abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 april 2010 @ 14:19:43 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80596479
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80596543
FiPo!
pi_80596570
Ha, jij wist wel een goede TT! Ik wilde hem niet dichtgooien omdat ik geen inspiratie had.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80596733
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80596774
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Tof, DaD!

Groot appartement, Mini. Vrij logisch dat het nog een zooi is
Ik wil ook allemaal nieuwe spulletjes kopen, want ga waarschijnlijk vrij snel samenwonen, maar ik heb er even het geld niet voor (daarbij hebben we samen spullen zat...) Maar toch
I know! Dat was niet helemaal de bedoeling, we hadden een paar kleinere op het oog maar die waren al heel snel weg dus toen hebben we deze maar genomen.

Het is inderdaad verleidelijk om allemaal nieuwe dingen te gaan kopen, maar zo'n verhuizing is al duur genoeg dus wij hebben bewust besloten om het voorlopig zoveel mogelijk met oude spullen te doen en dan van tijd tot tijd iets nieuws te kopen. Ook wel weer leuk want zo kun je wachten tot je tegen iets écht leuks aanloopt en zo heb je dan ook nog een goede reden om het te kopen.
Maar goed, vandaar dus dat we nu 2 kleuren boekenkasten naast elkaar hebben staan en 2 banken die totaal niet bij elkaar passen.
pi_80596910
Nieuw topic, nieuwe tvp!

Calimero, wat leuk dat je een gesprek hebt!
DaD, gaaf hopen dat het wat is
en Mini, mooi appartement

ben goed bezig aan de scriptie, net geluncht en nu weer verder!

Nog een keer een lijstje:

O: 2x volkorenbrood (komijnekaas en rauwe ham met boter)
T: kwart ananas, koffie, stukje cake
L: zelfgemaakte aspergesoep en omelet met rauwe ham
T: grapefruit
D: zalmforel, sperziebonen met boemboe, aardappels uit de oven
T: biertje of wijntje

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 22-04-2010 14:45:31 ]
pi_80597107
Wow mooi groot Mini!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80597237
Mini, mooi appartement!! Heerlijk die ruimte . Dat was het wachten wel waard denk ik zo.
DaD, dat klinkt tof!! En wat snel ineens, via via of toch een corporatie?
Cali, nogmaals voor het goede nieuws!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 april 2010 @ 14:40:25 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80597248
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

I know! Dat was niet helemaal de bedoeling, we hadden een paar kleinere op het oog maar die waren al heel snel weg dus toen hebben we deze maar genomen.

Het is inderdaad verleidelijk om allemaal nieuwe dingen te gaan kopen, maar zo'n verhuizing is al duur genoeg dus wij hebben bewust besloten om het voorlopig zoveel mogelijk met oude spullen te doen en dan van tijd tot tijd iets nieuws te kopen. Ook wel weer leuk want zo kun je wachten tot je tegen iets écht leuks aanloopt en zo heb je dan ook nog een goede reden om het te kopen.
Maar goed, vandaar dus dat we nu 2 kleuren boekenkasten naast elkaar hebben staan en 2 banken die totaal niet bij elkaar passen.
Vind ik ook een veel betere aanpak dan in 1 klap alles bijpassend aanschaffen, er krom voor moeten liggen, en er dan 2 jaar later weer zat van zijn ofzo

Hier staat nog voornamelijk kringloopspul, meeste van mij want vriendje komt uit zn studentenkamer en ik woonde hier al. Maar zo langzamerhand gaan we hopelijk wat oude dingen vervangen.
alleen had ik laatst al een discussie met vriendje, die vroeg: "Maar waarom moeten we dan een andere kleur bank? Waarom kunnen we niet gewoon bij rood blijven?" Ik: 'Omdat ik al 6 jaar een rooie bank heb, ik wil eens iets anders!' En hij weer: ...... Mannen
pi_80597449
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef Perruche het volgende:

ben goed bezig aan de scriptie, net geluncht en nu weer verder!
Wat studeer je en waar gaat je scriptie over? Ik vond dagen waarop ik lekker aan het schrijven was, altijd zo fijn . Dat daar veel dagen tegenoverstaan dat het absoluut niet wilde, vergeten we voor het gemak maar even...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 april 2010 @ 14:46:54 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80597481
Ook weer thuis.
Was leuk vandaag

Alleen hield mijn coach een verhaal over een pijnlijke pink die gekneusd dan wel gebroken was en toen werd ik helemaal licht in mijn hoofd Het was dat er iemand binnen kwam en het gesprek toen stokte, anders had ik echt gezegd: HOU ALSJEBLIEFT OP! IK KAN DAAR NIET TEGEN! .
Niet meer actief op Fok!
pi_80597652
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat studeer je en waar gaat je scriptie over? Ik vond dagen waarop ik lekker aan het schrijven was, altijd zo fijn . Dat daar veel dagen tegenoverstaan dat het absoluut niet wilde, vergeten we voor het gemak maar even...
Ik heb een master bedrijfskunde gedaan, en had eigenlijk al een jaar geleden klaar moeten zijn maar er kwam helaas iets tussen waardoor het langer duurde.

En nu schrijf ik mijn scriptie over ethiek in marketing heb nog een maandje (iets langer), dus ik moet op schieten!
pi_80597781
Ik ben weer terug en ik heb staan janken daar. . Ik wilde het zo graag mooi vinden, maar dat was het gewoon niet. De studio op zich was wel ok (wel klein), maar de wc's waren gedeeld en smerig, direct naast m'n raam was een dakterras waarop de barbecue's en kratten bier al overal verspreid lagen, en bij de ingang lagen verrotte fietsen en was een raam ingeslagen. En huurtoeslag krijgen is niet mogelijk. Ik voelde me zo'n ondankbaar kreng toen ik ging vertellen dat ik het niet nam, maar ik zou er echt ongelukkig geworden zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:56:38 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80597797
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb een master bedrijfskunde gedaan, en had eigenlijk al een jaar geleden klaar moeten zijn maar er kwam helaas iets tussen waardoor het langer duurde.

En nu schrijf ik mijn scriptie over ethiek in marketing heb nog een maandje (iets langer), dus ik moet op schieten!
ah joh, een maandje. Ik ben nog bezig met al m'n analyses. Oeps. Maar goed, een vriendin van me heeft dezelde deadline en moet al haar data nog coden, haar theoretische gedeelte schrijven, het research design schrijven, etc.

Wacht, was jij niet in Mexico?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 22 april 2010 @ 14:56:50 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80597801
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ook weer thuis.
Was leuk vandaag

Alleen hield mijn coach een verhaal over een pijnlijke pink die gekneusd dan wel gebroken was en toen werd ik helemaal licht in mijn hoofd Het was dat er iemand binnen kwam en het gesprek toen stokte, anders had ik echt gezegd: HOU ALSJEBLIEFT OP! IK KAN DAAR NIET TEGEN! .
Kan je daar niet tegen? Niet zo'n goeie combinatie met ook al draaierig opstaan natuurlijk nee! Nu ook nog duizelig dan?

Ik ga zo naar Kaldi! Damn, vind het wel spannend ook hoor... maar ik vrees dat ik gewoon met een kluitje in het riet gestuurd word. Ik hoop in elk geval te weten te komen wanneer de uitslag nou komt, dat is nergens duidelijk te vinden namelijk
  donderdag 22 april 2010 @ 14:57:23 #16
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80597825
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug en ik heb staan janken daar. . Ik wilde het zo graag mooi vinden, maar dat was het gewoon niet. De studio op zich was wel ok (wel klein), maar de wc's waren gedeeld en smerig, direct naast m'n raam was een dakterras waarop de barbecue's en kratten bier al overal verspreid lagen, en bij de ingang lagen verrotte fietsen en was een raam ingeslagen. En huurtoeslag krijgen is niet mogelijk. Ik voelde me zo'n ondankbaar kreng toen ik ging vertellen dat ik het niet nam, maar ik zou er echt ongelukkig geworden zijn.

Goed je dit in ieder geval aangeboden hebt gekregen toch? Er komt vast straks iets veel leukers!
  donderdag 22 april 2010 @ 14:58:18 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80597856
quote:
Nou, je hoeft er toch ook niet op achteruit te gaan? Het is dat je je huis nu niet zelf kunt betalen (ook niet met huursubsidie??) want anders moest je ex toch maar mooi in die studio gaan zitten!

Wel klote voor je.... maar kop op!! Dit was de eerste, de volgende kan alleen maar beter zijn he
  donderdag 22 april 2010 @ 14:59:50 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80597903
Spannend. Calimero! Ik ga voor je duimen!
En natuurlijk speelt de manier waarop je benaderd wordt ook een rol. Ik heb in Delft een keer een heel fijn gesprek gehad, heel informeel van toon. En hier in Groningen had ik een rotgesprek en zat ik ook op een rotstoel, wat ook al niet hielp.

Eensgezond .

voor DaD omdat het studiootje tegenviel.
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Kan je daar niet tegen? Niet zo'n goeie combinatie met ook al draaierig opstaan natuurlijk nee! Nu ook nog duizelig dan?
Ik kan tegen een heleboel dingen (kijk gerust naar operaties op tv), maar alles wat met botten die niet op hun plek zitten te maken heeft, nee, daar kan ik niet tegen .

En ben niet duizelig meer Weet ook niet of dat er wat mee te maken had hoor dat ik dat verhaal nu even niet kon hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_80597928
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ah joh, een maandje. Ik ben nog bezig met al m'n analyses. Oeps. Maar goed, een vriendin van me heeft dezelde deadline en moet al haar data nog coden, haar theoretische gedeelte schrijven, het research design schrijven, etc.

Wacht, was jij niet in Mexico?
DaD, wat jammer van het appartement! Maar inderdaad, als je je niet gelukkig zou voelen (of erger nog - heel ongelukkig!) inderdaad niet doen...

Nynke - ja dat was ik, wat een goed geheugen heb je En nu moeten die mexicaanse (en Ierse, guinness ) kilo's er weer af

Ik heb het theoretische gedeelte voor 90% (m´n supervisor is het nu aan het nakijken), het research design is grotendeels klaar en de metholodogie ook, en moet binnenkort (vandaag of ´t weekend) aan de slag met SPSS analyses, ohjee!

Jouw scriptie gaat over de VN geloof ik? Heb er in mijn lurker-modus wat over gelezen, klinkt wel interessant! Wat wil je hierna gaan doen?
pi_80598073
DaD: jammer dat het zo tegenviel maar je hebt groot gelijk dat je het niet gedaan hebt. Een paar daagjes langer bij je ex zitten is vervelend maar dat ben je straks snel genoeg vergeten als je daarmee misschien wel jaren ergens kunt wonen waar je je helemaal lekker voelt.
Hopelijk komt er snel weer iets nieuws langs.
pi_80598115
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je van jezelf weet dat je dan opgeeft dan weet je toch ook dat je niet zo moet denken soms snap ik je echt niet. wat WIL je nou?

wil je doen alsof je gezonder wilt leven en dan zo streng zijn dat je al weet dat je t na een week weer erbij laat zitten, of wil je gezonder leven en je patroon op een manier aanpassen die vol te houden is?
Ik snap jou niet?

Ik zeg dat ik zo denk ja.

Maar ik heb gister al gezegd dat ik dat niet zou doen.

Dus ik snap niet wat ik nu moet uitleggen.
pi_80598150
Mini, ik heb de foto's gezien. Wat een mooi, ruim huis! Geweldig!

En bedankt allemaal. . Ik mocht van de mevrouw achter de balie heel vaak langskomen om te vragen of er nog iets vrijgekomen was, dus dat ga ik ook doen. .
pi_80598159
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar dat ze dat inzicht heeft is toch al heel goed?

Ik wil ook altijd alles goed doen, wat resulteert dat ik alles een beetje goed doe
Ja zo bedoel ik het, ik zit dan niet op therapie, maar tot die ontdekking kwam ik wel.

Maar dat vind ik juist fijn, dat ik dat nu weet, dan weet ik wat mijn "valkuil" is.
pi_80598195
Mini, tof huis, en lekker dat je nu eindelijk wat meer ruimte hebt

Ik post nog even een lijst:
O: 2 eitjes
T: 2 hopjes, handje amandelen
L: 2 volkorenbolletjes met pindakaas
T: 2 hopjes, bakje daniokwark (framboos-lychee, is dat nieuw?)
T: avocado
S: pilatesklasje
D: waldorfsalade met little gem sla. Bleekselderij, appel, walnoot en gepocheerde kip met een lichte dilledressing misschien nog even een ijsje halen of een wijntje doen in de stad erna.
pi_80598243
Mini, die woonkamer Wat groot!!! Ik vind het ook wel mooi, groot en nog lekker ruim

En DaD! Wat snel !!!
pi_80598278
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

O leuk! Mag ik hem lezen als ie af is?
pi_80598297
Jammer dat het tegenviel DaD!
pi_80598328
quote:
Ooooh wat jammer! Maar jij hebt hier niet om gevraagd, dus hoef je wat mij betreft ook niet in een niet zo leuk huis te wonen. Je bent pas net aan het zoeken, er komt vast iets beters!!!!!!!
pi_80598493
Lijstje:
O: 1 glas sinaasappelsap (200 ml)
1 espresso
4-5 glazen water (van 200 ml)
2 crackers met die groene becel en een heel klein beetje hagelslag
2 boterhammen blueband wit bruinbrood met pindakaas met nootjes (niet dik belegd, niet dun)
T: 2 kleine appels
L: kop kervel soep met stukken geroosterd brood er in. Ik dacht dat er vast wel iets van groente in zou zitten maar het smaakte meer naar meel+boter+water+kervel. En 2 gekookte eieren.

Ik was op weg om een pakje drinkontbijt te kopen en toen hoorde ik loveli gillen: NEEE SUIKERS! Dus toen dacht ik eh... een gekookt ei? En 1 was ook zo weinig dus dan maar 2! en toen zag ik soep dus ik dacht, soep, vast wel gezond Maar ja zo veel groente zat er volgens mij niet in Maar wel met een halve kop vol stukken geroosterd brood en daaroverheen soep.

Al was deze gezonde lunch niet echt genoeg dus ga ik zo als ik thuis ben een 2e lunch maken (ik denk haricot verts)
pi_80598568
tvp.
pi_80598608
Jammer DaD.
Hoe was je nu zo snel hieraan gekomen en zit de kans erin dat het snel nog eens lukt?
pi_80598667
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef P.F het volgende:
Lijstje:
O: 1 glas sinaasappelsap (200 ml)
1 espresso
4-5 glazen water (van 200 ml)
2 crackers met die groene becel en een heel klein beetje hagelslag
2 boterhammen blueband wit bruinbrood met pindakaas met nootjes (niet dik belegd, niet dun)
T: 2 kleine appels
L: kop kervel soep met stukken geroosterd brood er in. Ik dacht dat er vast wel iets van groente in zou zitten maar het smaakte meer naar meel+boter+water+kervel. En 2 gekookte eieren.

Ik was op weg om een pakje drinkontbijt te kopen en toen hoorde ik loveli gillen: NEEE SUIKERS! Dus toen dacht ik eh... een gekookt ei? En 1 was ook zo weinig dus dan maar 2! en toen zag ik soep dus ik dacht, soep, vast wel gezond Maar ja zo veel groente zat er volgens mij niet in Maar wel met een halve kop vol stukken geroosterd brood en daaroverheen soep.

Al was deze gezonde lunch niet echt genoeg dus ga ik zo als ik thuis ben een 2e lunch maken (ik denk haricot verts)
kervelsoep hoe lekker is dat

En wil je m´n scriptie lezen? ahah, ja hoor, leuk! De meeste mensen reageren zo van, "marketing, ethiek? wat een onzin zeg "
pi_80598766
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik snap jou niet?

Ik zeg dat ik zo denk ja.

Maar ik heb gister al gezegd dat ik dat niet zou doen.

Dus ik snap niet wat ik nu moet uitleggen.
ik had beter de post die jij quote kunnen editen ipv verderop een laat maar post te plaatsen.

ik ga niet meer in discussie, ik merk dat je me irriteert, en dat ligt aan mij en niet aan jou, dus ik hou me er verder buiten. je lijsjte van vandaag ziet er mooi uit trouwens
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja zo bedoel ik het, ik zit dan niet op therapie, maar tot die ontdekking kwam ik wel.
Maar dat vind ik juist fijn, dat ik dat nu weet, dan weet ik wat mijn "valkuil" is.
dat eerste vind ik wel een lage opmerking. ik relateer heus niet alles aan therapie. sterker nog, in alles wat ik tegen je zei heb ik therapie er niet één keer bijgehaad. dat is namelijk irrelevant.
Kwak
pi_80598790
he, jammer DaD. maar er komt vast wel weer iets anders voorbij. je hebt gelijk dat je t niet doet als iets echt vreselijk is hoor...
Kwak
pi_80598799
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jammer DaD.
Hoe was je nu zo snel hieraan gekomen en zit de kans erin dat het snel nog eens lukt?
Ik ben bij de woningstichting naar binnen gelopen en heb gevraagd of ze studiootjes hadden, omdat een andere baliemedewerkster van de week iets mompelde over dat die meestal niet op internet komen. Voor ik het wist had ik een sleutel in m'n handen. . Ik ga dus gewoon blijven vragen, minstens wekelijks. En daarna gewoon op het woningaanbod online reageren.
pi_80598835
ik voel me raar. ik heb net een tweede gesprek afgewimpeld, n.a.v. het eerste sollicitatiegesprek dat ik had in den haag. ik heb geen spijt ervan, ik wil dolgraag in amsterdam werken! maar ik voel me een soort schuldig...

komt ook omdat die vrouw aan de telefoon helemaal niet aardig tegen me was. de vrouw die ik aan de telefoon had toen ik een eerste gesprek op een andere school afzei was wel heel aardig en enthousiast (nog een teken dat ik dus niet op deze kakschool zou willen werken denk ik dan maar)... maar ik moest er wel een beetje van huilen...naderhand...

[ Bericht 36% gewijzigd door kwakz0r op 22-04-2010 15:28:54 ]
Kwak
pi_80598881
Nou, mij lijkt ethiek juist één van de weinige onderwerpen binnen marketing die wel interessant zijn...

DaD, je hebt groot gelijk!! Maar wel jammer dat het zo tegenviel, zo krijg je eerst hoop en dat wordt dan direct weer de grond in geboord . Het komt vast snel goed .

Kervelsoep is idd lekker .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80599021
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben bij de woningstichting naar binnen gelopen en heb gevraagd of ze studiootjes hadden, omdat een andere baliemedewerkster van de week iets mompelde over dat die meestal niet op internet komen. Voor ik het wist had ik een sleutel in m'n handen. . Ik ga dus gewoon blijven vragen, minstens wekelijks. En daarna gewoon op het woningaanbod online reageren.
Komt vast snel goed dan!
Zoekt DO2 ook iets anders nu of blijft hij zitten?
pi_80599214
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Komt vast snel goed dan!
Zoekt DO2 ook iets anders nu of blijft hij zitten?
Ik hoop het. Ook al was dit niks, ik heb nu wel wat meer hoop gekregen. Het kan ineens heel snel gaan, weet ik nu.

DO2 blijft hier wonen.
pi_80599370
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik had beter de post die jij quote kunnen editen ipv verderop een laat maar post te plaatsen.

ik ga niet meer in discussie, ik merk dat je me irriteert, en dat ligt aan mij en niet aan jou, dus ik hou me er verder buiten. je lijsjte van vandaag ziet er mooi uit trouwens
[..]

dat eerste vind ik wel een lage opmerking. ik relateer heus niet alles aan therapie. sterker nog, in alles wat ik tegen je zei heb ik therapie er niet één keer bijgehaad. dat is namelijk irrelevant.
Dat is geen lage opmerking hoor. Maar zoals je zelf zegt, ik irriteer je, dus ik denk dat we het beter kunnen laten.

Ik heb nu trouwens wel honger dus ik ga een haricot vert salade maken.

(= 180 gram haricot verts, en voor de smaak, van alles een klein beetej:
olijfolie, azijn, peper, zout, half teentje knoflook)

[ Bericht 4% gewijzigd door P.F op 22-04-2010 16:01:59 ]
pi_80599419
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat is geen lage opmerking hoor. Maar zoals je zelf zegt, ik irriteer je, dus ik denk dat we het beter kunnen laten.
Maar wel pas nadat jij het laatste woord had?
Nee, ik ben het ermee eens dat je er beter over op kunt houden.

Je lijstje van vandaag ziet er inderdaad al een stuk beter uit.
pi_80599571
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar wel pas nadat jij het laatste woord had?
Nee, ik ben het ermee eens dat je er beter over op kunt houden.

Je lijstje van vandaag ziet er inderdaad al een stuk beter uit.
Waarom moet jij dan nu doorgaan?

Ik zeg alleen dat ik het prima vind dat zij niet op mij reageert,
en dat ik het dan verder ook laat.

Dus dan heeft het sowieso geen zin als jij er daarna nog een opmerking over maakt.

En als ik een kutopmerking wil maken dan maak ik wel een goede.

Dus iedereen nu kappen please.
  donderdag 22 april 2010 @ 15:46:20 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80599826
Dames!
Niet meer actief op Fok!
pi_80599999
ik ga boodschappen doen
Kwak
pi_80600001
Wat ik zei ging helemaal niet over de inhoud van de discussie, alleen over de vorm. Veel interessanter wat mij betreft. Maar goed, dan heb ik niks gezegd.
pi_80600096
Ik had vanmiddag trek in koffie van het "barretje" bij schule Maar niet gedaan..
Er gaat namelijk hazelnoot siroop in, nougatine, suiker, volle? melk en slagroom
pi_80600122
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:51 schreef P.F het volgende:
Ik had vanmiddag trek in koffie van het "barretje" bij schule Maar niet gedaan..
Er gaat namelijk hazelnoot siroop in, nougatine, suiker, volle? melk en slagroom
O ja, en een scheutje koffie.
  donderdag 22 april 2010 @ 15:59:33 #48
236335 neen
schone schijn
pi_80600432
Vrouwen ik zou er bijna meer aardappels door gaan eten.
Tvp
het lijkt niet wat het is
  donderdag 22 april 2010 @ 16:00:48 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80600475
Hoi, hoi...

Jammer DaD dat het niks was maar je 'voelt'' gelijk dat je daar gelukkig wordt of niet, en zoals jij het omschrijft lijkt het me vreselijk.

Goed van je sollicitatie Cali, spannend hoor!

Wat ook lekker is op pannenkoeken: Tartaar rulbakken, daarbij veel grof gesneden ui, veel kruiden en dan een pot sperziebonen erdoor, dat op pannenkoek, erg lekker!

Roomboter, heeriljk op vers suikerbrood of op een lekker vers krentenbol met kaas

Mini, wat een heerlijk groot appartement

Lijst:
4 x boterham, peer, sinaasappel, appel, appel, kom champignonsoep, glas melk,blokje choco, wat druiven (wat een fruitsuiker weer)
Maar dan ook nog: Een grote moorkop en een halve oranjekoek met slagroom, dat was lang geleden dat ik een gebakje heb gehad, bijna 2 jaar

Nou en dan vanavond ook nog uit eten, een hele pizza wordt dat met bier... Het is weekend
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 16:00:49 #50
70532 loveli
N
pi_80600479
quote:
Goed zo, wel je standaard een beetje hoog houden, geen overhaaste beslissingen nemen omdat je nu eenmaal weg moet. Je zoekt geen kamer voor 3 maanden, maar een nieuw eigen stekkie.
crap in = crap out
  donderdag 22 april 2010 @ 16:02:05 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80600531
quote:
Is dat een heavenly hazel?? Ooit eens gehad, goddelijk lekker!!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80600572
hoi!

pluspunt: de docent van een nieuw vak, die vorige week echt afgrijselijk leek (niet qua persoonlijkheid maar qua teachingskills) was vandaag veel beter dat gaat nog wel goed komen

minpunten: lijstje is kut en andere deeltentamen NIET gehaald... 4,7 maargoed, die andere wel, dus hoef maar de helft van 't tentamen te herkansen (positief blijven!!!)

En nu ga ik lekker een biertje drinken en even vergeten hoe kut ik 't vind om onvoldoendes te halen
Ja doei.
pi_80600601
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, hoi...

Jammer DaD dat het niks was maar je 'voelt'' gelijk dat je daar gelukkig wordt of niet, en zoals jij het omschrijft lijkt het me vreselijk.

Goed van je sollicitatie Cali, spannend hoor!

Wat ook lekker is op pannenkoeken: Tartaar rulbakken, daarbij veel grof gesneden ui, veel kruiden en dan een pot sperziebonen erdoor, dat op pannenkoek, erg lekker!

Roomboter, heeriljk op vers suikerbrood of op een lekker vers krentenbol met kaas

Mini, wat een heerlijk groot appartement

Lijst:
4 x boterham, peer, sinaasappel, appel, appel, kom champignonsoep, glas melk,blokje choco, wat druiven (wat een fruitsuiker weer)
Maar dan ook nog: Een grote moorkop en een halve oranjekoek met slagroom, dat was lang geleden dat ik een gebakje heb gehad, bijna 2 jaar

Nou en dan vanavond ook nog uit eten, een hele pizza wordt dat met bier... Het is weekend
Ik geloof je meteen, maar ik ga het niet uitproberen !

Het kan aan mij liggen: maar is champignonsoep niet een hele ongezonde soep? Veel room, veel meel?
pi_80600628
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is dat een heavenly hazel?? Ooit eens gehad, goddelijk lekker!!
Jaaaaaaa!!!!!

Ik heb hem pas twee keer op, maar dat kun je bijna nemen ipv ontbijt zo machtig
  donderdag 22 april 2010 @ 16:04:25 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80600642
Goeiemiddag vrouwmenschen, neen, nachtwacht en adelante!

Big-ass smoochie-woochie voor DaD! Niet ondankbaar voelen, je hoeft heus niet in zo'n faal-appartement te wonen hoor!

Lijstje

O: twee sneetjes met nutella
L: bruine bagel met mozzarella, tomaat en pesto
T: bak rijstpap-spul
T: snee brood met vleeswaar oids
D: hachee met rode kool en een paar stukjes aardappel
S: Zumba
T: beker melk

En ik voel me ook een beetje raar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80600748
In films en series zie je wel eens dat mannen een mooie vrouw zien en dan heel lomp ergens tegenaan botsen. Tot een minuut of 10 geleden dacht ik dat mij dat nooit zou overkomen. In de supermarkt nog wel. Gelukkig bleef alles staan.
  donderdag 22 april 2010 @ 16:06:46 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80600773
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen: maar is champignonsoep niet een hele ongezonde soep? Veel room, veel meel?
Mjoh, uit een pakje in de kantine er was ook uiensoep maar dat vink niet te vreten

Oja, tartaar

Zondag is het weer zover,dan komenweer 8 man hier eten en dan halen ze altijd patat en 1 snackje alleen ik WIL NIET, ten eerste mis ik dan mijn groente en ten tweede, ik vind alleen patat eten gewoon niet lekker, want het snackje komt dan ook later op tafel.
Als ik dan zeg dat ik niet hoef, of dat ik er nog wat groente bij maak (dat hoeven de anderen toch niet) dan heb ik anorexia

Als ik wat vets eet dan wil ik er van genieten en niet zo, hoe moet ik dat nou eens aanpakken?
  donderdag 22 april 2010 @ 16:07:09 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80600800
Oh en Mini's huisje is heul niet mini! Wat tof! Mooi licht, en ik vind de troep erg meevallen! *kijkt schuldig eigen huiskamer rond*
pi_80600851
Aahw Maria.. Ik weet het ook niet
pi_80600853
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef kwakz0r het volgende:
ik voel me raar. ik heb net een tweede gesprek afgewimpeld, n.a.v. het eerste sollicitatiegesprek dat ik had in den haag. ik heb geen spijt ervan, ik wil dolgraag in amsterdam werken! maar ik voel me een soort schuldig...

komt ook omdat die vrouw aan de telefoon helemaal niet aardig tegen me was. de vrouw die ik aan de telefoon had toen ik een eerste gesprek op een andere school afzei was wel heel aardig en enthousiast (nog een teken dat ik dus niet op deze kakschool zou willen werken denk ik dan maar)... maar ik moest er wel een beetje van huilen...naderhand...
Kwak, niet zo mee zitten hoor! Jij hebt een leuke baan op een leuke plek, en je kan nu eenmaal niet op 3 scholen tegelijk werken
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef Phaidra het volgende:
Nou, mij lijkt ethiek juist één van de weinige onderwerpen binnen marketing die wel interessant zijn...
jeej, ik word blij van deze reacties! Soms als mensen heel sceptisch doen dan word ik ook heel negatief maar ik vind het zelf stiekem ook best boeiend
quote:
Njam njam... nu heb ik ook zin in een DE-koffie met liters slagroom
pi_80600875
hehehehhehehe @ nachtwacht

een kleine blik op mijn saldo leert me dat ik toch maar geen boodschappen ga doen. ik red het nog wel tot morgen, salarisstortdag, met wat er in de koelkast en kast ligt.
Kwak
pi_80600919
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
In films en series zie je wel eens dat mannen een mooie vrouw zien en dan heel lomp ergens tegenaan botsen. Tot een minuut of 10 geleden dacht ik dat mij dat nooit zou overkomen. In de supermarkt nog wel. Gelukkig bleef alles staan.
mental image!
pi_80600942
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Mini's huisje is heul niet mini! Wat tof! Mooi licht, en ik vind de troep erg meevallen! *kijkt schuldig eigen huiskamer rond*
Nee ik dacht juist, wat ruim, wat netjes, wat minimalistisch

*kijkt schuldig mee*
pi_80600955
quote:
. .
pi_80601003
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:09 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee ik dacht juist, wat ruim, wat netjes, wat minimalistisch

*kijkt schuldig mee*
Ik heb natuurlijk wel een beetje opgeruimd voor de foto.

Mini-malistisch, inderdaad...
pi_80601068
Zo. Toch een goede dag. Ik heb al m'n mogelijkheden van woningen die nu worden aangeboden op een rijtje gezet. Dat zijn er vijf, en je mag op drie reageren. Zondagavond ga ik dan kijken op welke het minste aantal reacties zijn, en daar ga ik op reageren. Er zit er ook eentje tussen waarbij ze heel specifiek vragen om rustige mensen vanaf 23 jaar, omdat je tussen de oudjes komt te wonen. Wat lijkt me dat heerlijk. .
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 16:13:00 #67
70532 loveli
N
pi_80601076
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Meer omdat er e621 inzit en veel zout. Verder bestaat soep vooral uit water, zit niet zo heel veel in.

Persoonlijk houd ik er niet heel erg van om als ik plas te ruiken wat er voor smaakversterkers in m'n soep zaten.
crap in = crap out
pi_80601122
Oh een kleine jay voor mij.

Ik pel nooit eieren, want ik vind al die kleine stukjes echt te goor voelen en vaak stinkt een ei ook nog eens naar eierpuf Dus als er dan echt niemand is om hem te pellen dan hak ik de bovenkant er af en lepel ik hem uit. Of ik hoef dan geen ei

Ik hou ook echt niet van mandarijnen, als iemand die 30 meter verderop pelt ruik ik die nog steeds, en je handen ruiken er 1-2 dagen na Bleh. Ik ruik ook gesneden komkommer op 10 meter afstand dus ik ben een beetje raar

Maaaarrrrrrrr ik heb vandaag een sinaasappel gepeld met mijn handen En het was best goor, maar de kraan was dichtbij. M'n handen stinken nog wel naar sinaasappel maar ja, het was ook best lekker!

Dus jay, ik heb zelf een ei en een sinaasappel gepeld
  donderdag 22 april 2010 @ 16:14:02 #69
236335 neen
schone schijn
pi_80601130
quote:
hoe zag ze eruit?
pi_80601186
Ik ben niet echt heel erg trots want de meeste mensen hebben er geen problemen mee Maar toch wel fijn dat ik daar nu semi bijhoor
  donderdag 22 april 2010 @ 16:16:43 #71
236335 neen
schone schijn
pi_80601243
Ik heb eigenlijk nog nooit een mandarijn gegeten behalve op taart dan. Sinaasappels snijd ik ook altijd in partjes.
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 16:17:11 #72
70532 loveli
N
pi_80601266
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mjoh, uit een pakje in de kantine er was ook uiensoep maar dat vink niet te vreten

Oja, tartaar

Zondag is het weer zover,dan komenweer 8 man hier eten en dan halen ze altijd patat en 1 snackje alleen ik WIL NIET, ten eerste mis ik dan mijn groente en ten tweede, ik vind alleen patat eten gewoon niet lekker, want het snackje komt dan ook later op tafel.
Als ik dan zeg dat ik niet hoef, of dat ik er nog wat groente bij maak (dat hoeven de anderen toch niet) dan heb ik anorexia

Als ik wat vets eet dan wil ik er van genieten en niet zo, hoe moet ik dat nou eens aanpakken?
Precies dat zeggen, je hebt geen hekel aan vet, als het maar lekker is. En voor jou is er niet veel lol aan om je vol te stouwen met slappe vette patatten.
crap in = crap out
pi_80601362
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oja, tartaar

Nou, wat wil je dan wel eten? Een kroket? Dan haal je die !
pi_80601371
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit hier met sleutels van een studiootje in het centrum! Ik ga nu kijken!
Moet ik de DVDtjes al naar het nieuwe adres sturen?
He who dies with the most toys
still dies
  donderdag 22 april 2010 @ 16:19:46 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80601389
quote:
. Daar wil ik meer over horen .
Niet meer actief op Fok!
pi_80601396
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Moet ik de DVDtjes al naar het nieuwe adres sturen?
Even verder lezen. .
pi_80601406
quote:
was het een stapel blikjes of een stelling?
pi_80601407
quote:
Ow

lamaaa
still dies
pi_80601420
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Even verder lezen. .

still dies
pi_80601440
quote:
Hihi . Keek ze op dat moment ook toevallig jouw kant op?
pi_80601446
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik hoop een stapel blikjes
  donderdag 22 april 2010 @ 16:21:24 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80601455
Ik houd wel van mandarijnen! Ze ruiken zo gezellig! .
Niet meer actief op Fok!
pi_80601482
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd wel van mandarijnen! Ze ruiken zo gezellig! .
Niet als alles opeens naar mandarijn ruikt
pi_80601520
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef P.F het volgende:
Ik ben niet echt heel erg trots want de meeste mensen hebben er geen problemen mee Maar toch wel fijn dat ik daar nu semi bijhoor
Ach, andere mensen hebben weer andere rare trekjes.
Ik eet ook nooit mandarijnen want als ik bedenk dat ik dan al die velletjes los moet gaan pulken heb ik er al geen zin meer in. Ik vind ze niet vies maar ook niet lekker genoeg om al die moeite voor te doen.
  donderdag 22 april 2010 @ 16:26:12 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80601667
Arme Markwacht Heb je d'r nummer?
pi_80601678
Dat heb ik ook, Mini. En als je dan ook nog eens pitjes uit je mond moet gaan zitten vissen... laat maar. .
  donderdag 22 april 2010 @ 16:31:44 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80601891
Waar je al niet moeilijk over kunt doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_80601904
je kan mandarijnen toch best met velletje eten...?

Grapefruits, sinaasappels, a la. Maar mandarijnen...?
pi_80601950
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ach, andere mensen hebben weer andere rare trekjes.
Ik eet ook nooit mandarijnen want als ik bedenk dat ik dan al die velletjes los moet gaan pulken heb ik er al geen zin meer in. Ik vind ze niet vies maar ook niet lekker genoeg om al die moeite voor te doen.
Ik heb dat vaak met kiwi's.
pi_80601988
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat heb ik ook, Mini. En als je dan ook nog eens pitjes uit je mond moet gaan zitten vissen... laat maar. .
Check .

Mijn lunch is trouwens twee bruine boterhammen met geitenkaas, spinazie en honing en een halve liter magere yoghurt geworden . Ook maar een banaantje gekocht en die heb ik net op. Zodadelijk de borrel. Heb al vier dagen keurig gegeten (vind ik zelf ) dus ga mijn best doen om het vol te houden.
Heb namelijk 'Hoe word ik een goddelijke huisvrouw' besteld en daar ga ik komend weekend zeeeeker wat uit bakken.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80602000
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
Waar je al niet moeilijk over kunt doen .
Zoals gekneusde vingers?
pi_80602032
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

kiwi's moet je doorsnijden en uitlepelen, beste fruit na bananen.
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 16:35:38 #93
70532 loveli
N
pi_80602058
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:32 schreef Perruche het volgende:
je kan mandarijnen toch best met velletje eten...?

Grapefruits, sinaasappels, a la. Maar mandarijnen...?
Velletjes zijn gezond!!! Als ik een grapefruit eet, haal ik wel alle velletjes eraf, maar die eet ik dan meteen op. Daarna eet ik het vruchtvlees. Ieder z'n ding.
crap in = crap out
  donderdag 22 april 2010 @ 16:36:16 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80602087
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja maar kiwi's zijn kutfruit. Sinaasappelen ook trouwens. Levert altijd zo'n knoeiboel op. But that doesn't stop me from eating them .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 april 2010 @ 16:37:12 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80602142
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan heeft jouw super zeker alleen maar perfecte kiwi's, want hier werkt dat dus voor geen meter. Of ik doe iets fout natuurlijk . En het wordt sws een knoeiboel (kiwisap aan je vingers enzo).
Niet meer actief op Fok!
pi_80602152
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het was een soort van bak met aanbiedingen. Ze was helaas met een vent, vast haar vriend, dus ik kon er verder niet echt wat mee.
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 16:39:13 #97
70532 loveli
N
pi_80602219
quote:

[..]

Of je eet 'em met huid en haar op, kan ook.
crap in = crap out
pi_80602236
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan heeft jouw super zeker alleen maar perfecte kiwi's, want hier werkt dat dus voor geen meter. Of ik doe iets fout natuurlijk . En het wordt sws een knoeiboel (kiwisap aan je vingers enzo).
Je moet wel 1-2-3 weken wachten met opeten..
pi_80602262
Zucht. Ik heb een maand geleden ofzo al een wijzigingsformulier opgestuurd naar de IB-Groep om te gaan lenen, maar als ik inlog staat er bij betalingen nog steeds 0. Op dat formulier had ik tegelijkertijd mijn adres en de hoogte van mijn lening veranderd, en dat is blijkbaar meer dan ze in één keer aankunnen.
Dan maar weer bellen, maar dat zal wel volgende maand worden. Dag eerste 850 euro.

Kiwi's zijn juist übergezond, en als ze goed rijp zijn lepel je ze zo uit de schil!
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 16:40:51 #100
70532 loveli
N
pi_80602287
Peren mogen ook in het rijtje knoeifruit.
crap in = crap out
pi_80602312
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Check .

Mijn lunch is trouwens twee bruine boterhammen met geitenkaas, spinazie en honing en een halve liter magere yoghurt geworden . Ook maar een banaantje gekocht en die heb ik net op. Zodadelijk de borrel. Heb al vier dagen keurig gegeten (vind ik zelf ) dus ga mijn best doen om het vol te houden.
Heb namelijk 'Hoe word ik een goddelijke huisvrouw' besteld en daar ga ik komend weekend zeeeeker wat uit bakken.

Love it! En da's nog een bescheiden lunch, dus je hoeft straks ook niet een uur te knabbelen op drie japanse zoutjes

Goddelijke huisvrouw, ai ai ai, ik hoop maar dat je visite krijgt, want dat is echt zoooo'n niet-slank boek
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 16:43:54 #102
70532 loveli
N
pi_80602413
Kiwi's zijn er in verschillende kwaliteiten, die van zesprit zijn goed en met de rest moet je geluk hebben.
crap in = crap out
  donderdag 22 april 2010 @ 16:44:46 #103
236335 neen
schone schijn
pi_80602447
Eventjes een lijstje:
O: 2 broodjes met pindakaas
T: appel, 2 koffie
L: zelfde als O
T: 3 koffie, nog cup à soup met een broodje
D: zo even kijken, het liefst pizza maar toch maar niet
T: sinaasappel, koffie en weetniet
pi_80602501
Ik gooi er een alcohol vraagje in,wat is beter :

-goed eten, genoeg eten, en een drankje te veel (dus alle vitamines etc maar te veel alcohol sowieso)
of karig maar gezond eten en weinig drinken (dus goed in kcal)
  donderdag 22 april 2010 @ 16:47:34 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80602552
Nigella

Wat zijn trouwens allemaal lekkere én relatief slanke (of iig 'normale' ) kookboeken?

Ik weet sowieso:
Ainsley Harriott - Snel en Slank en aanverwante artikelen
Lindberg: Het Mediterraanse Dieet Kookboek
...
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 16:49:22 #106
70532 loveli
N
pi_80602624
Lijstje:

O & T: yoghurt (liter ofzo) met hagelslag
T: 500g knaagworteltjes
D: nasi of bami met kip en pindasaus, salade, toetje
T: compensatievoer: zalmfilet of makreelfilet (die is voor na elven)

Lastig als je niet zelf kookt. Morgen weer brood me kipfilet en avocado.
crap in = crap out
pi_80602643
quote:

[..]

Ik vind dat erg vervelend eten omdat er regelmatig een stukje kiwi door de kamer vliegt
pi_80602670
Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met gerookte kipfilet en een klein beetje mayo
T: appel, banaan
L: pistoletje met kip piri piri
T: appel
D: ik denk pasta bolognese
T: ? geen idee
pi_80602674
Kan het nu zijn dat ik honger heb of is dat psychisch ?
pi_80602789
mijn vriendje heeft net eieren gebakken in 4 cm olie
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:50 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met gerookte kipfilet en een klein beetje mayo
T: appel, banaan
L: pistoletje met kip piri piri
D: ik denk pasta bolognese
T: ? geen idee
Groente?
pi_80602878
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:53 schreef Perruche het volgende:
mijn vriendje heeft net eieren gebakken in 4 cm olie
[..]

Groente?

Zit straks in de pasta Ik eet vrijwel nooit groente overdag (tenzij ik thuis een bak sla eet, maar dat is niet zo vaak). Meestal begin ik met groenvoer omstreeks 17:00
pi_80602937
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef P.F het volgende:
Kan het nu zijn dat ik honger heb of is dat psychisch ?
Heb je sinds de lunch niks meer gehad? Dan zou ik onderhand wel weer honger hebben ja!
  donderdag 22 april 2010 @ 16:57:03 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80602953
Hoe meer moeite je moet doen om fruit te eten, hoe lekkerder het is..
Ook zo met walnoten in dop, doppinda's enz... heerlijk

Oja, had wel al uitgelegd dat ik patatten zonder iets gewoon niet lekker vind maar dat wordt nou niet bepaald geaccepteerd
pi_80602969
Nog maar 3 minuten en dan ben ik klaar .
pi_80603004
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe meer moeite je moet doen om fruit te eten, hoe lekkerder het is..
Niet per sé... maar ananas is goddelijk
pi_80603011
Uniek: waarom komen de snacks eigenlijk later, omdat er maar 1 frituurpan is ofzo? Je kunt er altijd nog iets bij maken wat wél tegelijkertijd met de friet klaar is.
pi_80603208
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nigella

Wat zijn trouwens allemaal lekkere én relatief slanke (of iig 'normale' ) kookboeken?

Ik weet sowieso:
...
Rick Stein heeft soms heel slanke gerechten. En ik vind Rachel Allen ook erg leuk voor het doordeweekse eten. En er zijn massa's leuke saladeboeken
  donderdag 22 april 2010 @ 17:03:10 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80603224
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Uniek: waarom komen de snacks eigenlijk later, omdat er maar 1 frituurpan is ofzo? Je kunt er altijd nog iets bij maken wat wél tegelijkertijd met de friet klaar is.
Nee het wordt allemaal gehaald van de snackbar en dat is in mijn vriends familie zo ingegroeid dat er, als de kinderen het weekend er zijn, dat er dan met opa en oma enzo patat wordt gegeten met 2 bakken pindasaus en 2 bakken mayo (curry is al vreemd als ik dat op tafel zet) met een snackje. Eerst patat eten daarna het snackje Echt zo vreselijk.
Vriend weet ook dat ik dat heel erg vind dus hij gaat zo veel mogelijk dan naar opa en oma en blijf ik thuis met een lekkere pan spinazie, gekookt ei en een biefstuk
Ik baal daar gewoon van, gebakken aardappelen zijn lekkerder verdorie.

Eigenlijk ook niet goed dat ik me daar nu al druk over maak he?
pi_80603359
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:56 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Heb je sinds de lunch niks meer gehad? Dan zou ik onderhand wel weer honger hebben ja!
(Half) uur geleden oid nog een haricot verts salade..
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 17:09:29 #120
70532 loveli
N
pi_80603458
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:46 schreef P.F het volgende:
Ik gooi er een alcohol vraagje in,wat is beter :

-goed eten, genoeg eten, en een drankje te veel (dus alle vitamines etc maar te veel alcohol sowieso)
of karig maar gezond eten en weinig drinken (dus goed in kcal)
Calorierestrictie, word je ouder mee. Denk ik (hart en vaat ziekten enzo zijn voor een groot deel te wijten aan overdaad). Alcohol is sowieso een aanslag op je, kost vitamines om het te verwerken die je dan niet ergens anders voor kunt gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 22-04-2010 17:15:15 ]
crap in = crap out
pi_80603608
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee het wordt allemaal gehaald van de snackbar en dat is in mijn vriends familie zo ingegroeid dat er, als de kinderen het weekend er zijn, dat er dan met opa en oma enzo patat wordt gegeten met 2 bakken pindasaus en 2 bakken mayo (curry is al vreemd als ik dat op tafel zet) met een snackje. Eerst patat eten daarna het snackje Echt zo vreselijk.
Vriend weet ook dat ik dat heel erg vind dus hij gaat zo veel mogelijk dan naar opa en oma en blijf ik thuis met een lekkere pan spinazie, gekookt ei en een biefstuk
Ik baal daar gewoon van, gebakken aardappelen zijn lekkerder verdorie.

Eigenlijk ook niet goed dat ik me daar nu al druk over maak he?
Da's ook weer waar inderdaad. Ik zou het ook zonde van de kcals vinden, maar als je er echt niet onderuit kunt kun je je er misschien maar beter bij neerleggen. Of lekker tegendraads toch je snack tegelijk met je friet opeten, dat zal ze leren.
  donderdag 22 april 2010 @ 17:14:34 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80603647
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Rick Stein heeft soms heel slanke gerechten. En ik vind Rachel Allen ook erg leuk voor het doordeweekse eten. En er zijn massa's leuke saladeboeken
Twenks! Ga ik opzoeken!

Saladeboeken heb ik alleen niet zo heeel veel aan ben ik bang - vriendje gaat miepen bij het idee dat avondeten uit alleen salade zou bestaan (hij houdt bijv. niet van kaas )
  donderdag 22 april 2010 @ 17:16:22 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80603710

Kaldi heeft een sollicitatietermijn tot 1 juni, en ze komen om in de sollicitatiebrieven.....
Zeg maar dag tegen je kansen LB....
  donderdag 22 april 2010 @ 17:17:47 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80603759
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Twenks! Ga ik opzoeken!

Saladeboeken heb ik alleen niet zo heeel veel aan ben ik bang - vriendje gaat miepen bij het idee dat avondeten uit alleen salade zou bestaan (hij houdt bijv. niet van kaas )
Bak je er voor hem een paar aardappeltjes bij? Dat is juist zo handig van een salade, je kan er op je bord ook nog spul doorgooien, de kaas bijvoorbeeld, en voor hem kan het een bijgerecht zijn terwijl jij er je maaltijd van maakt
pi_80603780
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef LadyBlack het volgende:

Kaldi heeft een sollicitatietermijn tot 1 juni, en ze komen om in de sollicitatiebrieven.....
en wie zegt dat jij minder kans hebt dan een van de andere vele brieven?? zorgen dat je brief en cv eruit springen - t is een winkel toch? dan kun je vast aandacht trekken met iets creatiefs google maar eens op creative resumé's enzo...
Kwak
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 17:18:59 #126
70532 loveli
N
pi_80603800
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef LadyBlack het volgende:

Make them remember joeeee!
crap in = crap out
  donderdag 22 april 2010 @ 17:19:58 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80603834
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Bak je er voor hem een paar aardappeltjes bij? Dat is juist zo handig van een salade, je kan er op je bord ook nog spul doorgooien, de kaas bijvoorbeeld, en voor hem kan het een bijgerecht zijn terwijl jij er je maaltijd van maakt
Dat is waar! Ga ik misschien doen voor van de zomer, dan vind ík salade wel lekker als avondeten

Eigenlijk is alles altijd veel simpeler dan je denkt, zo zie je maar!

En Niet de hoop voor Kaldi opgeven he! Je bent nog steeds kick-ass dus je maakt áltijd kans
pi_80603885
Klaar met de dag! Net een meisje met een forse reactie op kiwi, ben blij dat ik niet allergisch ben!

Heb helemaal geen zin in vanavond, denk dat ik maar niet ga. Stom hoofd
pi_80603910
Geef de moed niet op, LB!
  donderdag 22 april 2010 @ 17:23:25 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80603953
Hmm deze lijkt me wel wat!

Van Rachel Allen heeft bol.com alleen "Uit de oven", dat vind ik niet zo spannend klinken
  donderdag 22 april 2010 @ 17:24:08 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80603975
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en wie zegt dat jij minder kans hebt dan een van de andere vele brieven?? zorgen dat je brief en cv eruit springen - t is een winkel toch? dan kun je vast aandacht trekken met iets creatiefs google maar eens op creative resumé's enzo...
Och er zit vast wel een of ander jong kuuk'n tussen dat dus goedkoper is, of iemand met al winkelervaring, of... of....

En ik heb al gesolliciteerd he, eind maart al. Dus ik ging nu even langs om eens te vragen wanneer de termijn nou eigenlijk verstreek (ik kreeg toen te horen eind maart ), maar ik heb er nu weinig vertrouwen meer in
pi_80604106
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm deze lijkt me wel wat!

[ afbeelding ]

Van Rachel Allen heeft bol.com alleen "Uit de oven", dat vind ik niet zo spannend klinken
heb ik ook! Leuk boek Wil vanavond wel een paar foto's voor je maken?

Rachel Allen zou ik in het Engels bestellen op amazon!
pi_80604174
Dag dames, ga even hardopen, ik heb geen zin en het is koud, maar ik doe het toch!
  donderdag 22 april 2010 @ 17:35:43 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80604258
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:31 schreef Perruche het volgende:
Dag dames, ga even hardopen, ik heb geen zin en het is koud, maar ik doe het toch!
Goed bezig!!
Wij stappen zo op de fiets, richting bier en pizza
  donderdag 22 april 2010 @ 17:37:19 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80604297
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

heb ik ook! Leuk boek Wil vanavond wel een paar foto's voor je maken?

Rachel Allen zou ik in het Engels bestellen op amazon!
Van die van Stein? Tof! Ik hou van recepten uit meerdere windstreken

Ga ik ook checken! Ik keek net naar mijn huiskamer-boekenplank (noodzaak, want de twee boekenkasten in de slaapkamer zijn vol ) en toen bedacht ik me dat ik nog maar veeel te weinig kookboeken heb (ik heb er een stel van AH, die van Lindberg en 2 van Nigella Verder verzamel ik meestal nieuwe dingen via interwebz)
  donderdag 22 april 2010 @ 17:38:14 #136
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80604322
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

DaD, wat jammer van het appartement! Maar inderdaad, als je je niet gelukkig zou voelen (of erger nog - heel ongelukkig!) inderdaad niet doen...

Nynke - ja dat was ik, wat een goed geheugen heb je En nu moeten die mexicaanse (en Ierse, guinness ) kilo's er weer af

Ik heb het theoretische gedeelte voor 90% (m´n supervisor is het nu aan het nakijken), het research design is grotendeels klaar en de metholodogie ook, en moet binnenkort (vandaag of ´t weekend) aan de slag met SPSS analyses, ohjee!

Jouw scriptie gaat over de VN geloof ik? Heb er in mijn lurker-modus wat over gelezen, klinkt wel interessant! Wat wil je hierna gaan doen?
Mijn scriptie gaat over het hoe en waarom rebellen VN vredesmissies aanvallen.

Volgens mij hebben we toen wel eens gepm'ed over Mexico, vandaar. En SPSS is voor mietjes, ik ben hardcore aan het programmeren in stata voor m'n analyses. En daar heb ik mezelf heel hard voor vervloekt. Maar, ondertussen snap ik het wel!
pi_80604615
ik ga er vandoor. op bezoek bij McEx in zn nieuwe huisje. dagdag!
Kwak
  donderdag 22 april 2010 @ 17:55:27 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80604727
meer definitief lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met aardbeien, banaan en appel en muesli
t: 2 maisboterhammen met komkommerkwark
L: 2 maisboterhammen met rauwe ham, restje broccolisalade met rode ui, amandelen en rozijnen
T: bakje vanilleyoghurt met chocoballetjes
D: zelfgemaakte pizza met tomatensaus en mozerella
T: wijntje.
pi_80605529
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef Chicolate het volgende:

Leuk die verhalen over webspace en websites, ik was van plan komende zomer zelf een website te bouwen (from scratch) en had geen idee hoe ik hosting moest regelen . Het zou voor een bedrijfje zijn, dus moet absoluut betrouwbaar zijn en liefst niet teveel gedoe opleveren voor de eigenaar. Heeft geen haast, ik moet eerst nog 'even' leren programmeren .
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:27 schreef kwakz0r het volgende:

antagonist is niet duur, en bij de vereniging hebben we geen problemen met ze.
http://www.antagonist.nl/
Antagonist is goed. Goedkoop maar professioneel, goede admin-functie om de boel te onderhouden, duidelijke uitleg (ook voor de wat minder ervaren websitebouwers).
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:54 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Trouwens nog een handige website over HTML: http://www.handleidinghtml.nl/. Het is wel handig als je een beetje weet hoe HTML werkt. Zeker als een programma waar je de website mee maakt, niet doet wat jij wilt. Vaak kun je dan heel eenvoudig even een beetje in de code zelf rotzooien en zo problemen oplossen. HMTL zit echt ontzettend simpel in elkaar en is heel erg makkelijk te leren. Je oma en je nichtje van vier kunnen het bij wijze van spreken nog. Je kunt ook gewoon van andere websites de code bekijken als je iets leuks ziet en dat op je eigen pagina gebruiken. Maar dan moet het wel in HTML zijn uiteraard. Oh, en gebruik aub geen Frontpage.

/nerd mode
En ook hier wil ik me graag bij aansluiten. Haal een boekje uit de bieb over html, en dan kan je met die handleiding + antagonist alles wat nodig is. Als je later wil uitbreiden naar php of flash oid dan is antagonist een goede host die vanalles ondersteunt.
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Laiverd ()

En nu ga ik de rest bijlezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 22 april 2010 @ 18:38:25 #140
236335 neen
schone schijn
pi_80605792
D: krieltjes met spinazie, eitje en een gestolen cordonblue

Niet geweldig maar niet slechter dan de pizza die m'n huisgenoten hebben gehaald gok ik. Nou ja, nu eerst maar even koffie zetten
pi_80605838
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:38 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mijn scriptie gaat over het hoe en waarom rebellen VN vredesmissies aanvallen.

Volgens mij hebben we toen wel eens gepm'ed over Mexico, vandaar. En SPSS is voor mietjes, ik ben hardcore aan het programmeren in stata voor m'n analyses. En daar heb ik mezelf heel hard voor vervloekt. Maar, ondertussen snap ik het wel!
Meeeh noem je me nou een mietje ben heul geen mietje
Je hebt wel een lekker & gezond lijstje gepost trouwens. En een interessant scriptieonderwerp, maar lijkt me wel lastig om daar bronnen van te vinden, vooral het waarom?

Nu ga ik aan het avondeten beginnen, serzieboontjes, zalmforel en misschien wat rijst
  donderdag 22 april 2010 @ 18:47:45 #142
277802 _Calimero_
pi_80606077
Nog een website vraagje: Ik heb een programma (filezilla ofzo) gedownload en dan moet je een programmaatje zoals wordpress daarin uploaden, heb ik ook gedaan. Dan moet je naar je website toegaan om vanuit daar verder te werken. Mijn site kan echter niet worden weergegeven, ik krijg dan DNS foutmelding. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? (btw, mijn moeder kan vanaf haar pc wel op de site, zij wordt dan doorgelinkt naar www.mijndomein.nl - ws omdat er nog niks opstaat..?)
  donderdag 22 april 2010 @ 18:49:43 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80606139
Ja hoi, terug van het symposium. Ben naar de tyfus, fuck de RPM, ik ga op de bank. Doei!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 22 april 2010 @ 18:50:20 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80606163
En voor DaD, en voor nachtwacht en verder weet ik het even niet meer.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80606187
D&D, jammer dat die studio niks was, maar niks is niks en je kan niet leven in niks.
Hoeveel punten heb je eigenlijk / hoeveel punten heb je nodig om een huisje te bekomen in Stad?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80606253

O: volle yoghurt met muesli
T: peer
L: kom tomatensoep, 2 boterhammen pindakaas
T: 2 kiwi's en één of andere gore mueslireep
D:heul veul spinazie en een flink stuk zalm
T: ? nog iets gezonds/vullends
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80606561
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nigella

Ik weet sowieso:
...
*uit lurkstand komt:

The Italian Diet van Gino D' Acampo is ook een leuk boek. Staan erg lekkere dingen in vind ik zelf.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80606584
Zal ik dan ook maar een lijstje doen..
O: dubbele boterham pure chocovlokken
T: speculaasje, appel
L: dubbele boterham kaas, dubbele gebraden rundergehakt, appel
T: 2 speculaasjes
T 2 stukjes kaas van de supermarkt
D: geweldig geïnspireerde mix van ui, knoflook, champignons met tomaten en kikkererwten uit blik met een schepje patak's curry
T: bakje B&J cookie dough
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door MevrouwPuff op 22-04-2010 19:12:01 ]
pi_80606678
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
Dan ga je toch niet?

Ik kan niet beoordelen of een rood jurkje met decolleté en een panty netjes genoeg is voor iemand die hecht aan netheid.
pi_80606753
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan ga je toch niet?

Ik kan niet beoordelen of een rood jurkje met decolleté en een panty netjes genoeg is voor iemand die hecht aan netheid.
SPOILER
pi_80606825
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]
SPOILER
Waarom zou je dan toch wél willen gaan? Je vindt het niet leuk en je doet hun geen plezier met je weinig feestelijke aanwezigheid. Waarom wel gaan? Waarom niet is helder.
pi_80606883
Omdat ik niet tevreden met mezelf ben dat ik dat niet goed kan.
  donderdag 22 april 2010 @ 19:15:51 #153
277802 _Calimero_
pi_80606947
Wat win je voor jezelf, als je toch gaat, om deze redenen? Levert het je iets op?
pi_80606958
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Omdat ik niet tevreden met mezelf ben dat ik dat niet goed kan.
Oh dat.

Succes met het overwinnen van drempels en het accepteren van jezelf .
  donderdag 22 april 2010 @ 19:18:08 #155
331 Merel
Be here now.
pi_80607018
TVP
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80607138
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat win je voor jezelf, als je toch gaat, om deze redenen? Levert het je iets op?
Dat ik het in minder beladen sociale situaties (op het terras bv) wel naar m´n zin kan hebben en er dan ook van geniet. zoals de één een experiment doet met snoep in huis halen en dat niet opeten zou het voor mij een goede zijn om hierheen te gaan. Maar dat stresseert nogal.
pi_80607237
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat ik het in minder beladen sociale situaties (op het terras bv) wel naar m´n zin kan hebben en er dan ook van geniet. zoals de één een experiment doet met snoep in huis halen en dat niet opeten zou het voor mij een goede zijn om hierheen te gaan. Maar dat stresseert nogal.
Ok, maar een bruiloft, waar nota bene iemand zeer hecht aan netheid van kledij en/of protocol, dat is wel een grote uitdaging dan. Een normaal mens krijgt daar al zenuwen van.

Wanneer is de partij? Succes in elk geval (met wat je ook gaat doen).

Bedtijd voor mij! .
  donderdag 22 april 2010 @ 19:29:20 #158
277802 _Calimero_
pi_80607415
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oke, ik begrijp het. Logisch dat het stress oplevert, maar je klinkt nu een beetje in dubio. Heb je definitief de keus gemaakt dat je gaat en dat het je dus wat oplevert (namelijk dat het een goede oefening is en dat het dan wellicht de volgende x weer een stukje makkelijker gaat), of dat je er vanaf ziet en thuisblijft?
En zou het niet handiger zijn om te beginnen met een wat makkelijkere oefening en dat op te bouwen in plaats van andersom zoals je nu doet? (beginnen met iets heel moeilijks, zodat je het in minder moeilijke situaties wel naar je zin kunt hebben)
  donderdag 22 april 2010 @ 19:32:21 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80607500
Van wie is de bruiloft eigenlijk? Als het een grote bruiloft is kun je op zich prima wegblijven toch? Als het speciaal is dat je uitgenodigd bent, ga je er eventjes heen voor de vorm en dan lekker vroeg weer weg
pi_80607578
Jullie hebben me grandioos overtuigd dat vanavond lekker niet gaan een betere keus is dan wel. Zeer veel dank ervoor
Denk dat ik straks een klein rondje ga rennen nog en daarna bankhangen ofzo
pi_80607648
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie hebben me grandioos overtuigd dat vanavond lekker niet gaan een betere keus is dan wel. Zeer veel dank ervoor
Dit is óók een overwinning. Maak je eigen keuzes, afgewogen en overwogen.

En nu ben ik echt naar bed .
  donderdag 22 april 2010 @ 19:37:50 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80607678
Ik zit in huiskleding op de bank met pizza en cola
Wilde eigenlijk netjes voor mezelf koken maar vriendje kwam onverwachts toch thuis en moest heel snel eten. Hij wilde een broodje maken maar ik heb liefdevol een pizza voor m in de oven gegooid En dat kwam mij ook wel best uit
  donderdag 22 april 2010 @ 19:42:45 #163
277802 _Calimero_
pi_80607849
quote:
Wat sigme zegt, goed dat je een keus hebt gemaakt! En je hebt de keus zelf gemaakt, niet wij
Ondertussen moet ik nog steeds boodschappen doen en avondeten, maar heb geen zin
  donderdag 22 april 2010 @ 19:43:28 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80607872
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:55 schreef AKnynke het volgende:
meer definitief lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met aardbeien, banaan en appel en muesli
t: 2 maisboterhammen met komkommerkwark
L: 2 maisboterhammen met rauwe ham, restje broccolisalade met rode ui, amandelen en rozijnen
T: bakje vanilleyoghurt met chocoballetjes
D: zelfgemaakte pizza met tomatensaus en mozerella
T: wijntje.
en daar nog een S bij: 5 km hardgelopen.
pi_80607911
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Nog een website vraagje: Ik heb een programma (filezilla ofzo) gedownload en dan moet je een programmaatje zoals wordpress daarin uploaden, heb ik ook gedaan. Dan moet je naar je website toegaan om vanuit daar verder te werken. Mijn site kan echter niet worden weergegeven, ik krijg dan DNS foutmelding. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? (btw, mijn moeder kan vanaf haar pc wel op de site, zij wordt dan doorgelinkt naar www.mijndomein.nl - ws omdat er nog niks opstaat..?)
Als je vandaag pas de domeinnaam hebt geactiveerd en naar het IP-adres van je website hebt laten verwijzen, kan het wel een dag duren voor het overal werkt, en of het wel of niet werkt kan verschillen per internetprovider.
  donderdag 22 april 2010 @ 19:46:35 #166
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80607974
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Meeeh noem je me nou een mietje ben heul geen mietje
Je hebt wel een lekker & gezond lijstje gepost trouwens. En een interessant scriptieonderwerp, maar lijkt me wel lastig om daar bronnen van te vinden, vooral het waarom?

Nu ga ik aan het avondeten beginnen, serzieboontjes, zalmforel en misschien wat rijst
Ik noem jouw geen mietje, ik noem mezelf stom!

dr is nog niets over geschreven. Ik heb m'n data of zelf verzameld of uit verschillende databases. M'n eerste resultaten zijn bemoedigend: in de reactie die ik verwacht en statistisch significant!
  donderdag 22 april 2010 @ 19:47:33 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80608007
zo, wij gaan pizza bakken...
  donderdag 22 april 2010 @ 19:49:15 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80608077
Een hele! Pizza dynamite zit erin hoor, 4 flesjes bier erbij..
Morgen maar even balansen

Puff, gewoon niet gaan dan hoor, doen waar jij jezelf goed bij voelt, dat is alles waard!
  donderdag 22 april 2010 @ 19:49:55 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80608110
Zit je nog in Duitsland Nynke?
Pizzabaks ze trouwens, lekker!
pi_80608131
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit is óók een overwinning. Maak je eigen keuzes, afgewogen en overwogen.

En nu ben ik echt naar bed .
Dat dus.

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij Puff. Alles in me wil dan thuisblijven, maar als ik dan neig naar thuisblijven baal ik weer zo van mezelf dat ik denk "ik ga toch". Maar ja, wat je uiteindelijk ook doet, de slechtste optie is nog wel om de hele avond in de stress te zitten over wel of niet gaan. Dan kun je beter gewoon een keuze maken en nog iets van je avond proberen te maken, al is het dan thuis.
pi_80608154
quote:
Lekker genieten van je bank, oefenkans krijg je heus wel weer een keer.

Ik ben inmiddels zo ver dat ik gesolliciteerd heb op die nieuwe baan en er nog zin in heb ook Wat niet wil zeggen dat ik niet meer sociaal fobisch ben, maar het is echt 99% minder dan eerst. Dus het kan echt wel minder worden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80608187
Ik ga pasta met broodkruim maken. Nog nooit gedaan, maar ik hoop op
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 22 april 2010 @ 19:55:54 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80608336
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:51 schreef Syrena het volgende:
Ik ga pasta met broodkruim maken. Nog nooit gedaan, maar ik hoop op
\
? Spaghetti met paneermeel?
  donderdag 22 april 2010 @ 20:01:00 #174
277802 _Calimero_
pi_80608526
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als je vandaag pas de domeinnaam hebt geactiveerd en naar het IP-adres van je website hebt laten verwijzen, kan het wel een dag duren voor het overal werkt, en of het wel of niet werkt kan verschillen per internetprovider.
Ik heb 'm vandaag gehost en dinsdag de domeinnaam geregistreerd. Geen idee of dat hetzelfde betekent als wat jij zegt, maar ik zal nog wel een dagje afwachten iig. Thanks!
  donderdag 22 april 2010 @ 20:02:14 #175
277802 _Calimero_
pi_80608568
Ok ik ga toch maar iets te eten scoren in de Appie. Kant en klaar denk ik
pi_80608663
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik heb 'm vandaag gehost en dinsdag de domeinnaam geregistreerd. Geen idee of dat hetzelfde betekent als wat jij zegt, maar ik zal nog wel een dagje afwachten iig. Thanks!
Wat ik schreef klopt geloof ik ook niet helemaal maar het komt er in elk geval op neer dat dingen met DNS soms een dag kunnen duren omdat er servers 's nachts geupdate moeten worden ofzo.
pi_80608688
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

\
? Spaghetti met paneermeel?
Nee, ik had toevallig m'n brood bijna op, van die rare sneetjes over. Die heb ik fijngemalen en gebakken. Nu wachten tot de pasta klaar is. Het ruikt iig lekker
  donderdag 22 april 2010 @ 20:14:34 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80609033
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ok ik ga toch maar iets te eten scoren in de Appie. Kant en klaar denk ik
Stoommaaltijd gamba, tagliatelle en citroensaus ofzo... lekker
  donderdag 22 april 2010 @ 20:16:38 #179
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80609124
Heel vlug zonder bij te lezen want sebiet naar badminton en bij vriendje in het ziekenhuis gaan slapen...
Lijstje:
O: 2 boterham choco
L: 2 boterham kaas met een hele komkommer
T: appel en een stukje taart
D: worteltjes, courgette, boontjes (restjes hiephoi) met patatjes en halve braadworst
T: potje yogurt met fruit
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 22 april 2010 @ 20:17:02 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80609141
Eindtotaal:

O: banaan
T: 2 koffieleutjes
T: aardbeienschelpgebakjedinges
L: wil ik nu liever niet meer nemen eigenlijk ivm het gebakje 2 boterhammen appelstroop
T: 2 rosétjes, 3 olijven, 2 zoute stengels
D: 4 eetlepels rijstprut met ananas en kip

En, morgen wéér een borrel. In Antwerpen dit keer.
  donderdag 22 april 2010 @ 20:23:13 #181
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80609451
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
D: 4 eetlepels rijstprut met ananas en kip
Sta ik daarvoor drie kwartier te zwoegen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 22 april 2010 @ 20:24:39 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80609521
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja
  donderdag 22 april 2010 @ 20:27:39 #183
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80609646
"Pittige ananasrijst met kip" zou al een stuk vriendelijker klinken.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 22 april 2010 @ 20:29:55 #184
236335 neen
schone schijn
pi_80609775

"Pittige ananasrijst met kip"
  donderdag 22 april 2010 @ 20:30:29 #185
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80609807
't Zag er op mijn bord een stuk aantrekkelijker uit.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 22 april 2010 @ 20:33:56 #186
277802 _Calimero_
pi_80609931
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Neen!
  donderdag 22 april 2010 @ 20:34:39 #187
277802 _Calimero_
pi_80609967
Ik ben nog steeds aan het nadenken of ik iets zal eten en zo ja wat dan Besluiteloosheid krijgt een hele nieuwe betekenis vandaag
pi_80609970
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef Duvel het volgende:

[..]

whahahahahaha

ik heb een donner schotel op en bier maar 't was wel lekker Nu Mr.Mo aanmoedigen bij 't karten... zou zelf ook gaan karten, maar heb nekpijn
Ja doei.
pi_80610411
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]

Zo, ik heb net een projectbeschrijving van een A4'tje geproduceerd, zodat de examencommissie mijn stage kan goedkeuren. Het is wel een beetje vaag doordat ik nog niet precies weet wat ik ga doen, maar ik heb wel een hele alinea met vaardigheden die ik daar ga opdoen dus hopelijk lezen ze over die vaagheid heen.
Nu ga ik eens lekker met een wijntje op de bank zitten, ik doe vandaag helemaal niks meer.
Nu hopen dat mijn geweten dat ook pikt.
  donderdag 22 april 2010 @ 20:56:35 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80610816
Pittige tante aan rijst met ananas en kip?
  donderdag 22 april 2010 @ 20:59:20 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80610934
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Pittige tante aan rijst met ananas en kip?
Ik heb geen paars haar. Ook geen echt kort kapsel trouwens.
  donderdag 22 april 2010 @ 21:19:51 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80611819

Mijn lijst:
O: bak kwark met noten en honing
L: dubbele boterham met kaas
T: paar handjes studentenhaver
D: pizza, niet eens een lekkere
T: bakje roomijs
T: espresso, vanavond misschien nog een feestje
pi_80611820
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

whahahahahaha

ik heb een donner schotel op en bier maar 't was wel lekker Nu Mr.Mo aanmoedigen bij 't karten... zou zelf ook gaan karten, maar heb nekpijn

donderdag 22 april 2010 @ 21:20:42 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80611859
Oh, en Viking, moest jij bij Bloedverwanten ook zo lachen om Tanja Jess met dr neus in dat bed??
  donderdag 22 april 2010 @ 21:27:46 #195
331 Merel
Be here now.
pi_80612172
Pff, ik ben zoooooo moe, vanochtend om 6 uur opgestaan omdat ik vroeg naar werk moest en net pas thuis, lange dag! Maar wel een hele goede dag, overladen met complimenten, dus ik ben blij Nu bijlezen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80612516
Wat moest je doen dan, Merel? Fijn dat het goed ging, iig!
  donderdag 22 april 2010 @ 21:36:27 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80612628
Ik weet het niet meer hoor, qua internet via telefoon..
Sim only voor een jaar 17.50 p/m met mijn oude Sony Ericson...
Of een HTC nieuwe telefoon voor gemiddeld 22E maar voor 2 jaar vast... ofzo
pi_80612757
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

döner? met 1 n dan dus
Ja doei.
pi_80613412
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef sigme het volgende:
D&D, jammer dat die studio niks was, maar niks is niks en je kan niet leven in niks.
Hoeveel punten heb je eigenlijk / hoeveel punten heb je nodig om een huisje te bekomen in Stad?
Ik heb 30 punten, het gemiddelde aantal wat je nodig hebt voor een studio is volgens Woningnet (de site) 32.

Ik ben trouwens zo blij dat jullie het allemaal begrijpen en me geen verwend kreng vinden omdat ik deze studio niet heb genomen na al m'n gezeur. .

En ten slotte nog even juichen: ik heb op het leukste taarten forum gereageerd op een oproepje van iemand die een taartenbakster zocht (dat vond ik al een hele stap), en er waren nog andere reacties ook van veel betere baksters, en ik heb de opdracht gekregen! .
pi_80613484
Broodje donner
Terug van rennen, ben blij dat ik dat gedaan heb zaterdag weer.

Leuk van de opdracht DaD!
En logisch dat het huisje je niet aanspreekt, je omschrijft t ook als een rotflat. Het scheelt ook waar je vandaan komt, weer terug naar echt klein en minder mooi is geen leuke stap. Een studio an sich kan wel prima zijn.
pi_80613599
Ik vínd ook echt niet dat je zeurt DaD. Kan me helemaal voorstellen dat de tranen hoog zitten vanmiddag als je eraan denkt dat je zo'n stap terug moet doen. Je houdt je echt goed Hopelijk komt er snel wat leukers langs!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:20:10 #202
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80614548
Hey goedzo DaD! En tuurlijk zeur je niet, je gaat niet zomaar je punten verspillen aan een of ander rothok
Je moet je in je nieuwe huisje op zn minst beter voelen dan waar je nu zit!
pi_80614752
Ik moet morgen een opdracht inleveren. Alleen ben ik de opdracht kwijt.
pi_80614786
Jullie zijn lief. .
pi_80614873
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet morgen een opdracht inleveren. Alleen ben ik de opdracht kwijt.
Oh, das niet handig. En nu? .
pi_80614939
Op de bonnefooi schrijven Ik weet gelukkig wel ongeveer wat ie inhoudt, maar ik had hem graag nog eens overgelezen, al was het alleen maar om de deadline te kunnen checken.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:33:17 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80615072
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:29 schreef Ewelina het volgende:
Op de bonnefooi schrijven Ik weet gelukkig wel ongeveer wat ie inhoudt, maar ik had hem graag nog eens overgelezen, al was het alleen maar om de deadline te kunnen checken.
Is er geen studiegenoot die je kunt bellen?
  donderdag 22 april 2010 @ 22:34:10 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80615106
Hoi! *bruisbalt weer binnen*

Toevoegingen aan lijstje!

S: uur fitness incluus buikspieroefeningen met de grappige instructieman
T: restje rijstpap want die heb ik ivm toevoeging 1 wel verdiend

Ik moest steeds lachen, niet handig als je buikspieren aan het doen bent
"Okee dames (we waren met z'n 4en), we gaan de volgende oefening 45 seconden doen! "
*iemand kreunt diep*
"Okeee een minuut hoor ik? Mooi! We beginnen in 3... 2... 1... "

Morgen buikpijn denk ik
pi_80615136
Lijstje:

O: 2 boterhammen met gerookte kipfilet, beetje mayo
T: appel + banaan
L: pistoletje kip piri piri
D: pasta bolognese met ui, paprika, champignons, courgette
T: paar happen yoghurt met kersen en chocosnippers die heel vies was en aldus in de prullenbak is beland
T: komkommer
pi_80615147
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Is er geen studiegenoot die je kunt bellen?
Iedereen heeft een aparte opdracht...
  donderdag 22 april 2010 @ 22:37:56 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80615272
Easy on the smilies Maria. *stoïcijns*
pi_80615283
Ah, gevonden!
pi_80615304
Alleen wel jammer dat ie voor 23 april ingeleverd moest zijn Dat haal ik niet.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:39:14 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80615326
Da's mooi ruk Ewelina. Heb je ook een tijd-deadline dan? Je zou eventueel de docent nog kunnen mailen als het morgenavond ergens is... Al kan ik me zo voorstellen dat je dat liever niet doet.

EDIT: laamaa!

Oi! Nog snel aan de tiktiktik? Hoe lang moet het zijn?
pi_80615354
Nee, ik had het voor 23 april moeten sturen... maw, de deadline is dus 22 april 23:59. En het is 1000 woorden.

Ik kan snel schrijven maar dat haal ik toch echt niet.
pi_80615426
Hoi! Heb vanavond nieuwe hardloopschoenen gekocht!! Wel 4-5 verschillende paren gepast en er een stuk buiten mee gerend. Dat mag ik wel als S meetellen hè? Op de video was overigens niet te zien dat ik iets verkeerd belaste, terwijl ik dus nog wel wat last had van mijn scheenbeen. Zo vreemd, want overbelast kan t ook niet zijn (heb al weken niet gerend en geen last meer, en nu alweer na 1 minuut rennen - met alle paren). Toch maar ns naar de fysio.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80615502
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef Ewelina het volgende:
Alleen wel jammer dat ie voor 23 april ingeleverd moest zijn Dat haal ik niet.
Hopen dat hij/zij voor 12 uur gaat slapen en nu beginnen (en het vannacht inleveren), zodat het niet opvalt dat je een paar uur te laat bent als hij/zij de mail controleert? Of doen alsof je neus bloedt en gewoon morgen inleveren ("oh ik had alleen de 23 april zien staan").

Morgen om 13.00 tentamen, ben op de helft van de stof gekomen tot nu toe . Maar, snap wel alles wat ik gelezen heb helemaal (mag ook wel, is eerstejaars niveau, maar wel van een andere studie. Heel veel leeswerk en het algemene beeld onthouden ipv de specifieke dingen die ik normaal moet leren). Misschien nog 2 hoofdstukken vanavond doen, dan hoef ik er morgenochtend nog maar eentje + wat oude tentamens bekijken. Zou moeten kunnen .
pi_80615568
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hopen dat hij/zij voor 12 uur gaat slapen en nu beginnen (en het vannacht inleveren), zodat het niet opvalt dat je een paar uur te laat bent als hij/zij de mail controleert? Of doen alsof je neus bloedt en gewoon morgen inleveren ("oh ik had alleen de 23 april zien staan").

Morgen om 13.00 tentamen, ben op de helft van de stof gekomen tot nu toe . Maar, snap wel alles wat ik gelezen heb helemaal (mag ook wel, is eerstejaars niveau, maar wel van een andere studie. Heel veel leeswerk en het algemene beeld onthouden ipv de specifieke dingen die ik normaal moet leren). Misschien nog 2 hoofdstukken vanavond doen, dan hoef ik er morgenochtend nog maar eentje + wat oude tentamens bekijken. Zou moeten kunnen .
Je ziet de datum
  donderdag 22 april 2010 @ 22:48:03 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80615657
Eens met Chico! Ik had ook een cursus waarbij iedereen standaard alle opdrachten te laat inleverde, behalve ik Sommigen zelfs een dag te laat, terwijl er voor de opdrachten een dag en tijd stond (meestal 12.00 's middags). Heel frustrerend als je een streber bent en je de pleuris werkt om alles wel op tijd te fixen, en je ziet dan dat die andere mensen er geen nadelen aan ondervinden

Maar soms dus ook handig! Zou het inderdaad gewoon proberen

En Chico: joe ken doe it toeee!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:48:29 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80615675
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en Viking, moest jij bij Bloedverwanten ook zo lachen om Tanja Jess met dr neus in dat bed??
Dat heb ik even gemist, geloof ik? . Welk stukje was dat?

Ik vond die scène met Martijn en z'n minnares wel echt subliem trouwens. Had gewoon last van plaatsvervangende schaamte En hetzelfde geldt voor Antje trouwens. Wat kunnen verliefde mensen vreselijk kansloos doen! stiekem erg herkenbaar hoor
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:49:11 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80615704
O en ik vind DaD ook een topper! . Echt heel knap dat je het zo goed volhoudt .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:49:36 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80615718
DaD, dat getuigt van moed hoor!

Ben nou maar officieel donor geworden, veel plezier met mijn overblijfselen
  donderdag 22 april 2010 @ 22:51:26 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80615778
Ik denk dat het de docent van Ewelina geen bal kan schelen of ze de opdracht om 23 uur inlevert op de 22e of om 3 uur 's nachts op de 23e, want die vent gaat 's avonds echt niet meer checken wie op tijd was en wie niet. Hij wil gewoon morgenochtend alles in z'n postvakje hebben .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:51:48 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80615797
Nouja, boeiend dat het vannacht om 12 uur 23 april wordt zeg, het gaat er waarschijnlijk om dat de docent het morgen allemaal uitprint en dit weekend gaat lezen

Stuur een mailtje dat je het vandaag niet afkrijgt, maar dat het morgen vóór (..)uur binnen is!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:52:03 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80615805
De donner van Mo, lol! .

Wij gaan morgen ws döner kebab eten. Als ik daar dan nog zin in heb tenminste .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:53:57 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80615884
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, boeiend dat het vannacht om 12 uur 23 april wordt zeg, het gaat er waarschijnlijk om dat de docent het morgen allemaal uitprint en dit weekend gaat lezen

Stuur een mailtje dat je het vandaag niet afkrijgt, maar dat het morgen vóór (..)uur binnen is!
Niks mailen. Gewoon hard werken nu en vannacht inleveren.

Morgen om 7 uur gaat de wekker dus zij die gaat slapen te salutat .
Niet meer actief op Fok!
pi_80616011
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je ziet de datum
Ja weet ik, maar ik bedoel wat Vik zegt: waarschijnlijk kan het de docent niets schelen hoe laat je het inlevert, als ie het 's morgens maar heeft. Hij gaat echt om 0.00 niet al die dingen lezen, ook docenten slapen wel eens.
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

En Chico: joe ken doe it toeee!
Ik hoop dat je gelijk krijgt .
pi_80616041
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:49 schreef Viking84 het volgende:
O en ik vind DaD ook een topper! . Echt heel knap dat je het zo goed volhoudt .
*Eens is!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 april 2010 @ 22:59:34 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80616142
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*Eens is!!
Seconded! Thirded! Of fourthed? Nouja!

Krachtige Springsteentaartenbakengelenjuf
pi_80616187
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*Eens is!!
*Sluit aan in rij van mensen die het ermee eens zijn
pi_80616285
Zeg, hou 'ns op! .

Lief. .
  donderdag 22 april 2010 @ 23:05:36 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80616399
Super DaD

Donner, döner of donor,maakt niet uit, tis allemaal vlees
pi_80616419
Ik heb even gekeken en er is pas 1 stuk ingeleverd
pi_80616451
En ik weet niet of ik morgen nog op tijd online ben om Co uit te zwaaien, dus ik wens je nu alvast een heel fijne vakantie!!! Hopelijk geen vliegproblemen meer.. Geniet ervan!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 april 2010 @ 23:08:58 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80616527
Zie je wel, Ewelina! Ga ervoor! Wie belief in joe!
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Donner, döner of donor,maakt niet uit, tis allemaal vlees
  donderdag 22 april 2010 @ 23:09:01 #236
236335 neen
schone schijn
pi_80616528
Nou, ik heb net even bij iemand voetbal gekeken en het was waardeloos alleen water gedronken geen bier!

Morgen weer naar m'n ouwelui, als ik het daar netjes weet te houden is het een geslaagde week geweest zaterdag wel een feestje maar ik zal het netjes proberen te houden.
  donderdag 22 april 2010 @ 23:19:44 #237
277802 _Calimero_
pi_80616905
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Phaidra het volgende:
En ik weet niet of ik morgen nog op tijd online ben om Co uit te zwaaien, dus ik wens je nu alvast een heel fijne vakantie!!! Hopelijk geen vliegproblemen meer.. Geniet ervan!
Van dattem!!
  donderdag 22 april 2010 @ 23:20:51 #238
277802 _Calimero_
pi_80616938
Ik lees Neens berichtje over water en heb opeens heel erg dorst, volgens mij heb ik de hele dag niets gedronken behalve 1 kopje thee bij mijn sollicitatie *gaat gauw de kraan leegdrinken*
  donderdag 22 april 2010 @ 23:21:32 #239
277802 _Calimero_
pi_80616960
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

*Sluit aan in rij van mensen die het ermee eens zijn
*Kruipt voor chico om niet af te hoeven sluiten, maar is het ook eensch
  donderdag 22 april 2010 @ 23:41:00 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80617612
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, hou 'ns op! .

Lief. .
Dat je er maar goed van mag slapen

Ik ga wel, dus goedenacht allemaal
pi_80617995
goedeavond

aan mijn lijstje kan een roomij met chocola en nootjes en 2 whiskey worden toegevoegd, bweh.

En ik was gaan hardlopen en nu doen mn knieen onwijs pijn.. ik ga maar eens slapen
  Vis een optie? donderdag 22 april 2010 @ 23:58:05 #242
70532 loveli
N
pi_80618188
Ook van dattem en aansluiten in de rij enzo.
crap in = crap out
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:16:47 #243
236335 neen
schone schijn
pi_80618783
Misschien moet ik zo ook eens naar bed gaan, nou ja zo wel dan. Hoi hè.
pi_80618974
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

*Kruipt voor chico om niet af te hoeven sluiten, maar is het ook eensch
Zeg, het is hier geen supermarkt waar je snel je karretje voor het mijne kan duwen omdat je niet in de rij wil staan .
  Vis een optie? vrijdag 23 april 2010 @ 00:28:37 #245
70532 loveli
N
pi_80619107
*kassa bij*
crap in = crap out
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:31:20 #246
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80619169
pi_80621318
Goeiemorgen!
Conleche!
pi_80621658
Goeiemorgen!
Fijne vakantie Co!

Vroeg vandaag
pi_80621853
Jaaaaa, vandaag ga ik echt! Nog even de laatste dingetjes opruimen en zo en dan is het eindelijk zover!!

Ik neem m'n laptop mee, voornamelijk om mijn fototoestel in te legen, maar ik zie vast wel kans om af en toe hallo te zeggen!!

Tot snel!
  vrijdag 23 april 2010 @ 07:32:08 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80621869
Daaaag Cootje! .
Niet meer actief op Fok!
pi_80621877
veeeeeeel plezier co!
Ja doei.
pi_80622114
Cootje, goede reis en geniet geniet geniet! .
pi_80622155
Veel plezier Co
  vrijdag 23 april 2010 @ 08:07:16 #254
277802 _Calimero_
pi_80622158
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 07:28 schreef conleche het volgende:
Jaaaaa, vandaag ga ik echt! Nog even de laatste dingetjes opruimen en zo en dan is het eindelijk zover!!

Ik neem m'n laptop mee, voornamelijk om mijn fototoestel in te legen, maar ik zie vast wel kans om af en toe hallo te zeggen!!

Tot snel!
Heeeele fijne reis, geniet van elke seconde!!
pi_80622521
fijne reis Co!!!

(en goedemorgen aan de rest )
  vrijdag 23 april 2010 @ 08:46:34 #256
331 Merel
Be here now.
pi_80622683
Have fun Co
  vrijdag 23 april 2010 @ 08:47:25 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80622695
Goede reis Co!!
  Vis een optie? vrijdag 23 april 2010 @ 08:56:01 #258
70532 loveli
N
pi_80622888
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 07:28 schreef conleche het volgende:

Tot snel!
Na 5 keer lezen bleek er niet te staan dat je je fototoestel in je laptop ging leggen, maar legen. Goede vlucht en veeeeel plezier!
crap in = crap out
pi_80623582
Morgen.

Fijne reis Co!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee gekookt ei
T: boterham met kaas
T: drie tomaatjes
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
D: boterham met groenteomelet gebakken ei
S: uur sporten

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
D: onbekend
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:37:41 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80623863
M'n coach is naar de dokter met d'r pink, dus die is er nog niet. Ben benieuwd of ze überhaupt nog gaat komen, want als de pink gebroken is (* viking84 voelt zich weer licht in d'r hoofd worden ) moet ze naar het zkh etc en ben je zo weer een halve dag verder.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:42:12 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80623976
Goodmornings!

Conleche, superfijne vakantie gewenst!! Enjoy
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:44:34 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80624028
Ik ga dit weekend ook mn spullen verzamelen, en heel hard hopen dat het volgende week lekker weer is in Sevilla!! Heb met de kledingruil een bruine rok en wit shirtje gescoord en die móet ik daar aan met mn leren sandaaltjes

Ik bedenk me nu pas dat ik nog geen zonnebril op sterkte heb geregeld..... *baal* Dat wordt dus turen zonder bril of knipperen tegen de zon
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:47:13 #263
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80624111
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 03:44 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Conleche!
! Ik zie nu pas hoe laat jij dit gepost hebt!!! Geen wonder dat je om half 8 naar bed gaat
  vrijdag 23 april 2010 @ 09:53:13 #264
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80624253
Veel plezier co!
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:04:04 #265
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80624568
jeuj, veel plezier co!

het was heel gezellig bij McEx gisteren. echt leuk dat we gewoon gezellig bij kunnen kletsen enzo
Kwak
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:05:20 #266
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80624594
Veel plezier Co!
pi_80624658
Goedemorgen, veel plezier Co.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 03:44 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Conleche!
Wat ga jij altijd ziekelijk vroeg naar bed en sta je ziekelijk vroeg op. Kwart voor vier is toch nog geen ochtend. Ben je gewoon geen avondmens of is er echt een speciale reden voor?
pi_80624771
Co! Héél veel plezier daar! Geniet ervan! Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en foto's.
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:15:33 #269
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80624871
gisteren eerste experiment met niet invullen dagboek. controle achteraf leert dat ik veel meer heb gegeten (2100 kcal) dan ik dacht (max 1800), dus experiment bij deze mislukt. alles maar weer braaf invullen. grom.

lijstje vandaag
o-2 crackers met pindakaas
l- 2 boterhammen met kip
t- 2 botehrammen met kip
t- appel
d- kapucijners, tartaartje, ui, paprika
t- eierkoek of een handje katjang pinda's

kcal 1500

(heb deze week al twee dagen van 2100 dus t mag wel even zo)
Kwak
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:16:56 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80624907
Zo richting Antwerpen, ondertekening samenwerkingsprotocol. Met wederom een borrel. Dat wordt de 3e op rij.
pi_80625006
Bon vacance Co!
pi_80625077
Even een lijstje:

O: 2x volkorenbrood met boursin-achtig-iets
T: 2 pruimen (grote!), koffie met halfvolle melk
L: 3 of 4 bruine boterhammen met appelstroop of pindakaas (geen keuze voor gezondere dingen - op het werk!)
T: halve komkommer en 1 gele paprika
D: zalmforel en boontjes die eigenlijk voor gisteren waren

Wat vind men hiervan?
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:23:29 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80625084
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
gisteren eerste experiment met niet invullen dagboek. controle achteraf leert dat ik veel meer heb gegeten (2100 kcal) dan ik dacht (max 1800), dus experiment bij deze mislukt. alles maar weer braaf invullen. grom.
Oh, da's jammer maar goed dat je t toch maar weer gaat bijhouden!

Ik ga zo boodschappen doen en ga even gezonde dingen inslaan voor dit weekend, anders ga ik toch maar lopen snaaien (vriendje is niet thuis). Maar eerst naar de bloedbank, kijken of ik dit keer wel bloed mag geven Vorige keer was mn hb te laag, en ik vrees eigenlijk het ergste voor deze keer (moe, gescheurde nagels )
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:25:02 #274
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80625132
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef Perruche het volgende:
Even een lijstje:

L: 3 of 4 bruine boterhammen met appelstroop of pindakaas (geen keuze voor gezondere dingen - op het werk!)

Wat vind men hiervan?
appelstroop en pindakaas zijn niet zo ongezond! pindakaas bevat hele goeie vetten, en vult ook goed. appelstroop bevat wel veel suiker maar is van het zoete broodbeleg een van de meest gezonde volgens mij, met veel ijzer ook erin. als je niet te dik smeert met beiden niks mis (als ik me vergis word ik graag verbeterd)
Kwak
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:25:47 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80625155
quote:
Even een lijstje:

Wat vind men hiervan?
Mij lijkt het netjes maar dat zegt niet altijd alles
pi_80625192
Heel keurige lijst, Perruche. Misschien net wat aan de magere kant - vis en boontjes is een behoorlijk caloriearm maal.
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:28:25 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80625243
Goeiemorgen!

Spierpijn valt mee

COOOO! Ben je al weg? Nou veel plezier gewenst in ieder geval!
quote:
Even een lijstje:

Wat vind men hiervan?
Netjes! Misschien nog zelfs aan de magere kant, maar zo op het oog zeg ik dat ie netjes en goed is! Fruit, groenten, vis... En appelstroop (ijzer) en pindakaas (goed vet) zijn ook tof!
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:29:11 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80625266
Kwak en CF, wat zijn we eensgezind!
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:38:29 #279
236335 neen
schone schijn
pi_80625594
Zo, ik ben weer uit bed.... beetje uitgeslapen fijne reis zo he Co

Afwas vannacht nog gedaan dus die zal wel droog zijn meteen even 2 eitjes koken en opeten als mijn koffie klaar is (die loopt) dan even tas inpakken, kuisen en naar het noorden. Bij m'n ouwelui proberen niet te snoepen en vanavond een rondje lopen daar. Ik twijfel nog of ik wat ga doen vandaag misschien blijf ik wel thuis plakken en wat praten met m'n pa ofzo.

Gewicht schommelt de hele tijd een beetje, daarom moet ik de weekenden maar even streng doen. Aan de andere kant: Koninginnenacht/Koninginnedag/Concert/Bevrijdingsdag allemaal binnen 2 week geloof ik
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:40:54 #280
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80625670
het goede nieuws van vanochtend is dat ik, ook al voel ik me vadsig, wel in mn blousejurkje pas waarvan ik dacht dat ie echt te klein zou zijn.... jeuj...
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 23 april 2010 @ 10:42:36 #281
70532 loveli
N
pi_80625733
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen, veel plezier Co.
[..]

Wat ga jij altijd ziekelijk vroeg naar bed en sta je ziekelijk vroeg op. Kwart voor vier is toch nog geen ochtend. Ben je gewoon geen avondmens of is er echt een speciale reden voor?
Ze moet varkentjes voeren voor ze zich opdoft om naar kantoor te gaan ofzo
crap in = crap out
pi_80625802
thanks dames!

Ik heb gisteren namelijk wéér gezondigd en word een beetje moe van mezelf. Ik kan gewoon geen weerstand bieden als ik in gezelschap ben lijkt het. Dus ik hoop dat als ik iets meer plan, het beter gaat!

Dat het mager is = dus ook goed, want gisteren een McFlurry (maar dan bij de burgerking) gehad. Misschien doe ik bij mn D nog aardappeltjes uit de oven voor mn vent en pik ik er een paar van mee, en als toetje nog ananas, en dan is het volgens mij erg gezond
pi_80625872
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
het goede nieuws van vanochtend is dat ik, ook al voel ik me vadsig, wel in mn blousejurkje pas waarvan ik dacht dat ie echt te klein zou zijn.... jeuj...
Dat schrééuwt om een foto

Perruche, ja, dat is prima. Is zo'n lijst voor jou genoeg om geen honger te hebben?
En neem je de ananas uit de oven met boter, bruine suiker en een snufje kardemom? Geserveerd met een bol slagroomijs? Hmm, dat ga ik morgen weer eens maken!
pi_80625940
Over een uurtje naar Amsterdam voor tentamen, als de vragen een beetje lijken op die van de voorgaande jaren (ieder jaar 80% dezelfde) ben ik binnen een halfuurtje wel weg (want eerder mag niet). Kom op, op universitair niveau meerkeuze tentamens geven . En dan ook nog de eerdere versies incl antwoorden op internet zetten.
pi_80625952
Lijstje:

O: 2 gekookte eitjes
T: banaan
L: 2 kampioentjes met filet americain
D: kofte met couscous en voor iets met garnalen en een avocado die op moet

dan ga ik de langste dag van 't jaar in: slaap vanaf nu niet meer tot morgenavond 23.00uur of later Batavierenrace is weer

Dus mijn lijstje emmert door met oa. noten, pastasalade, pannenkoeken, veel koffie en dat soort zaken
Ja doei.
pi_80626452
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 08:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Na 5 keer lezen bleek er niet te staan dat je je fototoestel in je laptop ging leggen, maar legen. Goede vlucht en veeeeel plezier!
Ik had het zelfde
pi_80626758
Kies hier de nummers voor de drie FOK!Idols

men moet nu een liedje voor me kiezen!

Ik zou graag Norah Jones - Don't know why doen maar als jullie een ander leuk liedje voor me weten, graag even stemmen!
Ja doei.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:14:26 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80626844
Ik ken merendeel van die nummers niet! Maar even op onderzoek uit
pi_80627297
Gister niet heel veel gedronken, jeej!
pi_80627313
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:08 schreef de_nachtwacht het volgende:

Vanaf 1 mei ben ik voorlopig weer baanloos, maar afgelopen jaar begonnen mijn kantoordagen op 7 uur; ruim 1 uur rijden, bakje brinta + koffie voor vertrek: 5:15 opstaan. Dat betekent voor mij half negen/ negen uur naar bed.

Mijn liefste werkt maar twee dagen per week máár dan moet 'ie wel vaak om een uur of 4 beginnen. Dan moeten we om 3 uur op. Zoals vanochtend dus. En dan sta ik ook op, want dat is fijner en dan kan ik brinta & koffie maken + broodjes smeren. En ongeveer drie kwartier later kom ik ergens op fok goedemorgen zeggen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:30:47 #291
236335 neen
schone schijn
pi_80627376
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef P.F het volgende:
Gister niet heel veel gedronken, jeej!
*Boks*

ik ook niet! Nog 2 avonden te gaan deze week
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:37:36 #292
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80627614
Nog 400 woorden
pi_80627813
Lekker bezig dan, Ewelina

Hoe is het nu met je, eigenlijk?
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:46:16 #294
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80627983
Een beetje moe en gestresst.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:47:13 #295
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80628022
ik zie na 4 jaar dat ze mn studie verkeerd op mn doctoraal diploma hebben gezet echt, wat kunnen ze wel! ik twijfel of ik er iets mee moet doen... ben wel gehecht aan mn originele diploma eigenlijk... ook al bestond de studie engelse taal en letterkunde al niet meer toen ik mn propedeuse deed (engelse taal en cultuur moet t zijn... op mn dossierverklaring/cijferlijst staat het wel goed)
Kwak
pi_80628091
Volgens mij kunnen ze daar nu ook niks meer aan doen hoor, kwak, ik zou het gewoon zo laten.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:54:31 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80628330
Bij de UU past men ook nog wel eens wat oudere diploma's aan, ik weet alleen niet of er een grens aan verbonden is! Je kan het gewoon vragen.
pi_80628409
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij de UU past men ook nog wel eens wat oudere diploma's aan, ik weet alleen niet of er een grens aan verbonden is! Je kan het gewoon vragen.
Volgens mij kreeg ik bij de UU bij mijn diploma een briefje dat ze alleen nog 14 dagen ofzo dingen konden veranderen? Maar ze zijn daar wel vaker inconsequent, dus opzich zegt dat weer niks dan .
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:59:22 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80628551
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Volgens mij kreeg ik bij de UU bij mijn diploma een briefje dat ze alleen nog 14 dagen ofzo dingen konden veranderen? Maar ze zijn daar wel vaker inconsequent, dus opzich zegt dat weer niks dan .
Oh glappig! Nouja kan per faculteit verschillen denk ik! Plus inderdaad, er is véél onduidelijkheid / inconsequentie mbt richtlijnen

Go go Ewelina!
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:09:46 #300
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80628962
Nog 250 woorden en daar moet een conclusie bij in, dus dat komt wel goed. Heb er nog ruim 2 uur voor.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:25:38 #301
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80629560
wil niemand een nieuwe openen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')