SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Rechterteen het volgende:
Negers zonder haren.
[ afbeelding ]
Dude, serieusquote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Rechterteen het volgende:
Negers zonder haren.
[ afbeelding ]
Die heeft aids...quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Rechterteen het volgende:
Negers zonder haren.
[ afbeelding ]
Hef? Moeten we die kennen?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Lakitu het volgende:
Whehe Hef in de Metro van vandaag: "Ik kan moeilijk een chick die een bitch is een vrouw gaan noemen."
Hugh Hefner.quote:
Ja.quote:
Petjespuber, beter ga je met je knikkers spelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die heeft aids...
Vies wijf dat je bent.
Mensen die hem wel kennenquote:
Verdraaid, volgens mij is dat een arbeider van ons. Hup ga eens snel katoen plukken gij!quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Petjespuber, beter ga je met je knikkers spelen.
Dat is een zwartgeverfde blanke.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:37 schreef Rechterteen het volgende:
Niet alle blonde negers zijn tof.
[ afbeelding ]
Google levert mij dit:quote:
Meisjes van 16 die op gasten van...quote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
Meisjes van 18 die op gasten van 80 vallen.
Die speel ik hedendaags nog steeds, J.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ga je bijdehand doen jochie.
BobbyB zeg soms nuttige dingen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Google levert mij dit:
Dat valt bij mij niet onder de noemer algemene kennis.
Dat kind vraagt er gewoon om.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als zoiets je kind is, zou je er toch gewoon geld aan willen verdienen.
Niet gezien manquote:Op donderdag 22 april 2010 16:38 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Abel Xavier, hij heeft een eerbetoon in het vorige topic.
Ik heb het niet over Hugh Hefner hoorquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
HOOGVLIET ZALMPLAAT!
M'N SWAGGG IS VIESSSSSSS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |