Mijn Engels lerares(turks) heeft een neefje met rood haar.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:25 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Saus doen ze er pas op wanneer de eend gaar is.
En dat heeft te maken met eenden omdat?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn Engels lerares(turks) heeft een neefje met rood haar.
Misschien zat die eerst wel bij mij op skola.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Cartman's pa is een gingerquote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:
Verstandig.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:25 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Saus doen ze er pas op wanneer de eend gaar is.
Nee, ze is pas in september begonnen met lesgeven.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Misschien zat die eerst wel bij mij op skola.
Turken lijken op eenden?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met eenden omdat?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze fokten echt elke vogel op aarde! Je werd helemaal gek in dat huis van het gekwetter.
En ja die leggen eitjes en dan gaan ze er op zitten en dan 3 weken later ofzo komen ze uit!
Ik bedoel dat neefje, zo'n figuur zat eerst ook een paar klassen hoger dan mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ze is pas in september begonnen met lesgeven.
De laatste keer dat ik ze zag, niet.quote:
Zal wel. Ik weet helemaal niks van dat kind.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:29 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat neefje, zo'n figuur zat eerst ook een paar klassen hoger dan mij.
Dan zou het ook marinade heten denk ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstandig.
Zonde van de saus, anders.
Een beetje het neppe Oranje aanmoedigen, landverader.quote:
Daar is niksquote:
Waarom die haat?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een beetje het neppe Oranje aanmoedigen, landverader.
[..]
Daar is niksaan, dat is gewoon kankertriest.
Marinadequote:Op donderdag 22 april 2010 16:30 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Dan zou het ook marinade heten denk ik.
Beter dan emo's, die kennen de negers niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een beetje het neppe Oranje aanmoedigen, landverader.
[..]
Daar is niksaan, dat is gewoon kankertriest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |