Ja dat wist ikquote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg origineel. Wist je trouwens dat ze hun allereerste episode echt helemaal met de hand hebben gemaakt? Dus serieus met papier en knipwerk?
Alles wees al in die richting, maar gelukkig hebben de makers van South Park nu een einde gemaakt aan alle (mogelijke) twijfel wat betreft de (verse) altering.²
We hadden hier een discussie, kun je teruglezen, waar ik beweerde dat ze verstandig hebben gehandeld door beeps in te voeren, hier werd beweerd dat die beeps onderdeel van de grap waren. Nu staat op de website zelf dat dit dus niet het geval was en het gelijk aan mijn zijde is.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat is je bewijs dan dat de makers een einde aan alle twijffel hebben gemaakt? buiten dat postje op hun website
Los van de censuur, die overigens zelf-opgelegd en zo bedoeld was, even het volgende:quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg origineel. Wist je trouwens dat ze hun allereerste episode echt helemaal met de hand hebben gemaakt? Dus serieus met papier en knipwerk?
Alles wees al in die richting, maar gelukkig hebben de makers van South Park nu een einde gemaakt aan alle (mogelijke) twijfel wat betreft de (verse) altering.²
Die posting op de site is fucking part of the jokequote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hadden hier een discussie, kun je teruglezen, waar ik beweerde dat ze verstandig hebben gehandeld door beeps in te voeren, hier werd beweerd dat die beeps onderdeel van de grap waren. Nu staat op de website zelf dat dit dus niet het geval was en het gelijk aan mijn zijde is.
Lay-out zin.²
Er is geen beter vermaak als leedvermaak toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Saviour, jij kent mijn mening van hiervoor over South Park niet, de discussie gaat nu over Moslims, dus daar hebben we het over. Het feit dat je iets niet noemt wilt niet zeggen dat je het er mee eens bent. Ik heb trouwens al eerder gezegd dat de Joden schandalig worden behandeld in South Park.
En er zit trouwens wél heel veel leedvermaak in South Park. Ze zijn niet voor niets zo populair.²
Ik ben gewoon benieuwd. Wat is je algemene mening over South Park? Als het blijkbaar zoveel mensen kwetst, waarom blijf je het dan kijken als je het je allemaal zo persoonlijk aantrekt?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Saviour, jij kent mijn mening van hiervoor over South Park niet, de discussie gaat nu over Moslims, dus daar hebben we het over. Het feit dat je iets niet noemt wilt niet zeggen dat je het er mee eens bent. Ik heb trouwens al eerder gezegd dat de Joden schandalig worden behandeld in South Park.
En er zit trouwens wél heel veel leedvermaak in South Park. Ze zijn niet voor niets zo populair.²
Is het een aanname van je dat ik het blijf kijken? Wie zeg dat ik dat doe? Ik vind het zwaar respectloos hoe ze omgaan met de profeten Mozus, Jezus en in mindere mate Mohammed vrede zij met hen. Want laten we wel wezen, uiteindelijk hebben ze niet echt iets met hem vrede zij met hem gedaan. Het was meer de hectiek er omheen, zowel in als buiten South Park.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd. Wat is je algemene mening over South Park? Als het blijkbaar zoveel mensen kwetst, waarom blijf je het dan kijken als je het je allemaal zo persoonlijk aantrekt?
Ja? Vind je?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Er is geen beter vermaak als leedvermaak toch?
Soms is leedvermaak grappig ja , zelfspot is ook gewoon gezondquote:
Idd.quote:
Hier heb je gelijk in. Alleen het is menselijk om het als minder prettig te ervaren als je zelf het lijdend voorwerp bent.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Soms is leedvermaak grappig ja , zelfspot is ook gewoon gezond
Ja, een aanname inderdaad. Ik kan uiteraard niks zeker weten. Maar je weet gewoon te veel van de serie af om geen actieve kijker te zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is het een aanname van je dat ik het blijf kijken? Wie zeg dat ik dat doe? Ik vind het zwaar respectloos hoe ze omgaan met de profeten Mozus, Jezus en in mindere mate Mohammed vrede zij met hen. Want laten we wel wezen, uiteindelijk hebben ze niet echt iets met hem vrede zij met hem gedaan. Het was meer de hectiek er omheen, zowel in als buiten South Park.
Dat hebben ze gelukkig recht getrokken.²
Je wilt niet graag dat er wordt gespot met iets wat je dierbaar is. Zeg maar hetzelfde als ik je moeder belachelijk zou maken, maar dan keer 100.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal dieptriestig als je offended bent door een tekenfilmpje, imho als je je beledigd voelt dan zit er vaak een kern van waarheid in.
Want anders zou je je niet druk maken, weet je zelf toch hoe het zit?
Jij ziet dagelijks honden met elkaar dansen?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je wilt niet graag dat er wordt gespot met iets wat je dierbaar is. Zeg maar hetzelfde als ik je moeder belachelijk zou maken, maar dan keer 100.
En wij Moslims zijn trots op die eigenschap en we zullen die nooit vaarwel zeggen.
Een ander voorbeeld, hier in het Westen kan een man probleemloos toekijken terwijl zijn vrouw danst met een andere man, of bv. partnerruil doet. Dat is bij "ons" onmogelijk. We staan zeg maar dichter bij de natuur. Want zelfs honden pikken dat niet.²
Gadverdamme. Je houdt er niet alleen abjecte denkbeelden op na, je distantieert en polariseert je eigen geloof en cultuur ook in vrijwel elke post tegenover de 'decadente Westerse cultuur' of hoe je het ook wil noemen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je wilt niet graag dat er wordt gespot met iets wat je dierbaar is. Zeg maar hetzelfde als ik je moeder belachelijk zou maken, maar dan keer 100.
En wij Moslims zijn trots op die eigenschap en we zullen die nooit vaarwel zeggen.
Een ander voorbeeld, hier in het Westen kan een man probleemloos toekijken terwijl zijn vrouw danst met een andere man, of bv. partnerruil doet. Dat is bij "ons" onmogelijk. We staan zeg maar dichter bij de natuur. Want zelfs honden pikken dat niet.²
Als mensen grapjes maken over mijn moeder lach ik erom, ze kennen mijn moeder niet, dus het raakt me nietquote:Op donderdag 22 april 2010 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou ook trots zijn als ik een profeet had met 'de powers of flame'quote:Op donderdag 22 april 2010 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Eens. Daar zou je ons blijkbaar ó zo decadente westerlingen 'militant tolerant' in kunnen noemen. Weinig dingen maken me echt boos, maar zo'n ChimpanseeBoy die ons even komt vertellen hoe erg wij beledigd dienen te zijn als hij iets over onze moeder zegt (nog zo'n onzin-argument; al noem je m'n moeder een dikke vadsige hoer, het is een anoniem internetforum, kom op zeg), dit afspiegelend aan zijn eigen TOTALE gebrek aan relativeringsvermogen, humor, begrip, tolerantie of anderszijds tekenen van Verlichting - slechts haat, korte lontjes en lange tenen lijken zijn drijffactoren.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:54 schreef Boldface het volgende:
Mensen die andere mensen om hun mening bedreigen of willen ombrengen, moeten actief worden opgespoord, worden berecht en het liefst levenslang worden opgesloten. Stelletje zieke geesten, die extremisten.
Al gedaan, bal ligt bij hem. Beetje op blijven letten.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Omdraaiing bewijslast. Jij stelt dat beperkingen noodzakelijk zijn, jij mag dat aantonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |