quote:Op maandag 6 juni 2011 11:04 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]Weet iemand al welk logo dit moet voorstellen? Ben er nog steeds niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deutsche Bank natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet iemand al welk logo dit moet voorstellen? Ben er nog steeds niet uit
Ah ik kende dat logo niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:32 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Deutsche Bank natuurlijk.
Erg mooi logo overigens. Als dat geen Duitse degelijkheid uitstraalt, dan weet ik het niet
[ afbeelding ]
Die is écht goed (bedacht)!quote:
Als we toch op de Duitse toer zijn:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:32 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Deutsche Bank natuurlijk.
Erg mooi logo overigens. Als dat geen Duitse degelijkheid uitstraalt, dan weet ik het niet
[ afbeelding ]
Meer van dat soort logo's kun je ook hier vinden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb zulke logo's altijd mooi gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is dus onlangs veranderd inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Vind die van de praxis ook wel aardig
Simpel maar duidelijk
quote:Op maandag 20 juni 2011 03:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die is dus onlangs veranderd in
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n gevoel dat de lui van 't reclamebureau die dit gemaakt hebben beter kunnen lullen dan ontwerpen.
dat dus, zoek maar eens naar de redenen waarop het nieuwe Pepsi logo is gebaseerd.quote:Op maandag 20 juni 2011 03:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die is dus onlangs veranderd in
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n gevoel dat de lui van 't reclamebureau die dit gemaakt hebben beter kunnen lullen dan ontwerpen.
Zullen ze wel bedacht hebben zodat de hoofdletters verdwenen. Het is/was een hele rage om hoofdletters in logo's te vervangen door kleine letters.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:17 schreef Doodloper het volgende:
[..]dat hamertje was juist zo duidelijk.. (als het een hamertje was dan
)
http://www.nu.nl/economie(...)fdletter-in-ban.htmlquote:Ondernemingen doen op deze manier een stapje terug, van een merkbeeld vol bravoure naar een logo dat bescheidenheid, matigheid en terughoudendheid moet uitstralen.
[..]
Volgens merkstrateeg Alef de Jong heeft de keuze voor onderkast ook te maken met het dichter bij de mensen willen komen. Ondernemingen doen afstand van een “bombastisch en onpersoonlijk” imago, zo stelt hij in het tijdschrift.
De trend heeft daarnaast te maken met de invloed van internet- en e-mailadressen, die nooit veel kapitalen hebben behelst. Ook de huidige mode onder typografen speelt een rol.
Vroegere logo van Apple.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
Vroegere logo van Nokia.
[ afbeelding ]
Vind hem lelijk met die uiteenlopende randen.quote:
Zekers. Ik kijk elke keer op als ik die zie. Hele mooie reclame.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef Elmostyle het volgende:
Weer kickje, want vet topic=o
Onbekende reclame, maar ook geniaal:
Wow, nu je het zegt zie ik het pas. Geweldig inderdaad!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Wauw die is echt mooi, ik zag dat hoofd nog eerder dan het golfertje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |