abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80667175
In het weekend werken ze inderdaad niet door, ze starten gewoon maandag weer.....
P. heeft in elk geval de datum naar een week later laten verzetten in overleg met de verkoper.
De verkopende partij moet namelijk ook een beetje terwille zijn. Want als zij op hun strepen staan moet je toch in elk geval die 10% van de aankoopsom storten (bankgarantie), en wordt je koopsubsidie dan afgewezen dan ben je dat geld gewoon kwijt. Tenzij je natuurlijk nog een mogelijkheid hebt om dat huis toch te financieren.

P. heeft het in elk geval even laten uitzoeken door iemand die er meer verstand van heeft en hij is in elk geval een stuk wijzer.

Zo, en dan nu genieten van het mooie weer,

Groet Escamp
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:43:51 #77
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80667761
YEAH HET IS ONS TOEGEKEND!!!!!!

We kunnen het huis nu kopen en gan binnen een maand verhuizen!!!!!
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:47:05 #78
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80667831
Betekend niet dat ik dit topic niet meer in de gaten ga houden!! Ik hoop dat iedereen hier het haalt!!!!
pi_80667934
Gefeliciteerd!
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:53:51 #80
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80667984
Dank je wel
pi_80668314
gefeliciteerd en succes met de verhuizing!
keep your fingers crossed
pi_80670782
Gefeliciteerd!
pi_80674976
Gefeliciteerd
pi_80675045
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:43 schreef Aaiphone het volgende:
YEAH HET IS ONS TOEGEKEND!!!!!!

We kunnen het huis nu kopen en gan binnen een maand verhuizen!!!!!
Fijn voor je! Wat zal jij lekker slapen vanavond!!

Nu wij nog!
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:08:04 #85
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80675301
Ik duim voor jullie allemaal nu!!!
pi_80676218
Gefeliciflapstaart Aaiphone
pi_80678051
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:58 schreef Benijx het volgende:

[..] Wat zal jij lekker slapen vanavond!!
Pffff zou willen dat ik dat ook kon zeggen. Slaap wel goed maar als ik wakker word is dit wel 1 vd eerste dingen waar ik aan denk. Je gaat er mee slapen en je wordt er mee wakker...
pi_80691148
Hey gefeliciteerd Aaiphone, goed nieuws voor jullie en we gunnen het jullie echt van harte...
Nu P nog en dan is het helemaal feest!!!!!!

Groetjes Escamp
  zondag 25 april 2010 @ 12:54:41 #89
300812 Zwartpoes
RESPECT!!!!!
pi_80691708
Goedemiddag allemaal,

Even een berichtje van mijzelf: ik ben Pieter, de reisgenoot van Escamp. Jullie leggen haar het vuur wel na aan de schenen hoor, en dat terwijl ik zo blij ben dat ze het voor mij in de gaten houd en 1x in de week even naar Senternovem belt.
Maar goed, morgen begint de stress weer, want dit wordt misschien wel de beslissende week of ik mijn droomhuis kan kopen ja of nee, en dat geldt natuurlijk voor iedereen die de dagtekening van 31 maart heeft.

Dus veel succes iedereen en wees een beetje lief voor Escamp, ze zit al in het gips na een verkeerde landing met parachutespringen......

Groetjes Pieter

Aaiphone, ook ik feliciteer jou met je huisje, ik hoop dat er voor mij ook nog een kansje is op een positieve beschikking/dat er nog geld in de pot zit
pi_80699888
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef Zwartpoes het volgende:
dit wordt misschien wel de beslissende week of ik mijn droomhuis kan kopen ja of nee, en dat geldt natuurlijk voor iedereen die de dagtekening van 31 maart heeft.
Ik denk het niet. Schijnt dat ze een groot gedeelte van vorige week bezig zijn geweest met 26 maart. Ik ga er vanuit dat ik nog anderhalf a 2 weken zit te wachten (1 april).
Van de week maar ff de makelaar bellen dat ik het niet red.
pi_80703751
Ten eerste:
Per week kunnen ze volgens mij op dit moment maar 2 binnenkomst data's behandelen.
Door de drukte uiteraard.

Ten tweede:
Houd er serieus rekening mee dat het deze week zomaar afgelopen kan zijn
Das wel een doemscenario, maar zeker niet onrealistisch.

Wat denken jullie er van?

Ik heb trouwens 27 maart vertelde mijn makelaar.
Of maken ze daar geen onderscheid tussen 27,28,29 maart ivm het weekend?

Gr
Wollinator
pi_80705074
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef Wollinator het volgende:
Ik heb trouwens 27 maart vertelde mijn makelaar.
Of maken ze daar geen onderscheid tussen 27,28,29 maart ivm het weekend?

Ze kijken niet naar het weekend. Ze kijken naar de dag dat ze het binnen hebben gekregen, in jouw geval dus 29 maart. Daar zullen ze morgen zijn, maar ik denk dat ze wel 2 of 3 dagen bezig zullen ivm de drukte inderdaad.
  zondag 25 april 2010 @ 21:12:08 #93
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80707539
Ze hebben 3 dagen over de 26ste gedaan dus ik denk wel langer met de 29ste. En ik ben bang dat het ook zo afgelopen is. Eng voorgevoel.
pi_80709226
In ieder geval fijn voor jou dat je het binnen hebt! Gefeliciteerd nog trouwens

Hoop dat ik binnenkort ook een feestje kan vieren.

Zonder de subsidie kan ik niet kopen. Dan kan ik waarschijnlijk niet genoeg lenen.
Daarnaast zijn mijn maandlasten dan eigenlijk ook te hoog.
Ik krijg namelijk 115 euro per maand als het doorgaat.

Spannend!!
Suc7 allemaal.
pi_80712532
Heb nu 5 weekenden zitten wachten...hoop toch echt deze week bericht te krijgen!! Ze zijn als het goed is nu met mijn datum bezig..de 29e...spannend hoor!! Voor iedereen die het al heeft gekregen...GEFELICITEERD...en voor de rest: SUCCES ALLEMAAL
pi_80719046
hallo,

ik volg van af het begin deze forum al em dacht nu word het is tijd om mee te kletsen
ik ben een huismama en de koop gaat op mijn man zijn loon alleen dus zonder de koopsubsidie kunnen wij geen huis kopen wij zijn van dagtekening 29 en hoop echt zo dat het doorgaat wij wonen nu namenlijk in een rot buurt met vervelende buren we hebben hier bijna helemaal geen speeltuin in de buurt en hebben ook een hele kleine tuin nu dus mijn zoontje van 1 kan straks niet echt lekker buiten spelen het huisje wat we kopen is echt ons droomhuisje zit al 3 week in spanning en doe bijna geen oog dicht pfff wil zo graag weten waar we aan toe zijn echt vervelend is dat ,
als het doorgaat dan hebben we 20 mei de notaris sleutel overdracht

mensen die het al toegekend hebben van harte gefeliciteerd!
nu de rest nog

groetjes ancie
  maandag 26 april 2010 @ 10:23:21 #97
298327 qeqa
groetjes
pi_80720180
Ik heb net gebeld en ze zijn nog steeds met 26 maart bezig..ze kunnen nog niet zeggen tot welke datum ze door kunnen gaan..ik heb dus 2 april en vroeg of dat helemaal hopeloos was maar dat konden ze ook niet zeggen, laat ik er maar vanuit gaan dat dat dan positief is omdat dat in elk geval geen definitief NEE is..
pi_80720277
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:23 schreef qeqa het volgende:
Ik heb net gebeld en ze zijn nog steeds met 26 maart bezig..ze kunnen nog niet zeggen tot welke datum ze door kunnen gaan..ik heb dus 2 april en vroeg of dat helemaal hopeloos was maar dat konden ze ook niet zeggen, laat ik er maar vanuit gaan dat dat dan positief is omdat dat in elk geval geen definitief NEE is..
Damn, aangezien aankomende vrijdag koningendag is... Zullen ze deze week denk ik 29 maart ook nog niet klaar hebben..
  maandag 26 april 2010 @ 10:49:57 #99
298327 qeqa
groetjes
pi_80720835
Misschien kan iemand die het al toegewezen heeft gekregen zijn BEW nummer hier plaatsen en de datum dan kunnen we berekenen hoeveel aanvragen er tussen die aanvraag en onze eigen aanvraag zitten..

trouwens wel raar dat als ze de 26e zo enorm veel aanvragen hebben binnen gekregen dat ze de aantallen op hun website pas op 1 april hebben gewijzigd, 26 april rekenden ze nog 120 of 170 aanvragen per dag op hun teller....
pi_80721716
Volg dit forum al een tijdje, ivm mijn aanvraag.
Hier een kopie van hun antwoord op mijn mail.
Hoop dat het jullie helpt, ik hoop dus deze week antwoord te hebben....

----
Goedendag,

1. BEW 1006384 ;Momenteel zijn wij de aanvragen aan het behandelen die zijn ontvangen op 29 maart 2010. Uw aanvraag is ontvangen op 30 maart 2010.

2. Gemiddeld ongeveer 2 á 3 werkdagen.

3. Vanwege de enorme toestroom van aanvragen is de behandeltijd langer dan normaal.

Met vriendelijke groet, Helpdesk
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: xxxxxxxxxxxxxx
Verzonden: maandag 26 april 2010 9:31
Aan: Koopsubsidie
Onderwerp:
Goedemiddag,
Ik heb een aantal vragen:

1. Kunt u mij zeggen wanneer onze aanvraag met BEW 1006384 behandeld wordt? Dit in verband met het aflopen van de datum van de ontbindende voorwaarden (1 mei).
2. Hoe lang doet u gemiddeld over 1 aanvraagdag tegenwoordig?
3. Bent u als Senternovem/Agentschap niet wettelijk verplicht om een aanvraag binnen 2 weken te behandelen?
4. Met welke datum bent u vandaag bezig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')