Misschien heeft ze het gewoon eens nodig. Een weerwoord.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat zij onschuldig is in het verhaal, maar de mensen die er op eenzelfde manier vol tegen in gaan zijn net zo kinderachtig hoor.
Maakt me ook niet uit. Maar hij gaat dan ook niet zo huilen van "ik voel me kutquote:Op donderdag 22 april 2010 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laki loopt ook op anderen te bitchen, hoor ik je ook niet over.
Ik ruikt een emmimichquote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Soms is laki wel lachen, maar over het algemeen moet ie z'n bijdehandte anonieme bek houden
Het is "Ik voel m'n kut".quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maakt me ook niet uit. Maar hij gaat dan ook niet zo huilen van "ik voel me kut![]()
maar ik ga lekker niet zeggen wat er aan de hand is
".
Lakitu en jitzzzze strijden al enkele tijd om de felbegeerde titel 'Emimich 2.0'.quote:
Jitzzze staat momenteel voor, want hij wil niet eens zeggen of hij momenteel wel/geen vriendin heeft.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lakitu en jitzzzze strijden al enkele tijd om de felbegeerde titel 'Emimich 2.0'.
Zegt genoeg, me dunktquote:Op donderdag 22 april 2010 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jitzzze staat momenteel voor, want hij wil niet eens zeggen of hij momenteel wel/geen vriendin heeft.
Nee, dat is het leuke, hij bicthed standaard op anderen. Maar goed, maakt niet uit, maar ga dan niet anderen daar wel op aanvallen.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maakt me ook niet uit. Maar hij gaat dan ook niet zo huilen van "ik voel me kut![]()
maar ik ga lekker niet zeggen wat er aan de hand is
".
Zie /b/quote:Op donderdag 22 april 2010 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die bang zijn te laten zien wie ze werkelijk zijn neem ik bij voorbaat al niet serieus
En mij neem je wel serieus?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die bang zijn te laten zien wie ze werkelijk zijn neem ik bij voorbaat al niet serieus
Dat snap ik ook niet. Waarom kan hij dat niet zeggen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jitzzze staat momenteel voor, want hij wil niet eens zeggen of hij momenteel wel/geen vriendin heeft.
Snap je het echt niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat is het leuke, hij bicthed standaard op anderen. Maar goed, maakt niet uit, maar ga dan niet anderen daar wel op aanvallen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup, maar jij loopt ook niet stoer te doen ofzo
Nogal.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:35 schreef Hyman het volgende:
Is het kansloos als je fobo op fok! meer views heeft dan bijvoorbeeld je hyves pagina?
Hoevaak neuk je tea?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik durf bijna alles wel te vertellen
Iemand een vraag aan mij, stel hem hier
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lakitu heb ik nog nooit zien zeuren om wat mensen tegen hem zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |