Maar iedereen kan toch wel wat leuks produceren over chemische snoepjes?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het heulemaal zelf geschreven. En nee.
Gelukkig is mijn decaan lief voor me, maar mijn keuzevakdocent denk ik niet.
Ja, want dit heb je heel snel verteld naar mensen-taalquote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar iedereen kan toch wel wat leuks produceren over chemische snoepjes?
WTFquote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want dit heb je heel snel verteld naar mensen-taal
Carnaubawas bestaat hoofdzakelijk uit esters van vetzuren (80-85%), alifatische alcoholen (10-15%), zuren (3-6%) en koolwaterstoffen (1-3%). Specifiek voor carnaubawas is het gehalte van veresterde diolen (ongeveer 20%), gehydroxyleerde vetzuren (ongeveer 6%) en kaneelzuur (ongeveer 10%). Kaneelzuur is een antioxidant en kan gehydroxyleerd of gemethoxyleerd voorkomen.
Carnaubawas is rotzooi.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want dit heb je heel snel verteld naar mensen-taal
Carnaubawas bestaat hoofdzakelijk uit esters van vetzuren (80-85%), alifatische alcoholen (10-15%), zuren (3-6%) en koolwaterstoffen (1-3%). Specifiek voor carnaubawas is het gehalte van veresterde diolen (ongeveer 20%), gehydroxyleerde vetzuren (ongeveer 6%) en kaneelzuur (ongeveer 10%). Kaneelzuur is een antioxidant en kan gehydroxyleerd of gemethoxyleerd voorkomen.
welkomquote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef MadHatter het volgende:
goeiendag![]()
Vanaf vandaag ben ik nieuw hier,
Heb me eindelijk door timmmmm laten overhalen om een account aan te maken.
groetjes MadHatter
HOIIIquote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef MadHatter het volgende:
goeiendag![]()
groetjes MadHatter
Ben jij WEL lief dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef MadHatter het volgende:
goeiendag![]()
groetjes MadHatter
Hoiquote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef MadHatter het volgende:
goeiendag![]()
groetjes MadHatter
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef MadHatter het volgende:
goeiendag![]()
groetjes MadHatter
Wist je dat Mad as Hatter een nagellak is?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef MadHatter het volgende:
goeiendag![]()
groetjes MadHatter
MadHatterquote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Mijn bestigste vriendinnetje komt zich voorstellen hoor. Jaag haar niet weg.
Tim... zegt:quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wist je dat Mad as Hatter een nagellak is?
Zoja, ik houd van je.
Zo nee.
Kon Timmuh je niet helpen?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:50 schreef MadHatter het volgende:
geslacht: Vrouw
Fixed it.
Ik ben zo nieuw hier
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
Tim heeft een kloon gemaakt om te doen alsof die vrienden heeft.!!!!!
welkomquote:Op donderdag 22 april 2010 20:50 schreef MadHatter het volgende:
Fixed it.
Ik ben zo nieuw hier
Mijn hoed is het mooistequote:Op donderdag 22 april 2010 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Elke fan van de Madhatter is een fan van m... oh wacht ik bedoel ik ben fan van elke fan van de Madhatter!
Geeft niets, en sommige mensen doen het ook expres, om geen hijgende en kwijlende pubers in hun nek te krijgenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:50 schreef MadHatter het volgende:
Fixed it.
Ik ben zo nieuw hier
Madhatter is toffer, sorryquote:Op donderdag 22 april 2010 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn hoed is het mooiste
Wat dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu gaat het wel weer, voelde me vandaag eerst nog wel een beetje slecht
Ben ik blij dat ik puber af benquote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niets, en sommige mensen doen het ook expres, om geen hijgende en kwijlende pubers in hun nek te krijgen
Daar wen je ook wel aan.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niets, en sommige mensen doen het ook expres, om geen hijgende en kwijlende pubers in hun nek te krijgen
Jij bent eigenlijk een jongetje?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hatter heeft mij al, dôhquote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Myraela het volgende:
Helaas moet ik mededelen dat ze echt is. Jawel mensen, tim heeft vrienden.
He bah...hoe kwam dat dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon hoofdpijn en meer van dat soort ongeingewoon een beetje slecht
En sommige mannen willen aandacht en die staan juist op vrouw.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoho, IK zei niet dat ze een kloon is...ik geloof julliequote:Op donderdag 22 april 2010 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hatter heeft mij al, dôh
En Myraela heeft bewijs van het geen kloon zijn.
murpquote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
En sommige mannen willen aandacht en die staan juist op vrouw.
Nee gekkie, ik ben toch mamaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |