Ja, daarom moet je het een beetje negeren en er niet zo op ingaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wtf, ik heb totaal geen haat tegen wd hoorMaar ik ga m'n plezier in de sc niet laten verpesten door haar chago posts
Ik mag het zeker toch wel faal vinden dat je op je verjaardag de hele dag gaat fokken?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:55 schreef Chai het volgende:
[..]
In het weekend heb je iig de meeste kans dat er veel mensen kunnen. Doordeweeks is er altijd werk, school en komt iedereen zo verspreid. En voor je het weet heb je 5 dagen achter elkaar mensen die je verjaardag komen vieren.
Ja, jo he, ik ga het niet negeren. Ik erger me d'r dood aan.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daarom moet je het een beetje negeren en er niet zo op ingaan.
Nee, want als je hem toch niet echt op die dag viert, waarom zou je dan niet kunnen fokken?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag het zeker toch wel faal vinden dat je op je verjaardag de hele dag gaat fokken?![]()
Daar zit het verschil tussen onsquote:Op donderdag 22 april 2010 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want als je hem toch niet echt op die dag viert, waarom zou je dan niet kunnen fokken?
Tja, dan roep je het ook een beetje op jezelf af door er op in te gaan en je eraan te ergeren.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, jo he, ik ga het niet negeren. Ik erger me d'r dood aan.
Ja, beter ga je dan op je verjaardag in je uppie thuis op de bank hangen en TV kijken.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar zit het verschil tussen onsjij vind van niet, ik van wel. Eens zullen we het daarover toch nooit worden.
Het zal ook wel liggen aan de persoon zelf. Maar net als lauriette, op je 18de verjaardag met 500 posts op 1 staan is gewoon royal sadness, hoe je het ook bekijkt.
mjah, zeggen dat je je kut voelt, maar niet willen zeggen waarom. hou dan lekker je bakkes dicht en begin er niet over. Toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, dan roep je het ook een beetje op jezelf af door er op in te gaan en je eraan te ergeren.Ik vind het ook niet altijd leuk, maar het heeft een reden en daardoor kan ik er wel anders mee omgaan.
Net zo sad.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, beter ga je dan op je verjaardag in je uppie thuis op de bank hangen en TV kijken.
Niks sad. Anderen hebben niet altijd vrij op je verjaardag. Dat jij in de zomer jarig bent is dan misschien mooi meegenomen, maar dat zal ook veranderen als je vrienden gaan werken. Of ga je ze dan ook verplichten vrij te nemen omdat het anders sad is.quote:
Ik denk dat daar het probleem zitquote:Op donderdag 22 april 2010 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks sad. Anderen hebben niet altijd vrij op je verjaardag. Dat jij in de zomer jarig bent is dan misschien mooi meegenomen, maar dat zal ook veranderen als je vrienden gaan werken. Of ga je ze dan ook verplichten vrij te nemen omdat het anders sad is.
Hormonen, thuissituatie die kut is, puberteit. Het hoeft niet altijd per se een verklarende reden te hebben, daarom kan ze nog wel chago zijn en daar moet je haar gewoon een beetje in ontzien en vooral niet olie op het vuur gooien door er steeds op een negatieve manier op in te gaan. En het is maar een tip om er mee om te gaan hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mjah, zeggen dat je je kut voelt, maar niet willen zeggen waarom. hou dan lekker je bakkes dicht en begin er niet over. Toch?
Ja, weet je wat het is. Ik kan gewoon niet tegen mensen die lopen te verkondigen dat ze zich kut voelen zo, en dan wordt er gevraagd waarom en dat ze dan zeggen 'jaa, is prive' Ja, best, maar begin er dan ook lekker niet over.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hormonen, thuissituatie die kut is, puberteit. Het hoeft niet altijd per se een verklarende reden te hebben, daarom kan ze nog wel chago zijn en daar moet je haar gewoon een beetje in ontzien en vooral niet olie op het vuur gooien door er steeds op een negatieve manier op in te gaan. En het is maar een tip om er mee om te gaan hoor.
Dit vind ik ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is. Ik kan gewoon niet tegen mensen die lopen te verkondigen dat ze zich kut voelen zo, en dan wordt er gevraagd waarom en dat ze dan zeggen 'jaa, is prive' Ja, best, maar begin er dan ook lekker niet over.
Daarvoor hebben we:quote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is. Ik kan gewoon niet tegen mensen die lopen te verkondigen dat ze zich kut voelen zo, en dan wordt er gevraagd waarom en dat ze dan zeggen 'jaa, is prive' Ja, best, maar begin er dan ook lekker niet over.
Puhlease!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Is daar ook een mannelijke versie van?
Zie het hier anders wel gebeuren, maar vind het zo flauw om dan het schimmelkut plaatje te posten.quote:
Waarom zou dat nodig zijn?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Is daar ook een mannelijke versie van?
Namen willen we, Chai. Namen.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het hier anders wel gebeuren, maar vind het zo flauw om dan het schimmelkut plaatje te posten.
Typisch vrouwengedrag.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet bijna gaan, maar als ik er vanavond een voorbij zie komen laat ik het je weten.
Oké, doe dat.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet bijna gaan, maar als ik er vanavond een voorbij zie komen laat ik het je weten.
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja. Zeg dan meteen wie het is, schimmelkut.
Je kan toch zeggen dat je je kut voelt zonder dat je het wilt vertellen. Mensen moeten niet overal een verklaring voor willen. Als ze zegt dat ze zich kut voelt is dat al een reden om wat milder om te gaan met haar chago post. En als het dan echt wil weten stuur je een PM. Nogal logisch dat ze haar problemen niet op een publiek forum plaatst. Ik vind het gewoon ontzettend lullig dat er dan meteen een hoop mensen boven op springen en haar aanvallen. Daar maak je het echt niet beter mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dáárom zit je nou in de friendzone, Bobby.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je je kut voelt zonder dat je het wilt vertellen. Mensen moeten niet overal een verklaring voor willen. Als ze zegt dat ze zich kut voelt is dat al een reden om wat milder om te gaan met haar chago post. En als het dan echt wil weten stuur je een PM. Nogal logisch dat ze haar problemen niet op een publiek forum plaatst. Ik vind het gewoon ontzettend lullig dat er dan meteen een hoop mensen boven op springen en haar aanvallen. Daar maak je het echt niet beter mee.
Maar goed, ik ga gewoon anders om met mensen.
Ik weet toch niet niet direct een voorbeeld uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja. Zeg dan meteen wie het is, schimmelkut.
Altijd loopt ze te bitchen op users, genoeg voorbeelden van te vinden. En dat gekanker van d'r erger ik me ook verschrikkelijk aan. Ze doet het zelfs nog meer dan ik, en dat wil wat zeggen. Alhoewel ik het de laatste tijd best rustig aan doe met dat gekankerquote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je je kut voelt zonder dat je het wilt vertellen. Mensen moeten niet overal een verklaring voor willen. Als ze zegt dat ze zich kut voelt is dat al een reden om wat milder om te gaan met haar chago post. En als het dan echt wil weten stuur je een PM. Nogal logisch dat ze haar problemen niet op een publiek forum plaatst. Ik vind het gewoon ontzettend lullig dat er dan meteen een hoop mensen boven op springen en haar aanvallen. Daar maak je het echt niet beter mee.
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dáárom zit je nou in de friendzone, Bobby.
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef Bragi het volgende:
En nu wordt ze straks weer boos omdat NG en Bobby het over haar hebben achter haar rug om!
Als ze dit leest is het niet achter haar rug om.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef Bragi het volgende:
En nu wordt ze straks weer boos omdat NG en Bobby het over haar hebben achter haar rug om!
Maar dan gaat wd wél andere mensen lopen bitchen de hele dag iedere dagquote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JA, WAT IS HET NOU?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef Bragi het volgende:
Ik zeg ook niet dat zij onschuldig is in het verhaal, maar de mensen die er op eenzelfde manier vol tegen in gaan zijn net zo kinderachtig hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Altijd loopt ze te bitchen op users, genoeg voorbeelden van te vinden. En dat gekanker van d'r erger ik me ook verschrikkelijk aan. Ze doet het zelfs nog meer dan ik, en dat wil wat zeggen. Alhoewel ik het de laatste tijd best rustig aan doe met dat gekanker![]()
Dat iedereen er bovenop springt en haar aanvalt, ligt ook echt wel aan d'r zelf hoor.
Exactos.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar dan gaat wd wél andere mensen lopen bitchen de hele dag iedere dag.
Ze is er toch niet bij wanneer het gebeurt.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze dit leest is het niet achter haar rug om.
En al ze dit niet leest wordt ze niet boos.
Ik wist het.quote:
Laki loopt ook op anderen te bitchen, hoor ik je ook niet over.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar dan gaat wd wél andere mensen lopen bitchen de hele dag iedere dag.
True that.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laki loopt ook op anderen te bitchen, hoor ik je ook niet over.
Ze kan er altijd nog op in gaan als ze wil.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze is er toch niet bij wanneer het gebeurt.
[..]
Ik wist het.Wilde er zelf nog iets van zeggen.
Niks mis met de friendzone. Toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dáárom zit je nou in de friendzone, Bobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |