I know!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Tof, DaD!
Groot appartement, Mini. Vrij logisch dat het nog een zooi is![]()
Ik wil ook allemaal nieuwe spulletjes kopen, want ga waarschijnlijk vrij snel samenwonen, maar ik heb er even het geld niet voor (daarbij hebben we samen spullen zat...) Maar toch
Vind ik ook een veel betere aanpak dan in 1 klap alles bijpassend aanschaffen, er krom voor moeten liggen, en er dan 2 jaar later weer zat van zijn ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I know!Dat was niet helemaal de bedoeling, we hadden een paar kleinere op het oog maar die waren al heel snel weg dus toen hebben we deze maar genomen.
Het is inderdaad verleidelijk om allemaal nieuwe dingen te gaan kopen, maar zo'n verhuizing is al duur genoeg dus wij hebben bewust besloten om het voorlopig zoveel mogelijk met oude spullen te doen en dan van tijd tot tijd iets nieuws te kopen. Ook wel weer leuk want zo kun je wachten tot je tegen iets écht leuks aanloopt en zo heb je dan ook nog een goede reden om het te kopen.
Maar goed, vandaar dus dat we nu 2 kleuren boekenkasten naast elkaar hebben staan en 2 banken die totaal niet bij elkaar passen.
Wat studeer je en waar gaat je scriptie over? Ik vond dagen waarop ik lekker aan het schrijven was, altijd zo fijnquote:Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef Perruche het volgende:
ben goed bezig aan de scriptie, net geluncht en nu weer verder!
Ik heb een master bedrijfskunde gedaan, en had eigenlijk al een jaar geleden klaar moeten zijn maar er kwam helaas iets tussen waardoor het langer duurde.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat studeer je en waar gaat je scriptie over? Ik vond dagen waarop ik lekker aan het schrijven was, altijd zo fijn. Dat daar veel dagen tegenoverstaan dat het absoluut niet wilde, vergeten we voor het gemak maar even...
ah joh, een maandje. Ik ben nog bezig met al m'n analyses. Oeps. Maar goed, een vriendin van me heeft dezelde deadline en moet al haar data nog coden, haar theoretische gedeelte schrijven, het research design schrijven, etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb een master bedrijfskunde gedaan, en had eigenlijk al een jaar geleden klaar moeten zijn maar er kwam helaas iets tussen waardoor het langer duurde.
En nu schrijf ik mijn scriptie over ethiek in marketingheb nog een maandje (iets langer), dus ik moet op schieten!
Kan je daar niet tegen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ook weer thuis.
Was leuk vandaag
Alleen hield mijn coach een verhaal over een pijnlijke pink die gekneusd dan wel gebroken was en toen werd ik helemaal licht in mijn hoofdHet was dat er iemand binnen kwam en het gesprek toen stokte, anders had ik echt gezegd: HOU ALSJEBLIEFT OP! IK KAN DAAR NIET TEGEN!
.
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug en ik heb staan janken daar.. Ik wilde het zo graag mooi vinden, maar dat was het gewoon niet. De studio op zich was wel ok (wel klein), maar de wc's waren gedeeld en smerig, direct naast m'n raam was een dakterras waarop de barbecue's en kratten bier al overal verspreid lagen, en bij de ingang lagen verrotte fietsen en was een raam ingeslagen. En huurtoeslag krijgen is niet mogelijk. Ik voelde me zo'n ondankbaar kreng toen ik ging vertellen dat ik het niet nam, maar ik zou er echt ongelukkig geworden zijn.
Nou, je hoeft er toch ook niet op achteruit te gaan?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug en ik heb staan janken daar.. Ik wilde het zo graag mooi vinden, maar dat was het gewoon niet. De studio op zich was wel ok (wel klein), maar de wc's waren gedeeld en smerig, direct naast m'n raam was een dakterras waarop de barbecue's en kratten bier al overal verspreid lagen, en bij de ingang lagen verrotte fietsen en was een raam ingeslagen. En huurtoeslag krijgen is niet mogelijk. Ik voelde me zo'n ondankbaar kreng toen ik ging vertellen dat ik het niet nam, maar ik zou er echt ongelukkig geworden zijn.
Ik kan tegen een heleboel dingen (kijk gerust naar operaties op tv), maar alles wat met botten die niet op hun plek zitten te maken heeft, nee, daar kan ik niet tegenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan je daar niet tegen?Niet zo'n goeie combinatie met ook al draaierig opstaan natuurlijk nee! Nu ook nog duizelig dan?
DaD, wat jammer van het appartement! Maar inderdaad, als je je niet gelukkig zou voelen (of erger nog - heel ongelukkig!) inderdaad niet doen...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ah joh, een maandje. Ik ben nog bezig met al m'n analyses. Oeps. Maar goed, een vriendin van me heeft dezelde deadline en moet al haar data nog coden, haar theoretische gedeelte schrijven, het research design schrijven, etc.
Wacht, was jij niet in Mexico?
Ik snap jou niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je van jezelf weet dat je dan opgeeft dan weet je toch ook dat je niet zo moet denkensoms snap ik je echt niet. wat WIL je nou?
wil je doen alsof je gezonder wilt leven en dan zo streng zijn dat je al weet dat je t na een week weer erbij laat zitten, of wil je gezonder leven en je patroon op een manier aanpassen die vol te houden is?
Ja zo bedoel ik het, ik zit dan niet op therapie, maar tot die ontdekking kwam ik wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dat ze dat inzicht heeft is toch al heel goed?
Ik wil ook altijd alles goed doen, wat resulteert dat ik alles een beetje goed doe
O leuk! Mag ik hem lezen als ie af is?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb een master bedrijfskunde gedaan, en had eigenlijk al een jaar geleden klaar moeten zijn maar er kwam helaas iets tussen waardoor het langer duurde.
En nu schrijf ik mijn scriptie over ethiek in marketingheb nog een maandje (iets langer), dus ik moet op schieten!
Ooooh wat jammer! Maar jij hebt hier niet om gevraagd, dus hoef je wat mij betreft ook niet in een niet zo leuk huis te wonen. Je bent pas net aan het zoeken, er komt vast iets beters!!!!!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
kervelsoepquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef P.F het volgende:
Lijstje:
O: 1 glas sinaasappelsap (200 ml)
1 espresso
4-5 glazen water (van 200 ml)
2 crackers met die groene becel en een heel klein beetje hagelslag
2 boterhammen blueband wit bruinbrood met pindakaas met nootjes (niet dik belegd, niet dun)
T: 2 kleine appels
L: kop kervel soep met stukken geroosterd brood er in. Ik dacht dat er vast wel iets van groente in zou zitten maar het smaakte meer naar meel+boter+water+kervel. En 2 gekookte eieren.
Ik was op weg om een pakje drinkontbijt te kopen en toen hoorde ik loveli gillen: NEEE SUIKERS! Dus toen dacht ik eh... een gekookt ei? En 1 was ook zo weinig dus dan maar 2! en toen zag ik soep dus ik dacht, soep, vast wel gezondMaar ja zo veel groente zat er volgens mij niet in
Maar wel met een halve kop vol stukken geroosterd brood en daaroverheen soep.
Al was deze gezonde lunch niet echt genoeg dus ga ik zo als ik thuis ben een 2e lunch maken(ik denk haricot verts)
ik had beter de post die jij quote kunnen editen ipv verderop een laat maar post te plaatsen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap jou niet?
Ik zeg dat ik zo denk ja.
Maar ik heb gister al gezegd dat ik dat niet zou doen.
Dus ik snap niet wat ik nu moet uitleggen.
dat eerste vind ik wel een lage opmerking. ik relateer heus niet alles aan therapie. sterker nog, in alles wat ik tegen je zei heb ik therapie er niet één keer bijgehaad. dat is namelijk irrelevant.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja zo bedoel ik het, ik zit dan niet op therapie, maar tot die ontdekking kwam ik wel.
Maar dat vind ik juist fijn, dat ik dat nu weet, dan weet ik wat mijn "valkuil" is.
Ik ben bij de woningstichting naar binnen gelopen en heb gevraagd of ze studiootjes hadden, omdat een andere baliemedewerkster van de week iets mompelde over dat die meestal niet op internet komen. Voor ik het wist had ik een sleutel in m'n handen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jammer DaD.![]()
Hoe was je nu zo snel hieraan gekomen en zit de kans erin dat het snel nog eens lukt?
Komt vast snel goed dan!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben bij de woningstichting naar binnen gelopen en heb gevraagd of ze studiootjes hadden, omdat een andere baliemedewerkster van de week iets mompelde over dat die meestal niet op internet komen. Voor ik het wist had ik een sleutel in m'n handen.. Ik ga dus gewoon blijven vragen, minstens wekelijks. En daarna gewoon op het woningaanbod online reageren.
Ik hoop het. Ook al was dit niks, ik heb nu wel wat meer hoop gekregen. Het kan ineens heel snel gaan, weet ik nu.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Komt vast snel goed dan!![]()
Zoekt DO2 ook iets anders nu of blijft hij zitten?
Dat is geen lage opmerking hoor. Maar zoals je zelf zegt, ik irriteer je, dus ik denk dat we het beter kunnen laten.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik had beter de post die jij quote kunnen editen ipv verderop een laat maar post te plaatsen.
ik ga niet meer in discussie, ik merk dat je me irriteert, en dat ligt aan mij en niet aan jou, dus ik hou me er verder buiten. je lijsjte van vandaag ziet er mooi uit trouwens
[..]
dat eerste vind ik wel een lage opmerking. ik relateer heus niet alles aan therapie. sterker nog, in alles wat ik tegen je zei heb ik therapie er niet één keer bijgehaad. dat is namelijk irrelevant.
Maar wel pas nadat jij het laatste woord had?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is geen lage opmerking hoor. Maar zoals je zelf zegt, ik irriteer je, dus ik denk dat we het beter kunnen laten.
Waarom moet jij dan nu doorgaan?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar wel pas nadat jij het laatste woord had?
Nee, ik ben het ermee eens dat je er beter over op kunt houden.
Je lijstje van vandaag ziet er inderdaad al een stuk beter uit.
O ja, en een scheutje koffie.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:51 schreef P.F het volgende:
Ik had vanmiddag trek in koffie van het "barretje" bij schuleMaar niet gedaan..
Er gaat namelijk hazelnoot siroop in, nougatine, suiker, volle? melk en slagroom
Goed zo, wel je standaard een beetje hoog houden, geen overhaaste beslissingen nemen omdat je nu eenmaal weg moet. Je zoekt geen kamer voor 3 maanden, maar een nieuw eigen stekkie.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat een heavenly hazel?? Ooit eens gehad, goddelijk lekker!!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:51 schreef P.F het volgende:
Er gaat namelijk hazelnoot siroop in, nougatine, suiker, volle? melk en slagroom
Ik geloof je meteen, maar ik ga het niet uitproberenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, hoi...
Jammer DaD dat het niks was maar je 'voelt'' gelijk dat je daar gelukkig wordt of niet, en zoals jij het omschrijft lijkt het me vreselijk.
Goed van je sollicitatie Cali, spannend hoor!
Wat ook lekker is op pannenkoeken: Tartaar rulbakken, daarbij veel grof gesneden ui, veel kruiden en dan een pot sperziebonen erdoor, dat op pannenkoek, erg lekker!
Roomboter, heeriljk op vers suikerbrood of op een lekker vers krentenbol met kaas
Mini, wat een heerlijk groot appartement
Lijst:
4 x boterham, peer, sinaasappel, appel, appel, kom champignonsoep, glas melk,blokje choco, wat druiven (wat een fruitsuiker weer)
Maar dan ook nog: Een grote moorkop en een halve oranjekoek met slagroom, dat was lang geleden dat ik een gebakje heb gehad, bijna 2 jaar
Nou en dan vanavond ook nog uit eten, een hele pizza wordt dat met bier... Het is weekend
Jaaaaaaa!!!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is dat een heavenly hazel?? Ooit eens gehad, goddelijk lekker!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Mjoh, uit een pakje in de kantine er was ook uiensoep maar dat vink niet te vretenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, maar ik ga het niet uitproberen!
Het kan aan mij liggen: maar is champignonsoep niet een hele ongezonde soep? Veel room, veel meel?
Kwak, niet zo mee zitten hoor! Jij hebt een leuke baan op een leuke plek, en je kan nu eenmaal niet op 3 scholen tegelijk werkenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef kwakz0r het volgende:
ik voel me raar. ik heb net een tweede gesprek afgewimpeld, n.a.v. het eerste sollicitatiegesprek dat ik had in den haag. ik heb geen spijt ervan, ik wil dolgraag in amsterdam werken! maar ik voel me een soort schuldig...
komt ook omdat die vrouw aan de telefoon helemaal niet aardig tegen me was. de vrouw die ik aan de telefoon had toen ik een eerste gesprek op een andere school afzei was wel heel aardig en enthousiast (nog een teken dat ik dus niet op deze kakschool zou willen werken denk ik dan maar)... maar ik moest er wel een beetje van huilen...naderhand...
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:24 schreef Phaidra het volgende:
Nou, mij lijkt ethiek juist één van de weinige onderwerpen binnen marketing die wel interessant zijn...![]()
Njam njam... nu heb ik ook zin in een DE-koffie met liters slagroomquote:Op donderdag 22 april 2010 15:51 schreef P.F het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
In films en series zie je wel eens dat mannen een mooie vrouw zien en dan heel lomp ergens tegenaan botsen. Tot een minuut of 10 geleden dacht ik dat mij dat nooit zou overkomen.In de supermarkt nog wel. Gelukkig bleef alles staan.
Nee ik dacht juist, wat ruim, wat netjes, wat minimalistischquote:Op donderdag 22 april 2010 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Mini's huisje is heul niet mini!Wat tof!
Mooi licht, en ik vind de troep erg meevallen! *kijkt schuldig eigen huiskamer rond*
In films en series zie je wel eens dat mannen een mooie vrouw zien en dan heel lomp ergens tegenaan botsen. Tot een minuut of 10 geleden dacht ik dat mij dat nooit zou overkomen.In de supermarkt nog wel. Gelukkig bleef alles staan.
Ik heb natuurlijk wel een beetje opgeruimd voor de foto.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik dacht juist, wat ruim, wat netjes, wat minimalistisch
*kijkt schuldig mee*
Meer omdat er e621 inzit en veel zout. Verder bestaat soep vooral uit water, zit niet zo heel veel in.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, maar ik ga het niet uitproberen!
Het kan aan mij liggen: maar is champignonsoep niet een hele ongezonde soep? Veel room, veel meel?
hoe zag ze eruit?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
Precies dat zeggen, je hebt geen hekel aan vet, als het maar lekker is. En voor jou is er niet veel lol aan om je vol te stouwen met slappe vette patatten.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, uit een pakje in de kantine er was ook uiensoep maar dat vink niet te vreten
Oja, tartaar
Zondag is het weer zover,dan komenweer 8 man hier eten en dan halen ze altijd patat en 1 snackje alleen ik WIL NIET, ten eerste mis ik dan mijn groente en ten tweede, ik vind alleen patat eten gewoon niet lekker, want het snackje komt dan ook later op tafel.
Als ik dan zeg dat ik niet hoef, of dat ik er nog wat groente bij maak (dat hoeven de anderen toch niet) dan heb ik anorexia
Als ik wat vets eet dan wil ik er van genieten en niet zo, hoe moet ik dat nou eens aanpakken?
Nou, wat wil je dan wel eten? Een kroket? Dan haal je diequote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, uit een pakje in de kantine er was ook uiensoep maar dat vink niet te vreten
Oja, tartaar
Zondag is het weer zover,dan komenweer 8 man hier eten en dan halen ze altijd patat en 1 snackje alleen ik WIL NIET, ten eerste mis ik dan mijn groente en ten tweede, ik vind alleen patat eten gewoon niet lekker, want het snackje komt dan ook later op tafel.
Als ik dan zeg dat ik niet hoef, of dat ik er nog wat groente bij maak (dat hoeven de anderen toch niet) dan heb ik anorexia
Als ik wat vets eet dan wil ik er van genieten en niet zo, hoe moet ik dat nou eens aanpakken?
Moet ik de DVDtjes al naar het nieuwe adres sturen?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit hier met sleutels van een studiootje in het centrum! Ik ga nu kijken!
Even verder lezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Moet ik de DVDtjes al naar het nieuwe adres sturen?
was het een stapel blikjes of een stelling?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
Owquote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hihiquote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ik hoop een stapel blikjesquote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
was het een stapel blikjes of een stelling?
Niet als alles opeens naar mandarijn ruiktquote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd wel van mandarijnen! Ze ruiken zo gezellig!.
Ach, andere mensen hebben weer andere rare trekjes.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef P.F het volgende:
Ik ben niet echt heel erg trots want de meeste mensen hebben er geen problemen meeMaar toch wel fijn dat ik daar nu semi bijhoor
Ik heb dat vaak met kiwi's.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, andere mensen hebben weer andere rare trekjes.
Ik eet ook nooit mandarijnen want als ik bedenk dat ik dan al die velletjes los moet gaan pulken heb ik er al geen zin meer in. Ik vind ze niet vies maar ook niet lekker genoeg om al die moeite voor te doen.
Checkquote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat heb ik ook, Mini. En als je dan ook nog eens pitjes uit je mond moet gaan zitten vissen... laat maar..
Zoals gekneusde vingers?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
Waar je al niet moeilijk over kunt doen.
Velletjes zijn gezond!!! Als ik een grapefruit eet, haal ik wel alle velletjes eraf, maar die eet ik dan meteen op. Daarna eet ik het vruchtvlees. Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:32 schreef Perruche het volgende:
je kan mandarijnen toch best met velletje eten...?
Grapefruits, sinaasappels, a la. Maar mandarijnen...?
Ja maar kiwi's zijn kutfruit. Sinaasappelen ook trouwens. Levert altijd zo'n knoeiboel op. But that doesn't stop me from eating themquote:
Dan heeft jouw super zeker alleen maar perfecte kiwi's, want hier werkt dat dus voor geen meter. Of ik doe iets fout natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef P.F het volgende:
[..]
kiwi's moet je doorsnijden en uitlepelen, beste fruit na bananen.
Het was een soort van bak met aanbiedingen. Ze was helaas met een vent, vast haar vriend, dus ik kon er verder niet echt wat mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
was het een stapel blikjes of een stelling?
Of je eet 'em met huid en haar op, kan ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Je moet wel 1-2-3 weken wachten met opeten..quote:Op donderdag 22 april 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heeft jouw super zeker alleen maar perfecte kiwi's, want hier werkt dat dus voor geen meter. Of ik doe iets fout natuurlijk. En het wordt sws een knoeiboel (kiwisap aan je vingers enzo).
Love it!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Check.
Mijn lunch is trouwens twee bruine boterhammen met geitenkaas, spinazie en honing en een halve liter magere yoghurt geworden. Ook maar een banaantje gekocht en die heb ik net op. Zodadelijk de borrel. Heb al vier dagen keurig gegeten (vind ik zelf
) dus ga mijn best doen om het vol te houden.
Heb namelijk 'Hoe word ik een goddelijke huisvrouw' besteld en daar ga ik komend weekend zeeeeker wat uit bakken.
Ik vind dat erg vervelend eten omdat er regelmatig een stukje kiwi door de kamer vliegtquote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Groente?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:50 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: 2 boterhammen met gerookte kipfilet en een klein beetje mayo
T: appel, banaan
L: pistoletje met kip piri piri
T: appel
D: ik denk pasta bolognese
T: ? geen idee
Zit straks in de pastaquote:Op donderdag 22 april 2010 16:53 schreef Perruche het volgende:
mijn vriendje heeft net eieren gebakken in 4 cm olie
[..]
Groente?![]()
Heb je sinds de lunch niks meer gehad? Dan zou ik onderhand wel weer honger hebben ja!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef P.F het volgende:
Kan het nu zijn dat ik honger heb of is dat psychisch ?
Niet per sé... maar ananas is goddelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe meer moeite je moet doen om fruit te eten, hoe lekkerder het is..
Rick Stein heeft soms heel slanke gerechten. En ik vind Rachel Allen ook erg leuk voor het doordeweekse eten. En er zijn massa's leuke saladeboekenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nigella![]()
Wat zijn trouwens allemaal lekkere én relatief slanke (of iig 'normale') kookboeken?
Ik weet sowieso:
Ainsley Harriott - Snel en Slank en aanverwante artikelen
Lindberg: Het Mediterraanse Dieet Kookboek
...
Nee het wordt allemaal gehaald van de snackbar en dat is in mijn vriends familie zo ingegroeid dat er, als de kinderen het weekend er zijn, dat er dan met opa en oma enzo patat wordt gegeten met 2 bakken pindasaus en 2 bakken mayo (curry is al vreemd als ik dat op tafel zet) met een snackje. Eerst patat eten daarna het snackjequote:Op donderdag 22 april 2010 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Uniek: waarom komen de snacks eigenlijk later, omdat er maar 1 frituurpan is ofzo? Je kunt er altijd nog iets bij maken wat wél tegelijkertijd met de friet klaar is.
(Half) uur geleden oid nog een haricot verts salade..quote:Op donderdag 22 april 2010 16:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je sinds de lunch niks meer gehad? Dan zou ik onderhand wel weer honger hebben ja!
Calorierestrictie, word je ouder mee. Denk ik (hart en vaat ziekten enzo zijn voor een groot deel te wijten aan overdaad). Alcohol is sowieso een aanslag op je, kost vitamines om het te verwerken die je dan niet ergens anders voor kunt gebruiken.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:46 schreef P.F het volgende:
Ik gooi er een alcohol vraagje in,wat is beter :
-goed eten, genoeg eten, en een drankje te veel (dus alle vitamines etc maar te veel alcohol sowieso)
of karig maar gezond eten en weinig drinken (dus goed in kcal)
Da's ook weer waar inderdaad. Ik zou het ook zonde van de kcals vinden, maar als je er echt niet onderuit kunt kun je je er misschien maar beter bij neerleggen. Of lekker tegendraads toch je snack tegelijk met je friet opeten, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee het wordt allemaal gehaald van de snackbar en dat is in mijn vriends familie zo ingegroeid dat er, als de kinderen het weekend er zijn, dat er dan met opa en oma enzo patat wordt gegeten met 2 bakken pindasaus en 2 bakken mayo (curry is al vreemd als ik dat op tafel zet) met een snackje. Eerst patat eten daarna het snackjeEcht zo vreselijk.
Vriend weet ook dat ik dat heel erg vind dus hij gaat zo veel mogelijk dan naar opa en oma en blijf ik thuis met een lekkere pan spinazie, gekookt ei en een biefstuk
Ik baal daar gewoon van, gebakken aardappelen zijn lekkerder verdorie.
Eigenlijk ook niet goed dat ik me daar nu al druk over maak he?
Twenks! Ga ik opzoeken!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rick Stein heeft soms heel slanke gerechten. En ik vind Rachel Allen ook erg leuk voor het doordeweekse eten. En er zijn massa's leuke saladeboeken
Bak je er voor hem een paar aardappeltjes bij?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Twenks! Ga ik opzoeken!![]()
Saladeboeken heb ik alleen niet zo heeel veel aan ben ik bang - vriendje gaat miepen bij het idee dat avondeten uit alleen salade zou bestaan(hij houdt bijv. niet van kaas
)
en wie zegt dat jij minder kans hebt dan een van de andere vele brieven?? zorgen dat je brief en cv eruit springen - t is een winkel toch? dan kun je vast aandacht trekken met iets creatiefsquote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
Kaldi heeft een sollicitatietermijn tot 1 juni, en ze komen om in de sollicitatiebrieven.....
Zeg maar dag tegen je kansen LB....![]()
Make them remember joeeee!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
Kaldi heeft een sollicitatietermijn tot 1 juni, en ze komen om in de sollicitatiebrieven.....
Zeg maar dag tegen je kansen LB....![]()
Dat is waar! Ga ik misschien doen voor van de zomer, dan vind ík salade wel lekker als avondetenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bak je er voor hem een paar aardappeltjes bij?Dat is juist zo handig van een salade, je kan er op je bord ook nog spul doorgooien, de kaas bijvoorbeeld, en voor hem kan het een bijgerecht zijn terwijl jij er je maaltijd van maakt
Och er zit vast wel een of ander jong kuuk'n tussen dat dus goedkoper is, of iemand met al winkelervaring, of... of....quote:Op donderdag 22 april 2010 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en wie zegt dat jij minder kans hebt dan een van de andere vele brieven?? zorgen dat je brief en cv eruit springen - t is een winkel toch? dan kun je vast aandacht trekken met iets creatiefsgoogle maar eens op creative resumé's enzo...
heb ik ook! Leuk boekquote:Op donderdag 22 april 2010 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm deze lijkt me wel wat!![]()
[ afbeelding ]
Van Rachel Allen heeft bol.com alleen "Uit de oven", dat vind ik niet zo spannend klinken
Goed bezig!!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:31 schreef Perruche het volgende:
Dag dames, ga even hardopen, ik heb geen zin en het is koud, maar ik doe het toch!
Van die van Stein?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
heb ik ook! Leuk boekWil vanavond wel een paar foto's voor je maken?
Rachel Allen zou ik in het Engels bestellen op amazon!
Mijn scriptie gaat over het hoe en waarom rebellen VN vredesmissies aanvallen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
DaD, wat jammer van het appartement! Maar inderdaad, als je je niet gelukkig zou voelen (of erger nog - heel ongelukkig!) inderdaad niet doen...![]()
Nynke - ja dat was ik, wat een goed geheugen heb jeEn nu moeten die mexicaanse (en Ierse, guinness
) kilo's er weer af
![]()
Ik heb het theoretische gedeelte voor 90% (m´n supervisor is het nu aan het nakijken), het research design is grotendeels klaar en de metholodogie ook, en moet binnenkort (vandaag of ´t weekend) aan de slag met SPSS analyses, ohjee!
Jouw scriptie gaat over de VN geloof ik? Heb er in mijn lurker-modus wat over gelezen, klinkt wel interessant! Wat wil je hierna gaan doen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef Chicolate het volgende:
Leuk die verhalen over webspace en websites, ik was van plan komende zomer zelf een website te bouwen (from scratch) en had geen idee hoe ik hosting moest regelen. Het zou voor een bedrijfje zijn, dus moet absoluut betrouwbaar zijn en liefst niet teveel gedoe opleveren voor de eigenaar. Heeft geen haast, ik moet eerst nog 'even' leren programmeren
.
Antagonist is goed. Goedkoop maar professioneel, goede admin-functie om de boel te onderhouden, duidelijke uitleg (ook voor de wat minder ervaren websitebouwers).quote:Op donderdag 22 april 2010 10:27 schreef kwakz0r het volgende:
antagonist is niet duur, en bij de vereniging hebben we geen problemen met ze.
http://www.antagonist.nl/
En ook hier wil ik me graag bij aansluiten. Haal een boekje uit de bieb over html, en dan kan je met die handleiding + antagonist alles wat nodig is. Als je later wil uitbreiden naar php of flash oid dan is antagonist een goede host die vanalles ondersteunt.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Trouwens nog een handige website over HTML: http://www.handleidinghtml.nl/. Het is wel handig als je een beetje weet hoe HTML werkt. Zeker als een programma waar je de website mee maakt, niet doet wat jij wilt. Vaak kun je dan heel eenvoudig even een beetje in de code zelf rotzooien en zo problemen oplossen. HMTL zit echt ontzettend simpel in elkaar en is heel erg makkelijk te leren. Je oma en je nichtje van vier kunnen het bij wijze van spreken nog. Je kunt ook gewoon van andere websites de code bekijken als je iets leuks ziet en dat op je eigen pagina gebruiken.Maar dan moet het wel in HTML zijn uiteraard. Oh, en gebruik aub geen Frontpage.
![]()
/nerd mode
quote:
Meeeh noem je me nou een mietjequote:Op donderdag 22 april 2010 17:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn scriptie gaat over het hoe en waarom rebellen VN vredesmissies aanvallen.
Volgens mij hebben we toen wel eens gepm'ed over Mexico, vandaar. En SPSS is voor mietjes, ik ben hardcore aan het programmeren in stata voor m'n analyses. En daar heb ik mezelf heel hard voor vervloekt. Maar, ondertussen snap ik het wel!
*uit lurkstand komt:quote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nigella![]()
Wat zijn trouwens allemaal lekkere én relatief slanke (of iig 'normale') kookboeken?
Ik weet sowieso:
Ainsley Harriott - Snel en Slank en aanverwante artikelen
Lindberg: Het Mediterraanse Dieet Kookboek
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MevrouwPuff op 22-04-2010 19:12:01 ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:Dan ga je toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet beoordelen of een rood jurkje met decolleté en een panty netjes genoeg is voor iemand die hecht aan netheid.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet?
Ik kan niet beoordelen of een rood jurkje met decolleté en een panty netjes genoeg is voor iemand die hecht aan netheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Waarom zou je dan toch wél willen gaan? Je vindt het niet leuk en je doet hun geen plezier met je weinig feestelijke aanwezigheid. Waarom wel gaan? Waarom niet is helder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oh dat.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Omdat ik niet tevreden met mezelf ben dat ik dat niet goed kan.
Dat ik het in minder beladen sociale situaties (op het terras bv) wel naar m´n zin kan hebben en er dan ook van geniet. zoals de één een experiment doet met snoep in huis halen en dat niet opeten zou het voor mij een goede zijn om hierheen te gaan. Maar dat stresseert nogal.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat win je voor jezelf, als je toch gaat, om deze redenen? Levert het je iets op?
Ok, maar een bruiloft, waar nota bene iemand zeer hecht aan netheid van kledij en/of protocol, dat is wel een grote uitdaging dan. Een normaal mens krijgt daar al zenuwen van.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat ik het in minder beladen sociale situaties (op het terras bv) wel naar m´n zin kan hebben en er dan ook van geniet. zoals de één een experiment doet met snoep in huis halen en dat niet opeten zou het voor mij een goede zijn om hierheen te gaan. Maar dat stresseert nogal.
Oke, ik begrijp het. Logisch dat het stress oplevert, maar je klinkt nu een beetje in dubio. Heb je definitief de keus gemaakt dat je gaat en dat het je dus wat oplevert (namelijk dat het een goede oefening is en dat het dan wellicht de volgende x weer een stukje makkelijker gaat), of dat je er vanaf ziet en thuisblijft?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat ik het in minder beladen sociale situaties (op het terras bv) wel naar m´n zin kan hebben en er dan ook van geniet. zoals de één een experiment doet met snoep in huis halen en dat niet opeten zou het voor mij een goede zijn om hierheen te gaan. Maar dat stresseert nogal.
Dit is óók een overwinning. Maak je eigen keuzes, afgewogen en overwogen.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie hebben me grandioos overtuigd dat vanavond lekker niet gaan een betere keus is dan wel. Zeer veel dank ervoor![]()
Denk dat ik straks een klein rondje ga rennen nog en daarna bankhangen ofzo
Wat sigme zegt, goed dat je een keus hebt gemaakt! En je hebt de keus zelf gemaakt, niet wijquote:Op donderdag 22 april 2010 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jullie hebben me grandioos overtuigd dat vanavond lekker niet gaan een betere keus is dan wel. Zeer veel dank ervoor![]()
en daar nog een S bij: 5 km hardgelopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:55 schreef AKnynke het volgende:
meer definitief lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met aardbeien, banaan en appel en muesli
t: 2 maisboterhammen met komkommerkwark
L: 2 maisboterhammen met rauwe ham, restje broccolisalade met rode ui, amandelen en rozijnen
T: bakje vanilleyoghurt met chocoballetjes
D: zelfgemaakte pizza met tomatensaus en mozerella
T: wijntje.
Als je vandaag pas de domeinnaam hebt geactiveerd en naar het IP-adres van je website hebt laten verwijzen, kan het wel een dag duren voor het overal werkt, en of het wel of niet werkt kan verschillen per internetprovider.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Nog een website vraagje: Ik heb een programma (filezilla ofzo) gedownload en dan moet je een programmaatje zoals wordpress daarin uploaden, heb ik ook gedaan. Dan moet je naar je website toegaan om vanuit daar verder te werken. Mijn site kan echter niet worden weergegeven, ik krijg dan DNS foutmelding. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? (btw, mijn moeder kan vanaf haar pc wel op de site, zij wordt dan doorgelinkt naar www.mijndomein.nl - ws omdat er nog niks opstaat..?)
Ik noem jouw geen mietje, ik noem mezelf stom!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Meeeh noem je me nou een mietjeben heul geen mietje
![]()
Je hebt wel een lekker & gezond lijstje gepost trouwens. En een interessant scriptieonderwerp, maar lijkt me wel lastig om daar bronnen van te vinden, vooral het waarom?
Nu ga ik aan het avondeten beginnen, serzieboontjes, zalmforel en misschien wat rijst
Dat dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is óók een overwinning. Maak je eigen keuzes, afgewogen en overwogen.
En nu ben ik echt naar bed.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
\quote:Op donderdag 22 april 2010 19:51 schreef Syrena het volgende:
Ik ga pasta met broodkruim maken. Nog nooit gedaan, maar ik hoop op
Ik heb 'm vandaag gehost en dinsdag de domeinnaam geregistreerd. Geen idee of dat hetzelfde betekent als wat jij zegt, maar ik zal nog wel een dagje afwachten iig. Thanks!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je vandaag pas de domeinnaam hebt geactiveerd en naar het IP-adres van je website hebt laten verwijzen, kan het wel een dag duren voor het overal werkt, en of het wel of niet werkt kan verschillen per internetprovider.
Wat ik schreef klopt geloof ik ook niet helemaal maar het komt er in elk geval op neer dat dingen met DNS soms een dag kunnen duren omdat er servers 's nachts geupdate moeten worden ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag gehost en dinsdag de domeinnaam geregistreerd. Geen idee of dat hetzelfde betekent als wat jij zegt, maar ik zal nog wel een dagje afwachten iig. Thanks!
Nee, ik had toevallig m'n brood bijna op, van die rare sneetjes over. Die heb ik fijngemalen en gebakken. Nu wachten tot de pasta klaar is. Het ruikt iig lekkerquote:
Stoommaaltijd gamba, tagliatelle en citroensaus ofzo... lekkerquote:Op donderdag 22 april 2010 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ok ik ga toch maar iets te eten scoren in de Appie. Kant en klaar denk ik
Sta ik daarvoor drie kwartier te zwoegen?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
D: 4 eetlepels rijstprut met ananas en kip
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sta ik daarvoor drie kwartier te zwoegen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
"Pittige ananasrijst met kip"
whahahahahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sta ik daarvoor drie kwartier te zwoegen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
"Pittige ananasrijst met kip"
Ik heb geen paars haar. Ook geen echt kort kapsel trouwens.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Pittige tante aan rijst met ananas en kip?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whahahahahaha![]()
ik heb een donner schotel open bier
maar 't was wel lekker
Nu Mr.Mo aanmoedigen bij 't karten...
zou zelf ook gaan karten, maar heb nekpijn
![]()
Ik heb 30 punten, het gemiddelde aantal wat je nodig hebt voor een studio is volgens Woningnet (de site) 32.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef sigme het volgende:
D&D, jammer dat die studio niks was, maar niks is niks en je kan niet leven in niks.
Hoeveel punten heb je eigenlijk / hoeveel punten heb je nodig om een huisje te bekomen in Stad?
Oh, das niet handig. En nu?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet morgen een opdracht inleveren. Alleen ben ik de opdracht kwijt.
Is er geen studiegenoot die je kunt bellen?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:29 schreef Ewelina het volgende:
Op de bonnefooi schrijvenIk weet gelukkig wel ongeveer wat ie inhoudt, maar ik had hem graag nog eens overgelezen, al was het alleen maar om de deadline te kunnen checken.
Iedereen heeft een aparte opdracht...quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is er geen studiegenoot die je kunt bellen?
Hopen dat hij/zij voor 12 uur gaat slapen en nu beginnen (en het vannacht inleveren), zodat het niet opvalt dat je een paar uur te laat bent als hij/zij de mail controleert? Of doen alsof je neus bloedt en gewoon morgen inleveren ("oh ik had alleen de 23 april zien staan").quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef Ewelina het volgende:
Alleen wel jammer dat ie voor 23 april ingeleverd moest zijnDat haal ik niet.
Je ziet de datumquote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hopen dat hij/zij voor 12 uur gaat slapen en nu beginnen (en het vannacht inleveren), zodat het niet opvalt dat je een paar uur te laat bent als hij/zij de mail controleert? Of doen alsof je neus bloedt en gewoon morgen inleveren ("oh ik had alleen de 23 april zien staan").
Morgen om 13.00 tentamen, ben op de helft van de stof gekomen tot nu toe. Maar, snap wel alles wat ik gelezen heb helemaal (mag ook wel, is eerstejaars niveau, maar wel van een andere studie. Heel veel leeswerk en het algemene beeld onthouden ipv de specifieke dingen die ik normaal moet leren). Misschien nog 2 hoofdstukken vanavond doen, dan hoef ik er morgenochtend nog maar eentje + wat oude tentamens bekijken. Zou moeten kunnen
.
Dat heb ik even gemist, geloof ik?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en Viking, moest jij bij Bloedverwanten ook zo lachen om Tanja Jess met dr neus in dat bed??
Niks mailen. Gewoon hard werken nu en vannacht inleveren.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, boeiend dat het vannacht om 12 uur 23 april wordt zeg, het gaat er waarschijnlijk om dat de docent het morgen allemaal uitprint en dit weekend gaat lezen
Stuur een mailtje dat je het vandaag niet afkrijgt, maar dat het morgen vóór (..)uur binnen is!
Ja weet ik, maar ik bedoel wat Vik zegt: waarschijnlijk kan het de docent niets schelen hoe laat je het inlevert, als ie het 's morgens maar heeft. Hij gaat echt om 0.00 niet al die dingen lezen, ook docenten slapen wel eens.quote:
Ik hoop dat je gelijk krijgtquote:
*Eens is!!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:49 schreef Viking84 het volgende:
O en ik vind DaD ook een topper!. Echt heel knap dat je het zo goed volhoudt
![]()
.
Seconded! Thirded! Of fourthed? Nouja!quote:
*Sluit aan in rij van mensen die het ermee eens zijnquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Donner, döner of donor,maakt niet uit, tis allemaal vlees
Van dattem!!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Phaidra het volgende:
En ik weet niet of ik morgen nog op tijd online ben om Co uit te zwaaien, dus ik wens je nu alvast een heel fijne vakantie!!! Hopelijk geen vliegproblemen meer.. Geniet ervan!
*Kruipt voor chico om niet af te hoeven sluiten, maar is het ook eenschquote:Op donderdag 22 april 2010 23:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*Sluit aan in rij van mensen die het ermee eens zijn
Zeg, het is hier geen supermarkt waar je snel je karretje voor het mijne kan duwen omdat je niet in de rij wil staanquote:Op donderdag 22 april 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
*Kruipt voor chico om niet af te hoeven sluiten, maar is het ook eensch
quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:28 schreef conleche het volgende:
Jaaaaa, vandaag ga ik echt!Nog even de laatste dingetjes opruimen en zo en dan is het eindelijk zover!!
Ik neem m'n laptop mee, voornamelijk om mijn fototoestel in te legen,maar ik zie vast wel kans om af en toe hallo te zeggen!!
Tot snel!![]()
Na 5 keer lezen bleek er niet te staan dat je je fototoestel in je laptop ging leggen, maar legen. Goede vlucht en veeeeel plezier!quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:28 schreef conleche het volgende:
Jaaaaa, vandaag ga ik echt!Nog even de laatste dingetjes opruimen en zo en dan is het eindelijk zover!!
Ik neem m'n laptop mee, voornamelijk om mijn fototoestel in te legen,maar ik zie vast wel kans om af en toe hallo te zeggen!!
Tot snel!![]()
Wat ga jij altijd ziekelijk vroeg naar bed en sta je ziekelijk vroeg op. Kwart voor vier is toch nog geen ochtend.quote:
Oh, da's jammerquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
gisteren eerste experiment met niet invullen dagboek. controle achteraf leert dat ik veel meer heb gegeten (2100 kcal) dan ik dacht (max 1800), dus experiment bij deze mislukt. alles maar weer braaf invullen. grom.
appelstroop en pindakaas zijn niet zo ongezond! pindakaas bevat hele goeie vetten, en vult ook goed. appelstroop bevat wel veel suiker maar is van het zoete broodbeleg een van de meest gezonde volgens mij, met veel ijzer ook erin. als je niet te dik smeert met beiden niks mis (als ik me vergis word ik graag verbeterd)quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef Perruche het volgende:
Even een lijstje:
O: 2x volkorenbrood met boursin-achtig-iets
T: 2 pruimen (grote!), koffie met halfvolle melk
L: 3 of 4 bruine boterhammen met appelstroop of pindakaas (geen keuze voor gezondere dingen - op het werk!)
T: halve komkommer en 1 gele paprika
D: zalmforel en boontjes die eigenlijk voor gisteren waren
Wat vind men hiervan?
Mij lijkt het netjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef Perruche het volgende:
Even een lijstje:
L: 3 of 4 bruine boterhammen met appelstroop of pindakaas (geen keuze voor gezondere dingen - op het werk!)
Wat vind men hiervan?
Netjes! Misschien nog zelfs aan de magere kant, maar zo op het oog zeg ik dat ie netjes en goed is! Fruit, groenten, vis... En appelstroop (ijzer) en pindakaas (goed vet) zijn ook tof!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef Perruche het volgende:
Even een lijstje:
Wat vind men hiervan?
Ze moet varkentjes voeren voor ze zich opdoft om naar kantoor te gaan ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen, veel plezier Co.
[..]
Wat ga jij altijd ziekelijk vroeg naar bed en sta je ziekelijk vroeg op. Kwart voor vier is toch nog geen ochtend.Ben je gewoon geen avondmens of is er echt een speciale reden voor?
Dat schrééuwt om een fotoquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
het goede nieuws van vanochtend is dat ik, ook al voel ik me vadsig, wel in mn blousejurkje pas waarvan ik dacht dat ie echt te klein zou zijn.... jeuj...
Ik had het zelfdequote:Op vrijdag 23 april 2010 08:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Na 5 keer lezen bleek er niet te staan dat je je fototoestel in je laptop ging leggen, maar legen. Goede vlucht en veeeeel plezier!
Vanaf 1 mei ben ik voorlopig weer baanloos, maar afgelopen jaar begonnen mijn kantoordagen op 7 uur; ruim 1 uur rijden, bakje brinta + koffie voor vertrek: 5:15 opstaan. Dat betekent voor mij half negen/ negen uur naar bed.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
Wat ga jij altijd ziekelijk vroeg naar bed en sta je ziekelijk vroeg op. Kwart voor vier is toch nog geen ochtend.Ben je gewoon geen avondmens of is er echt een speciale reden voor?
Volgens mij kreeg ik bij de UU bij mijn diploma een briefje dat ze alleen nog 14 dagen ofzo dingen konden veranderen? Maar ze zijn daar wel vaker inconsequent, dus opzich zegt dat weer niks danquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij de UU past men ook nog wel eens wat oudere diploma's aan, ik weet alleen niet of er een grens aan verbonden is! Je kan het gewoon vragen.
Oh glappig! Nouja kan per faculteit verschillen denk ik! Plus inderdaad, er is véél onduidelijkheid / inconsequentie mbt richtlijnenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik bij de UU bij mijn diploma een briefje dat ze alleen nog 14 dagen ofzo dingen konden veranderen? Maar ze zijn daar wel vaker inconsequent, dus opzich zegt dat weer niks dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |