quote:Op donderdag 22 april 2010 22:00 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Waardeloze user, waardeloos topic.
Ik kan even niet gokken of dit sarcastisch is, help 'nsquote:Op donderdag 22 april 2010 22:01 schreef Lakitu het volgende:
Dit zijn nou topics die KLB uit de stront zullen helpen. Bedankt TS. Namens iedereen hier.
You didn't pass. Verpiss dich!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik kan even niet gokken of dit sarcastisch is, help 'ns
Ik ben henrydg, aangenaam. Ik ben hier al 3 mandjes.quote:
Het lukt echt niet he.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben henrydg, aangenaam. Ik ben hier al 3 mandjes. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het leuke is, ik maakte dus een typo. Het moest maandjes zijn en toen typte ik perongeluk mandjes en toen kwam ik op deze flauwe grap post.quote:
Nu jezelf nog afschieten.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:11 schreef henrydg het volgende:
[..]
Het leuke is, ik maakte dus een typo. Het moest maandjes zijn en toen typte ik perongeluk mandjes en toen kwam ik op deze flauwe grap post.
Kan niet. Ik kan niet op COD MW2quote:
Dankje.quote:
Jezus wat ben jij kut zeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben henrydg, aangenaam. Ik ben hier al 3 mandjes. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vind je het zelf wel grappig dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dankje.
Waarom stond er ook alweer Yugoslavia in je naam ? Kom je er vandaan?
Ik vind alles grappig, ik lach altijd erg snel om dingen. Daarom plaats ik het ook, ik vond het namelijk wel grappig maarja ik vind alles grappigquote:
Je bent gewoon een idiote teringhond.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik vind alles grappig, ik lach altijd erg snel om dingen. Daarom plaats ik het ook, ik vond het namelijk wel grappig maarja ik vind alles grappig
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je bent gewoon een idioot te teringhond.
Hoezo vind je alles grappig?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik vind alles grappig, ik lach altijd erg snel om dingen. Daarom plaats ik het ook, ik vond het namelijk wel grappig maarja ik vind alles grappig
Geen idee, ik word gewoon snel melig enz. ben vandaag al de les uit gestuurd omdat ik moet lachen haha wat ben ik een boefjequote:
Hoezo ben je vaak melig? Heb je een aandoening?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
[..]
Geen idee, ik word gewoon snel melig enz. ben vandaag al de les uit gestuurd omdat ik moet lachen haha wat ben ik een boefje_!!
Vast niet. Ik ben gewoon vrolijkquote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoezo ben je vaak melig? Heb je een aandoening?
Nee. Ik denk dat je een aandoening hebt.quote:
En welke aandoening dan wel?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat je een aandoening hebt.
quote:
Ik had zulke reacties kunnen verwachtenquote:
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
[..]
Geen idee, ik word gewoon snel melig enz. ben vandaag al de les uit gestuurd omdat ik moet lachen haha wat ben ik een boefje_!!
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef Hagelkaas het volgende:
Je hebt in dit topic 11 posts gemaakt die je begint of eindigt met:.
Je rukt de smilie uit zijn verband, mensen zoals jij ontkrachten deze smilie. Schreer je weg, stuk tuig dat je bent.
Ben geen kleuter hoor, vind het gewoon leuk om soms even een hele domme reactie te plaatsen ( zoals een boel usersquote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ben geen kleuter hoor, vind het gewoon leuk om soms even een hele domme reactie te plaatsen ( zoals een boel users)
Goed dat je je dat nog herinnert.quote:
14.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:45 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Stoerrrrrrrquote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef Manu. het volgende:
Daarnaast ben ik 15 en doe ik VWO, maar probeer ik niet zo de pielemannen van gewaardeerde users te likken.
wie zijn de gewaardeerde users?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef Manu. het volgende:
Daarnaast ben ik 15 en doe ik VWO, maar probeer ik niet zo de pielemannen van gewaardeerde users te likken.
neuh..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:48 schreef henrydg het volgende:
[..]
wie zijn de gewaardeerde users?
en dat doe ik niet
Zie hier het verschil tussen HAVOquote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef Manu. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |