Tuimeubels moeten tegen weer en wind kunnen, ze zijn niet goedkoop. Zo wel, dan is het geheid grote troepquote:
Nou ja dat is ook wel weer waar jaquote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuimeubels moeten tegen weer en wind kunnen, ze zijn niet goedkoop. Zo wel, dan is het geheid grote troep
Latersquote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
ik ben helemaal niet op zoek naar tuinmeubelen. tijd om dag te zeggen
laters
Slaap lekker Gomiquote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
ik ben helemaal niet op zoek naar tuinmeubelen. tijd om dag te zeggen
laters
En, hoe zijn de golven?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heel veel:
[ afbeelding ]
Het was leuk!
Printing as we speakquote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Gyros
Griekse salade![]()
Ouzo
Kun je vannacht lekker slapen of heb je het weer niet opgeslagen?
Kopen dat ding! Die lap van jou is echt bijna dood, en dan heb je iets belangrijks nieuws waar je weer een paar jaar mee vooruit kan. DIe is dan in ieder geval binnen!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Nog geen nieuwe laptop, maar nu twijfel ik weer of ik niet even zal wachten tot het vakantiegeld.
Koninginnedag en bevrijdingsdag komen er aan en ik heb geen zin om deze maand zuinig te doen.
Naja ik zie wel.
JIj morgen lekker thuis "werken" las ik, wordt het zulk mooi weer?
Ja naja, ik zie wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Kopen dat ding! Die lap van jou is echt bijna dood, en dan heb je iets belangrijks nieuws waar je weer een paar jaar mee vooruit kan. DIe is dan in ieder geval binnen!
En als deze maand erg gezellig en duur wordt... dan strijkt het vakantiegeld volgende maand héél veel weer glad.
Dat klinkt al wat fatsoenlijker. Goed, ik ga mij opmaken voor een kantoordag en de auto in. De toch al geringe files op vrijdagmorgen zijn bijna wegquote:
Pietje, ga eens bij de Vrijbuiter kijken (aan de achterkant van de Kwantum, langs de A12) ik heb niet echt goed op de prijzen van tuinmeubels gelet, maar de parasols waren daar bijvoorbeeld niet extreem duur, en we hebben vorige week een vliegengordijn gekocht wat beduidend goedkoper was dan elders (en dan heb ik het over een verschil van > 25%)quote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na een rondje praxis, gamma, leen bakker is er maar 1 conclusie: tuinmeubelen zijn takkeduur.
Niet te dik opmaken he, dat ziet niet uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat klinkt al wat fatsoenlijker. Goed, ik ga mij opmaken voor een kantoordag en de auto in. De toch al geringe files op vrijdagmorgen zijn bijna weg![]()
Ja het is niet overal, geen landelijke actie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:41 schreef Leandra het volgende:
Helaas Caro, hier komen we niet bij de C-mille voor de boodschappen, maar ik weet niet tot wanneer de actie is, want als we over een maandje nog op vakantie gaan (als, zoals in "afhankelijk van een aantal factoren") dan is de kans groot dat we dan wel boodschappen bij de C-mille doen.... dus als de actie dan nog is dan bewaar ik de zelgels voor je.
Succes met de laatste loodjes
't Schijnt echt een lokale actie te zijn, alleen geen idee hoe lokaalquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:49 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Hier ook geen zegels CarO maar ik hou mijn oren voor je open mijn collega's sparen alles.
Pietje, soms staan er complete tuinsets bij mijn kringloopwinkel, dus misschien heb je daar geluk.
Dan gaat het lastig worden, als we gaan dan gaan we denk ik 28 mei ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja het is niet overal, geen landelijke actie.
Maar mocht het bij je zijn en je gáát op vakantie hou ik me wel aanbevolen
Je kan tot 1 Juni sparen en inleveren tot 6 juni geloof ik.
Ja, ik ga nog even verder, bijna bijna bijna!
Ik bedenk mij opeens dat mijn stagiaire bij de c1000 werkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Schijnt echt een lokale actie te zijn, alleen geen idee hoe lokaal
Maar mocht het zo zijn, dan gaarne
Jij gaat als vrouw naar kantoor?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat klinkt al wat fatsoenlijker. Goed, ik ga mij opmaken voor een kantoordag en de auto in. De toch al geringe files op vrijdagmorgen zijn bijna weg![]()
Nah, kan toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gaat het lastig worden, als we gaan dan gaan we denk ik 28 mei ofzo
Haha, dat zou echt te mooi zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedenk mij opeens dat mijn stagiaire bij de c1000 werkt.
Niet dat ik haar wil verleiden wat zegels voor je mee te nemen als die actie bij ons ook is hoor.
LOL... Dan doen we op z'n vroegst de 28ste boodschappenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah, kan toch?![]()
Haal je de 27e boodschappen en stuur je ze op, heb ik ze de 28e![]()
Oh bah, ik heb echt geen zin meer, eerst maar een kop koffie
Als Leandra of ik onze krachten moeten komen gebruiken, dan hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:48 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik heb per ongeluk ooit een hele lelijke plant gekocht, krijg ik dat kreng niet dood![]()
Alles sterft af maar die blijft gewoon fier rechtop staan! Grrrr.
Nou en, je ligt toch meestal in je hangmat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90055696
Twee stoelen en een bankje. Maar het ziet er brakker uit dan ik op het eerste oog aan de gevel van de IKEA hier zag hangen.
True. Voor mij(n bezoek) is dit al prima. En zo niet, dan mogen ze in mijn opblaasloungestoel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:37 schreef CarOnline het volgende:
Nou en, je ligt toch meestal in je hangmat.
Oh ik zal de mijne ook weer eens (laten) opzetten
Pietje heeft een onspaps en onsmams.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, Ikea, daar had ik even niet aan gedacht, want ik zie Pietje als OV'er..... en dan is Ikea op z'n minst "onhandig"
Hé!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Pietje heeft een onspaps en onsmams.
Maar of ze tuintafels met glazen plaat hebben bij de Ikea, betwijfel ik.![]()
Ik will eigenlijk nieuwe tegels in de achtertuin. Lelijke stomme kutdingen die er nu liggen.
En we hebben een heel klein tuintje, maar toch: dúúr!![]()
Komt nog bij dat het ietsje afloopt, de ingang van de schuur ligt dus lager dan de achterdeur. En dat betekent sowieso al: laten leggen. Dus dat is nóg duurder en/of gehannes met Polen.
Wil je een uitkering? JA!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hé!
De neger zei ja.
Ok nu heel snel fietsen want ik wil niet de ubersaaie powerpointpresentaties van mijn klasgenoten missen.
Heb je gezien watvoor weer het is? En dan de hele dag in een gebouw waar geen raampje open kan.
Doei!
Jawel, maar onspaps en onsmams wonen ook niet om de hoek, en als je bij de Ikea bent dan heb je vaak zo'n "okay, dat is het, nu meenemen" gevoel....quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Ik will eigenlijk nieuwe tegels in de achtertuin. Lelijke stomme kutdingen die er nu liggen.
Komt nog bij dat het ietsje afloopt, de ingang van de schuur ligt dus lager dan de achterdeur. En dat betekent sowieso al: laten leggen. Dus dat is nóg duurder en/of gehannes met Polen.
Ze kopen toch geen antiek meubilair in bij IKEA?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Mijn oudste neefje wil zijn tante wel naar IKEA brengen ...
LOL, das wel handig, ik vind het ook leuk dat zoonlief het zo leuk vind om spullen in elkaar te zetten, en dat ook prima kan.... ik vind het overigens nog leuker dat ik mezelf inmiddels zover heb gekregen dat ik het hem ook gewoon laat doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Mijn oudste neefje wil zijn tante wel naar IKEA brengen ... met een beetje geluk zet hij ook dat meubilair in elkaar en lyncht ie meteen de militante neger in lijst.
Dan weet je gelijk waarom ik zelf ga, kan ik mezelf ook weer thuisbrengenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze kopen toch geen antiek meubilair in bij IKEA?
Ik zorg er altijd voor dat ik goed in de olie ben als ik daarheen ga. Dan piep en kraak ik niet zo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
Ze kopen toch geen antiek meubilair in bij IKEA?
Ja Cc isquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk waarom ik zelf ga, kan ik mezelf ook weer thuisbrengen
Zit Cc niet zo te plagen, Cc is
Ja dat weet ik toch, maar ik ben hormonaal aan het balanceren, en ik voel na het lezen van Cc d'r bijzondere gaven mbt bloemen en planten een nog grotere band met haar dan ik al hadquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Cc is
En ze kan ook wel tegen een grapje, as you see
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:18 schreef Leandra het volgende:
Ja dat weet ik toch, maar ik ben hormonaal aan het balanceren, en ik voel na het lezen van Cc d'r bijzondere gaven mbt bloemen en planten een nog grotere band met haar dan ik al had
Wij hebben het bij een betonzaak gekocht, en dan tweede keus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Nee laat maar, ik ben niet zo'n fan van Hyves.... ik heb in bijna 5 jaar ook maar 20 vrienden ofzoquote:
Dat ligt naast Goâh! Maar daar is alles van asbest.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij hebben het bij een betonzaak gekocht, en dan tweede keus.
Je ziet er geen flikker van en het scheelt echt enorm. Meer dan de helft met de gewone tegelhandel.
Rouweler Beton in Enter.
Bezorgen ook, voor niet duur
Nou, de betonklinkers niet hoor, kan ik je verzekeren!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt naast Goâh! Maar daar is alles van asbest.
Nee in Goor. Grote asbestfabriek: Eternit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, de betonklinkers niet hoor, kan ik je verzekeren!
Hoop ik toch!
Ja, ik dacht al zoiets. Nou, gelukkig maar!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee in Goor. Grote asbestfabriek: Eternit.
Iedereen haalde daar vroeger asbestplaten vandaan voor van alles en nog wat, het halve dorp is van asbest.
Betonklinkers zijn gewoon van beton, ook Enterse.![]()
Stofzuigruimdweil ze, en doe maar een kiekje.
Voelde het goed?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
3 ooievaars boven mien huus en een roofvogel!
This must be my lucky day.
Ja, maar het zakt bijna in voor je ogen. De tering zeg, wat een krot!quote:
Aii....quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maar het zakt bijna in voor je ogen. De tering zeg, wat een krot!
Stay tuned..
Ja, maar is er wat van te maken, en zit er een fatsoenlijk stukje grond bij??quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maar het zakt bijna in voor je ogen. De tering zeg, wat een krot!
Stay tuned..
Ja en daar woonden echt van die antroposofische types in. Die denken dat met positieve energie het huis zichzelf wel bij elkaar kan houden. Erg retro allemaal met snoeren en zeil over vloerbedekking heen.quote:
En dan een filmpje maken! Ik wil die regels zien en weten hoe lang ik broodbeleg op mijn achterste kies mag leggen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
Echt, nog nooit zo'n fascinerende rondleiding gehad. Nog een keer, nog een keer!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en daar woonden echt van die antroposofische types in. Die denken dat met positieve energie het huis zichzelf wel bij elkaar kan houden. Erg retro allemaal met snoeren en zeil over vloerbedekking heen.
Het voelde overal alsof je op wolkjes liep of je viel bijna voorover want het huis loopt schuin weg. Knikkeren kun je daar wel vergeten maar die ligging was![]()
![]()
!
En er zit erfpacht op. Man man, hoe Bartje is dat! En die kinderen hadden daar ook geen leven want er hingen overal regels. Overal! Hoelang ze de achterste kies moesten poetsen, hoeveel beleg er op brood mag, hoe de was gedaan wordt. Echt, nog nooit zo'n fascinerende rondleiding gehad. Nog een keer, nog een keer!
Nah, niet zo, op ons huis zit ook erfpacht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
En er zit erfpacht op. Man man, hoe Bartje is dat!
Haha ja nou ik die andere foto's zie vond ik dat ook wel leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:38 schreef Leandra het volgende:
Oh Caro wat is het allemaal strak, gestyleerd en "volwassen" geworden
Ja. Dat kan je wel zeggenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:38 schreef Gert het volgende:
Lekker fris opgeknapt Caro! Van meisje naar puber!
Toch niet vanmiddag nog hè?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:44 schreef CarOnline het volgende:
Volgende projekt: van Speelkamer naar Computerkamer
Je kunt ook een hele hoop láten doen natuurlijk. En 't is geen geld voor zo'n ligging. Maar ja, door die enorme erfpacht wordt het toch wel een hoop geld uiteindelijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef Noek het volgende:CarrrO, ces't maginifique.
Ik vond het rode ook wel leuk hoojj.
Ja, we zaten alweer in Duitsland te neuzen nu. Prachtig huis ook weer gezien.
Oh echt Gert, heb je onBartjes erfpacht in Den Haag?Ik vind het best heel zonde van het geld ofzo.
Cc, als we nog een keer gaan kijken, zet ik het op de foto!
God nou, ik heb best zin om een bod uit te brengen eigenlijk. Dat is best leuk, opeens kun je zo een tweede huis hebben waar je honderd jaar werk mee hebt maar dat scheelt me nu niks.
Dank dank.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef Noek het volgende:CarrrO, ces't magnifique.
Ik vond het rode ook wel leuk hoojj.
Ja, we zaten alweer in Duitsland te neuzen nu. Prachtig huis ook weer gezien.
Oh echt Gert, heb je onBartjes erfpacht in Den Haag?Ik vind het best heel zonde van het geld ofzo.
Cc, als we nog een keer gaan kijken, zet ik het op de foto!
God nou, ik heb best zin om een bod uit te brengen eigenlijk. Dat is best leuk, opeens kun je zo een tweede huis hebben waar je honderd jaar werk mee hebt maar dat scheelt me nu niks.
Cool!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:29 schreef hondjes het volgende:
Noek..ik krijg ook een Iphone,,,,maandag of dinsdag wordt hij geleverd........![]()
![]()
Weekend, eindelijkquote:
Die kans zit er wel in jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:17 schreef FP128 het volgende:
En dat ritueel herhaal je morgen en overmorgen ook?
quote:
ja boffen hequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Kijkt wat rond hier maar ziet geen fuck![]()
Maar 't is wel weekend![]()
En supermooi weer, twee dagen lang![]()
Ja, terwijl dat op zich een hele prestatie isquote:
Ja, ik keek naar links en zag rechts nietsquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, terwijl dat op zich een hele prestatie is.
Dan heb je juist een goede reden om nwe hippe flipflops en kekke sandaaltjes te kopen....quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:48 schreef Noek het volgende:
Oh god oh god, ik vind alleen maar eenzame slippers. Het zijn net sokken. Bastards!
Alleen maar eenzame schoenen, zonder patner, toen ik vanmiddag de kast indook...quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:48 schreef Noek het volgende:
Oh god oh god, ik vind alleen maar eenzame slippers. Het zijn net sokken. Bastards!
Noehoek!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:48 schreef Noek het volgende:
Ja nee, ik ga geen nieuwe slippers kopen. Ik wil ze gewoon alle 40 terug want sommige zijn mijn kindjes. Die laat ik ook overal slingeren. Heb ik al eens verteld over de ballenbak bij Ikea..quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan heb je juist een goede reden om nwe hippe flipflops en kekke sandaaltjes te kopen....
Ooooh zo kwetsend! Nu zal Allah je morgen straffen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noehoek!
Waarvoor heb jij slippers nodig?
Het is niet alsof je een strand voor de deur hebt ofzo.![]()
Doe eens niet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh zo kwetsend! Nu zal Allah je morgen straffen.
Onder je bed gekeken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alleen maar eenzame schoenen, zonder patner, toen ik vanmiddag de kast indook...
Die hele kast puilt uit, en gooi dan gelijk de deur dicht, anders dondert alles om..quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Onder je bed gekeken?
Daar vond ik wel 2 slippers. Hele leuke!Nu de linker en rechter nog.
Dat heb ik ook altijd!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die hele kast puilt uit, en gooi dan gelijk de deur dicht, anders dondert alles om..
Ik ben blij als ik verhuizen moet, dan kan ik gaan ruimen...
Nu niet,,want de helft is nieuw,en wist niet eens dat ik ze had...
*aaitquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Noek! Snel! Doe iets liefs zeggen anders word ik bang!
Of dat je in een winkel loopt en dan denkt,,,verrek dat heb ik ook,,,was ik vergetenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd!
*high fived
Maar wat een feest is dat hè?
Om te fietsen lijkt mij een fietspakje wel handig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:03 schreef Noek het volgende:
X factor maar ik wil eerst nog een rondje van 40 km maken. Dan mag ik wel opschieten.
Ga ik onder het fietsen bedenken waar al mijn slippers zijn en wat trek ik aan??!!!
Bij de action kan je die wegwerpmeuk ook kopenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe eens niet!
Ik en mijn wegwerpcamera (die ik nog moet kopen) vinden dat niet leuk.![]()
En dan gaat die neger huilen, dramááá's
Ja maar de action is nogal ver fietsen en ik wil het nu.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij de action kan je die wegwerpmeuk ook kopen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar de action is nogal ver fietsen en ik wil het nu.
Hoewel de zon toch al weg is voor vriendje hier is.
Morgen naar de duinen en het strand enzo, Ik hoef heel die wedstrijd niet te winnen als ik maar mooiere foto's maak als hij.
Ik snap wel wat je bedoeld...die moeten nu toch best vrij makkelijk te vinden zijn???quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil zo'n soort van 3/4 joggingbroek/pofbroek maar niet met laaghangend kruis.
Ik kan het niet beter uitleggen geloof ik
Ja, dat is rijkelijk laat want nu moet je de boyfriend fit hebben. Alhoewel skinny mag hoor, mark my words.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Er één willen er er daadwerkelijk één scoren en hélemaal de stad in te gaan zijn twee heel verschillende dingen Laysa.![]()
Tegen de tijd dat het weer uit is, heb ik er vast wel een exemplaar,
Ik ben pas net begonnen aan de skinny jeans.
Ja, welke kleur moet je hebben? Krijg je em van me. Ik heb een zwarte, kaki en een roze.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
Noek heeft vast al zo'n broek die ik bedoel.
Hoi, ja ik ben boos om die haakjes, schandalig gewoon. Van mij mogen ze die gore fascistoïde populist nu helemaal affakkelen.quote:
Ik denk niet dat we dezelfde maat hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, welke kleur moet je hebben? Krijg je em van me. Ik heb een zwarte, kaki en een roze.
wow, zo snel, nicequote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Hoi, ja ik ben boos om die haakjes, schandalig gewoon. Van mij mogen ze die gore fascistoïde populist nu helemaal affakkelen.
Maar ik ben ook blij, want ik heb een vast contract gekregen bij m'n nieuwe baan
Feli op je boze bolletje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
.
Maar ik ben ook blij, want ik heb een vast contract gekregen bij m'n nieuwe baan
Ja echt, die haakjes, men! Hoe verzinnen ze het!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, ja ik ben boos om die haakjes, schandalig gewoon. Van mij mogen ze die gore fascistoïde populist nu helemaal affakkelen.
Nou nou, poeh hé ontzettende knorrie big.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dezelfde maat hebben.
Als in, ik denk niet dat ik mijn fat ass in een broek van jou krijg.
Zwart, daar zie je het minste vlekken op, maar ik koop hem zelf wel.
Ik zeg niet dat ik een dikzak ben, ik zeg gewoon dat jij slank bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou nou, poeh hé ontzettende knorrie big.![]()
Doe normaal!
Ik kijk nog eens goed maar dit model is het nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is rijkelijk laat want nu moet je de boyfriend fit hebben. Alhoewel skinny mag hoor, mark my words.
Maar goed, ze zijn overal.
Bestel je em anders:
[ afbeelding ]
In 4 kleuren verkrijgbaar maar ik vind met een laag kruis wel leuk.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil gewoon niet dat hij van mijn kont aflubbert. (Ik heb geen Jennifer Lopez kont helaas, daar blijft alles op hangen). Maar een camel toe is ook gelijk weer zo overdreven.![]()
Naar tv is gerend, hem aangezet heeft, afstandbediening gezocht en hem aan gezet, waar kijk ik naar, iemand die niet kan praten horen of bewegen en via een tolk toch communiceert?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer indrukwekkende beelden op ned3 nu.
Ja, die vrouw is 5 jaar geleden een docu gaan maken over hem. Zou nog 1 jaar leven, maar hij leeft nu nog en die vrouw is hem blijven volgen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar tv is gerend, hem aangezet heeft, afstandbediening gezocht en hem aan gezet, waar kijk ik naar, iemand die niet kan praten horen of bewegen en via een tolk toch communiceert?![]()
Eh, je weet hoe chaotisch ik ben enzo, zou je het maandag nog even kunnen pm'en? Ik wil het graag zien!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ik vind 't ook wel heel bijzonder. Maandag zeker kijken.
Hoe laat is het maandag?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
Echt hoor, en dan loop ik te zeuren over een beetje keelpijn of een spannende presenatie.
Sslllllllllllllllllllingerssssssssssssssquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
Ik moet straks nog slingers ophangen![]()
Morgen vier ik jongste zijn verjaardag, die is maandag jarig![]()
6 jaar alweer
22:10, ik heb 't net in Google Calendar gezet. Om 22:00 krijg ik een sms'jequote:
Okequote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
22:10, ik heb 't net in Google Calendar gezet. Om 22:00 krijg ik een sms'je.
Wat een lekkere Nerd ben je toch ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
22:10, ik heb 't net in Google Calendar gezet. Om 22:00 krijg ik een sms'je.
Kettingpm!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Okeik wil dan ook een pm haha, heb zoveel aan mijn hoofd dat vergeet ik
heette dat niet een telefoonboomquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
Doet mij denken aan de telefoonketen op de middelbare school.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kettingpm!
Pietje doet mij een PM, ik jou?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
Doet mij denken aan de telefoonketen op de middelbare school.
Die hadden we wel maar deden er nooit wat meequote:
Ja, dan ging je later in de klas analyseren waar 't nou eigenlijk mis is gegaanquote:
Als er al wat uitviel bij ons was dat meestal op de dag....eigenlijk nooit het eerste uurquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Die hadden we wel maar deden er nooit wat mee![]()
Zaten we het eerste uur te klieren op school
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dan ging je later in de klas analyseren waar 't nou eigenlijk mis is gegaan.
Als ik maandag een PM van Pietje heb stuur ik het gelijk door!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Goed plan.
Alhoewel vergeet je dat dan niet?
Oh, jij ging gewoon een willekeurig iemand uitschelden als je niet gebeld wasquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik maandag een PM van Pietje heb stuur ik het gelijk door!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, jij ging gewoon een willekeurig iemand uitschelden als je niet gebeld was?
En dan deed ik mij altijd wijselijk stil houden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dan ging je later in de klas analyseren waar 't nou eigenlijk mis is gegaan.
Ik ga zo overstappen haha, zit er alquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:12 schreef Laysa het volgende:
Gaan jullie ook zo X factor kijken of gaan jullie nog op stap?
Eindelijk.. en wát doen we het éérst??? Mekkere op Peters Chat!quote:
Nee, als eerst gingen we een tuinset kopen en kijken voor een nieuw vaatwasser.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eindelijk.. en wát doen we het éérst??? Mekkere op Peters Chat!Beter begin van het weekend is er niet!!
Aha.. jaja, 'tuurlijk, prioriteiten...quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, als eerst gingen we een tuinset kopen en kijken voor een nieuw vaatwasser.
Preoriteiten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. jaja, 'tuurlijk, prioriteiten...
Kan ook, een roosterprogramma gekoppeld aan een sms-server. Druk op de knop, kedeng, tig smsjes de deur uit voor klas/groep/opleiding x of yquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig zal het wel een smsboom zijn
Hier doen ze het nog steeds met telefoonbomen, al lijkt het idee van Teun met de sms-alert ook wel makkeljk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig zal het wel een smsboom zijn
Wat ben jij de hele tijd toch onopvallend aan het hinten zeg!quote:
Gaan julle lekker een roseetje doen op het strand?...oehhh lekker zo naar de son kijken die in de see saktquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben jij de hele tijd toch onopvallend aan het hinten zeg!
Moet ik je nog sms'en morgen of pleuren we gewoon hiér neer waar we uithangen? Noek heeft een iPhone immerts.
Zoiets als dit moet morgen lukken! Maar het mag ook met rosé hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gaan julle lekker een roseetje doen op het strand?...oehhh lekker zo naar de son kijken die in de see sakt
lekker hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets als dit moet morgen lukken! Maar het mag ook met rosé hoor.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nah alleen bij heel mooi weer...tis daar net een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Die terrassen aan de Waal zijn zeker dé place to be in Nijmegen, bij lekker weer? Is dat nog wat 's avonds?
Oh... het zag er wel knus uit, zo aan de rivier!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah alleen bij heel mooi weer...tis daar net een parkeerplaats....zelf vind ik het koningsplein en de markt bij de waag wel erg gezellig
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan deed ik mij altijd wijselijk stil houden.![]()
![]()
Komt goed hoor! Kally!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
Jonguh!! iK ben toch ook niet gebeld! En de stroom viel uit enzo.![]()
En ze pikten het van mij ook nog.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef Deisyy het volgende:
Trusten Kally![]()
Jij zal morgen wel vroeg wakker gemaakt worden
Trustequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Kally het volgende:
Maar goed het zal wel waar wezen ja![]()
Trusten Deis
Doe maar smsen, het is veel te mooi weer om achter de laptop te zitten!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben jij de hele tijd toch onopvallend aan het hinten zeg!
Moet ik je nog sms'en morgen of pleuren we gewoon hiér neer waar we uithangen? Noek heeft een iPhone immerts.
En daarna, hup de hangmat in met een boek.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Koffie op en dan nu echt mijn voortuin een beetje op orde brengen. Met een nadruk op beetje, want ken je eigen limieten.
En een fruitsalade zodat ik niet al direct naar de supermarkt moet voor boter, kaas en eierenquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
En daarna, hup de hangmat in met een boek.
ook feestquote:
Je moet ze gewoon maar 1 ding aanbieden danquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:38 schreef Kally het volgende:
Jeezzzzz, heb me kapot gezeuld aan de boodschappen, kunnen ze niet allemaal hetzelfde drinken![]()
Maar goed alles binnen, taart is prachtig, nog even wat laatste dingetjes doen zo en dan mag het feest beginnen![]()
![]()
O en goedemorgen
Ja maar dat werkt niet bij mijn familie en vriendenquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon maar 1 ding aanbieden dan
Voelt ie zich ook jarig (omdat ie het offficeel nog niet is)?
Ruimte is voor mij een feestquote:
Heropvoeden danquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt niet bij mijn familie en vrienden![]()
Als ie dan maandag maar niet teleurgesteld is omdat ie alles al gehad heeftquote:Ja het begint te komen, straks met de kadootjes vast wel helemaal ja
Ik heb ook graag veel ruimte, maar ik heb vaak ook veel spullenquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ruimte is voor mij een feest![]()
Ben niet voor niks bezig steeds meer weg te doen
Nee maandag viert hij het op school, ik mag morgen de cakejes bakkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Heropvoeden dan
[..]
Als ie dan maandag maar niet teleurgesteld is omdat ie alles al gehad heeft
Kwak'jesquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maandag viert hij het op school, ik mag morgen de cakejes bakken![]()
Alfred J. Kwak cakejes
Ik ook niet maar die koos hij uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:51 schreef D. het volgende:
Wist helemaal niet dat AJK nog 'hip' was trouwens
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond de de dino cakejes leuker, hij niet
![]()
En over een paar weekjes krijgt hij nog een verlaat kadootje trouwens, en de oudste een vroeg kadootje
Maak je er wel een fotodagboek bij?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil zelf een houten bankje maken voor voor het huis.
Dat kan ik best, had ik bedacht
Ik wil er ook 1, vind dat zo gezelligquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil zelf een houten bankje maken voor voor het huis.
Dat kan ik best, had ik bedacht
Doe ik, ik moet eerst nog hout halen enzo hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Maak je er wel een fotodagboek bij?
Kunnen we meegenieten
Ik mag ze heul wel af en toe verwennen, zo veel krijgen ze niet van mequote:
De kliko recht zetten is ook best al een klus in deze hitte.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Koffie op en dan nu echt mijn voortuin een beetje op orde brengen. Met een nadruk op beetje, want ken je eigen limieten.
Dat lijkt me een goed beginquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik, ik moet eerst nog hout halen enzo hoor.
Ah, je leert ze verantwoordelijkhedenquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mag ze heul wel af en toe verwennen, zo veel krijgen ze niet van me![]()
Maar nu krijgen ze allebei een eigen hamster
Ik probeer hetquote:
Het zijn echt dieren liefhebbers, gisteren hebben ze beestjes gevangen, o.a. een spinquote:
Ik ben ook ff klussen (lees: ruimte maken)quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga de laatste dingen doen
Fijne dag allemaal, laters
Die zit nu vol. Met herfstbladeren. Waarom vergaan die krengen niet gewoon in de winter?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:59 schreef Gert het volgende:
De kliko recht zetten is ook best al een klus in deze hitte.
Mogge.
Ja. Maar als tegengif heb ik dan weer wel het niet-organische afval dat mijn voortuin in is gewaaid gewoon in de groenbak gekeild. Da's weer helemaal in balans, dus.quote:
Dat hóórt ook te vergaan, en anders zet je die zooi toch gewoon in de fik. Vind ik op films ook altijd wel gezellig, van die tonnen die in de hens staan met wat straatvolk er omheen, snode plannen broedend te roken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zit nu vol. Met herfstbladeren. Waarom vergaan die krengen niet gewoon in de winter?
Maar wel een excuus om de hark aan Maarten te geven.
En ik heb zelfs mijn stoep geveegd. Eng mens.
Om 9 uur 's ochtends?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
Nou, dat was best fijn. Ben al wat verbrand. Leuk joh, dat voetballen!
Jewoon opgolle die mouwe!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:13 schreef CarOnline het volgende:
Zometeen lekker de tuin in, zwarte broek, zwarte t-shirts met lange mouwen![]()
Als ik dat ga doen en dan op een bankje in mijn voortuin ga zitten, ben ik wel helemaal geïntegreerd. En daarna dood verbrand. En mijn huis ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
Dat hóórt ook te vergaan, en anders zet je die zooi toch gewoon in de fik. Vind ik op films ook altijd wel gezellig, van die tonnen die in de hens staan met wat straatvolk er omheen, snode plannen broedend te roken.
Eén keertje.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Om 9 uur 's ochtends?![]()
Dat wordt dus factor 30 midden op de dag!
Was 't nog van pief paf poef?
Ja, afschuwelijk. Ik ben al mijn bikini's kwijt en ik kan het niet bedenken waar ze zijn. Overal gezocht. Weg!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:13 schreef CarOnline het volgende:
Wat fanatiek op de zaterdagochtend, ik zit echt nog wakker te worden![]()
Zometeen op zomerkleren jacht. Ergens in de herfst op zolder gekwakt en geen idee waar het ligt.
Ben al 2x wezen kijken en kan het niet vinden![]()
Daar is natuurlijk de hele winter van alles overheen gegooid. Zucht.
Tijd voor een zolderprojekt.
Zometeen lekker de tuin in, zwarte broek, zwarte t-shirts met lange mouwen![]()
Hallo sproetjes!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Eén keertje.
Maar het is heus, gelijk alle sproeten weer wakker. Factor Chloor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |