quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geniet met volle teugen van dit diepte-interview
Tja, dat komt meer door vd Gijp dan door Jensen. vd Gijp mag elke week wel langskomenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ook al is Jensen flauw, ben toch blij dat hij weer op de buis is! Heb met van der Gijp zo hard gelachen!
Kwalbert... Kwalbert Verlinken...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:21 schreef Paul het volgende:
Zooooooooooo wat zit Albert Verlinde weer zuur te doen over Jensen!
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b22a53d2-e6f8-4f13-b64f-0f9a5ce0b1f2
Komt ie terug op de buis?quote:
Ja preciesquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef arucard het volgende:
Hey een programma met youtube filmpjes, die hadden we nog niet.
Snafu was ook al zo'n kansloos geval. Alsof Jensen niet begrepen heeft dat Youtube jaren geleden al begonnen was met die onzinquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef arucard het volgende:
Hey een programma met youtube filmpjes, die hadden we nog niet.
Binnenkort misschien wel weer Kelly en Herman!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hmm daar kijk ik niet echt naar uit
Leuk, de komende weken komen dus o.a.:quote:Op donderdag 4 april 2013 12:21 schreef Paul het volgende:
Interview met Jensen: https://soundcloud.com/mattie-valk/robert-jensen-bij-mattie
gohquote:Op donderdag 4 april 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, de komende weken komen dus o.a.:
- Ali B
- Patty Brard
Elke dag een uur was te lang en half uur per week is idd te kort. Doe dan 5x half uur of 2x uur per week.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:52 schreef tompsv18 het volgende:
Jensen is een baas. Wel jammer dat het maar 20 minuten duurt.
Ja whatsapped hij net.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke grap. Deze heb je zeker van Jensen?
Maandag ook uitzending he. Maar zit ook nog reclame tussen, dus zal niet veel meer dan 20 min zijn denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke dag een uur was te lang en half uur per week is idd te kort. Doe dan 5x half uur of 2x uur per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |