Ja! Je had kluisjes bij de ingang van het kasteel.. maar goed, das natuurlijk ook niet denderendquote:Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef Stefan het volgende:
Ik hoorde dat je vroeger alleen kon betalen met fantasy fair munten, en dat je daar een uur in de rij stond die te kopen, das gelukkig afgeschaft dan. Ik miste een garderobe waar ik mijn apparatuur tijdelijk kwijtkon.
Ja maar ja, dat is bij alle festivals en evenementen zo duur.quote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef PhalanX het volgende:
2,50 voor een blikje cola light
Ik geloof niet dat de stand houders er echt armer van zijn geworden op een dag vol zon en hitte en ingepakte mensen.
Van vorige keer kan ik me nog herinneren dat een groepje zo'n minibbq mee had genomen en dat midden op het grasveld ging aansteken en ging bbqen,quote:Op maandag 26 april 2010 16:46 schreef PhalanX het volgende:
Met zulke prijzen maak je het alleen heel aantrekkelijk voor mensen om hun eigen drinken en eten mee te nemen, en dat lijkt me dan weer niet de bedoeling.
Ik had ergens toch wel een "Ye Olden Tavern" verwacht... al was het maar om een cliché op te vullen.
Zo'n roze bandjequote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:
HEhe Ik stond er om half 9 ofzo.. toen kwam laforest met de rest pas om half 11 in de rij.. toen had ik wel zoiets van HEUJ ik pak mn bandje en ik ga naar binnen. Heb 'm nog steeds om trouwens
![]()
Jep maar ik wist hoe druk het kan worden dus ik ging er gewoon al heenquote:Op maandag 26 april 2010 16:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo'n roze bandje
Ja ik landde pas om half 9
Ach gewoon voorbereid zijn en thuis pinnen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
wachttijd van meer dan een uur. Maar das elk jaar zo, waarom de Rabobank er niet een 2e wagen neerzet is me een raadsel. Ook waarom er niet 'zo'n wagen staat bij de eettentjes.
Overigens was het eten en drinken bij de snackkar meteen buiten de poort een stuk goedkoper.
ik zag hem ook al rijden ja... waarom.. geen ideequote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef Stefan het volgende:
Ik heb mn roze bandje ook nog om merk ik net
Btw, weet iemand waarom die ambulance moest komen? Wel overijverige vrijwilligers hoor, ze hielden 20 minuten lang iedereen aan de kant en iemand zei dat ik moest stoppen met filmenNa 20 minuten kwam er een motorambulance.
Voor awesome peoplequote:Op maandag 26 april 2010 16:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Jep maar ik wist hoe druk het kan worden dus ik ging er gewoon al heen. Voor het geval ik niet met een bomvolle pendelbus mee kon rijden bijvoorbeeld.
Roze bandjeis awesome bandje
Er kwam er 1 aan toen wij weggingen. Maar volgens mij reed die naar een beorderij net buiten dat kasteel.quote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zag hem ook al rijden ja... waarom.. geen idee
Wij waren er ook al om half 11. Alleen was ik vergeten on sigaretten te kopen en wilde ik in de buurt eerst mijn shots voor de dag scoren. Alleen was er geen tankstation open en moesten we naar Breukelenquote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:
HEhe Ik stond er om half 9 ofzo.. toen kwam laforest met de rest pas om half 11 in de rij.. toen had ik wel zoiets van HEUJ ik pak mn bandje en ik ga naar binnen. Heb 'm nog steeds om trouwens
![]()
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond die mevrouw die van politiemateriaal een jurk en plu had gemaakt erg origineel
[ afbeelding ]
Als je partner moet toileteren, dan blijf ik staanquote:Op maandag 26 april 2010 21:43 schreef nokwanda het volgende:
Gestaan? Wij hebben alleen maar heel erg veel rondgelopen en gezeten en gestaan waar er iets te doen was.
Het moet wel erg toevallig zijn wil ik daar NET die foto hebben genomen als je partner stond te toiletterenquote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je partner moet toileteren, dan blijf ik staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |