Hallo, ik ga heus niet een beetje staan liegen hoor... zit in precies hetzelfde schuitje als jullie...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:16 schreef wildcardxxl het volgende:
Ancie = Serena??? berichten 2 minuten achter elkaar en allebij alleen gepost in dit topic?
Ik laat em hier niet door opnaaien, zolang er niks op de site staat, ik geen brief binnen heb en er vandaag nog niemand van de usuals hier heeft gebeld geloof ik het niet.
qeqa doe je ding![]()
Heb het mailtje trouwens om 18.12 gekregen, snap ook niet precies hoe dat kon, aangezien ze neem ik aan tot 5 uur werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:49 schreef qeqa het volgende:
Nouja ik vind het een beetje vreemd dat die berichten in de avond zijn gekomen terwijl ze dan bij SN niet werken dus heb hetzelfde maitlje als gister nogmaals verstuurd maar ik krijg gewoon weer het standaard briefje terug.. ik ga straks ook wel even bellen. Als het wel op is scheelt dat me weer een paar honderd euro voor de taxatie
Ik heb die al aangevraagd. Je moet de gemeente bellen en vragen om een aanvraagformulier. Zodra je deze krijgt wordt er "fictief" 30.000 euro gereserveerd van het budget... Mijn aanvraag ligt nu bij de gemeente..Wel vreemd dat bij mijn gemeente werd geroepen het is op, terwijl ik al een formulier had... Had geen zin meer zeiden ze (om op te sturen), wel gedaan en nu moet het volgens de SVN wel toegekend worden... (heb ik wellicht toch geluk!!!) En een lagere hypotheek van 30K minder!!! Anders wordt het een zaak van rechtsbijstandquote:Op donderdag 29 april 2010 10:43 schreef wildcardxxl het volgende:
oke, mijn excuses cserena, maar het leek een beetje dubieus die 2 berichten achter elkaar.
Oke op naar de volgende otpie, de starterslening, iemand ervaring met hoe lang zoiets kan gaan duren voordat het toegekend word?
Je bent zeker met de hakken over de sloot!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef sabineB het volgende:
ons nummer is 1006364. IS de pot nu leeg? Dat is echt zwaar kut. Blij dat wij met de hakken over de sloot binnen zijn maar ik realiseer me maar al te goed dat het ook anders had kunnen zijn.
Heb je geen ontbindende voorwaarden in je koopakte laten zetten?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:47 schreef woning het volgende:
vanmorgen hebben ook wij te horen gekregen dat de koopsubsidie op is,
wij kunnen onze woning niet kopen zonder dus zijn we nu genoodzaakt alles af te zeggen, dit moet zo snel mogelijk omdat wij voor as. donderdag de hypotheek rond moeten hebben. dit valt nog niet mee, niemand is te bereiken of ze zijn in bespreking. ik ben bang dat dit moeizaam gaat als wij dit voor as. donderdag niet geregeld hebben krijgen we nog eens 10 procent boete op de gehele koopsom.
echt belachelijk zoals het allemaal gaat!
Je moet alsnog 2 afwijzingen aanleveren...(althans volgens mijn adviseur)quote:Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef fvo het volgende:
[..]
Heb je geen ontbindende voorwaarden in je koopakte laten zetten?
Ik had erin laten zetten dat als ik geen koopsubsidie kon krijgen dat het dan ontbonden zou worden. Dan krijg je ook geen boete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |