abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80849031
He shit. Vandaag helemaal geen tijd om te lopen! Morgen ook al niet. Dan wordt het pas zondag.

Naja, misschien vindt mijn lichaam het wel fijn. Merk toch wel dat mijn benen (vooral de schenen eigenlijk) een flinke opdonder krijgen
pi_80865826
En les 6 is ook gelopen! Het kostte wat moeite om me er toe te zetten vanochtend: toch wel vroeg (7.45 gaan lopen), nog spierpijn van ballet gisteren en regen en wind. Toch gegaan en achteraf voelt het wel heel goed!!!!
De weegschaal was vanochtend ook erg lief, begin eindelijk wat af te vallen (in combinatie met gezond eten) !!
Nu zondag les 7, maandag dansen, dinsdag les 8 (tijdens nachtdiensten, dus dat wordt 's avonds lopen zodra ik wakker ben) en dan vrijdag les 9. Evy vertelde al dat ik zowel stukjes van 4 als 5 minuten ga lopen.....wow, dit had ik me 2 weken geleden echt nog niet kunnen voorstellen!
pi_80866455
Vanmorgen les 14 gelopen, en ging best goed, vooral de laatste twee keer 6 minuten. Zou dan eindelijk dat stofje wat vrij komt losgekomen zijn
Goedemorgen :W
pi_80866929
Over afvallen gesproken: ik loop nu 4 weken en ben geen gram kwijt.
Ik eet vrij gezond, rond mijn onderhoudsbehoefte: geen dieet. Maar ik pas wel opeens weer in een spijkerbroek die ik sinds eind vorig jaar al niet meer aan kon...ik kan ook echt zien dat mijn lichaam van vorm verandert. Ik ben niet te zwaar, maar heb relatief heel veel lichaamsvet (33%) dus ik verwacht nog veel meer verandering.
pi_80867286
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Over afvallen gesproken: ik loop nu 4 weken en ben geen gram kwijt.
Ik eet vrij gezond, rond mijn onderhoudsbehoefte: geen dieet. Maar ik pas wel opeens weer in een spijkerbroek die ik sinds eind vorig jaar al niet meer aan kon...ik kan ook echt zien dat mijn lichaam van vorm verandert. Ik ben niet te zwaar, maar heb relatief heel veel lichaamsvet (33%) dus ik verwacht nog veel meer verandering.
afgelopen week kwam ik ook op de weegschaal alleen maar aan, maar werd mijn lichaam wel wat strakker. Nu dan ook resultaat op de weegschaal, erg fijn. Moet nog wel flink wat af! Maar heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken door middel van gezond eten + hardlopen!

Merk trouwens ook wel verbetering met het dansen. Gaat ook al een stuk lekkerder. Kortom, genoeg redenen om Evy als goede vriendin te gaan beschouwen met wie ik ga hardlopen !
  vrijdag 30 april 2010 @ 10:50:49 #246
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80867339
Het echte afvallen begint pas als we langer achter elkaar op een lage intensiteit hardlopen
Ik ben van pindavlees
pi_80868143
Ik heb het sporten maar opgegeven voor deze week. Te verkouden. Maandag maar eens kijken hoe het gaat, dan wil ik eigenlijk de vorige Evy week nog eens opnieuw doen om te kijken hoe het gaat en dan weer verder. Ik geloof dat m'n enkels e.d. ook wel blij zijn met een weekje rust eigenlijk.
pi_80869300
Over afvallen: ik sta op het moment qua afvallen wat stil, maar merk inderdaad dat ik wat andere contouren krijg al. Alles wordt wat strakker, dus ik neem aan dat het ook vanzelf op de weegschaal weer te zien is
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:32:55 #249
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_80873649
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef LieLie het volgende:
Over afvallen: ik sta op het moment qua afvallen wat stil, maar merk inderdaad dat ik wat andere contouren krijg al. Alles wordt wat strakker, dus ik neem aan dat het ook vanzelf op de weegschaal weer te zien is
wat een leuk contour!, nieuw??

Spierontwikkeling maken je eerst wat zwaarder, daarna ga je echt langzaam maar zeker afvallen
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_80873681
Ondertussen snap ik er ook de ballen niet meer van hoor. Eet al een paar dagen niet bijster goed of gezond (pizza, gisteren bruiloft, etc) en het vliegt er weer af. Ivm aan het begin van de week bijna 1,5 kilo kwijt. Achja.
pi_80889521
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

wat een leuk contour!, nieuw??

Spierontwikkeling maken je eerst wat zwaarder, daarna ga je echt langzaam maar zeker afvallen
Maar wat nu als je al genoeg spier heb, en het vet weg wil werken? Ik heb het idee dat ik nog steeds spier erbij krijg, terwijl mn beenspieren al enorm zijn (volleyballen he). Het zijn dan wel andere spieren maar komop groter hoeven ze niet. Maak ze maar slanker.
pi_80895454
Het probleem bij mij is dat wanneer ik hardloop, meestal 30 minuten lang tussen de 10 á 12 km p/u, ik daarna helemaal kapot ben en me niet lekker voel. Dat heb ik eigenlijk altijd met sport. Volgens mij luister ik gewoon niet naar m'n lichaam, maar vind ik gewoon dat ik X moet kunnen en doe dat dan. Ik vind het moeilijk om de juiste intensiteit toe te passen.
pi_80898856
Vandaag lesje 13 gelopen

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=404936

Ik voel me heeeerlijk!
  Redactie Sport zaterdag 1 mei 2010 @ 13:34:27 #254
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_80900407
Ik wil lopen maar het regent wel erg hard Ik hoop dat het vanavond wat droger is, ik hou echt niet van regen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:53:16 #255
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80900862
Heeeeeeeeerlijk gelopen net (door de regen!). Les 20, echt geen probleem! 8 min lopen is zo heerlijk, je loopt gewoon in een trance, ademhalen ging moeiteloos.. top!
Voor de les 2 min effe warmgelopen, daarna dus de les.
En bovendien vandaag voor het eerst 5 km gelopen (max tot nu toe was 4,7 km)..nu 5,6 km! Na het uitlopen toch nog een km erbij gelopen, gewoon omdat alles zo goed voelde.

!

En door de regen lopen is persoonlijk m'n favo weer om in te rennen. Veel zuurstof, die regen voel je niet meer en de douche na het lopen is extra lekker Maarrrrrr! Mits je hardloopkleding aanhebt! Anders niet!

Sorry, beetje heel erg enthousiast at the moment Ben zo blij dat ik eindelijk een keer boven die 5 km heb gelopen..dat ik iig weet dat ik t kan..

[ Bericht 8% gewijzigd door GotC op 01-05-2010 15:21:58 ]
  Redactie Sport zaterdag 1 mei 2010 @ 17:17:28 #256
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_80906216
Hihi, ik pas weer in een broek maatje 30W 34L
pi_80907994
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:53 schreef GotC het volgende:
Heeeeeeeeerlijk gelopen net (door de regen!). Les 20, echt geen probleem! 8 min lopen is zo heerlijk, je loopt gewoon in een trance, ademhalen ging moeiteloos.. top!
Voor de les 2 min effe warmgelopen, daarna dus de les.
En bovendien vandaag voor het eerst 5 km gelopen (max tot nu toe was 4,7 km)..nu 5,6 km! Na het uitlopen toch nog een km erbij gelopen, gewoon omdat alles zo goed voelde.

[ link | afbeelding ]
!

En door de regen lopen is persoonlijk m'n favo weer om in te rennen. Veel zuurstof, die regen voel je niet meer en de douche na het lopen is extra lekker Maarrrrrr! Mits je hardloopkleding aanhebt! Anders niet!

Sorry, beetje heel erg enthousiast at the moment Ben zo blij dat ik eindelijk een keer boven die 5 km heb gelopen..dat ik iig weet dat ik t kan..
Heb je wel eens geprobeerd zonder Evy te lopen? Evy hield mij altijd tegen in het lopen.
Sinds ik zonder Evy loop, loop ik niet alleen harder maar ook verder en beter.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_80909486
Ik ga vandaag maar niet lopen, en misschien morgen ook wel niet
Ik had zoveel last van mijn scheen na het lopen donderdag, dat ik denk dat ik misschien eerst eens met mijn schoenen naar de hardloopwinkel moet gaan. Wil een blessure liever voor zijn nu het zo goed gaat.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:18:56 #259
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_80911626
Zo! les 18 gelopen en dat ging heel aardig. Rechterpoot voelt wat zwaar en aanwezig (eerste helf) Het was fris maar stralend zonnig, nu maar hopen dat die zenuw vanacht zn kop houdt.

Nieuw rondje dat exclusief de warm-up en cool-down 5 km en een beetje is, met de warm-up en cool down erbij exact 6.

http://sportstracker.noki(...)/index.do?id=2438072

1
2
Date Views Activity Distance Duration Avg.speed Max.speed Avg.pace Step count Calories burned 
01.05.2010 1 Running 5.06 km 34 min 57 s 8.69 km/h 12.9 km/h 6 min 54 s per km 4836 506 
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:24:08 #260
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_80911794
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef DeLuna het volgende:
Hihi, ik pas weer in een broek maatje 30W 34L
das heel smal!
pi_80911874
Iemand enig idee of de Runnersworld in Groningen morgen (koopzondag) open is?
  Redactie Sport zaterdag 1 mei 2010 @ 20:29:01 #262
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_80911926
Les 5 gelopen! Ging erg lekker Ik ga morgen weer want ik heb al wat dagen te veel overgeslagen.
  Redactie Sport zaterdag 1 mei 2010 @ 20:29:40 #263
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_80911942
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

das heel smal!
Oh? Nou, ik denk dat als je mij ziet dat het dan niet meer zo smal is
pi_80915339
Ik ga morgen les 7 lopen!!!!! Heb er zin in. Denk dat ik maar 's ochtends bijtijds ga, heb ik nog wat aan de rest van mijn dag....alleen werd ik niet zo blij van het weerbericht van vanavond. werd er vrolijk gezegd dat er een regengebied aan zou komen :S! Nou ja, dan maar met pet op gaan lopen. Viel gister ook heel erg mee!!!
  zondag 2 mei 2010 @ 02:23:13 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80922009
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:29 schreef DeLuna het volgende:
Les 5 gelopen! Ging erg lekker Ik ga morgen weer want ik heb al wat dagen te veel overgeslagen.
Niet te snel achter elkaar gaan lopen he? Meer kans op blessures, je lichaam kan niet herstellen enzo
  zondag 2 mei 2010 @ 02:24:11 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80922023
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:15 schreef 1517 het volgende:

[..]

Heb je wel eens geprobeerd zonder Evy te lopen? Evy hield mij altijd tegen in het lopen.
Sinds ik zonder Evy loop, loop ik niet alleen harder maar ook verder en beter.
Wil ik idd wel gaan doen, maar zodra Evy afgelopen is. Ben echt met conditie/niveau zoutzak begonnen, en wil mezelf niet voorbij lopen Maar voor jou werkte dat dus wel? Ben je op een gegeven moment gewoon gestopt met Evy?
pi_80924436
Les 15 achter de rug, en is weer gelukt, maar wel met iets meer moeite dan les 14. Niet om de conditie, maar lweer meer last van mijn heup. Nu 2 dagen rust
pi_80925237
Gisteren voor het eerst weer hardgelopen. Nu heb ik echt wel een goede conditie op de fiets maar wat is hardlopen dan toch anders. Ongeveer 12 minuten gelopen en nu heb ik spierpijn.
Ik wil het nu eens doorzetten zodat ik altijd mijn sport mee kan nemen want dat zijn maar een paar schoenen bij wijze van spreken.

Ga me ook nog even verdiepen in de app. van de iPhone, misschien kan ik daar nog iets mee.
Go hard or go home
pi_80926065
Vanochtend werd het hem niet. Heb nu even op buienradar gekeken, om 13.30u zit ik zo ong. in het einde van deze partij buien (zit nu in het donkere deel en het regent idd ook wel heel hard!). Ik wacht dus nog even en ga dan rennen.....les 7 alweer !
  zondag 2 mei 2010 @ 13:27:55 #270
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_80929293
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef Flappekz het volgende:
Het echte afvallen begint pas als we langer achter elkaar op een lage intensiteit hardlopen
Daar blijken de meningen toch over verdeeld te zijn tegenwoordig. Vroeger was de gangbare gedachte inderdaad dat je met een lage hartslag moest lopen om een zo groot mogelijk deel van je verbranding uit vetverbranding te laten bestaan. Dat klopt wel, maar op een hogere snelheid verbrand je meer calorieen, en dus zou een lager percentage uit vet nog steeds evenveel calorieen uit vet kunnen zijn. Bovendien "trek je je spieren leeg", waardoor de eerstvolgende voedselintake eerst naar het tekort in je spieren gaat. Er treedt dus een dubbel effect op.
  zondag 2 mei 2010 @ 13:44:19 #271
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_80929887
elke vorm van sport helpt je bij het afvallen. Heel druk het huishouden doen ook bijvoorbeeld.

het rendement scheelt per training maar met hardlopen gaat dat heel aardig. probeer een complete workout van een uur te doen. Na de training gaat je lichaam nog een uur door met ververbranden.

Die je het 3 maal per week dan zul je echt wel gaan afvallen, maar voordat dat begint ben je wel even zoet.

Combineer je het met aanpassing van he eet (of drink) gewoontes dan gaat het best snel.

Ik moet bijvoorbeeld de biertjes eens laten staan
pi_80930610
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:
elke vorm van sport helpt je bij het afvallen. Heel druk het huishouden doen ook bijvoorbeeld.

het rendement scheelt per training maar met hardlopen gaat dat heel aardig. probeer een complete workout van een uur te doen. Na de training gaat je lichaam nog een uur door met ververbranden.

Die je het 3 maal per week dan zul je echt wel gaan afvallen, maar voordat dat begint ben je wel even zoet.

Combineer je het met aanpassing van he eet (of drink) gewoontes dan gaat het best snel.

Ik moet bijvoorbeeld de biertjes eens laten staan
Dat idd dan val ik volgens mij al zo 4/5 kg in 2weken af zonder ook maar iets te doen
Ik zwaai naar dieren.
pi_80933228
net terug van les 7. De les viel me mee, was eigenlijk hetzelfde als les 6. Komende les is de les met een aantal keer 2 om 1. ik ben benieuwd hoe dat gaat.....ga die dinsdag lopen, omdat ik maandag zeer waarschijnlijk ga balletten en ga niet dansen en hardlopen op één dag. Dat gaat mijn been denk ik niet trekken.....

regen viel me mee. het regende wel, maar het kwam niet naar beneden storten......maar een jackje is misschien wel een investering. Heb nu een lekker bodywarmertje (ooit bij de aldi aangeschaft), maar het is eigenlijk wel lekker om je armen ook droog te houden denk ik.
pi_80938353
De hardloopwinkels waren allebei dicht
Morgen maar eens hier kijken bij volgens mij een Run2Day winkel.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:18:07 #275
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80938452
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef Danseresje84 het volgende:
net terug van les 7. De les viel me mee, was eigenlijk hetzelfde als les 6. Komende les is de les met een aantal keer 2 om 1. ik ben benieuwd hoe dat gaat.....ga die dinsdag lopen, omdat ik maandag zeer waarschijnlijk ga balletten en ga niet dansen en hardlopen op één dag. Dat gaat mijn been denk ik niet trekken.....

regen viel me mee. het regende wel, maar het kwam niet naar beneden storten......maar een jackje is misschien wel een investering. Heb nu een lekker bodywarmertje (ooit bij de aldi aangeschaft), maar het is eigenlijk wel lekker om je armen ook droog te houden denk ik.
Ik heb een dun hardloop jasje van adidas die redelijk winddicht is en goed aansluit aan het lichaam. Echt geen overbodige luxe als je je armen beetje warm wilt houden zoals met dit rotweer vandaag.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_80938566
Zijn er ook ergens van die capri-tights te koop voor minder dan 50 euro trouwens? Die dingen zijn overal aan de prijs zeg!
pi_80938779
Vanmorgen weer de Panbosloop gelopen, dit keer 2 rondjes (6KM). Ging heel erg lekker, en snel ook, 34:47! Het regende flink maar dat was geen probleem, ik deed zelfs al tijdens het eerste rondje m'n jack open, als je loopt wordt je toch wel warm. En ik ging nog een keer onderuit toen ik in een plas stapte die veel dieper was dan ik verwachtte Nou ja m'n kleren moesten toch wel in de was na 35 minuten lopen & 2 x20 minuten fietsen in de regen

Volgend doel, zien of ik de snelheid nog wat omhoog kan krijgen en de 6KM in 30 minuten kan lopen. Intervals zijn toch goed om je snelheid op te voeren?
  Redactie Sport zondag 2 mei 2010 @ 17:38:15 #278
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_80939252
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Niet te snel achter elkaar gaan lopen he? Meer kans op blessures, je lichaam kan niet herstellen enzo
Ja, maar vandaag is echt zo'n nutteloze dag, verjaardag, veel eten. Mja, ik ga toch morgen maar weer.
pi_80939545
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:38 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, maar vandaag is echt zo'n nutteloze dag, verjaardag, veel eten. Mja, ik ga toch morgen maar weer.
Ook nodig weer, afgelopen woensdag als laatst geweest
Ik zwaai naar dieren.
pi_80939597
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:21 schreef LieLie het volgende:
Zijn er ook ergens van die capri-tights te koop voor minder dan 50 euro trouwens? Die dingen zijn overal aan de prijs zeg!
Kruidvat, en hier lagen er ook nog een paar bij de Aldi vorige week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')