quote:Op donderdag 22 april 2010 15:10 schreef Soneal het volgende:
Dat wordt voorlopig geen Ikea-meet met BE
ben jij gek!quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de Ikea prijzen overal verschillend zijn.
Echt stom is dat.
böllarquote:Op donderdag 22 april 2010 15:34 schreef Soneal het volgende:
En de Ikea Senseopads
De mini kaneelbroodjesnoem ik even niet... oh shoot, toch gedaan
![]()
rozebottelsoep.quote:
hahahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef Kolonia het volgende:
Ik koop zelden iets bij IKEA, maar als ik het wel doe mist er altijd wel een gaatje of schroefje.![]()
Alleen bij mijn laatste Billy waren er juist wat van die nephouten dingen teveel.
[ afbeelding ]
Ja, die slakkebroodjesquote:Op donderdag 22 april 2010 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
böllar![]()
Slakkebroodjes noemt jongste die.
en de korf en de gravad lax, en de gravad lax sas.
en de ongepelde garnalen. En Kalles kaviar.
nee ik koop nooit bij Ikea, valt het op.
![]()
En als je écht iets ranzigs wil eten is nupansoppa echt een aanrader *ril* alhoewel, ik heb het 30 jaar niet meer gegeten, misschien is het nu wel lekker.
Haha, jah.. Vooral als je dan na het verschonen zit te voeden en denkt "Hey, wat is dát voor rare vlek op mijn duim?"quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef SeaOfLove het volgende:
fijn dat soort luiers trixHier een vrolijk kind weer terug gelukkig
Ik wil bij de ikea altijd zo'n ranzige hotdog
en vaak is dat nog mijn ontbijt dan ook
Komt omdat Delft een Concept-store is.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja klopt op internet staan overal prijzen bij maar Delft is qua sommige dingen goedkoper dan op de site staat.
B.V. het laminaat 'antiek effect' ik meen èèn euro goedkoper.
Nou je zal maar 50 pakken nodig hebben ofzo.
Neequote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef huuphuup het volgende:
goedemiddag!![]()
zijn de uitkeringen weer gestort ofzo?![]()
manmanman wat was het drúk in de stad, niet normaal. Je kon over de hoofden lopen in de action/wibra/zeeman...
oh en TF, heb je gezien dat er bij mij in het durp een stiletto-run wordt gehouden?!
als de buufs hier mee doen laat ik het wel weten, dan ga k kijken
de 28e.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad!!! Hier alles goed hoor, beetje druk met andermans soresquote:Op donderdag 22 april 2010 16:29 schreef Incantrix het volgende:
Oh, die kende ik nog niet, dank je wel Poppedeintje! Jóu heb ik een tijd niet 'gesproken' zeg! Alles ok?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
de 28e.Minimaal 8cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is vet hoog man
I`m not weird. I`m limited edition.
ja hahaquote:Op donderdag 22 april 2010 16:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Minimaal 8cmDat is vet hoog man
Euhm, fijn te horen @ 1e deel van de zin in elk gevalquote:Op donderdag 22 april 2010 16:35 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Inderdaad!!! Hier alles goed hoor, beetje druk met andermans sores![]()
Allemaal als TBS`ers zwaaien met je mesquote:Op donderdag 22 april 2010 16:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja haha
B. dacht dat het om een ander soort stiletto's ging![]()
Ahw Pvoesss wat sneudat zal wel schrikken zijn geweest ja
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, fijn te horen @ 1e deel van de zin in elk gevalterug!
Mag ik even nog meer luierpraat doen? Bij déze hoorde ik het nog net niet tegen de achterkant van de luier aanspetteren.. Sta ik hem vervolgens te verschonen, kotst 'ie de hele boel vol![]()
En nu probeert hij te helpen met typen door op mijn typende hand te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |