abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80722046
uit bovenstaande kan ik opmaken dat ze nu al met 29 bezig zijn ?
  maandag 26 april 2010 @ 11:36:32 #102
298327 qeqa
groetjes
pi_80722278
nou heb ik meteen een beetje antwoord op mijn vraag, mijn bew nummer ligt ruim 1200 hierboven, dus zijn er in 3 dagen tijd 1200 aanvragen binnen gekomen, gemiddeld 400 per dag dus..
keep your fingers crossed
pi_80722285
Bedankt voor berichtje. Ik zie dat er tussen ons ongeveer 270 aanvragen zitten... (dagtekening 31 maart...)

Hopelijk nog net genoeg!! (met het oog op dat ook aanvragen worden afgewezen!! )
pi_80722664
Ik zit er precies 300 aanvragen boven....

pfff ik had mezelf gezegd niet meer teveel te kijken
pi_80723832
Ik zit er ongeveer 150 onder met een dagtekening van 29 maart.
We blijven duimen
  maandag 26 april 2010 @ 12:30:14 #106
298327 qeqa
groetjes
pi_80723867
en ik zie het nu echt niet meer zitten..
pi_80723918
komop keep your fingers crossed
  maandag 26 april 2010 @ 12:39:19 #108
298327 qeqa
groetjes
pi_80724115
ben tot nu toe heel optimistisch geweest maar als ik zie hoeveel aanvragen er nog voor me zijn heb ik er echt niet zoveel vertrouwen meer in. vind het ook schandalig dat het zo lang duurt je moet toch kosten maken voor taxeren enzo en dat kan ook niet langer meer wachten anders ben je weer niet op tijd voor de hypotheek

damn heb ook nog eens 10 dagen vakantie voor jan snot opgenomen dacht mooi vast te gaan pakken en te shoppen voor keukens en vloeren etc maar zoals het er nu uitziet heb ik dan nog geen bericht

[ Bericht 24% gewijzigd door qeqa op 26-04-2010 13:03:53 ]
pi_80725552
Goede dag!

Het is weer maandan, weer een nieuwe week om te hopen op goed nieuws.
Wat vreemd dat ze bij de ene zeggen 26 maart en bij de ander 29 maart. Dat zou voor mij al een groot verschil zijn want ik ben 30 maart! Ik weet mijn nummer niet, dus hoeveel ertussen zit weet ik ook niet. Wil ik het wel weten????
Ik heb me voorgenomen om maar 'rustig' af te wachten, want wat ik ook doe, het gaat er niet sneller op.

Good luck everybody!

Liefs Danielle
pi_80725703
mijn bew ligt 138 aanvragen hoger en heeft ook dagtekening 30 maart
  maandag 26 april 2010 @ 13:50:47 #111
298327 qeqa
groetjes
pi_80726291
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:28 schreef Daniellleke het volgende:
Goede dag!

Het is weer maandan, weer een nieuwe week om te hopen op goed nieuws.
Wat vreemd dat ze bij de ene zeggen 26 maart en bij de ander 29 maart. Dat zou voor mij al een groot verschil zijn want ik ben 30 maart! Ik weet mijn nummer niet, dus hoeveel ertussen zit weet ik ook niet. Wil ik het wel weten????
Ik heb me voorgenomen om maar 'rustig' af te wachten, want wat ik ook doe, het gaat er niet sneller op.

Good luck everybody!

Liefs Danielle
29 maart is de dag na 26 maart, er zitten weekenddagen tussen. Het kan zijn dat de ene de eerste invoerronde telt en de andere de controle ronde, ze zijn zowiezo 2 dagen met 1 aanvraag bezig namelijk..dus het klopt wel dat ze met 26 en 29 maart bezig zijn.
  maandag 26 april 2010 @ 13:57:47 #112
300812 Zwartpoes
RESPECT!!!!!
pi_80726518
Er zitten bij mij 377 aanvragen tussen Hollander en mij......
Dat gaat dus heeeel spannend worden.
Maar ook ik kreeg niet het antwoord van wel of niet krijgen, maar dat ze het niet wisten, dus hoop doet leven......
pi_80726745
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Zwartpoes het volgende:
Er zitten bij mij 377 aanvragen tussen Hollander en mij......
Dat gaat dus heeeel spannend worden.
Maar ook ik kreeg niet het antwoord van wel of niet krijgen, maar dat ze het niet wisten, dus hoop doet leven......
en jouw dagtekening is?
pi_80742097
Hey allemaal,

Ik had een vraagje,

Als je werkgeversverklaring niet in orde is word dan je behandeling weer onder op de stappel gelegd!?
Want eerst was het zo dat je dan 2 weken de tijd had om het in orde te krijgen!

maar nu het bijna op is natuurlijk vraag ik me dit af!

mijn aanvraag was van 2 april dus het word zowiezo al spannend of we het wel krijgen!!

xxx
pi_80742113
Weet je wat het gewoon is? Kijk, dat dat huis van me eventueel niet doorgaat tsja... t zou kut zijn maar daar heb je al een beetje rekening mee gehouden. Het is meer klote dat je nu al 4 weken in spanning zit, nog niet weet waar je aan toe bent, slecht slaapt en over een week misschien hoort "jammer joh, net de laatste weggegeven". Dat voelt volgens mij zooo zuur.
Snap alleen niet dat iedereen hier ineens zo pessimistisch is dat het deze week over is. Er is nog niks wat dat bevestigt, allemaal vermoedens en onderbuikgevoelens.
  maandag 26 april 2010 @ 21:17:48 #116
298327 qeqa
groetjes
pi_80742499
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef bolni het volgende:
Hey allemaal,

Ik had een vraagje,

Als je werkgeversverklaring niet in orde is word dan je behandeling weer onder op de stappel gelegd!?

mijn aanvraag was van 2 april dus het word zowiezo al spannend of we het wel krijgen!!

xxx

wat is jouw bew nummer?
  maandag 26 april 2010 @ 21:19:47 #117
298327 qeqa
groetjes
pi_80742596
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:09 schreef RastafarHigh het volgende:
Weet je wat het gewoon is? Kijk, dat dat huis van me eventueel niet doorgaat tsja... t zou kut zijn maar daar heb je al een beetje rekening mee gehouden. Het is meer klote dat je nu al 4 weken in spanning zit, nog niet weet waar je aan toe bent, slecht slaapt en over een week misschien hoort "jammer joh, net de laatste weggegeven". Dat voelt volgens mij zooo zuur.
Snap alleen niet dat iedereen hier ineens zo pessimistisch is dat het deze week over is. Er is nog niks wat dat bevestigt, allemaal vermoedens en onderbuikgevoelens.
ik weet niet of het deze week over is, maar uit de BEW nummers kan ik wel concluderen dat er nog zeker 1400 aanvragen voor me zijn, daar word je niet echt vrolijk van, dat klinkt een stuk beroerder dan nog 4 data voor me
  maandag 26 april 2010 @ 21:27:15 #118
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80742960
quote:
Hey allemaal,

Ik had een vraagje,

xxx
Wat ik begreep is dat nog steeds zo. Chinless had ook iets niet goed en mocht nog iets nasturen. Is het helaas nog afgewezen maar hij kon nog wel iets nasturen!
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_80743468
Ja je hebt 2 weken de tijd om het in orde te maken wanneer bijv de werkgeversverklaring niet helemaal klopt.

Ze zijn met de 29e bezig

Die spanning, niet meer leuk nu.
heb nog nooit zo vaak op een forum gezeten

Ik heb de 29e als dagtekening.
Hopen dat het allemaal op tijd is geweest...
pi_80746046
Mooi he haha ik heb ook nog nooit zo vaak op een forum gezeten, laat staan een inlogcode gemaakt en een bericht geplaatst!

Morgen maar weer is bellen met Senter Novem, mijn aanvraag is op 29 maart binnengekomen!
pi_80747604
Mijn BEW nummer zit in de 1077 maar met een dagtekening van 29 maart, ze waren mijn aanvraag namelijk een tijdje kwijt maar hebben deze met terug werkende kracht op de 29e gezet met een niuw nummer vandaar het verschil. Morgen maar eens even bellen of ze me al hebben behandeld!
pi_80750130
Spannend voor jullie allemaal! Ik weet zelf goed dat ik toentertijd op een akkoord van SN zat te wachten, mijn vriend en ik keken wel tig keer per week op welke verwerkingsdatum ze zaten en toen was er niet eens sprake dat de bodem in zicht was. Ik vond het toen al stressvol!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_80755539
vandaag wacht ik precies 3 weken, ik bel niet weet me nr ook niet dus gewoon afwachten
pi_80756619
Onze koopsubsidie ging niet door omdat we hem te laat hadden aangevraagd: begin april

Maar er is toch goed nieuws: door de hulp van onze ouders kunnen we nu toch ons droomhuisje in Almelo kopen!! Het is een goed onderhouden huisje met drie slaapkamers en een bergzolder en tuin op het zuiden. Het huis kost 82.000, met een hypotheek (k.k) van afgerond 92.000. Met een schenking van onze ouders hebben we een hypotheek van 77.500 kunnen afsluiten!

Ben erg blij, want op dit moment huren we een flatje voor ongeveer 550 per maand en dat is echt zo weggegooid geld. We hebben een spaarhypotheek genomen omdat we graag eigen vermogen willen opbouwen zodat je maandelijkse lasten niet voor niks zijn. Daarnaast wonen we in een stad waar we ons helemaal niet thuisvoelen (Enschede), dus is het heerlijk om naar almelo terug te gaan. De maandlasten liggen ook nog eens lager dan bij het huren (ondanks huurtoeslag).

Dus ondanks de teleurstelling van het niet doorgaan van de koopsubsidie komt het bij ons toch helemaal goed

Ik blijf echt duimen voor de mensen hier op het forum wat betreft koopsubsidie
pi_80757011
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:46 schreef claessens85 het volgende:
Onze koopsubsidie ging niet door omdat we hem te laat hadden aangevraagd: begin april

Maar er is toch goed nieuws: door de hulp van onze ouders kunnen we nu toch ons droomhuisje in Almelo kopen!! Het is een goed onderhouden huisje met drie slaapkamers en een bergzolder en tuin op het zuiden. Het huis kost 82.000, met een hypotheek (k.k) van afgerond 92.000. Met een schenking van onze ouders hebben we een hypotheek van 77.500 kunnen afsluiten!
Een huis van 82000?! Daar kun je bij ons echt niets van kopen. De huizenprijzen (in een fatsoenlijke wijk) beginnen hier rond de 170000...

Maar iig gefeliciteerd Leuk dat het toch allemaal goed is gekomen!
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:19:39 #126
298327 qeqa
groetjes
pi_80757584
quote:

Ben erg blij, want op dit moment huren we een flatje voor ongeveer 550 per maand en dat is echt zo weggegooid geld. We hebben een spaarhypotheek genomen omdat we graag eigen vermogen willen opbouwen zodat je maandelijkse lasten niet voor niks zijn. Daarnaast wonen we in een stad waar we ons helemaal niet thuisvoelen (Enschede), dus is het heerlijk om naar almelo terug te gaan. De maandlasten liggen ook nog eens lager dan bij het huren (ondanks huurtoeslag).

Dus ondanks de teleurstelling van het niet doorgaan van de koopsubsidie komt het bij ons toch helemaal goed

Jij had hem toch 7 april aangevraagd? Heb je dan definitief bericht gekregen dat je het niet krijgt? een brief o.i.d.?
pi_80758881
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:19 schreef qeqa het volgende:

[..]

Jij had hem toch 7 april aangevraagd? Heb je dan definitief bericht gekregen dat je het niet krijgt? een brief o.i.d.?
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar idd! Aangezien ik (en qeqa ook meen ik) een dagtekening van 2 april heb...
Gelukkig voor je dat het nog steeds goedgekomen is!
pi_80759950
Een kennis van me heeft gebeld dit is wat er ongeveer uitkwam. Ze zijn bezig met de verwerking van 29 maart dus als het goed is komt het wel goed met de aanvragen van 29 maart (misschien do/vr bericht).
Ze zijn nu ook aan het berekenen hoeveel aanvragen ze nog kunnen behandelen... misschien dat het allemaal wat duidelijker wordt dan.

We blijven duimen voor de andere data's ik ben in iedergeval zeer blij als dit allemaal voorbij is!
pi_80761287
Kijk, now whe're talking. Ze zullen de telefoontjes wel moe zijn en echt tegen het einde zitten nu ze beginnen te rekenen.
Spannend, aangezien ik ook dagtekening 29 maart 2010 heb. Echter, had ik hier ergens gelezen dat er 3 dagen nodig zijn voor 1 aanvraag te behandelen. Dan moet het nog op de post en vrijdag is een feestdag (Koninginnedag). Dus ik verwacht eerder dat ik op zijn vroegst zaterdag of volgende week pas iets hoor.
Mijn bankgarantie is inmiddels wel al verleend (apart ). Het is best irritant met plannen en dingen uitzoeken en regelen en er naar toe leven terwijl je het nog niet zeker weet. Na meer dan 4 weken wachten begint mijn geduld toch wel op te raken. Maar het is een grote steun om te zien dat ik niet de enige ben  en mensen hebt waarmee je dat gevoel mee kan delen.
pi_80764891
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:19 schreef qeqa het volgende:

[..]

mn adviseur kreeg direct al een afwijzing, ze namen het dus al niet eens meer aan toen
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:04:51 #131
298327 qeqa
groetjes
pi_80770218
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef claessens85 het volgende:

[..]

mn adviseur kreeg direct al een afwijzing, ze namen het dus al niet eens meer aan toen
kreeg hij een afwijzing van SN of van de hypotheekverstrekker? volgens mij zijn er wel meer die aanvraagdatum 7 april hebben hier namelijk..
pi_80770645
quote:

Wat eeen huis voor 82.000 in welk gehucht is dat?? whaha het goedkoopste flatje van een paar m2 is hier 120.000 en voor iets normaals ben je al gauw 170.000 kwijt
pi_80770679
Ze (SN) hebben tegen mij gezegd dat actueel nieuws binnenkort op de site zal staan, maja wat is 'binnenkort'.
Ze waren vandaag iig zoiezo nog bezig met 29 maart.

Weet niet of het 'actuele nieuws' gaat over hoeveel aanvragen er nog mogelijk zijn of dat het op is...
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:31:07 #134
298327 qeqa
groetjes
pi_80771368
ik heb een slecht gevoel :-(
pi_80771832
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef qeqa het volgende:
ik heb een slecht gevoel :-(
ik ook :S welke dagtekening had je ook al weer?
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:53:05 #136
298327 qeqa
groetjes
pi_80772242
2 april
pi_80772307
Ik heb nog steeds het idee dat 31 maart/1 april nog net goed zit... Toen ik mijn aanvraag opstuurde waren er nog 1270 aanvrage (29 maart) 31 maart waren dat er nog 900 ofzo... 1 april in ene meer dan er budget was...Als ik iemand zie met een dagtekening van 30 maart waar er 270 aanvragen tussen ons zit... moet ik in die zin nog goed zitten...1 april gok ik ook wel... Je moet ook er vanuit gaan dat er aanvragen worden afgewezen... Dan schuift het budget weer door...

We blijven met ze allen duimen!!
pi_80772821
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Benijx het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat 31 maart/1 april nog net goed zit... Toen ik mijn aanvraag opstuurde waren er nog 1270 aanvrage (29 maart) 31 maart waren dat er nog 900 ofzo... 1 april in ene meer dan er budget was...Als ik iemand zie met een dagtekening van 30 maart waar er 270 aanvragen tussen ons zit... moet ik in die zin nog goed zitten...1 april gok ik ook wel... Je moet ook er vanuit gaan dat er aanvragen worden afgewezen... Dan schuift het budget weer door...

We blijven met ze allen duimen!!
Ja maar ze liepen toch al echt enorm achter he...
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:40:24 #139
298327 qeqa
groetjes
pi_80774012
die telling op de site klopte van geen kanten, daar kan je absoluut geen houvast aan nemen.
pi_80775652
quote:
Hey allemaal,

Ik had een vraagje,

xxx

Wij kregen zaterdag post, met de mededeling dat er een stempel miste op de werkgeversverklaring , deze is maandag per mail door onze hypotheekadviseur wel juist aangeleverd.
Vervolgens is maandagochtend onze aanvraag terug in behandeling genomen (dagtekening was 26 maart) en vandaag post dat de koopsubsidie is goedgekeurd, yes.....
Dus het kan ondanks dat stukken niet in orde zijn, toch nog snel goedkomen. Je zit als je snel handelt, een paar dagen langer in de stress.
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:01:18 #141
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80779163
Mooi zo. Gefeli!!
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_80780907
quote:

Zoals hierboven al wordt gezegd hou je die periode wel. Dit zijn ze namelijk ook wettelijk verplicht. Je aanvraag wordt als positief beschikt gezien (en dus wordt het bedrag in het budget voor je gereserveerd). Als je de nieuwe informatie niet tijdig levert of dat hieruit blijkt dat je geen recht hebt op de subsidie, krijg je alsnog een afwijzing.
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:27 schreef Aaiphone het volgende:

[..]

Wat ik begreep is dat nog steeds zo. Chinless had ook iets niet goed en mocht nog iets nasturen. Is het helaas nog afgewezen maar hij kon nog wel iets nasturen!
Chinless heeft een andere situatie. Hij heeft een afwijzing gekregen en heeft hiertegen bezwaar gemaakt. Of hij nu wel of niet subsidie krijgt toegewezen staat volledig los van het budget (zijn eventuele subsidie komt uit een ander potje).
pi_80781029
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:40 schreef qeqa het volgende:
die telling op de site klopte van geen kanten, daar kan je absoluut geen houvast aan nemen.
De telling is waarschijnlijk gebaseerd op maximale toe te wijzen aanvragen. Omdat sommige huizen goedkoper zijn (zoals die 82.000 van hierboven) kan het werkelijke aantal dus hoger zijn. Daarnaast heb je natuurlijk ook gewoon de aanvragen die worden afgewezen.
pi_80782515
Als je nog iets moet veranderen kun je dit gewoon 2 weken doen idd, daar hebben ze weer een potje voor.
pi_80784082
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 21:19 schreef cserena het volgende:

Als je nog iets moet veranderen kun je dit gewoon 2 weken doen idd, daar hebben ze weer een potje voor.
Als je nog iets moet aanleveren heb je daar twee weken de tijd voor. Veranderingen in je aanvraag doorgeven kan alleen voordat je de beschikking hebt, anders moet je in bezwaar. Dat is gewoon Awb.
pi_80784955
Ook wij blijven toch positief denken met dagtekening 31 maart. Ik denk dat het zelfs voor 1 april ook nog wel goed komt........
Er was idd nog ruimte voor 900 aanvragen op 31 maart stond op de site, en alvorens het weg te sturen had P ook nog eerst met SV gebeld of het nog de moeite was om het aan te vragen en hij kreeg daar een positief antwoord op.
Dus P en de hele vriendenclub blijven de moed erin houden.

Groet Escamp en P
pi_80785690
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Escamp het volgende:
Ook wij blijven toch positief denken met dagtekening 31 maart. Ik denk dat het zelfs voor 1 april ook nog wel goed komt........
Er was idd nog ruimte voor 900 aanvragen op 31 maart stond op de site, en alvorens het weg te sturen had P ook nog eerst met SV gebeld of het nog de moeite was om het aan te vragen en hij kreeg daar een positief antwoord op.
Dus P en de hele vriendenclub blijven de moed erin houden.

Groet Escamp en P
Ik hoop dat je gelijk hebt want dan zit ik erbiJ!!!

Ik wil zooooo graag antwoord (net zoals jullie allemaal) Dan kan ik die gave bank bestellen, en die mooie tafel, en kijken voor een bartafel en mijn gereserveerde american stafford pup betalen zodat ie echt van mij is....

Oke, ik droom nog even verder in mijn bedje...
pi_80786143
Pfff... ik heb die mooie salontafel, eettafel dressoir, eettafelstoelen en eettafellamp al:P bestekset en servies ligt hier ook allemaal....

Alleen een hond komt er bij mijn eerste huisje niet in, we werken allebij dus dat vinden we zielig.

(ooit komt er natuurlijk een duitse herder:P)
pi_80787567
En ik heb nog helemaal niks gekocht.

Mijn dagtekening is 29 maart. Het lijkt erop dat het er goed uitziet voor mij.
Maar ik knijp 'm wel! Straks is het toch op, of is de aanvraag niet goed.
Het zal je maar gebeuren. Dan gaat de hele woning niet door en moet ik gewoon lekker
heen en weer blijven rijden van huis naar mijn werk Ja de terugweg is meestal 1 1/2 tot 2 uur.

Daarbij ben ik ook een beetje bijgelovig. Ik wil niks kopen voordat ik mijn appartement heb.
Ook wil ik nog niet kijken voor spullen, want op de één of andere manier denk ik dat het ongeluk brengt.
Het is een soort arrogantie over iets waar je niet zeker van kan zijn en dat brengt ongeluk.

Wat ben ik ook een raar persoon.

Naja, als het door gaat krijg ik 26 mei de sleutel!
Dan heb ik wel 4 weken om van alles te kopen

Duimen voor iedereen incl mezelf!
pi_80788738
Ik had al wat brochures opgevraagd voor een nieuwe keuken, en nu wordt ik om de dag gebeld door keukenboeren om een afspraak te maken. Maar ik spreek nog niks af, niet voor ik de subsidie heb!

En voor wat het waard is: ik heb echt het gevoel dat het met 1 april nog wel moet lukken. Intuïtie zeg maar. Volgens de bew-nummers zitten er nog 900 voor mij.
Als ik erover ga redeneren, dan wordt ik onzeker en zie ik het niet meer zitten, maar toch, qua gevoel zeg ik gewoon: het gaat lukken. Maar ik ga nog niks regelen.

Mijn contract loopt op 12 mei af, dus ik denk wel dat ik uitstel moet gaan vragen. De overdracht is op 31 mei, dus dat wordt best krap. Ik vraag me af, of ik dat ook nog kan verzetten...

Anyway guys, hang in there!
En voor wie het al heeft: echt gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')