Al geweest?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, ga ik deze week doen, beloofd. Vind het stiekem wel een beetje eng...
quote:
Maar als ze niet thuis zijn, dan kan jij over de schuttign klimmen!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, nee, ben nog niet geweest omdat ik ze de hele week nog niet thuis heb gespot (auto staat niet voor de deur). Overigens zitten Emma en Edwin nu weer in de tuin; ik heb de hele week vakantie en ze zijn echt iedere dag langsgeweest om hun buikjes te vullen.
Maar ik houd het nauwlettend in de gaten en zodra ik het vermoeden heb dat er iemand thuis is, bel ik aan.
Nee, vandaag nog langsgeweest, maar niemand thuis...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef maok het volgende:
Ik kwam dit topic tegen: [GRATIS] +- 8m² graszoden Jammer dat ze niet in jou tuin zit te broeden anders had je een mooi tijdelijk grasveldje kunnen aanleggen.
Heb je trouwens als een broedende emma gespot ergens?
Vorige week heb ik Emma iedere dag van verse boterhammen en korreltjes voorzien, die ze telkens braaf kwam halen. Ik vermoed dat de eigenaren van de tuin waar ze zit op vakantie zijn/waren, en dat ze daarom zonder eten zat. Overigens kwam ze gisteren ook weer lunchen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:47 schreef camaron het volgende:
He hoopvol en enthousiast iedereen weer aan deze reeks begon, álle inspanningen van TSE ten spijt, het is een langzame dood gestorven.
Je weet wat je te doen staat als je Emma en al haar lovers terug wilt halen volgend jaar, een groene tuin!
Bovendien is dat sowieso leuker dan grindjes....
Gewoon wat groen bij de vijverquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vorige week heb ik Emma iedere dag van verse boterhammen en korreltjes voorzien, die ze telkens braaf kwam halen. Ik vermoed dat de eigenaren van de tuin waar ze zit op vakantie zijn/waren, en dat ze daarom zonder eten zat. Overigens kwam ze gisteren ook weer lunchen.
Zodra ik leven zie bij de buren van de buurman van de buurvrouw van de buren duik ik er bovenop.
En ja, een groene tuin is leuker dan grind, maar dan moet je wel tijd/zin hebben om het te onderhouden. En als het zo erg is dat je buren komen aanbieden om je tuin te snoeien (omdat het aan hun kant dwars door de schutting kwam zetten), dan weet je dat het aan die tijd/zin ernstig ontbreekt...![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ja, een groene tuin is leuker dan grind, maar dan moet je wel tijd/zin hebben om het te onderhouden. En als het zo erg is dat je buren komen aanbieden om je tuin te snoeien (omdat het aan hun kant dwars door de schutting kwam zetten), dan weet je dat het aan die tijd/zin ernstig ontbreekt...![]()
Ik zal er over nadenken. Volgens mij hebben we dit jaar toch aardig ons best gedaan...quote:
whehehe, dat zijn echt lelijke kuikens met die vreemde rooie pluk dons op de koppiesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zag vandaag ook ganzenpiepjes en meerkoetpiepjes in Arnhem. Kon alleen niet stoppen voor een foto, want ik moest doorfietsen naar het station
Ja hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
whehehe, dat zijn echt lelijke kuikens met die vreemde rooie pluk dons op de koppies![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef Kimbell het volgende:
Ik heb allerlei soorten piepjes gezien dit jaar maar nog nergens eendepiepjes. Ik snap er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |