die in april '11 aan, aangezien ik van velen hoor dat de editie in Arcen een beetjequote:Op maandag 26 april 2010 14:24 schreef Evelien het volgende:
Oh ja, dat had ik ergens gelezen inderdaad. Even info zoeken.
Misschien is het leuk om naar Arcen 'gewoon' te gaan, om sfeer te proeven en erin te komen, en dan in april '11 zelf ook verkleed te komenquote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toch raad ik die in april '11 aan, aangezien ik van velen hoor dat de editie in Arcen een beetjeis. Maar wie weet!
En die in 2011 valt trouwens ook gewoon in het laatste weekend van april!
Overigens vond mijn vriend het eerst ook belachelijk maar uiteindelijk heb ik hem toch meegekregen en viel het hem alleszins mee!
Kan ook natuurlijk!quote:Op maandag 26 april 2010 15:58 schreef Evelien het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om naar Arcen 'gewoon' te gaan, om sfeer te proeven en erin te komen, en dan in april '11 zelf ook verkleed te komen
Jij dan misschien. Ik nietquote:
Jij had niet eens geld BIJ dus dat wordt dat sowieso al lastig hequote:Op maandag 26 april 2010 15:58 schreef PhalanX het volgende:
Het is best een leuk ding... je gaat om gezien te worden of om schaamteloos naar anderen te kijken.
en ik ben heul erg geen student... en ik vond het best prijzig.
Dat stond ook op de site. Er is maar 1 pinautomaat aanwezig, en wachtrijen kunnen dan oplopen tot meer als een uur.quote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef PhalanX het volgende:
Pinnen daar was een drama... behalve aan de kassa daar ging het verrassend snel.
wachttijd van meer dan een uur. Maar das elk jaar zo, waarom de Rabobank er niet een 2e wagen neerzet is me een raadsel. Ook waarom er niet 'zo'n wagen staat bij de eettentjes.quote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef PhalanX het volgende:
Pinnen daar was een drama... behalve aan de kassa daar ging het verrassend snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |