abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80832794
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:16 schreef wildcardxxl het volgende:
Ancie = Serena??? berichten 2 minuten achter elkaar en allebij alleen gepost in dit topic?

Ik laat em hier niet door opnaaien, zolang er niks op de site staat, ik geen brief binnen heb en er vandaag nog niemand van de usuals hier heeft gebeld geloof ik het niet.

qeqa doe je ding
Hallo, ik ga heus niet een beetje staan liegen hoor... zit in precies hetzelfde schuitje als jullie...

En ik volg deze forum als sinds deel 1 dus een 'nieuweling' ben ik niet echt
  donderdag 29 april 2010 @ 09:42:08 #202
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80832897
Mooi kloten voor jullie zeg.
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_80832908
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:49 schreef qeqa het volgende:
Nouja ik vind het een beetje vreemd dat die berichten in de avond zijn gekomen terwijl ze dan bij SN niet werken dus heb hetzelfde maitlje als gister nogmaals verstuurd maar ik krijg gewoon weer het standaard briefje terug.. ik ga straks ook wel even bellen. Als het wel op is scheelt dat me weer een paar honderd euro voor de taxatie
Heb het mailtje trouwens om 18.12 gekregen, snap ook niet precies hoe dat kon, aangezien ze neem ik aan tot 5 uur werken.
Misschien hebben ze langer doorgewerkt.
pi_80832943
ja vooral dom dat ik dan vanmorgen om 8.34 nog een mail krijg dat het nog niet bekend is..
keep your fingers crossed
pi_80833098
Ik heb net mijn hypotheekadviseur gebeld, mijn aanvraag is op vrijdag 26 maart verstuurd dus waarschijnlijk heb ik dagtekening 29 maart, mijn BEW-nr is 1006437.
Ik vrees dus het ergste nu :S
pi_80833318
Echt erg dit! Wij hadden ook een dagtekening van 29 maart moeten hebben, want we waren vrijdag middag bij de hypotheekadviseur om alles te ondertekenen zodat het vrijdag nog de deur uit kon gaan. Blijkbaar is het niet vrijdag opgestuurd, want de dagtekening werd 30 maart.. en nu vallen we net buiten de boot! We gaan de garantstelling nu proberen...
pi_80833641
sjongejonge dat is echt vet zuur

ons mailtje is verstuurd om Thursday, April 29, 2010 8:42:48 AM

het lijkt erop dat ze nu wel snel reageren op mail aangezien ik vannacht mailde en vanochtend antwoord had, dus ik zou mailen.
pi_80833760
SabineB jij had nr 1006364 en die is wel nog positief beoordeeld.
Mijn nummer lig 73 aanvragen verder...nu maar afwachten of ik een reactie van senternovem krijg of die van mij nog wel of niet meer is toegewezen...
AHHHHH nu ben ik er ook compleet van in de stress geschoten. Had ik maar niet gekeken, kan echt niet meer werken zo.

Als ze nu eens het laatste BEW-nr wat positief is toegekend ook op de site geplaatst hadden. Scheelt ook weer.
pi_80833831
Die van mij was de 31e ingeschoten.. te laat dus ..

https://www.senternovem.nl/koopsubsidie/index.asp staat het nu officieel

Het budget voor de eigenwoningbijdrage is op 29 maart 2010 overschreden. Aanvragen die na 29 maart 2010 zijn ontvangen worden niet gehonoreerd. Aanvragers ontvangen schriftelijk bericht.

Nou.. daar gaat m'n leven ....
pi_80833880
wulms ik zou er even een mailtje aan wagen, met je dossiernummer. misschien weet je dan snel meer.
pi_80834190
haha ik ben gewoon ancie en dat staat voor rianca en ben echt niet de boel aan het naaien hoor ! beetje flauw maar goed wel ontzettend balen voor de rest !
pi_80834478
Dat is best lelijk! Mijn aanvraag was van 30 maart..

Hab gisteren toch al besloten niet meer op koopsubsidie te wachten en heb al een offerte getekend bij ABN AMRO zonder koopsubsidie..

Goede keus blijkt vandaag
pi_80834589
oke, mijn excuses cserena, maar het leek een beetje dubieus die 2 berichten achter elkaar.

Oke op naar de volgende otpie, de starterslening, iemand ervaring met hoe lang zoiets kan gaan duren voordat het toegekend word?
pi_80834611
ik dacht dat niet iedere gemeente die toekende?
pi_80834878
bij ons in de gemeente doen ze dat niet alleen voor nieuwbouw woningen misschien beter als je daarvoor bij de gemeente voor informeert maar is het niet mogelijk als je familie hebt die garant wilt staan dat is eventueel ook nog een optie alleen betaal je dan wel weer meer per maand zonder koopsubsidie
pi_80834885
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:43 schreef wildcardxxl het volgende:
oke, mijn excuses cserena, maar het leek een beetje dubieus die 2 berichten achter elkaar.

Oke op naar de volgende otpie, de starterslening, iemand ervaring met hoe lang zoiets kan gaan duren voordat het toegekend word?
Ik heb die al aangevraagd. Je moet de gemeente bellen en vragen om een aanvraagformulier. Zodra je deze krijgt wordt er "fictief" 30.000 euro gereserveerd van het budget... Mijn aanvraag ligt nu bij de gemeente..Wel vreemd dat bij mijn gemeente werd geroepen het is op, terwijl ik al een formulier had... Had geen zin meer zeiden ze (om op te sturen), wel gedaan en nu moet het volgens de SVN wel toegekend worden... (heb ik wellicht toch geluk!!!) En een lagere hypotheek van 30K minder!!! Anders wordt het een zaak van rechtsbijstand
pi_80839158
Helaas, ik heb gebeld en mijn nr 1006437 werd niet meer in behandeling genomen.
Mijn aanvraag was op vrijdag 26 maart verstuurd, maar had pas behandeldatum 30 maart toegewezen gekregen.
Was echt even proberen groot te houden op mijn werk toen ik dat hoorde.

Mijn kansen zijn verkeken om nog iets te kopen in Eindhoven (in ieder geval naar mijn wensen).
Koopsubsidie op (aan verlenging heb je ook niks want dan moet je weer alles opnieuw regelen en net iets op het oog hebben wat dan beschikbaar is).
Starterslening is op (ja dit jaar hebben ze voor het eerst rente geind over de reeds verleende startersleningen die 3 jaar geleden zijn afgegeven, wat betekende dat je 7 dagen starterslening kon krijgen in januari, dus ook dan moet je maar weer net wat op het oog hebben).

Sterkte nog voor degenenen die in onzekerheid zitten!
pi_80842537
wulms wat vreselijk voor je, kan me voorstellen dat dit echt een super domper is. Wij hebben met de hakken over de sloot geluk gehad, dat realiseer ik me maar al te goed.
pi_80842965
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef sabineB het volgende:
ons nummer is 1006364. IS de pot nu leeg? Dat is echt zwaar kut. Blij dat wij met de hakken over de sloot binnen zijn maar ik realiseer me maar al te goed dat het ook anders had kunnen zijn.
Je bent zeker met de hakken over de sloot!
Wij hebben 6384 en dagtekening van 30 maart!
pi_80843195
Grote kans dat wij het krijgen we moeten alleen nog wat extra gegevens opsturen maar dan moet het als het goed is lukken zat dus bij de laatste 100 als ik het zo lees.
Het ergste van dit alles is dat de koopsubsidie waarschijnlijk gewoon aangevuld gaat worden na de verkiezingen.
Maarja sterkte allemaal....zeker voor de mensen na 29 maart!!!
pi_80845332
vanmorgen hebben ook wij te horen gekregen dat de koopsubsidie op is,
wij kunnen onze woning niet kopen zonder dus zijn we nu genoodzaakt alles af te zeggen, dit moet zo snel mogelijk omdat wij voor as. donderdag de hypotheek rond moeten hebben. dit valt nog niet mee, niemand is te bereiken of ze zijn in bespreking. ik ben bang dat dit moeizaam gaat als wij dit voor as. donderdag niet geregeld hebben krijgen we nog eens 10 procent boete op de gehele koopsom.

echt belachelijk zoals het allemaal gaat!
pi_80846567
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:47 schreef woning het volgende:
vanmorgen hebben ook wij te horen gekregen dat de koopsubsidie op is,
wij kunnen onze woning niet kopen zonder dus zijn we nu genoodzaakt alles af te zeggen, dit moet zo snel mogelijk omdat wij voor as. donderdag de hypotheek rond moeten hebben. dit valt nog niet mee, niemand is te bereiken of ze zijn in bespreking. ik ben bang dat dit moeizaam gaat als wij dit voor as. donderdag niet geregeld hebben krijgen we nog eens 10 procent boete op de gehele koopsom.

echt belachelijk zoals het allemaal gaat!
Heb je geen ontbindende voorwaarden in je koopakte laten zetten?
Ik had erin laten zetten dat als ik geen koopsubsidie kon krijgen dat het dan ontbonden zou worden. Dan krijg je ook geen boete.
pi_80847847
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef fvo het volgende:

[..]

Heb je geen ontbindende voorwaarden in je koopakte laten zetten?
Ik had erin laten zetten dat als ik geen koopsubsidie kon krijgen dat het dan ontbonden zou worden. Dan krijg je ook geen boete.
Je moet alsnog 2 afwijzingen aanleveren...(althans volgens mijn adviseur)
pi_80848038
dat zou inderdaad erg handig geweest zijn,
wij hebben dat niet in de koopakte laten opnemen, gewoon domweg niet aan gedacht!
ik ben heel de middag instanties aan het bellen geweest maar het hangt af van die twee afwijzingen inderdaad. die moet onze adviseur dus nu gaan regelen en ze zegt dat we die maandag in de brievenbus zullen treffen.. laten we het maar hopen dan!!! dan ga ik zelf naar de ondernemer en laat daar de brief tekenen omdat aangetekend opsturen waarschijnlijk te lang gaat duren!

fvo heb jij nu wel koopsubsidie dan? of ook niet meer? je moet buiten alles wel alles zo snel mogelijk proberen te regelen.. wij moeten nu dus ook onze adviseur betalen voor alle moeite! en "geregel".
pi_80848273
@Hollander sjezus. maar 20 aanvragen verschil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')