Een echte G had je gestoken en je berooft van waardevolle spullen! laat dit een les zijn voor de beginnende hosselaars !! meteen tot actie overgaan en lek prikken die motherfucking bitch.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:33 schreef JanPiraat het volgende:
Tja kwam gisteren een G op me af lopen in Utrecht (waargebeurd verhaal).
Hij zegt : eey man eey man boks boks (ik wist al genoeg...die wil geld)
Dus hij begint zo van: Kan je me helpen man i need 50 cent voor slaapplaats 50 cent 50 cent...
Ik had niks op zak en zeg dat ook eerlijk: nee sorry man heb niks anders had je wel wat kleingeld gekregen.
Opeens begint ie heel paniekerig: jongen kan je niet pinnen ff Fifty pinnen man daar is pinautomaat daar is die pinautomaat !!!!!....
Nee sorry man dat gaat niet lukken..
Zo hoort het dus niet jonge hosselaars van Nederland
Inderdaad chickies kunnen ook gehosseld wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef ukga het volgende:
Hosselen betekent 'regelen' dus niet per definitie aan geld komen
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef ukga het volgende:
mssn dan maar ff je OP aanpassen gezien het feit een true hustler ook bitches hosselt.
quote:Het maakt niet uit hoe, als er maar geld komt of "Verzamelen,aanpoten etc etc!" (zoals de senior member himito van Maroc.nl zegt).
Heul niet, Ik ga je djoeken jongeh, battie die je bent.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:44 schreef Graseter het volgende:
Ik meld zichzelf!
Komuh dan mattiequote:Op zondag 25 april 2010 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heul niet, Ik ga je djoeken jongeh, battie die je bent.
koulo dikke torri Gquote:Op zondag 18 juli 2010 17:44 schreef diehiernaast het volgende:
Dus ik zat te hosselen koopt er iemand voor 50 euro coke bij me G
dus we makte dei deal en ik kreeg mn doekoe.
gaat die chapie erop trappen.
ik zo hee man wat doe je dat is 50 euro coke
hij ik heb tovh gekochtt.
ik pakte mn pipa en knalde door zn kop en rende naar mn osso
Was dat niet toevallig de UFO-Piloot?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:33 schreef JanPiraat het volgende:
Tja kwam gisteren een G op me af lopen in Utrecht (waargebeurd verhaal).
Hij zegt : eey man eey man boks boks (ik wist al genoeg...die wil geld)
Dus hij begint zo van: Kan je me helpen man i need 50 cent voor slaapplaats 50 cent 50 cent...
Ik had niks op zak en zeg dat ook eerlijk: nee sorry man heb niks anders had je wel wat kleingeld gekregen.
Opeens begint ie heel paniekerig: jongen kan je niet pinnen ff Fifty pinnen man daar is pinautomaat daar is die pinautomaat !!!!!....
Nee sorry man dat gaat niet lukken..
Zo hoort het dus niet jonge hosselaars van Nederland
Op deze manier probeert ook hij zich aan te melden, maar hij is sociaal ook nog niet zo ver.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een kutkick?
Ik wil me ook aanmelden maar alleen als ik D&G schoenen erbij krijg en een jas met bontkraagquote:Op maandag 19 juli 2010 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op deze manier probeert ook hij zich aan te melden, maar hij is sociaal ook nog niet zo ver.
Want hopeloos geval.quote:
Goeie kick wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |