Ik ben al bij vijf kruidvatten geweest, en daar was alles van die actie al opquote:Op zondag 2 mei 2010 17:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Kruidvat, en hier lagen er ook nog een paar bij de Aldi vorige week.
Ik had vandaag een t-shirt aan en een truitje met lange mouwen. op zich geen koude armen gehad (het überhaupt niet echt koud gehad, behalve toen ik tegen de wind in liep en terug moest van rennen naar lopen, toen voelde ik het wel enigszins).quote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb een dun hardloop jasje van adidas die redelijk winddicht is en goed aansluit aan het lichaam. Echt geen overbodige luxe als je je armen beetje warm wilt houden zoals met dit rotweer vandaag.
Hmmmm, sprints! Helpt dat ook de snelheid op te voeren voor de tijd/afstand die ik nu loop?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:56 schreef Dalliance het volgende:
Loopt hier iemand ook wel eens volgens het HIIT principe? Dat levert pas spierpijn op
Ja, neem liever een iets groter rondje met wat langer uitwandelen dan dat je pal voor je deur uit komt... dat deed ik dus ook een keertje toen m'n oude rondje te kort was geworden, heb toen helemaal niet uitgewandeld en dat was dus ook de enige keer dat ik de volgende dag echt flinke spierpijn had! Niet handigquote:Op zondag 2 mei 2010 17:57 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
moet alleen wel een groter rondje gaan maken denk ik. zeker als de 4 en 5 minuten erbij komen. Merk dat ik wat meer afstand 'rennend' ga afleggen, want met uitwandelen kwam ik nu al bijna thuis uit, terwijl ik vorige week nog een gewoon liedje extra (na de S2R les) had voordat ik thuis was......
ik zie nu pas hoe krom ik mijn zin heb neergezet! Ik bedoel iig te zeggen dat ik tijdens het rennen al meer afstand begin af te leggen ipv mijn zielige veredelde snelwandel-dribbeltje 2 weken geleden. Nou ja, iig, had minder afstand over met mijn rondje dan afgelopen keer en dat was 1 minuut meer uitwandelen na de laatste 3 minuten lopen (dus 3' ipv 2').quote:Op zondag 2 mei 2010 18:29 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ja, neem liever een iets groter rondje met wat langer uitwandelen dan dat je pal voor je deur uit komt... dat deed ik dus ook een keertje toen m'n oude rondje te kort was geworden, heb toen helemaal niet uitgewandeld en dat was dus ook de enige keer dat ik de volgende dag echt flinke spierpijn had! Niet handig
nee, ik loop de hoek om ipv oversteken. Dan kan je evt. weer omdraaien en terug richting de stoplichten lopen of verder op oversteken waar geen stoplichten zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef Danseresje84 het volgende:
Stilstaan is niet goed, midden in je minuten rennen bij stoplicht uitkomen is ook niet wenselijk, maar stel dat gebeurt.....blijven jullie dan op de plaats dribbelen?
Niet in de stad lopen is de oplossingquote:Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
ik zie nu pas hoe krom ik mijn zin heb neergezet! Ik bedoel iig te zeggen dat ik tijdens het rennen al meer afstand begin af te leggen ipv mijn zielige veredelde snelwandel-dribbeltje 2 weken geleden. Nou ja, iig, had minder afstand over met mijn rondje dan afgelopen keer en dat was 1 minuut meer uitwandelen na de laatste 3 minuten lopen (dus 3' ipv 2').
Hoe doen jullie dat trouwens met stoplichten bij drukke wegen? Ik loop nu altijd best wel een afstandje gewoon voordat ik Evy aan zet, omdat ik nog een weg moet oversteken (best een drukke weg, dus ook niet zomaar een 'ren-door-rood' stoplicht). Stilstaan is niet goed, midden in je minuten rennen bij stoplicht uitkomen is ook niet wenselijk, maar stel dat gebeurt.....blijven jullie dan op de plaats dribbelen?
Je ontwikkelt meer explosieve kracht en je uithoudingsvermogen verbetert, dus ik zou zeggen van wel. Bijkomend voordeel is dat, in tegenstelling tot normaal hardlopen of joggen, je zelfs na je training nog calorieën verbrand.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:22 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Hmmmm, sprints! Helpt dat ook de snelheid op te voeren voor de tijd/afstand die ik nu loop?
En ik heb mijn capri bij de Albert Heyn gekocht, die zijn nu wel uitverkocht maar er zijn de afgelopen weken veel van die korte akties geweest bij supermarkten en drogisten.
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:42 schreef Adelante het volgende:
Heb vandaag les 18 weer gelopen (5-6-7-8) ivm scheenproblemen vorige week vrijdagGing wel lekker en deze temperatuur en lucht zijn heerlijk! Hopelijk nu weer gewoon door met het normale schema...
Ja, de lente is echt even pleite....vanaf woensdag weer wat vriendelijker, ik neem nog wat extra rustdagenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:31 schreef GotC het volgende:
Net les 21 (10-10-12) gelopen, door de storm. Wel 5,24 km gelopen, zonder problemen qua hardlopen, maar de omstandigheden waren wel echt zwaar.
Bijna constant tegenwind, knalrood door de kou (en thuis zag ik dat m'n benen+armen ook helemaal rood waren, ondanks lange tight+hardloopjasje).
BrrrIk hou van in de regen lopen, maar dit was extreem.
Dank jequote:Op maandag 3 mei 2010 12:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Ja, de lente is echt even pleite....vanaf woensdag weer wat vriendelijker, ik neem nog wat extra rustdagen
vinjeweleenstoerechick!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |