Ik ben een gelukkige venttegenwoordig zonder de haarlemmerquote:
Ik kan je daar helaas niet mee helpenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef Deceit het volgende:
ik ben diep ongelukkig
neuken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef Deceit het volgende:
ik ben diep ongelukkig
is ie weggevlogen?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben een gelukkige venttegenwoordig zonder de haarlemmer![]()
Jij wil tegenwoordig ook met iedereen neuken hieroquote:
hij is niet door de scherpe controle gekomenquote:
Ja hallo, in mijn leven wordt er veel te weinig geneukt. De laatste keer was 2 maanden geleden en dat was met m'n ex.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij wil tegenwoordig ook met iedereen neuken hiero
Ach, als je weer eens wil neuken, kun je hem toch altijd ff bellen?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja hallo, in mijn leven wordt er veel te weinig geneukt. De laatste keer was 2 maanden geleden en dat was met m'n ex.
Thanks, maar ik zit er niet zo mee, dat was juist de reden dat ik het daten heb gestoptquote:
Nah, ik heb wel een naam hoog te houden.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach, als je weer eens wil neuken, kun je hem toch altijd ff bellen?
Je heet niet voor niks Stuart Alan Jones he.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel een naam hoog te houden.
Zeg, ik was al eerder dan jij uitgenodigd voor een trio!quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg, ik was al eerder dan jij uitgenodigd voor een trio!
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je heet niet voor niks Stuart Alan Jones he.
In de "My City Deals" banner?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef MisterO het volgende:
Haha, fok heeft banners van de Manfield, hoe grappig:)
Je zit er niet eens zo heel ver vandaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
Hebben jullie 3 uur vergaderd over de tint wit die volgend jaar op de kozijnen gebruikt gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |