Fijn voor je! Wat zal jij lekker slapen vanavond!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:43 schreef Aaiphone het volgende:
YEAH HET IS ONS TOEGEKEND!!!!!!
We kunnen het huis nu kopen en gan binnen een maand verhuizen!!!!!
Pffff zou willen dat ik dat ook kon zeggen. Slaap wel goed maar als ik wakker word is dit wel 1 vd eerste dingen waar ik aan denk. Je gaat er mee slapen en je wordt er mee wakker...quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:58 schreef Benijx het volgende:
[..] Wat zal jij lekker slapen vanavond!!
Ik denk het niet. Schijnt dat ze een groot gedeelte van vorige week bezig zijn geweest met 26 maart. Ik ga er vanuit dat ik nog anderhalf a 2 weken zit te wachten (1 april).quote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef Zwartpoes het volgende:
dit wordt misschien wel de beslissende week of ik mijn droomhuis kan kopen ja of nee, en dat geldt natuurlijk voor iedereen die de dagtekening van 31 maart heeft.
Ze kijken niet naar het weekend. Ze kijken naar de dag dat ze het binnen hebben gekregen, in jouw geval dus 29 maart. Daar zullen ze morgen zijn, maar ik denk dat ze wel 2 of 3 dagen bezig zullen ivm de drukte inderdaad.quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef Wollinator het volgende:
Ik heb trouwens 27 maart vertelde mijn makelaar.
Of maken ze daar geen onderscheid tussen 27,28,29 maart ivm het weekend?
Damn, aangezien aankomende vrijdag koningendag is... Zullen ze deze week denk ik 29 maart ook nog niet klaar hebben..quote:Op maandag 26 april 2010 10:23 schreef qeqa het volgende:
Ik heb net gebeld en ze zijn nog steeds met 26 maart bezig..ze kunnen nog niet zeggen tot welke datum ze door kunnen gaan..ik heb dus 2 april en vroeg of dat helemaal hopeloos was maar dat konden ze ook niet zeggen, laat ik er maar vanuit gaan dat dat dan positief is omdat dat in elk geval geen definitief NEE is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |