Nu niet meer, nu sta je in de OPquote:Op donderdag 22 april 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Onzichtbaar
kan niks anders dan daarin meegaan..quote:
Maak er maar 3 van.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:51 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
kan niks anders dan daarin meegaan..
2 zielen, 0 vreugd >_>
Owjeej, watskeburt?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef heavenstar het volgende:
leuk als je zo ineens in tranen uitbarst op het werk....![]()
Heel naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vieze positiemisbruikende klootzakken. IK HAAAAAAAT ZE! Allemaal.
Zelfingenomen schoften. Sterf! Echt. Bom erop.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef heavenstar het volgende:
Knufquote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef heavenstar het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:Uh, ik vind het stiekem een heel normaal antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel naar
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
Ook als je fulltime stageloopt, 5 dagen in de week van 8:30 tot 18:00 daarnaast nog voor 3 dagen aan overwerken hebt staan, thuis ook het bedrijf helpt?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:11 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Uh, ik vind het stiekem een heel normaal antwoord
Ik kreeg nog niet de helft netto, een jaar lang.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ook als je fulltime stageloopt, 5 dagen in de week van 8:30 tot 18:00 daarnaast nog voor 3 dagen aan overwerken hebt staan, thuis ook het bedrijf helpt?
Nee dan is 150 euro in de maand m.i. niet normaal.
ik heb nog nooit geld voor mn stages gekregen...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ook als je fulltime stageloopt, 5 dagen in de week van 8:30 tot 18:00 daarnaast nog voor 3 dagen aan overwerken hebt staan, thuis ook het bedrijf helpt?
Nee dan is 150 euro in de maand m.i. niet normaal.
Ja en ik ben jou nietquote:Op donderdag 22 april 2010 13:41 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik kreeg nog niet de helft netto, een jaar lang.
Sja.. het is ook niet verplicht, maar 150 is erg weinig als je daarnaast geen enkele inkomsten kunt hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb nog nooit geld voor mn stages gekregen...
OT:pas na 2 jaar op controle bij tandarts was niet zo slim...auwaaa!!!
ja dat kan wel zijn kon ik ook niet maar dat is nu eenmaal zo bij (bijna alle) stages...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Sja.. het is ook niet verplicht, maar 150 is erg weinig als je daarnaast geen enkele inkomsten kunt hebben.
Ik vind het belachelijk dat je er niet voor betaalt wordt terwijl je net zo hard meedraait en meewerkt aan projecten. Hoezo misbruik maken van je capaciteiten voor een kutbedrag. Je bent toch wel meer waard dan dat...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja dat kan wel zijn kon ik ook niet maar dat is nu eenmaal zo bij (bijna alle) stages...
ja ik weet t meid, ik vond t toen ook niet leuk en oneerlijk..maar je doet er zo weinig aan hequote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je er niet voor betaalt wordt terwijl je net zo hard meedraait en meewerkt aan projecten. Hoezo misbruik maken van je capaciteiten voor een kutbedrag. Je bent toch wel meer waard dan dat...
True.. nja nog een jaartje, ben ik er tenminste klaar mee. Kan ik aan m'n spa beginnen... which means:quote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja ik weet t meid, ik vond t toen ook niet leuk en oneerlijk..maar je doet er zo weinig aan he
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef zwartedoos het volgende:
en jij krijgt tenminste nog iets, ik kreeg alleen toen ik wegging na 2 jaar stage een rieten beertje met een verdord plantje erin![]()
Dat bedoel ik maar. Stage wordt bijna nooit normaal betaald, dat is ook de reden dat bedrijven nog stagiairs aannemen: ze kunnen er financieel geen grote buil aan vallen.quote:
dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef heavenstar het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik mezelf en mijn gevoelens kan uitschakelen...??????![]()
![]()
Even een frisse neus halen buiten? Of is dat te simpel?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef heavenstar het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik mezelf en mijn gevoelens kan uitschakelen...??????![]()
![]()
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef heavenstar het volgende:
![]()
tot zo dan maar!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef zwartedoos het volgende:
nou ik ga iig de zon in, kijken of dat helpt
Ik heb stage gelopen in een audio opnamestudio en aan het einde kregen we een volledige dag openemen met alles erop en eraan met master als kadoo. Vond ik wel cool.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:54 schreef zwartedoos het volgende:
en jij krijgt tenminste nog iets, ik kreeg alleen toen ik wegging na 2 jaar stage een rieten beertje met een verdord plantje erin![]()
Mocht je t antwoord weten of krijgen, PM mij dan ff, zoek ook al een tijdje naar dat antwoordquote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef heavenstar het volgende:
![]()
ik ga nu iig douchenquote:
wilde ik je net komen inzepen,tsjaquote:
Welterustenquote:
hier ook wakker en ready to go....quote:
gecondoleerd en veel sterktequote:
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:
ja gek he, ben gewoon zo lui vandaagquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef scrub_nurse het volgende:
candy, geen zin in n leuke afspraak?
Gecondoleerdquote:
haha oja dan snap ik t welquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:04 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja gek he, ben gewoon zo lui vandaag
welke afspraakquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:24 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
haha oja dan snap ik t wel
ot: moe en eigenlijk ook geen zin in mijn afspraak vanaaf
geilend op een kerel?quote:Op zondag 25 april 2010 04:29 schreef Hooidraad het volgende:
Op het moment niet zoals Mari hier...
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op zondag 25 april 2010 12:29 schreef zwartedoos het volgende:
Door een stomme droom waarin mn ex helemaal hoteldebotel verliefd was op iemand anders behoorlijk kut, wat kan een droom toch levensecht zijn
Fijn om te lezen LLquote:
klinkt...spannend...quote:Op zondag 25 april 2010 20:55 schreef candygirl het volgende:
na een weekend waarin ik mezelf ben tegengekomen, besloten vanaf morgen mijn leven een hele andere wending te gaan geven.................
succes!:Dquote:Op zondag 25 april 2010 20:55 schreef candygirl het volgende:
na een weekend waarin ik mezelf ben tegengekomen, besloten vanaf morgen mijn leven een hele andere wending te gaan geven.................
quote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef SeeNoEvil het volgende:
zwaar klote. Dacht even een leuke klik te hebben met een meisje, haar vriendin kwam haar nummer nog aan mij geven gisteravond. Daarnet de moed bij elkaar geschraapt om haar te smse om wat te gaan drinken deze week, heb ik nog steeds geen antwoord terug![]()
zit al 20 minuten met hartkloppingen naar me telefoon te staren
quote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef SeeNoEvil het volgende:
zwaar klote. Dacht even een leuke klik te hebben met een meisje, haar vriendin kwam haar nummer nog aan mij geven gisteravond. Daarnet de moed bij elkaar geschraapt om haar te smse om wat te gaan drinken deze week, heb ik nog steeds geen antwoord terug![]()
zit al 20 minuten met hartkloppingen naar me telefoon te staren
quote:Keep your dreams, your optimism, your hopes, your fantasies. It's great to live in fantasy land, and it's lovely to fantasise. It only becomes dysfunctional if we think reality will definitely, or worse, should definitely match our fantasy…
Als jij ook aan mijn studie gaat vandaag wil ik best het moe-zijn van je overnemenquote:Op maandag 26 april 2010 07:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ruilen?
OT: nog niet zo wakker dus
Uhm okequote:Op maandag 26 april 2010 08:46 schreef EviL_AleX het volgende:
Als jij ook aan mijn studie gaat vandaag wil ik best het moe-zijn van je overnemen
OT:
Ontspannen, maar dat zal zo wel veranderen zodra ik aan het werk ga.
Ze zeggen dat ik ook superleuk ben.quote:Op maandag 26 april 2010 17:22 schreef waterlily het volgende:
kut...
ben er net achter dat die ene super leuke jongen net een vriendin heeft...
Al naar de dokter geweest?quote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef DeBassist het volgende:
hopend dat die maagpijn ooit nog overgaat ...
na 6 maanden gaat die pijn nogal vervelen
20keer ofzoquote:
net zolang als alle anderequote:
Wat diep zeg.quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef candygirl het volgende:
momenten die mij stil maken, en me doen beseffen dat in mij het antwoord ligt op veel vragen
Fijne vakantie LLquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
Goed
Laatste dagje werk en dan vakantie
Komt bekend voor.quote:
Samen ondeugend doen dan?quote:
dacht dat jij sporten wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef candygirl het volgende:
boos op mezelf,waarom blijf ik nu dingen lezen op internet waardoor ik me nog meer zorgen maak
K"T google
heb ik ook gedaan van half 5 tot half 7 ,dus lang genoeg dunkt mequote:
Was je niet leren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef Tamashii het volgende:
zielig.. en verdrietig en moe. :/
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 06:43 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...en toch ben je het wel...!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OT: verslapen...heb maar besloten om eindelijk echt vrij te zijn op woensdag...
Dat.quote:
same herequote:Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Ziek, geïrriteerd.. pijn mag wel eens weg.
word dan eens tijd dat je je handjes laat wapperenquote:
Op het werk?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
word dan eens tijd dat je je handjes laat wapperen![]()
Ot, spierpijn en warm
dat duurt nog wel evenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Op het werk?
Nou ik wacht nog wel even tot 5 Juni.
Behoorlijk onder invloed..quote:Op woensdag 28 april 2010 17:30 schreef scrub_nurse het volgende:
auw mn rug! nu dus n diazepam en zo mn bed opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |