jij noemt dat huwelijksaanzoek spam ?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
Voor degenen die spam heb gekregen. Ik weet niet hoe dat kwam. Het scheen rond middernacht verzonden te zijn naar iedereen in adressenlijst. En nee, ik zat niet op vieze sites.
yes, maandagmorgenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en al een vlucht kunnen regelen naar NYC?
dan wordt cava dus iets voor een lome zomeravondquote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yes, maandagmorgen'Vakantie' heeft hier nu wel lang genoeg geduurd.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij noemt dat huwelijksaanzoek spam ?
en bij het trapje in het vliegtuig, mind the stepquote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yes, maandagmorgen'Vakantie' heeft hier nu wel lang genoeg geduurd.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en bij het trapje in het vliegtuig, mind the step
Allemaal jouw schuld Mister potatoehead!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja die ok, en Karel, en Bram en Jeroen oh ik ken er wel een stel...
zorgde gai nou maor da ge op tijd bij den pathe bent 18.20 uurquote:Op donderdag 22 april 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld Mister potatoehead!
En nu moet thuis de boxer de oude restanten eraf slaan, zodat de tandarts er een nieuw fraai kunstwerk van kan maken ?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat wordt niet weer twee valiumpjes. Trouwens, dat nieuwe stukje wat ze er aan hebben gezet daarvan is een klein hoekje af. Waarschijnlijk te klein om er aan te zetten.
Het valt niemand op, maar mij wel.
Maar om nou facials te nemen... (nee, niet die facials)
Ja kut.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zorgde gai nou maor da ge op tijd bij den pathe bent 18.20 uur
Nee, ik heb geen hond.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu moet thuis de boxer de oude restanten eraf slaan, zodat de tandarts er een nieuw fraai kunstwerk van kan maken ?
prima en met jouquote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe gaat het met de patiënt?
die weerstand van jou...quote:Op donderdag 22 april 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kut.
Ik voel me trouwens alweer nie zo 100% dus ik ga lekker in een dikke trui en met plofkop naast je zitten
Wie moet die jongen straks dan vaderlijk toespreken als jij in Nederland bentquote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen hond.![]()
Nee, die zit in Rio nu. Maar ik hoorde alweer dat ie het erg bont had gemaakt thuis met zijn gefeest.
let maar op, straks ga je er nog aan wennen en wordt het een routinematige gewoontequote:Op donderdag 22 april 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh blijkbaar ga ik vanavond op stap én morgen op stap. Jemigdepemig
, zo ga je nooit, zo twee avonden achter elkaar.
Ik kan niet tegen weersschommelingen. Als ik dan ff wat minder slaap... wham.quote:
toen eens heb jij een poosje vitit/actimel/yakult geprobeert maar dan heeft niet het gwenste resultaat opgeleverd? of was jij niet consequent genoeg om elke dag een flesje te drinken ?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen weersschommelingen. Als ik dan ff wat minder slaap... wham.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeen daar ging mijn maaginhoud bij ht ruiken van de pasta die net klaar was
En dat lag ECHT niet aan de pasta
Ken je die mop van een man die een kroeg binnenkomt rennen en roept "een vork, een vork, snel, geef mij een vork!" En dan even later weer terug komt en roept "een rietje, snel een rietje!"quote:Op donderdag 22 april 2010 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeen daar ging mijn maaginhoud bij ht ruiken van de pasta die net klaar was
En dat lag ECHT niet aan de pasta
Die is ...quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ken je die mop van een man die een kroeg binnenkomt rennen en roept "een vork, een vork, snel, geef mij een vork!" En dan even later weer terug komt en roept "een rietje, snel een rietje!"
"Hoezo dan?" vraagt de barman.
"Nou, d'r heeft iemand op straat gekotst, en de harde stukjes zijn nu op!"
Als 7-jarige vond ik die grap hilarisch.
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij stond ook in het vorige topic.
Ik lachtequote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ken je die mop van een man die een kroeg binnenkomt rennen en roept "een vork, een vork, snel, geef mij een vork!" En dan even later weer terug komt en roept "een rietje, snel een rietje!"
Gadverquote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 22 april 2010 08:57 schreef creno het volgende:
[..]
nachtdienstje bro ?
goedemorgen allemaal.
Jij balen dat je een beelddenker bentquote:
Ja fijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij balen dat je een beelddenker bent
Nee, popquote:Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen *hips*? Zoals ik vannacht ga doen?
Nou ik zal er eentje voor je drinken hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, pop. Ik heb gisteren tot 10 uur overgewerkt door Virusscanner beschadigt computers . En vandaag weer de hele dag ellende, en sporten. Nu ben ik moe, ga ik zo voor de buis hangen en vroeg slapen
Dat is lief van jequote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik zal er eentje voor je drinken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |