dat zijn nou precies de artikelen die ik bedoel!quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef Levitas het volgende:
Ik kan trouwens niets vinden in de Kruidvat folder.. Enkel die aanbiedingen van Leontien van Moorsel, maar dat is dames..
Ja maar dat kan hij toch niet aanquote:Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
dat zijn nou precies de artikelen die ik bedoel!
quote:Op maandag 26 april 2010 10:20 schreef Adelante het volgende:
Les 19 van Evy vanmorgen voltooid. Omdat ze nu al begint met stukjes van 5 minuten, doe ik vanaf nu toch maar iets van een korte warming-up voor de les
Op naar de 4 x 8 minuten komende woensdag!
quote:
Sorry voor het deels quoten van mezelf, maar ik wil vanavond weer gaan lopen. Misschien moet ik mijn vraag ook posten in het gevorderdentopic.quote:Op maandag 26 april 2010 17:02 schreef Coelho het volgende:
Nog vervelender is dat ik eergister voor het eerst een blaar op de onderzijde van mijn voet gelopen heb. Geen idee waardoor, sokken zaten goed en schoenen zaten zeker niet te los. Kan ik met een bestaande blaar morgen vanavond gewoon gaan lopen, of maak je het daar erger mee?
Ik denk dat als je blaren krijgt, je niet met geschikte schoenen loopt. Waar heb je ze vandaan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sorry voor het deels quoten van mezelf, maar ik wil vanavond weer gaan lopen. Misschien moet ik mijn vraag ook posten in het gevorderdentopic.
Schoenen zijn niet de hoofdoorzaak geweest, deze zijn op maat aangeschaft bij runnersworld en heb er de eerste 250-300km geen problemen mee gehad. Ik denk een combinatie van hitte, zweetvoeten, wellicht wat uitgezet en een sok die niet optimaal zat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:11 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je blaren krijgt, je niet met geschikte schoenen loopt. Waar heb je ze vandaan?
Bah, vanochtend wakker geworden met migraine. Gelukkig is het nu weer over, maar echt lekker voel ik me nog niet. Het is eigenlijk mijn loopdag vandaag, maar ik kijk nog even of ik vanmiddag kan gaan.
Zo niet, dan morgen. Mijn enkels zouden het in ieder geval niet erg vinden als ik het nog een dagje uitstel.![]()
Dank jequote:Op woensdag 28 april 2010 10:28 schreef Danseresje84 het volgende:
De_Hertog, respect hoor, dat je om 6u 's ochtends al bent gaan lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |