Maar als Ratsapaard geen subsidie had aangevraagd, had hij een goedkoper huis moeten kopen - dan hadden die goedkopere huizen dus duurder geworden (want er is meer vraag) en had je vriend wel subsidie kunnen krijgen, maar dan nog steeds geen huis kunnen kopen. Dus eigenlijk is het lood om oud ijzer...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Escamp het volgende:
...
Jij vraag het aan om een hogere hypotheek te kunnen krijgen, maar die vriend van mij kan zonder subsidie gewoon NIET kopen, hooguit een garagebox van 30000, en dat bedoel ik nou....jij kan uberhaupt wel kopen en hij is er echt afhankelijk van.
...
Had ik nou ook... je voelt je der alleen maar meer rot door... Ik ga maar uit van de 1e week van mei... met geluk...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:27 schreef xronaldx het volgende:
Heb vandaag gebeld waren nog steeds bezig met 26maart![]()
Dus ze zijn deze hele week bezig geweest met de verwerking van 26maart.
Licht het nou aan mij of zijn het een stel chagrijnige telefonistes bij senternovem... kunnen ze niet begrijpen dat er zeer veel afhangt voor de mensen die bellen? Klantenservice van ziggo is zelfs 10x beter![]()
Anyway veel succes allemaal
Dat is dus maar net wat je ziet als fatsoenlijk salaris, maar wat ik zag geldt het tot 2800 bruto.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:18 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Tja, iedereen die werkt en een beetje fatsoenlijk salaris heeft (zelfs als starter) kwam toch niet in aanmerking voor die koopsubsidie.
Boeiend dus
esKamper, er is een verschil tussen betrokkenheid en meeleven of elke dag bellen voor het huis van een vriend en je er helemaal druk om maken. Waarom belt die vriend zelf niet en heeft ie zichzelf niet aangemeld op FOK? Of bellen jullie allebei. Vaag verhaal hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Escamp het volgende:
Hoi aaiphone,
Nou, we duimen voor je dat het goed gaat komen, kunnen jullie alvast rustig gaan slapen....
Ratsapaard ik denk niet dat je zo maar moet oordelen over mensen, maar eerder een beetje respect mag tonen, we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje.
Jij vraag het aan om een hogere hypotheek te kunnen krijgen, maar die vriend van mij kan zonder subsidie gewoon NIET kopen, hooguit een garagebox van 30000, en dat bedoel ik nou....jij kan uberhaupt wel kopen en hij is er echt afhankelijk van.
Enne nee hij is niet mijn vriend, maar wel mijn reisgenoot op buitenlandse reizen. Verder heb je nog zo iets als gewoon betrokkenheid en meeleven met mensen, dat zie ik bij jou ook niet echt terug bij bijvoorbeeld Hafida. Als zij geloven in de profeet Allah dan moet je dat ook respecteren en er geen geintje mee maken.
Maar goed, onderhand gaat er weer een dag voorbij, en hopen we eind volgende week dat de aanvraag van P in behandeling zal komen.
Alvast een fijn weekend voor iedereen,
Groetjes Escamp
Hoi Escamp,quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Escamp het volgende:
Hoi aaiphone,
Nou, we duimen voor je dat het goed gaat komen, kunnen jullie alvast rustig gaan slapen....
Ratsapaard ik denk niet dat je zo maar moet oordelen over mensen, maar eerder een beetje respect mag tonen, we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje.
Enne nee hij is niet mijn vriend, maar wel mijn reisgenoot op buitenlandse reizen. Verder heb je nog zo iets als gewoon betrokkenheid en meeleven met mensen, dat zie ik bij jou ook niet echt terug bij bijvoorbeeld Hafida. Als zij geloven in de profeet Allah dan moet je dat ook respecteren en er geen geintje mee maken.
Maar goed, onderhand gaat er weer een dag voorbij, en hopen we eind volgende week dat de aanvraag van P in behandeling zal komen.
Alvast een fijn weekend voor iedereen,
Groetjes Escamp
Kijk, dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Escamp het volgende:
Hopelijk beginnen ze maandag met de 29e, daarvan zijn er al minder aanvragen omdat veel hypotheekverstrekkers al gezegd hebben dat ze er niet meer aan begonnen.
Bij P was pas de vierde die hij contacteerde bereid om nog zoveel moeite te doen.....
Ik snap je punt en ik snap de mensen bij SN/A NL heel goed, elke dag van die 'zeikerds' zou ik ook zwaar irritant vinden. Maar als de mensen zich er daar zo aan ergeren mogen ze de info op de site wel gewoon elke dag up-to-date houden. Dan zou een groot deel niet meer bellen maar op de site kijken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:26 schreef snabbi het volgende:
Ik snap de mensen bij Agentschap NL wel. Wat wil je bereiken met elke dag bellen? Ze gaan je aanvraag echt geen voorrang geven. Dat je zeker wilt weten dat je aanvraag is binnengekomen is begrijpelijk, maar daarna gaat gewoon de beslissingstermijn van 13 weken in (dit is althans de termijn voor de meeste subsidies, heb het niet specifiek voor BEW uitgezocht). Het gebel zorgt er alleen maar voor dat de mensen daar niet aan hun werk toekomen.
Je bent zelf anders wel heel erg aan het stoken hoor!quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:10 schreef Escamp het volgende:
Ratsa,
Laten we nou in elk geval beleefd blijven tegen elkaar.....en wees niet zo snel op je .......getrapt. Ook ik zou niet graag naast je wonen want dan zou ik heel snel weer nieuwe buren krijgen.....
Hafida: je kan een klacht indienen tegen racistische opmerkingen....
En kunnen we dan nu gewoon elkaar weer sterkte wensen?
Als jij hier niks aan kan doen zullen ze hier niet zo moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:30 schreef RastafarHigh het volgende:
Binnenkort verlopen bij mij de termijnen van ontbindende voorwaarden (koopsubsidie en financiering) en de bankgarantie. Hoe is jullie ervaring over het verlengen van deze termijnen? Gewoon de makelaar bellen en doen ze niet moeilijk?
die bedoelde ik dus, maar het zou kunnen, ze zijn toch verplicht om binnen 1 maand te reageren, en helaas, het is pas 2 april voor mij..quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:57 schreef RastafarHigh het volgende:
Het zijn ambtenaren en het is mooi weer, wat denk je zelf?In, ik meen deel 2, was er ook iemand die beweerde dat ze in een bepaald weekend doorwerkten maar dat bleek ook niet waar te zijn. Zou wel super zijn maar kleine kans lijkt me. Helaas
Jij toch ook 1 april , qeqa??
Dat is inderdaad de andere kant van het verhaal. Het zou veel mensen helpen als ze duidelijk communiceren dat ze je op bijvoorbeeld op datum 6 mei de beslissing geven. Of je het leuk vindt dat daar nog zo'n tijd overheen gaat of niet, het neemt in ieder geval wat van de onzekerheid weg.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:54 schreef RastafarHigh het volgende:
Ik snap je punt en ik snap de mensen bij SN/A NL heel goed, elke dag van die 'zeikerds' zou ik ook zwaar irritant vinden. Maar als de mensen zich er daar zo aan ergeren mogen ze de info op de site wel gewoon elke dag up-to-date houden. Dan zou een groot deel niet meer bellen maar op de site kijken.
Kijk, als de pot gewoon nog gevuld was zou ik ook niet zo nieuwsgierig zijn. Je hebt er recht op of niet, zo simpel is het. Maar nu hangt het er vanaf of je uberhaupt je huis kunt kopen en daar weer verder mee kunt (huur opzeggen, keukens kijken etc.). Daar zullen de mensen bij SN ook rekening mee moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |