quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post nu es een wijf die valt op een kleine man die niet multizillionair is?
Klopt NL vrouwen zitten toch vaak tegen een kilootje of 70 aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 06:59 schreef breaky het volgende:
Ik weet dat veel Nederlandse vrouwen niet gelijk op mij zullen vallen door mijn lente...aan de andere kant vind ik veel Nederlandse vrouwen ook gewoon vaak te groot en te grof en dus niet aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
hoax!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef raebyddet het volgende:
Ik ben zelf 1.74 en ik vind kleinere mannen totaal niet aantrekkelijk. Mijn ervaring is dat ze hun lengte (vaak) compenseren met hun egoDie ervaring heb ik ook inderdaad haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intiem knuffelen met je kleinere broertje is inderdaad wel een beetje raar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef caroline1234 het volgende:
Ik wijs iemand er niet op af, maar ik merk wel dat ik het fijner vind als de jongen toch net iets groter is. Als je een kleinere jongen wil knuffelen, dan voelt dat al zo ontzettend raar. Net alsof het je kleinere broertje is.
Ook blijven steken op een on-Nederlandse lengte?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
lange mannen.
van die lange dunne slungels met en een lang uitgerekt gezicht en schoenmaat 47
freaks if you ask me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |