En ook op DPZ heb je soms kritieken die niet heel vriendelijk overkomen (of is dat verandert sinds een jaar?).quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef Kremers het volgende:
Dat valt mij ook op ja. Maar dat heb je overal hoor, ook op DPZ, wat een dedicated fotosite is, heb je topics met 28.000 views en 900 reacties.. Hoewel sommigen natuurlijk wel vaker dan 1x in een topic kijken.
Daar is toch het foto's Filter knopje voor ? Sorry maar daar zie ik t probleem niet in...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goedeHet gebeurt regelmatig dat je een showcase mist omdat hij tussen de overige topics niet opvalt
Het is echt een illusie om te denken dat je dat kunt opvangen. Mensen reageren (lang) niet altijd zoals de ontvanger dat wilt. Op DPZ, hier en op andere fora zie ik hetzelfde gebeuren, het 'nadeel' van Fok is dat er zijdelings wel eens een broodmongool langskomt, maar dat weet je bij Fok, anderzijds denk ik dat het net zoveel voordelen heeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:42 schreef sanger het volgende:
En ook op DPZ heb je soms kritieken die niet heel vriendelijk overkomen (of is dat verandert sinds een jaar?).
Kijk daar ga je al, ik kom toch echt al langer op FOT, maar ik weet niks van dat knopje; ik gok dat een 'nieuweling' er helemaal niks van weet. Ik vind het een oplossing die wsl perfect werkt voor mensen die ervan weten, maar het is ondoenlijk om al die aparte oplossingen van forums of subforums te kennen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Daar is toch het foto's Filter knopje voor ? Sorry maar daar zie ik t probleem niet in...
Om hier nog even op in te haken, ik zag (toevallig) dat topic 'Doel', met alle respect, het heeft mij (nogsteeds) niet uitgenodigd er naar te kijken. Wil je mensen trekken, dan verzin je toch een aantrekkelijke titel ? Misschien was het juist suggestief/uitnodigend bedoeld, maar ik kijk er overheen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Maar kritiek geven gebeurt volgens mij bij het zogenaamde kliekje onderling gewoon niet...
Zie de showcase van Doel... (dat zou ik eerder een testcase noemen dan, maar goed andere discussie)
Ik zie veel views maar bijna geen comments omdat mensen niet tegen t zere been willen schoppen misschien?
Onderling bang zijn om kritiek te geven?
Is dat zo ? Toen was ik nog behulpzaam ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Leuk dat ik jou nog wat kan wijsmaken
ik weet nog in 2003 toen ik me registreerde heb jij mij geholpen met t plaatsen van een hoofdfoto in mn fotoboek
Mee eens, alleen ik snap de kritieken achteraf vaak ook niet, maar dat is dan weer koppigheid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:09 schreef PankPinther het volgende:
Ik heb ook wel eens foto's gepost waarvan ik dacht "waarom vinden ze die nou niet mooi?", maar als ik ze nu terug kijk snap ik het wel
Daar is helemaal miets mis meequote:Op vrijdag 23 april 2010 15:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mee eens, alleen ik snap de kritieken achteraf vaak ook niet, maar dat is dan weer koppigheid.
Ik vind persoonlijk de discussie juist lekker, ik heb ooit met PK een avondje in een rondje zitten zeiken en uiteindelijk begrepen we elkaars kritieken (en hebben het denk ik beide niet van de ander aangenomen)..
sorry hoor, maar wat heb je liever.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bij sommige showcases heb ik niet de behoefte om te reageren, omdat foto's me niet aanspreken, dan kan ik me beter van commentaar afhouden denk ik dan.
tja en als dat voor meer mensen geldt......
ik voel me ook niet echt de geroepen persoon om te reageren. dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry hoor, maar wat heb je liever.
"Saai"
"Doet me niets"
"Oninteressant"
"Rommeltje"
en ja, soms vind ik t moeilijk om door een foto heen te kijken die me niet aanspreekt, om dan bv op technische dingen te letten.
Maar ik heb meer dan eens moeite genomen om te reageren op heel veel foto's. Dus nogmaals. gaat allemaal eens voor je eigen deur vegen, neem de moeite om te reageren op foto's ipv te jammeren dat er geen reacties komen. Doet voor een ander wat jij voor je zelf ook graag ziet
en misschien reageer ik ietwat heftig, is niet zo bedoeld, maar t valt me op dat veel van de mensen die steeds roepen van dr komen toch geen reacties etc zelf ook niet echt de moeite nemen om te reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |