Tsja, ach. Het staat straks leuk op m'n CVquote:Op donderdag 22 april 2010 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Om 7 uur al op de fietsDat zou ik niet kunnen trekken.
Ja, idd. Rond de 20 graden. Wordt dus ook goed weer om weer ouderwets te voetballen met de boys
Dat postte Chai vanochtend al vroeg.quote:
Daar gaat het uiteindelijk omquote:Op donderdag 22 april 2010 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, ach. Het staat straks leuk op m'n CV.
Ik heb geen vrienden die willen voetballen. Die zijn te lam om zondag uit bed te komen, de vlerken
!
Jij mag toch niet komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef wise het volgende:
Rotterdam
zeker bij de bayaof apre ski crap
d0ei dushquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
Ik werd dus opeens met dit liedje in mn kop wakker.
Wie bepaald dat?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bazenplaat is dat, bazenplaat pur sang zeg ik je.
Yes, anders was ik echt nooit zo idioot ver stage gaan lopenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar gaat het uiteindelijk om.
Blij als m'n stage afgelopen is. Nog tot 29 meiDaarna nog wat inhalen verdomme
en dan pleitos met diploma.
Mjah, daar is het zondag voor. Maar als het zulk lekker weer wordt, vind ik het gewoon zonde om tot 2 uur in m'n nest te rotten.
Niemand.quote:
NG zei alleen de creme de la creme.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
Wie bepaald dat?
En buiten dat of ik daarbij wil zijn
En ik ben de kers op de slagroom, dus ik hoor er wel degelijk bij.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NG zei alleen de creme de la creme.
Daarvoor moet je eerst een werkend plaatje posten.quote:
Yeah.. no. We hebben gers al.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
En ik ben de kers op de slagroom, dus ik hoor er wel degelijk bij.
http://www.superdudes.nl/bananasgold/picsquote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst een werkend plaatje posten.
Niet zeggen dat ik mbo doe johquote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yes, anders was ik echt nooit zo idioot ver stage gaan lopen.
Ow bah, ik moet dan nog zeker een maand. Maarja, de tijd gaat snel
. Wat ga je eigenlijk doen na je MBO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |