Kijk, toffe meid hoor. Maar zoiets is gewoon kankertriest, meer kan ik er gewoon niet van zeggenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lauriëtte stond eerste met 500 posts op haar 18e verjaardag
Nou als je het pas echt in het weekend viert en op de dag zelf er niets aan doet.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk, toffe meid hoor. Maar zoiets is gewoon kankertriest, meer kan ik er gewoon niet van zeggenHoe superfaal moet je dan zijn.
Dan is het nog sad. Je gaat op je verjaardag toch niet de hele fucking dag fokkenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als je het pas echt in het weekend viert en op de dag zelf er niets aan doet.
Ik heb em verzekerd via mn paquote:Op donderdag 22 april 2010 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoeeen heb ik op m'n fiets.
Hym, wat ben jij per maand kwijt voor je waggie?
wist je al trouwens dat ze met raviii hadquote:Op donderdag 22 april 2010 09:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk, toffe meid hoor. Maar zoiets is gewoon kankertriest, meer kan ik er gewoon niet van zeggenHoe superfaal moet je dan zijn.
kenker, dat valt echt nog behoorlijk mee manquote:Op donderdag 22 april 2010 09:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb em verzekerd via mn pa. scheelt 50¤ per maand.
iets van 45¤ per maand vaste lasten, dus excl benzine
Ja joh?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
wist je al trouwens dat ze met raviii had?
eeennnquote:Op donderdag 22 april 2010 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kenker, dat valt echt nog behoorlijk mee manWat voor lolvo heb je?
Hij rijdt wel lekker ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die moeten wel allejezus lekker rijden
In welk opzicht?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
jaravi gaat precies op haar lijken
.
hij praat nu precies als haarquote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In welk opzicht?![]()
Ravi? Al sla je me dood![]()
Maar met 45 euro vaste lasten kan ik zelfs een waggie kopen![]()
Hoezo? Als je doet wat Chai zegt.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ze praat. Heb d'r 1 keer gezien in walibi toen ik daar met zo'n fokkert wasquote:
Ach, het is mijn mening hequote:
Wtf, ik heb totaal geen haat tegen wd hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 09:54 schreef BobbyB het volgende:
En vanwaar eigenlijk die haat tegen WD? Die meid zit een beetje met zichzelf in de knoop en je moet niet meteen zo doen, het zal best een reden hebben dat ze zo doet en je moet haar gewoon maar ff lekker laten razen en d'r chago posts een beetje negeren.
In het weekend heb je iig de meeste kans dat er veel mensen kunnen. Doordeweeks is er altijd werk, school en komt iedereen zo verspreid. En voor je het weet heb je 5 dagen achter elkaar mensen die je verjaardag komen vieren.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, het is mijn mening heIk heb op m'n verjaardag genoeg vrienden die wel iets willen doen, welke dag het ook is
Mjah, niet bij iedereen dus
Tja, de meeste vrienden zijn nog gewoon aan het werk en meestal vier ik het in het weekend of 's avonds.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, het is mijn mening heIk heb op m'n verjaardag genoeg vrienden die wel iets willen doen, welke dag het ook is
Mjah, niet bij iedereen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |