abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:30:45 #51
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80629784
Wij hadden verder ook mazzel dat de TNT nog open was tot 17.30. We hebben de aanvraag d 25ste om 17.25 bij de TNT gebracht. Anders was dat van ons ook als de 29ste behandeld. Hoop voor jullie dat jullie het allemaal redden!
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_80629890
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Escamp het volgende:
...
Jij vraag het aan om een hogere hypotheek te kunnen krijgen, maar die vriend van mij kan zonder subsidie gewoon NIET kopen, hooguit een garagebox van 30000, en dat bedoel ik nou....jij kan uberhaupt wel kopen en hij is er echt afhankelijk van.
...
Maar als Ratsapaard geen subsidie had aangevraagd, had hij een goedkoper huis moeten kopen - dan hadden die goedkopere huizen dus duurder geworden (want er is meer vraag) en had je vriend wel subsidie kunnen krijgen, maar dan nog steeds geen huis kunnen kopen. Dus eigenlijk is het lood om oud ijzer...
pi_80631653
Heb vandaag gebeld waren nog steeds bezig met 26maart
Dus ze zijn deze hele week bezig geweest met de verwerking van 26maart.
Licht het nou aan mij of zijn het een stel chagrijnige telefonistes bij senternovem... kunnen ze niet begrijpen dat er zeer veel afhangt voor de mensen die bellen? Klantenservice van ziggo is zelfs 10x beter

Anyway veel succes allemaal
pi_80631806
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:27 schreef xronaldx het volgende:
Heb vandaag gebeld waren nog steeds bezig met 26maart
Dus ze zijn deze hele week bezig geweest met de verwerking van 26maart.
Licht het nou aan mij of zijn het een stel chagrijnige telefonistes bij senternovem... kunnen ze niet begrijpen dat er zeer veel afhangt voor de mensen die bellen? Klantenservice van ziggo is zelfs 10x beter

Anyway veel succes allemaal
Had ik nou ook... je voelt je der alleen maar meer rot door... Ik ga maar uit van de 1e week van mei... met geluk...
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:55:03 #55
298327 qeqa
groetjes
pi_80632609
Pff dan wil ik niet weten hoe lang ze wel niet met 29 maart bezig zullen zijn, dat is van 3 dagen dus dat zal helemaal wel veel zijn..
keep your fingers crossed
pi_80638198
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:18 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Tja, iedereen die werkt en een beetje fatsoenlijk salaris heeft (zelfs als starter) kwam toch niet in aanmerking voor die koopsubsidie.

Boeiend dus
Dat is dus maar net wat je ziet als fatsoenlijk salaris, maar wat ik zag geldt het tot 2800 bruto.

Zo en zo heb je er met z'n tweeën niks aan? Je moet dus in je eentje gaan wonen en dan nog, voor dat geldt heb je hier geen huis..
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 17:25:36 #57
236264 crew  capricia
pi_80639713
Tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80641027
quote:
Hoi aaiphone,

Nou, we duimen voor je dat het goed gaat komen, kunnen jullie alvast rustig gaan slapen....

Ratsapaard ik denk niet dat je zo maar moet oordelen over mensen, maar eerder een beetje respect mag tonen, we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje.
Jij vraag het aan om een hogere hypotheek te kunnen krijgen, maar die vriend van mij kan zonder subsidie gewoon NIET kopen, hooguit een garagebox van 30000, en dat bedoel ik nou....jij kan uberhaupt wel kopen en hij is er echt afhankelijk van.
Enne nee hij is niet mijn vriend, maar wel mijn reisgenoot op buitenlandse reizen. Verder heb je nog zo iets als gewoon betrokkenheid en meeleven met mensen, dat zie ik bij jou ook niet echt terug bij bijvoorbeeld Hafida. Als zij geloven in de profeet Allah dan moet je dat ook respecteren en er geen geintje mee maken.

Maar goed, onderhand gaat er weer een dag voorbij, en hopen we eind volgende week dat de aanvraag van P in behandeling zal komen.

Alvast een fijn weekend voor iedereen,

Groetjes Escamp
esKamper, er is een verschil tussen betrokkenheid en meeleven of elke dag bellen voor het huis van een vriend en je er helemaal druk om maken. Waarom belt die vriend zelf niet en heeft ie zichzelf niet aangemeld op FOK? Of bellen jullie allebei. Vaag verhaal hoor.
pi_80641555
quote:
Hoi aaiphone,

Nou, we duimen voor je dat het goed gaat komen, kunnen jullie alvast rustig gaan slapen....

Ratsapaard ik denk niet dat je zo maar moet oordelen over mensen, maar eerder een beetje respect mag tonen, we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje.
Enne nee hij is niet mijn vriend, maar wel mijn reisgenoot op buitenlandse reizen. Verder heb je nog zo iets als gewoon betrokkenheid en meeleven met mensen, dat zie ik bij jou ook niet echt terug bij bijvoorbeeld Hafida. Als zij geloven in de profeet Allah dan moet je dat ook respecteren en er geen geintje mee maken.

Maar goed, onderhand gaat er weer een dag voorbij, en hopen we eind volgende week dat de aanvraag van P in behandeling zal komen.

Alvast een fijn weekend voor iedereen,

Groetjes Escamp
Hoi Escamp,

Ik snap de je vriend/reisgenoot de koopsubsidie echt nodig heeft. En ik heb de koopsubsidie niet echt nodig, ook zonder kan ik een huisje kopen. Maar vergeet niet dat men een huis moet kopen wat je trekt en je toch echt wel jaren in zou kunnen wonen. Ik zou een huis kunnen kopen van 140.000, maar wat het net niet is. Of een huis kopen, zoals nu, voor 167.300. Wat en nieuwbouw is, en ook nog is huisje is wat naar je 'dromen' is. Waarbij ik nu wel koopsubsiedie nodig heb?! Lijkt me een duidelijke keuze toch? En dus ja ik kies voor de koopsubsidie.

Groeten!
pi_80641663
Ik kan rasta wel begrijpen moet ik eerlijk zeggen.

Hij reageert slechts op iemand die hem voor profiteur uitmaakt, terwijl ze zelf koopsubsidie wil voor een appartement met 3 slaapkamers.

En Escamp:
Als die vriend van jou hooguit een garagebox van 30.000 euro kan kopen dan heeft hij geen baan.
Wanneer hij koopsubsidie zal krijgen dan kan hij nog niks kopen.

Denk je nou echt dat wanneer iemand hooguit iets van 30.000 kan kopen, dat hij dan met koopsubsidie opeens een woning kan kopen van pak 'm beet 100.000 Euro?

Daarom denk ik dat je niet de waarheid spreekt of heb ik dat mis?

Gr
Wollinator

[ Bericht 8% gewijzigd door Wollinator op 23-04-2010 18:32:32 ]
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:51:49 #61
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80642483
Ik vind dat iedereen recht heeft op koopsubsidie als zij binnen de regels vallen die SN stelt! Dus hoeveel je ook verdiend, binnen die grenzen, en hoe duur het huis ook is, weer die grenzen, gun ik iedereen evenveel de koopsubsidie Hoe meer korting hoe beter natuurlijk!

Al gun ik de koopsubsidie mij het meest
pi_80656016
Hey Ratsa,

Zo vaag is het niet hoor. P werkt hele dagen en heeft geen tijd om te bellen. Als zijn reisgenoot dat wel heeft (zit toch nog 3 weken in het gips,,,,) dan doe ik dat met alle broederlijke liefde voor hem.

Hieruit blijkt dat P dus wel een baan heeft, maar ook juist die woning heeft gekocht die zijn droomhuisje is. Hij kan alleen geen 140000 betalen, als hij het zonder koopsubsidie moet doen is het hooguit 90000 wat hij kan besteden en daar krijg je niet veel voor in de randstad.

Waarom hij zelf niet op FOK zit?? Hij vind het prettiger om alleen te lezen, we zeggen en hopen verder toch allemaal hetzelfde.

En dat meisje van het hysterische gedoe moet zichzelf maar eens laten screenen op borderline of zo.

Hopelijk beginnen ze maandag met de 29e, daarvan zijn er al minder aanvragen omdat veel hypotheekverstrekkers al gezegd hebben dat ze er niet meer aan begonnen.
Bij P was pas de vierde die hij contacteerde bereid om nog zoveel moeite te doen.....

Groetjes Escamp
pi_80661345
Het is zeker geen zonde om af en toe in de spiegel te kijken. Wie kaatst kan de bal verwachten en de verwijten gaan over en weer. Wat dat betreft ben je zelf mede-schuldig aan de stellingen die worden genomen.

De stelling waarmee de discussie door Eskamp gestart is, waarbij gesteld wordt dat de één meer recht heeft op subsidie dan een ander is natuurlijk belachelijk. Als je het al over egoïsme wilt hebben hafida, dan lijkt me een verwijzing naar dergelijke stellingen meer op zijn plaats. Bovendien hoeft Eskamp zich daar niet zoveel zorgen over te maken. Iemand die een lagere vergoeding krijgt, heeft per definitie ook een lager bedrag beschikt gekregen. Er gaat dus ook minder van het budget af.

Ik snap de mensen bij Agentschap NL wel. Wat wil je bereiken met elke dag bellen? Ze gaan je aanvraag echt geen voorrang geven. Dat je zeker wilt weten dat je aanvraag is binnengekomen is begrijpelijk, maar daarna gaat gewoon de beslissingstermijn van 13 weken in (dit is althans de termijn voor de meeste subsidies, heb het niet specifiek voor BEW uitgezocht). Het gebel zorgt er alleen maar voor dat de mensen daar niet aan hun werk toekomen.
pi_80661601
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Escamp het volgende:
Hopelijk beginnen ze maandag met de 29e, daarvan zijn er al minder aanvragen omdat veel hypotheekverstrekkers al gezegd hebben dat ze er niet meer aan begonnen.
Bij P was pas de vierde die hij contacteerde bereid om nog zoveel moeite te doen.....
Kijk, dat klinkt al beter
pi_80661663
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:26 schreef snabbi het volgende:
Ik snap de mensen bij Agentschap NL wel. Wat wil je bereiken met elke dag bellen? Ze gaan je aanvraag echt geen voorrang geven. Dat je zeker wilt weten dat je aanvraag is binnengekomen is begrijpelijk, maar daarna gaat gewoon de beslissingstermijn van 13 weken in (dit is althans de termijn voor de meeste subsidies, heb het niet specifiek voor BEW uitgezocht). Het gebel zorgt er alleen maar voor dat de mensen daar niet aan hun werk toekomen.
Ik snap je punt en ik snap de mensen bij SN/A NL heel goed, elke dag van die 'zeikerds' zou ik ook zwaar irritant vinden. Maar als de mensen zich er daar zo aan ergeren mogen ze de info op de site wel gewoon elke dag up-to-date houden. Dan zou een groot deel niet meer bellen maar op de site kijken.
Kijk, als de pot gewoon nog gevuld was zou ik ook niet zo nieuwsgierig zijn. Je hebt er recht op of niet, zo simpel is het. Maar nu hangt het er vanaf of je uberhaupt je huis kunt kopen en daar weer verder mee kunt (huur opzeggen, keukens kijken etc.). Daar zullen de mensen bij SN ook rekening mee moeten houden.
pi_80661849
Ratsa,

Laten we nou in elk geval beleefd blijven tegen elkaar.....en wees niet zo snel op je .......getrapt. Ook ik zou niet graag naast je wonen want dan zou ik heel snel weer nieuwe buren krijgen.....

Hafida: je kan een klacht indienen tegen racistische opmerkingen....

En kunnen we dan nu gewoon elkaar weer sterkte wensen?
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:15:23 #67
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80661911
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:10 schreef Escamp het volgende:
Ratsa,

Laten we nou in elk geval beleefd blijven tegen elkaar.....en wees niet zo snel op je .......getrapt. Ook ik zou niet graag naast je wonen want dan zou ik heel snel weer nieuwe buren krijgen.....

Hafida: je kan een klacht indienen tegen racistische opmerkingen....

En kunnen we dan nu gewoon elkaar weer sterkte wensen?
Je bent zelf anders wel heel erg aan het stoken hoor!

Het ligt niet alleen aan anderen.

We gaan met zijn allen gewoon kappen met dit geouwehoer en het weer normaal over de koopsubsidie hebben!
pi_80662017
On-topic maar weer....

(ik kan me een tijd, niet lang geleden dat dit een topic vol medeleven was )
pi_80662110
Binnenkort verlopen bij mij de termijnen van ontbindende voorwaarden (koopsubsidie en financiering) en de bankgarantie. Hoe is jullie ervaring over het verlengen van deze termijnen? Gewoon de makelaar bellen en doen ze niet moeilijk?
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:42:26 #70
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80662306
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:30 schreef RastafarHigh het volgende:
Binnenkort verlopen bij mij de termijnen van ontbindende voorwaarden (koopsubsidie en financiering) en de bankgarantie. Hoe is jullie ervaring over het verlengen van deze termijnen? Gewoon de makelaar bellen en doen ze niet moeilijk?
Als jij hier niks aan kan doen zullen ze hier niet zo moeilijk over doen.
pi_80662481
Ik meen me te herinneren dat iemand vertelde dat ze dit weekend door zouden werken..heeft iemand enig idee of dit echt zo is?
scheelt toch weer 2 lange dagen wachten..
pi_80662621
Het zijn ambtenaren en het is mooi weer, wat denk je zelf? In, ik meen deel 2, was er ook iemand die beweerde dat ze in een bepaald weekend doorwerkten maar dat bleek ook niet waar te zijn. Zou wel super zijn maar kleine kans lijkt me. Helaas

Jij toch ook 1 april , qeqa??
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:14:15 #73
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80663021
Wat ik toen ook al zei: ambtenaren werken niet in het weekend!
pi_80663106
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:57 schreef RastafarHigh het volgende:
Het zijn ambtenaren en het is mooi weer, wat denk je zelf? In, ik meen deel 2, was er ook iemand die beweerde dat ze in een bepaald weekend doorwerkten maar dat bleek ook niet waar te zijn. Zou wel super zijn maar kleine kans lijkt me. Helaas

Jij toch ook 1 april , qeqa??
die bedoelde ik dus, maar het zou kunnen, ze zijn toch verplicht om binnen 1 maand te reageren, en helaas, het is pas 2 april voor mij..
pi_80663245
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:54 schreef RastafarHigh het volgende:
Ik snap je punt en ik snap de mensen bij SN/A NL heel goed, elke dag van die 'zeikerds' zou ik ook zwaar irritant vinden. Maar als de mensen zich er daar zo aan ergeren mogen ze de info op de site wel gewoon elke dag up-to-date houden. Dan zou een groot deel niet meer bellen maar op de site kijken.
Kijk, als de pot gewoon nog gevuld was zou ik ook niet zo nieuwsgierig zijn. Je hebt er recht op of niet, zo simpel is het. Maar nu hangt het er vanaf of je uberhaupt je huis kunt kopen en daar weer verder mee kunt (huur opzeggen, keukens kijken etc.). Daar zullen de mensen bij SN ook rekening mee moeten houden.
Dat is inderdaad de andere kant van het verhaal. Het zou veel mensen helpen als ze duidelijk communiceren dat ze je op bijvoorbeeld op datum 6 mei de beslissing geven. Of je het leuk vindt dat daar nog zo'n tijd overheen gaat of niet, het neemt in ieder geval wat van de onzekerheid weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')