quote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zullen we het uittesten ja? Neem naald en draad mee.
Binnenstebuiten doen en dan in die kont steken.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef Devvie het volgende:
vrouwen die zoeen ding in hun grot hebben moeten anaal verkracht worden
In je lippen nog meer.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee in een clitoris zitten nog meer zenuwen, pussie.
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij die anti rape condom word die gast alleen maar super wild en wurgt waarschijnlijk zijn slachtoffer.
Want dat helpt hoe? Die gasten willen alleen maar seks, ze willen echt geen moord plegen. Daarnaast zullen ze uit schrik echt wel meteen wegtrekken.quote:
Het zijn agressievelingen die sex willen. En als ze dan zo'n ding om hun dop vinden draaien ze gegarandeerd door.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Want dat helpt hoe? Die gasten willen alleen maar seks, ze willen echt geen moord plegen. Daarnaast zullen ze uit schrik echt wel meteen wegtrekken.
Dat ding is echt niet slechter dan die vage priknaald hoor.
Gast, dat gebeurt dan toch ook bij dat andere ding? En niet alle verkrachters zijn moordenaars.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zijn agressievelingen die sex willen. En als ze dan zo'n ding om hun dop vinden draaien ze gegarandeerd door.
Voel je toch niet altijd meteen aangevallen gast.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, dat gebeurt dan toch ook bij dat andere ding? En niet alle verkrachters zijn moordenaars.
Daaaamnn
Ik voel me niet aangevallen? Ik weerleg alleen jouw mongoloïde beweringen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voel je toch niet altijd meteen aangevallen gast.![]()
Die dingen zijn vooral voor het WK in Afrika. Als je hoort hoe die apen daar te keer gaan met vrouwen gaat dit niet helpen naar mijn inziens.
Hehe, dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg ook niet dat die andere beter is, ik denk dat je bij alle twee de zelfde reactie krijgt.
Geen van 2en gaat wat uithalen bij het WK denk ik. Ik ben bang dat ze een reactie terug krijgen die 10x zo erg is.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg ook niet dat die andere beter is, ik denk dat je bij alle twee de zelfde reactie krijgt.
Ik weet wel 100% zeker dat jij er flink naast zit. Die verkrachters gaan echt niet ineens die vrouw vermoorden:quote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen van 2en gaat wat uithalen bij het WK denk ik. Ik ben bang dat ze een reactie terug krijgen die 10x zo erg is.
Maargoed, ik hoop dat ik er naast zit.
Vind je me nog lief?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Bragi het volgende:
Haha, Japsnars voelt zich aangevallen want hij is een rapist!
Haha, Broekpaling noemt negers apen, want hij is een racist!
Sowieso, ze zijn dan al verkracht.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen van 2en gaat wat uithalen bij het WK denk ik. Ik ben bang dat ze een reactie terug krijgen die 10x zo erg is.
Maargoed, ik hoop dat ik er naast zit.
Dat zou wel heel goed kunnen ja. Dat komt toch veel voor?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef Maisnon het volgende:
Denk dat het aan m'n ogen ligtwant ik heb altijd lenzen gehad maar die gingen een tijd terug heel erg irriteren dus sinds dien heb ik ze niet meer in, want zo slecht zie ik niet. Maar volgens mij krijg ik gewoon hoofdpijn doordat ik net te slecht zie
en mn ogen daar moe van worden
Jawel, hoor.quote:
Je kan het alleen niet bekijken als je op je zij ligt op de bank!1!11!1quote:
Nee?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je kan het alleen niet bekijken als je op je zij ligt op de bank!1!11!1
Nopequote:
Dat van dat geribbeld oppervlak snap ik, maar vaag dat het dan niet werkt als je op je zij ligt.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nopehet werkt net als van die 'hologram' plaatjes of van die eh, plaatjes die je zo op en neer beweegt en dat het plaatje dan lijkt te bewegen
lastig uit te leggen.
Met een soort geribbeld oppervlak
Het zijn allemaal vooroordelen. Die lui verpesten het voor zichzelf.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Alsof nederlanders dat niet doen
Idd. Het is gewoon niet meer leuk, al die buitenlanders.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Wat ik altijd verschrikkelijk vind zijn van die mensen die dan roepen yeah it's a thug life en met allemaal wapens gaan zwaaien doen alsof het leven zwaar is en gangs vormensurvive on the streets
Dat is echt een self fulfilling prophecyals je daarmee begint dan wordt het ook gewoon zo
Wel goed van jullie dat je de conducteur te hulp schoten.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerallochtonen, ik heb er wel 50 euro extra belasting per maand voor over zodat de concentratiekampen weer in gebruik worden genomen om daar al die vieze vuile allochtone parasieten in te stampen.![]()
Ik was met een vriend van me in Amersfoort, liepen we even door de stad heen en op zo'n willekeurig hoekje was een koor aan het zingen. En ik moet zeggen dat het nog behoorlijk mooi klonk, heb er zelf nog even naar staan luisteren. In een tijdsbestek van nog geen 10 minuten komen er 3 groepen met dat buitenlands gespuis lang met trieste opmerkingen en hard schreeuwend. Wat een verschrikkelijk gebrek aan respect. En de vooroordelen worden weer bevestigd.
Daarna zaten we in de trein, lopen er 5 jongeren, raad maar wat voor een afkomst, door de trein gestormd met flessen drank. Hele coupe door omdat ze geen kaartje hadden. Wacht daar beneden de conducteur op ze en 1 zo'n buitenlander glijdt uit op de trap (haha
) en begint die conducteur te bedreigen en rukt z'n stropdas af. Dus die vriend van me, ik en nog 2 of 3 andere mensen komen ernaar toegerend om de boel te sussen, wat ook gelukt is. En die kankerlijer is nu hopelijk opgewacht door de politie, althans, als ik de conducteur mocht geloven. En alweer een vooroordeel bevestigd.
Doodknuppelen die lui
Tjah, minste wat je kan doen, toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goed van jullie dat je de conducteur te hulp schoten.
Maar ze krijgen toch geen straf
wat doe jij stoer tegen mijn matties danquote:Op donderdag 22 april 2010 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerallochtonen, ik heb er wel 50 euro extra belasting per maand voor over zodat de concentratiekampen weer in gebruik worden genomen om daar al die vieze vuile allochtone parasieten in te stampen.![]()
Ik was met een vriend van me in Amersfoort, liepen we even door de stad heen en op zo'n willekeurig hoekje was een koor aan het zingen. En ik moet zeggen dat het nog behoorlijk mooi klonk, heb er zelf nog even naar staan luisteren. In een tijdsbestek van nog geen 10 minuten komen er 3 groepen met dat buitenlands gespuis lang met trieste opmerkingen en hard schreeuwend. Wat een verschrikkelijk gebrek aan respect. En de vooroordelen worden weer bevestigd.
Daarna zaten we in de trein, lopen er 5 jongeren, raad maar wat voor een afkomst, door de trein gestormd met flessen drank. Hele coupe door omdat ze geen kaartje hadden. Wacht daar beneden de conducteur op ze en 1 zo'n buitenlander glijdt uit op de trap (haha
) en begint die conducteur te bedreigen en rukt z'n stropdas af. Dus die vriend van me, ik en nog 2 of 3 andere mensen komen ernaar toegerend om de boel te sussen, wat ook gelukt is. En die kankerlijer is nu hopelijk opgewacht door de politie, althans, als ik de conducteur mocht geloven. En alweer een vooroordeel bevestigd.
Doodknuppelen die lui
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat doe jij stoer tegen mijn matties dan
Als je rechtop zit dan stuurt ie het goed naar je linker en rechteroog, maar als je op je zij ligt dan zitten je ogen horizontaal gezien niet uit elkaar dus krijg je maar 1 beeldquote:Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat van dat geribbeld oppervlak snap ik, maar vaag dat het dan niet werkt als je op je zij ligt.
Weltrustenquote:
Stonerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |