En ik ben jaloers op je kleinequote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik ben toch mama![]()
Heeft die al gezegd dat ik lief ben?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef MadHatter het volgende:
timmmmm is me nogsteeds de fijne kneepjes van het FOK!forum aan het uitleggen
Dat dit kan...quote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef MadHatter het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen id, denk een beetje slecht geslapen of zo, dus de eerste paar uur op het stage duurde ook vrij lang
Christelijk gezeur is een afknapper eigenlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:00 schreef Myraela het volgende:
Negeer het christelijke gezeur er tussen door.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft die al gezegd dat ik lief ben?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tim... zegt:
*Myraela is mijn FOK!vriendinnetje
(L)Charlotte zegt:
*aaah
**koetjiekoe*
Omdat hij elke dag buiten mag spelen en nog op zijn wenken bediend wordt zeker he?quote:
Charlotte? Leuke naamquote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef MadHatter het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat hij elke dag buiten mag spelen en nog op zijn wenken bediend wordt zeker he?
Ik heb nog nooit gefapt op Trickyquote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
Oto, heb je vandaag al gefapt op Tricky?
Tsja, maar dan mag je er nooit en dan ook nooit sex mee hebben he...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan niet te vergeten zo'n mama
Myraela: Altijd lief, gezellig en tof. Houd van nagellak.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:05 schreef Desunoto het volgende:
MadHatter, er zijn een paar users die je moet kennen
tong80: grootste baggeraar, woordgrappentopics, one-liners, eindigt z'n posts meestal met eensmiley
Paul: ook een baggeraar, dorpsgek van FOK!, wil het liefst een FOK!harem incl Jojoortje, Giel Beelen fan
Juicyhil: Miley Cyrus fan, zit misschien in de kast, is nog niet zeker
Desunoto: veruit de tofste user van FOK!, zijn gebagger is verkapte literatuur
remlof: drinkt veel bier
Stoeprand: is een 12 jarige autistische neger... en nog wat meer, wees voorzichtig met hem
Aanvullingen altijd welkom
Ik ben ook verliefd op haar stijl.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefapt op Tricky![]()
![]()
Maar ik vind 'r nog steeds geweldighaar stijl
Dat heb ik er dan wel voor overquote:Op donderdag 22 april 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, maar dan mag je er nooit en dan ook nooit sex mee hebben he...
Jat het!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op haar stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |