Tuimeubels moeten tegen weer en wind kunnen, ze zijn niet goedkoop. Zo wel, dan is het geheid grote troepquote:
Nou ja dat is ook wel weer waar jaquote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuimeubels moeten tegen weer en wind kunnen, ze zijn niet goedkoop. Zo wel, dan is het geheid grote troep
Latersquote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
ik ben helemaal niet op zoek naar tuinmeubelen. tijd om dag te zeggen
laters
Slaap lekker Gomiquote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
ik ben helemaal niet op zoek naar tuinmeubelen. tijd om dag te zeggen
laters
En, hoe zijn de golven?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heel veel:
[ afbeelding ]
Het was leuk!
Printing as we speakquote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Gyros
Griekse salade![]()
Ouzo
Kun je vannacht lekker slapen of heb je het weer niet opgeslagen?
Kopen dat ding! Die lap van jou is echt bijna dood, en dan heb je iets belangrijks nieuws waar je weer een paar jaar mee vooruit kan. DIe is dan in ieder geval binnen!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Nog geen nieuwe laptop, maar nu twijfel ik weer of ik niet even zal wachten tot het vakantiegeld.
Koninginnedag en bevrijdingsdag komen er aan en ik heb geen zin om deze maand zuinig te doen.
Naja ik zie wel.
JIj morgen lekker thuis "werken" las ik, wordt het zulk mooi weer?
Ja naja, ik zie wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Kopen dat ding! Die lap van jou is echt bijna dood, en dan heb je iets belangrijks nieuws waar je weer een paar jaar mee vooruit kan. DIe is dan in ieder geval binnen!
En als deze maand erg gezellig en duur wordt... dan strijkt het vakantiegeld volgende maand héél veel weer glad.
Dat klinkt al wat fatsoenlijker. Goed, ik ga mij opmaken voor een kantoordag en de auto in. De toch al geringe files op vrijdagmorgen zijn bijna wegquote:
Pietje, ga eens bij de Vrijbuiter kijken (aan de achterkant van de Kwantum, langs de A12) ik heb niet echt goed op de prijzen van tuinmeubels gelet, maar de parasols waren daar bijvoorbeeld niet extreem duur, en we hebben vorige week een vliegengordijn gekocht wat beduidend goedkoper was dan elders (en dan heb ik het over een verschil van > 25%)quote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na een rondje praxis, gamma, leen bakker is er maar 1 conclusie: tuinmeubelen zijn takkeduur.
Niet te dik opmaken he, dat ziet niet uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat klinkt al wat fatsoenlijker. Goed, ik ga mij opmaken voor een kantoordag en de auto in. De toch al geringe files op vrijdagmorgen zijn bijna weg![]()
Ja het is niet overal, geen landelijke actie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:41 schreef Leandra het volgende:
Helaas Caro, hier komen we niet bij de C-mille voor de boodschappen, maar ik weet niet tot wanneer de actie is, want als we over een maandje nog op vakantie gaan (als, zoals in "afhankelijk van een aantal factoren") dan is de kans groot dat we dan wel boodschappen bij de C-mille doen.... dus als de actie dan nog is dan bewaar ik de zelgels voor je.
Succes met de laatste loodjes
't Schijnt echt een lokale actie te zijn, alleen geen idee hoe lokaalquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:49 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Hier ook geen zegels CarO maar ik hou mijn oren voor je open mijn collega's sparen alles.
Pietje, soms staan er complete tuinsets bij mijn kringloopwinkel, dus misschien heb je daar geluk.
Dan gaat het lastig worden, als we gaan dan gaan we denk ik 28 mei ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja het is niet overal, geen landelijke actie.
Maar mocht het bij je zijn en je gáát op vakantie hou ik me wel aanbevolen
Je kan tot 1 Juni sparen en inleveren tot 6 juni geloof ik.
Ja, ik ga nog even verder, bijna bijna bijna!
Ik bedenk mij opeens dat mijn stagiaire bij de c1000 werkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Schijnt echt een lokale actie te zijn, alleen geen idee hoe lokaal
Maar mocht het zo zijn, dan gaarne
Jij gaat als vrouw naar kantoor?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat klinkt al wat fatsoenlijker. Goed, ik ga mij opmaken voor een kantoordag en de auto in. De toch al geringe files op vrijdagmorgen zijn bijna weg![]()
Nah, kan toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gaat het lastig worden, als we gaan dan gaan we denk ik 28 mei ofzo
Haha, dat zou echt te mooi zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedenk mij opeens dat mijn stagiaire bij de c1000 werkt.
Niet dat ik haar wil verleiden wat zegels voor je mee te nemen als die actie bij ons ook is hoor.
LOL... Dan doen we op z'n vroegst de 28ste boodschappenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah, kan toch?![]()
Haal je de 27e boodschappen en stuur je ze op, heb ik ze de 28e![]()
Oh bah, ik heb echt geen zin meer, eerst maar een kop koffie
Als Leandra of ik onze krachten moeten komen gebruiken, dan hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:48 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik heb per ongeluk ooit een hele lelijke plant gekocht, krijg ik dat kreng niet dood![]()
Alles sterft af maar die blijft gewoon fier rechtop staan! Grrrr.
Nou en, je ligt toch meestal in je hangmat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90055696
Twee stoelen en een bankje. Maar het ziet er brakker uit dan ik op het eerste oog aan de gevel van de IKEA hier zag hangen.
True. Voor mij(n bezoek) is dit al prima. En zo niet, dan mogen ze in mijn opblaasloungestoel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:37 schreef CarOnline het volgende:
Nou en, je ligt toch meestal in je hangmat.
Oh ik zal de mijne ook weer eens (laten) opzetten
Pietje heeft een onspaps en onsmams.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, Ikea, daar had ik even niet aan gedacht, want ik zie Pietje als OV'er..... en dan is Ikea op z'n minst "onhandig"
Hé!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Pietje heeft een onspaps en onsmams.
Maar of ze tuintafels met glazen plaat hebben bij de Ikea, betwijfel ik.![]()
Ik will eigenlijk nieuwe tegels in de achtertuin. Lelijke stomme kutdingen die er nu liggen.
En we hebben een heel klein tuintje, maar toch: dúúr!![]()
Komt nog bij dat het ietsje afloopt, de ingang van de schuur ligt dus lager dan de achterdeur. En dat betekent sowieso al: laten leggen. Dus dat is nóg duurder en/of gehannes met Polen.
Wil je een uitkering? JA!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hé!
De neger zei ja.
Ok nu heel snel fietsen want ik wil niet de ubersaaie powerpointpresentaties van mijn klasgenoten missen.
Heb je gezien watvoor weer het is? En dan de hele dag in een gebouw waar geen raampje open kan.
Doei!
Jawel, maar onspaps en onsmams wonen ook niet om de hoek, en als je bij de Ikea bent dan heb je vaak zo'n "okay, dat is het, nu meenemen" gevoel....quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Ik will eigenlijk nieuwe tegels in de achtertuin. Lelijke stomme kutdingen die er nu liggen.
Komt nog bij dat het ietsje afloopt, de ingang van de schuur ligt dus lager dan de achterdeur. En dat betekent sowieso al: laten leggen. Dus dat is nóg duurder en/of gehannes met Polen.
Ze kopen toch geen antiek meubilair in bij IKEA?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Mijn oudste neefje wil zijn tante wel naar IKEA brengen ...
LOL, das wel handig, ik vind het ook leuk dat zoonlief het zo leuk vind om spullen in elkaar te zetten, en dat ook prima kan.... ik vind het overigens nog leuker dat ik mezelf inmiddels zover heb gekregen dat ik het hem ook gewoon laat doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Mijn oudste neefje wil zijn tante wel naar IKEA brengen ... met een beetje geluk zet hij ook dat meubilair in elkaar en lyncht ie meteen de militante neger in lijst.
Dan weet je gelijk waarom ik zelf ga, kan ik mezelf ook weer thuisbrengenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze kopen toch geen antiek meubilair in bij IKEA?
Ik zorg er altijd voor dat ik goed in de olie ben als ik daarheen ga. Dan piep en kraak ik niet zo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
Ze kopen toch geen antiek meubilair in bij IKEA?
Ja Cc isquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk waarom ik zelf ga, kan ik mezelf ook weer thuisbrengen
Zit Cc niet zo te plagen, Cc is
Ja dat weet ik toch, maar ik ben hormonaal aan het balanceren, en ik voel na het lezen van Cc d'r bijzondere gaven mbt bloemen en planten een nog grotere band met haar dan ik al hadquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Cc is
En ze kan ook wel tegen een grapje, as you see
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:18 schreef Leandra het volgende:
Ja dat weet ik toch, maar ik ben hormonaal aan het balanceren, en ik voel na het lezen van Cc d'r bijzondere gaven mbt bloemen en planten een nog grotere band met haar dan ik al had
Wij hebben het bij een betonzaak gekocht, en dan tweede keus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |