We leven allebei nogquote:Op donderdag 22 april 2010 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Je komt wel even tot een goed gesprek zo, in alle rust onder 4 ogen in the middle of nowhere.
Ik rij een Benz uit '72quote:Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef Zjuul_van_der_Zwiep het volgende:
Moet hij maar een degelijke (lees: goed onderhouden) oldtimer kopen, ik rijd een Mercedes-Benz diesel van 1980 als dagelijkse auto, 15000 km per jaar, en die doet het altijd.
Wees blij dat hij niet zo'n nieuwerwets leasegedrocht met led verlichting heeft
Wat voor Benz?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:37 schreef Joran-Joran het volgende:
Kiwi's horen ook niet in auto's thuis maar in de supermarkt of in de fruitschaal
noem dan een goed merk, en geen pauper mid-life crisis merkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok op as in de motor.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Motor viel stil tijdens het rijden, start niet meer. Ik gok op de brandstofpomp.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:04 schreef ukga het volgende:
[..]
noem dan een goed merk, en geen pauper mid-life crisis merkFerrari F50 joh gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milieutechnisch niet. Een oude auto vervuilt (van bv 1960) vervuilt 10x meer dan een nieuwe auto. Economisch ook niet per se, de oude auto's zijn niet zuinig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:33 schreef Pharkus het volgende:
Wat is er mis met een barrel helemaal oprijden, milieutechnisch de beste oplossing
in de moderne auto zitten meer milieu belastende onderdelen dan een laten-we-zeggen een keverquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:07 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Milieutechnisch niet. Een oude auto vervuilt (van bv 1960) vervuilt 10x meer dan een nieuwe auto. Economisch ook niet per se, de oude auto's zijn niet zuinig.
stond jij ook niet net nog stil langs die e19?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |