abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 april 2010 @ 23:02:13 #76
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_80616261
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ze zijn erg origineel. Wist je trouwens dat ze hun allereerste episode echt helemaal met de hand hebben gemaakt? Dus serieus met papier en knipwerk?

Alles wees al in die richting, maar gelukkig hebben de makers van South Park nu een einde gemaakt aan alle (mogelijke) twijfel wat betreft de (verse) altering.

²
Ja dat wist ik

Wat is je bewijs dan dat de makers een einde aan alle twijffel hebben gemaakt? buiten dat postje op hun website
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 22 april 2010 @ 23:06:33 #77
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80616438
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat is je bewijs dan dat de makers een einde aan alle twijffel hebben gemaakt? buiten dat postje op hun website
We hadden hier een discussie, kun je teruglezen, waar ik beweerde dat ze verstandig hebben gehandeld door beeps in te voeren, hier werd beweerd dat die beeps onderdeel van de grap waren. Nu staat op de website zelf dat dit dus niet het geval was en het gelijk aan mijn zijde is.

Lay-out zin.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Donald Duck held donderdag 22 april 2010 @ 23:10:27 #78
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_80616577
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ze zijn erg origineel. Wist je trouwens dat ze hun allereerste episode echt helemaal met de hand hebben gemaakt? Dus serieus met papier en knipwerk?

Alles wees al in die richting, maar gelukkig hebben de makers van South Park nu een einde gemaakt aan alle (mogelijke) twijfel wat betreft de (verse) altering.

²
Los van de censuur, die overigens zelf-opgelegd en zo bedoeld was, even het volgende:
Je kent south park dus blijkbaar goed. Je weet bijvoorbeeld maar al te goed dat andere religies al flink op de hak genomen zijn (je post van 22:21). Maar dat stoorde je niet blijkbaar, anders zou je de show al lang niet meer volgen. Maar ik weet wat erachter zit. Je keek gewoon omdat het jou zelf niet raakte natuurlijk. Daarom was dat wel grappig te noemen. Ook al was ook dat spotten met religie van mensen, wat volgens jou zo intens diep belangrijk is dat het met rust gelaten moet worden. Maar het maakte eerder niet uit, want het was jouw religie niet! Maar nu raakt het je wel ineens en dan zijn ze te ver gegaan hoor. Vreselijk hypocriet noem ik dat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_80616740
Waarom reageren jullie op die troll?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 22 april 2010 @ 23:16:53 #80
13462 BansheeBoy
pi_80616808
Saviour, jij kent mijn mening van hiervoor over South Park niet, de discussie gaat nu over Moslims, dus daar hebben we het over. Het feit dat je iets niet noemt wilt niet zeggen dat je het er mee eens bent. Ik heb trouwens al eerder gezegd dat de Joden schandalig worden behandeld in South Park.

En er zit trouwens wél heel veel leedvermaak in South Park. Ze zijn niet voor niets zo populair.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 22 april 2010 @ 23:17:14 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_80616822
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

We hadden hier een discussie, kun je teruglezen, waar ik beweerde dat ze verstandig hebben gehandeld door beeps in te voeren, hier werd beweerd dat die beeps onderdeel van de grap waren. Nu staat op de website zelf dat dit dus niet het geval was en het gelijk aan mijn zijde is.

Lay-out zin.

²
Die posting op de site is fucking part of the joke

Wanneer haal je die enorme plaat beton voor je kop weg
  donderdag 22 april 2010 @ 23:19:23 #82
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_80616892
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Saviour, jij kent mijn mening van hiervoor over South Park niet, de discussie gaat nu over Moslims, dus daar hebben we het over. Het feit dat je iets niet noemt wilt niet zeggen dat je het er mee eens bent. Ik heb trouwens al eerder gezegd dat de Joden schandalig worden behandeld in South Park.

En er zit trouwens wél heel veel leedvermaak in South Park. Ze zijn niet voor niets zo populair.

²
Er is geen beter vermaak als leedvermaak toch?
  Donald Duck held donderdag 22 april 2010 @ 23:20:39 #83
46149 __Saviour__
pi_80616932
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ik ben gewoon benieuwd. Wat is je algemene mening over South Park? Als het blijkbaar zoveel mensen kwetst, waarom blijf je het dan kijken als je het je allemaal zo persoonlijk aantrekt?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 22 april 2010 @ 23:26:28 #84
13462 BansheeBoy
pi_80617130
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd. Wat is je algemene mening over South Park? Als het blijkbaar zoveel mensen kwetst, waarom blijf je het dan kijken als je het je allemaal zo persoonlijk aantrekt?
Is het een aanname van je dat ik het blijf kijken? Wie zeg dat ik dat doe? Ik vind het zwaar respectloos hoe ze omgaan met de profeten Mozus, Jezus en in mindere mate Mohammed vrede zij met hen. Want laten we wel wezen, uiteindelijk hebben ze niet echt iets met hem vrede zij met hem gedaan. Het was meer de hectiek er omheen, zowel in als buiten South Park.

Dat hebben ze gelukkig recht getrokken.

²
  donderdag 22 april 2010 @ 23:26:58 #85
13462 BansheeBoy
pi_80617143
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:19 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Er is geen beter vermaak als leedvermaak toch?
Ja? Vind je?

²
  donderdag 22 april 2010 @ 23:28:16 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_80617190
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja? Vind je?

²
Soms is leedvermaak grappig ja , zelfspot is ook gewoon gezond
pi_80617218
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:14 schreef MouzurX het volgende:
Waarom reageren jullie op die troll?
Idd.

Kenmerken trol:
Controversïele, oproer oproepende mening
Domme ongefundeerde reacties
Met bovenstaande kenmerken mengen in een serieuze discussie
  donderdag 22 april 2010 @ 23:31:49 #88
13462 BansheeBoy
pi_80617311
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Soms is leedvermaak grappig ja , zelfspot is ook gewoon gezond
Hier heb je gelijk in. Alleen het is menselijk om het als minder prettig te ervaren als je zelf het lijdend voorwerp bent.

Vaak zijn het de zenuwen. Zorg dat je goed opgeladen bent, en wacht niet te lang.

²
  donderdag 22 april 2010 @ 23:33:33 #89
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_80617374
Ik vind het persoonlijk nogal dieptriestig als je offended bent door een tekenfilmpje, imho als je je beledigd voelt dan zit er vaak een kern van waarheid in.
Want anders zou je je niet druk maken, weet je zelf toch hoe het zit?
  Donald Duck held donderdag 22 april 2010 @ 23:35:43 #90
46149 __Saviour__
pi_80617443
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is het een aanname van je dat ik het blijf kijken? Wie zeg dat ik dat doe? Ik vind het zwaar respectloos hoe ze omgaan met de profeten Mozus, Jezus en in mindere mate Mohammed vrede zij met hen. Want laten we wel wezen, uiteindelijk hebben ze niet echt iets met hem vrede zij met hem gedaan. Het was meer de hectiek er omheen, zowel in als buiten South Park.

Dat hebben ze gelukkig recht getrokken.

²
Ja, een aanname inderdaad. Ik kan uiteraard niks zeker weten. Maar je weet gewoon te veel van de serie af om geen actieve kijker te zijn.
Maar goed, de discussie is nu werkelijk in een eindeloze lus beland, dus verder gaan heeft geen zin. Het was weer leuk, stuk interessanter dan een discussie aangaan met meki.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 22 april 2010 @ 23:36:45 #91
13462 BansheeBoy
pi_80617467
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal dieptriestig als je offended bent door een tekenfilmpje, imho als je je beledigd voelt dan zit er vaak een kern van waarheid in.
Want anders zou je je niet druk maken, weet je zelf toch hoe het zit?
Je wilt niet graag dat er wordt gespot met iets wat je dierbaar is. Zeg maar hetzelfde als ik je moeder belachelijk zou maken, maar dan keer 100.

En wij Moslims zijn trots op die eigenschap en we zullen die nooit vaarwel zeggen.

Een ander voorbeeld, hier in het Westen kan een man probleemloos toekijken terwijl zijn vrouw danst met een andere man, of bv. partnerruil doet. Dat is bij "ons" onmogelijk. We staan zeg maar dichter bij de natuur. Want zelfs honden pikken dat niet.

²
pi_80617637
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je wilt niet graag dat er wordt gespot met iets wat je dierbaar is. Zeg maar hetzelfde als ik je moeder belachelijk zou maken, maar dan keer 100.

En wij Moslims zijn trots op die eigenschap en we zullen die nooit vaarwel zeggen.

Een ander voorbeeld, hier in het Westen kan een man probleemloos toekijken terwijl zijn vrouw danst met een andere man, of bv. partnerruil doet. Dat is bij "ons" onmogelijk. We staan zeg maar dichter bij de natuur. Want zelfs honden pikken dat niet.

²
Jij ziet dagelijks honden met elkaar dansen? "Jullie" staan inderdaad dichter bij de natuur in de zin dat jullie primitiever zijn, en wat minder sociaal ontwikkeld als het gros van het westen, reageren als een woeste holbewoner als er een grapje wordt gemaakt.
  Redactie Frontpage donderdag 22 april 2010 @ 23:44:13 #93
145738 superworm
is erbij
pi_80617723
quote:

[..]

²
Gadverdamme. Je houdt er niet alleen abjecte denkbeelden op na, je distantieert en polariseert je eigen geloof en cultuur ook in vrijwel elke post tegenover de 'decadente Westerse cultuur' of hoe je het ook wil noemen.

Je WIL niet veranderen, noch aanpassen, noch accepteren, noch tolereren. Ik vind dat heel veelzeggend. Door zulk een infantiele starre houding moeten Stone en Parker mijns inziens nu een aflevering maken over censuur.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 22 april 2010 @ 23:45:59 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_80617779
quote:

[..]

²
Als mensen grapjes maken over mijn moeder lach ik erom, ze kennen mijn moeder niet, dus het raakt me niet
Ik maak zelf ook grapjes om haar ook t.o.v haar.

Uh met dansen is niets mis, dansen is geen equivalent aan seks..

En honden zijn absoluut niet partnertrouw die neuken alles wat hond is en loops is

En imho dat is het probleem met de islam (ik heb niets tegen ilamieten ieder hun ding) maar wel met het feit dat ze zo heilig overtuigd zijn dat hun way the way to go is.. en iedereen zich daaar maar op meot aanpassen.
Ze mogen beritiseren op anderen niet islamieten, maar o wee als je aan hun ding komt dan zijn de rapen gaar.
Hypocrieten
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 23:48:22 #95
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_80617871
quote:
Ik zou ook trots zijn als ik een profeet had met 'de powers of flame'

Voor de duidelijkheid, dit is een oude aflevering. Toen was het blijkbaar niet spannend genoeg.
Carpe Libertatem
pi_80618025
Overigens is het onzinnig om te komen met verzonnen vergelijkingen. Die vergelijkingen zijn er in de werkelijkheid namelijk al; spotprenten, southpark afleveringen, cabaretiers, ze maken allemaal grappen over allerlei onderwerpen. Er is echter 1 onderwerp waar een bepaald volk problemen mee heeft, en dat zijn (een gedeelte van) de moslims. Ik heb nog nooit chinezen zo horen reageren, of christenen, of aanhangers van scientology. Dus kom niet aanzetten met; zouden jullie niet beledigend zijn als.... Nee. Het moge duidelijk zijn dat (een gedeelte van) de moslims ongewoon lichtgevoelig zijn.
pi_80618060
Mensen die andere mensen om hun mening bedreigen of willen ombrengen, moeten actief worden opgespoord, worden berecht en het liefst levenslang worden opgesloten. Stelletje zieke geesten, die extremisten.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 april 2010 @ 00:11:46 #98
145738 superworm
is erbij
pi_80618606
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:54 schreef Boldface het volgende:
Mensen die andere mensen om hun mening bedreigen of willen ombrengen, moeten actief worden opgespoord, worden berecht en het liefst levenslang worden opgesloten. Stelletje zieke geesten, die extremisten.
Eens. Daar zou je ons blijkbaar ó zo decadente westerlingen 'militant tolerant' in kunnen noemen. Weinig dingen maken me echt boos, maar zo'n ChimpanseeBoy die ons even komt vertellen hoe erg wij beledigd dienen te zijn als hij iets over onze moeder zegt (nog zo'n onzin-argument; al noem je m'n moeder een dikke vadsige hoer, het is een anoniem internetforum, kom op zeg), dit afspiegelend aan zijn eigen TOTALE gebrek aan relativeringsvermogen, humor, begrip, tolerantie of anderszijds tekenen van Verlichting - slechts haat, korte lontjes en lange tenen lijken zijn drijffactoren.

Dat dit soort figuren blijkbaar prevalent genoeg aanwezig zijn om hun mening schaamteloos te spuien waar ze het ook maar believen, is iets wat me in toenemende mate frustreert.

[ Bericht 17% gewijzigd door superworm op 23-04-2010 00:16:58 ]
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_80619551
Die BSB toch, te dom om South Park te begrijpen en weigert zich aan te passen. Kunnen we dit soort types niet een soort prikje (lees dodelijke injectie) geven? Lijkt me een goede oplossing.
pi_80621088
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee. Omdraaiing bewijslast. Jij stelt dat beperkingen noodzakelijk zijn, jij mag dat aantonen.
Al gedaan, bal ligt bij hem. Beetje op blijven letten.
Ut in omnibus glorificetur Deus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')