abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80587798
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Wtf, ik heb totaal geen haat tegen wd hoor Maar ik ga m'n plezier in de sc niet laten verpesten door haar chago posts
Ja, daarom moet je het een beetje negeren en er niet zo op ingaan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_80587809
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:55 schreef Chai het volgende:

[..]

In het weekend heb je iig de meeste kans dat er veel mensen kunnen. Doordeweeks is er altijd werk, school en komt iedereen zo verspreid. En voor je het weet heb je 5 dagen achter elkaar mensen die je verjaardag komen vieren.
Ik mag het zeker toch wel faal vinden dat je op je verjaardag de hele dag gaat fokken?

En tjah, misschien heeft er er mee te maken dat ik midden in de zomer jarig ben
pi_80587828
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, daarom moet je het een beetje negeren en er niet zo op ingaan.
Ja, jo he, ik ga het niet negeren. Ik erger me d'r dood aan.
pi_80587841
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik mag het zeker toch wel faal vinden dat je op je verjaardag de hele dag gaat fokken?
Nee, want als je hem toch niet echt op die dag viert, waarom zou je dan niet kunnen fokken?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_80587853
_!
  donderdag 22 april 2010 @ 09:59:44 #156
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_80587889
Pauze ;9
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_80587894
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, want als je hem toch niet echt op die dag viert, waarom zou je dan niet kunnen fokken?
Daar zit het verschil tussen ons jij vind van niet, ik van wel. Eens zullen we het daarover toch nooit worden.

Het zal ook wel liggen aan de persoon zelf. Maar net als lauriette, op je 18de verjaardag met 500 posts op 1 staan is gewoon royal sadness, hoe je het ook bekijkt.
pi_80587916
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, jo he, ik ga het niet negeren. Ik erger me d'r dood aan.
Tja, dan roep je het ook een beetje op jezelf af door er op in te gaan en je eraan te ergeren. Ik vind het ook niet altijd leuk, maar het heeft een reden en daardoor kan ik er wel anders mee omgaan.
pi_80587941
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Daar zit het verschil tussen ons jij vind van niet, ik van wel. Eens zullen we het daarover toch nooit worden.

Het zal ook wel liggen aan de persoon zelf. Maar net als lauriette, op je 18de verjaardag met 500 posts op 1 staan is gewoon royal sadness, hoe je het ook bekijkt.
Ja, beter ga je dan op je verjaardag in je uppie thuis op de bank hangen en TV kijken.
pi_80587953
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Tja, dan roep je het ook een beetje op jezelf af door er op in te gaan en je eraan te ergeren. Ik vind het ook niet altijd leuk, maar het heeft een reden en daardoor kan ik er wel anders mee omgaan.
mjah, zeggen dat je je kut voelt, maar niet willen zeggen waarom. hou dan lekker je bakkes dicht en begin er niet over. Toch?
pi_80587963
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, beter ga je dan op je verjaardag in je uppie thuis op de bank hangen en TV kijken.
Net zo sad.
pi_80587989
Verder niks tegen WD hoor
pi_80588023
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Net zo sad.
Niks sad. Anderen hebben niet altijd vrij op je verjaardag. Dat jij in de zomer jarig bent is dan misschien mooi meegenomen, maar dat zal ook veranderen als je vrienden gaan werken. Of ga je ze dan ook verplichten vrij te nemen omdat het anders sad is.
pi_80588060
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Niks sad. Anderen hebben niet altijd vrij op je verjaardag. Dat jij in de zomer jarig bent is dan misschien mooi meegenomen, maar dat zal ook veranderen als je vrienden gaan werken. Of ga je ze dan ook verplichten vrij te nemen omdat het anders sad is.
Ik denk dat daar het probleem zit
pi_80588087
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

mjah, zeggen dat je je kut voelt, maar niet willen zeggen waarom. hou dan lekker je bakkes dicht en begin er niet over. Toch?
Hormonen, thuissituatie die kut is, puberteit. Het hoeft niet altijd per se een verklarende reden te hebben, daarom kan ze nog wel chago zijn en daar moet je haar gewoon een beetje in ontzien en vooral niet olie op het vuur gooien door er steeds op een negatieve manier op in te gaan. En het is maar een tip om er mee om te gaan hoor.
pi_80588227
Ik ben het eens met NG.
-
pi_80588233
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:06 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hormonen, thuissituatie die kut is, puberteit. Het hoeft niet altijd per se een verklarende reden te hebben, daarom kan ze nog wel chago zijn en daar moet je haar gewoon een beetje in ontzien en vooral niet olie op het vuur gooien door er steeds op een negatieve manier op in te gaan. En het is maar een tip om er mee om te gaan hoor.
Ja, weet je wat het is. Ik kan gewoon niet tegen mensen die lopen te verkondigen dat ze zich kut voelen zo, en dan wordt er gevraagd waarom en dat ze dan zeggen 'jaa, is prive' Ja, best, maar begin er dan ook lekker niet over.
pi_80588257
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, weet je wat het is. Ik kan gewoon niet tegen mensen die lopen te verkondigen dat ze zich kut voelen zo, en dan wordt er gevraagd waarom en dat ze dan zeggen 'jaa, is prive' Ja, best, maar begin er dan ook lekker niet over.
Dit vind ik ook.
-
pi_80588268
Ik zeg alleen wat de rest denkt
  donderdag 22 april 2010 @ 10:15:20 #170
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80588315
quote:

[..]

Daarvoor hebben we:
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_80588350
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:15 schreef Bragi het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we:
[ afbeelding ]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden
pi_80588359
quote:

[..]

Daarvoor hebben we:
[ afbeelding ]
Is daar ook een mannelijke versie van?
  donderdag 22 april 2010 @ 10:17:02 #173
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80588374
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Puhlease! Alsof mannen zo doen.
pi_80588395
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef Bragi het volgende:

[..]

Puhlease! Alsof mannen zo doen.
Zie het hier anders wel gebeuren, maar vind het zo flauw om dan het schimmelkut plaatje te posten.
pi_80588396
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom zou dat nodig zijn?
-
  donderdag 22 april 2010 @ 10:18:06 #176
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80588405
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Zie het hier anders wel gebeuren, maar vind het zo flauw om dan het schimmelkut plaatje te posten.
Namen willen we, Chai. Namen.
pi_80588429
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef Bragi het volgende:

[..]

Idd. Wie A zegt, moet ook B zeggen.
pi_80588431
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ik moet bijna gaan, maar als ik er vanavond een voorbij zie komen laat ik het je weten.
pi_80588437
Ja. Zeg dan meteen wie het is, schimmelkut.
-
pi_80588444
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik moet bijna gaan, maar als ik er vanavond een voorbij zie komen laat ik het je weten.
Typisch vrouwengedrag.
-
  donderdag 22 april 2010 @ 10:19:24 #181
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80588450
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Oké, doe dat.
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef Otis2.0 het volgende:
pi_80588468
quote:

[..]

Je kan toch zeggen dat je je kut voelt zonder dat je het wilt vertellen. Mensen moeten niet overal een verklaring voor willen. Als ze zegt dat ze zich kut voelt is dat al een reden om wat milder om te gaan met haar chago post. En als het dan echt wil weten stuur je een PM. Nogal logisch dat ze haar problemen niet op een publiek forum plaatst. Ik vind het gewoon ontzettend lullig dat er dan meteen een hoop mensen boven op springen en haar aanvallen. Daar maak je het echt niet beter mee.

Maar goed, ik ga gewoon anders om met mensen.
  donderdag 22 april 2010 @ 10:20:47 #183
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80588495
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je kan toch zeggen dat je je kut voelt zonder dat je het wilt vertellen. Mensen moeten niet overal een verklaring voor willen. Als ze zegt dat ze zich kut voelt is dat al een reden om wat milder om te gaan met haar chago post. En als het dan echt wil weten stuur je een PM. Nogal logisch dat ze haar problemen niet op een publiek forum plaatst. Ik vind het gewoon ontzettend lullig dat er dan meteen een hoop mensen boven op springen en haar aanvallen. Daar maak je het echt niet beter mee.

En dáárom zit je nou in de friendzone, Bobby.
pi_80588534
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet toch niet niet direct een voorbeeld uit mijn hoofd.

Verder zeg ik altijd meteen wat er is, want als ik denk dat mensen het interessant vinden is het wel handig om meteen te zeggen wat het is. Ik reageer ook nooit op die dingen, want als ze het dan gaan vertellen moet ik er als nog weer op in gaan ook al boeit het me geen ene flikker.
pi_80588562
quote:

[..]

Altijd loopt ze te bitchen op users, genoeg voorbeelden van te vinden. En dat gekanker van d'r erger ik me ook verschrikkelijk aan. Ze doet het zelfs nog meer dan ik, en dat wil wat zeggen. Alhoewel ik het de laatste tijd best rustig aan doe met dat gekanker

Dat iedereen er bovenop springt en haar aanvalt, ligt ook echt wel aan d'r zelf hoor.
pi_80588571
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef Bragi het volgende:

[..]

donderdag 22 april 2010 @ 10:24:40 #187
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80588619
En nu wordt ze straks weer boos omdat NG en Bobby het over haar hebben achter haar rug om!
pi_80588640
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef Bragi het volgende:
En nu wordt ze straks weer boos omdat NG en Bobby het over haar hebben achter haar rug om!
pi_80588646
quote:
Als ze dit leest is het niet achter haar rug om.

En al ze dit niet leest wordt ze niet boos.
pi_80588647
quote:

[..]

Maar dan gaat wd wél andere mensen lopen bitchen de hele dag iedere dag .
-
pi_80588653
quote:
JA, WAT IS HET NOU?
pi_80588666
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Altijd loopt ze te bitchen op users, genoeg voorbeelden van te vinden. En dat gekanker van d'r erger ik me ook verschrikkelijk aan. Ze doet het zelfs nog meer dan ik, en dat wil wat zeggen. Alhoewel ik het de laatste tijd best rustig aan doe met dat gekanker

Dat iedereen er bovenop springt en haar aanvalt, ligt ook echt wel aan d'r zelf hoor.
Ik zeg ook niet dat zij onschuldig is in het verhaal, maar de mensen die er op eenzelfde manier vol tegen in gaan zijn net zo kinderachtig hoor.
pi_80588673
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:25 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Exactos.
  donderdag 22 april 2010 @ 10:26:46 #194
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80588685
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Als ze dit leest is het niet achter haar rug om.

En al ze dit niet leest wordt ze niet boos.
Ze is er toch niet bij wanneer het gebeurt.
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

JA, WAT IS HET NOU?
Ik wist het. Wilde er zelf nog iets van zeggen.
pi_80588687
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:25 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Laki loopt ook op anderen te bitchen, hoor ik je ook niet over.
  donderdag 22 april 2010 @ 10:27:05 #196
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_80588692
quote:

[..]

Daarvoor hebben we:
[ afbeelding ]
Schimmelkut=kopkaas
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  donderdag 22 april 2010 @ 10:28:13 #197
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80588730
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Laki loopt ook op anderen te bitchen, hoor ik je ook niet over.
True that.
pi_80588738
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:26 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ze is er toch niet bij wanneer het gebeurt.
[..]

Ik wist het. Wilde er zelf nog iets van zeggen.
Ze kan er altijd nog op in gaan als ze wil.
pi_80588739
Soms is laki wel lachen, maar over het algemeen moet ie z'n bijdehandte anonieme bek houden
pi_80588745
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef Bragi het volgende:

[..]

Niks mis met de friendzone. Toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')