Aahwquote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel goed alleen net slecht gegooid met bowlen
De jeugd van tegenwoordig...quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik schiet ze liever tegelijkertijd vol
Dat ookquote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aahw![]()
Maar je hebt andere kwaliteiten
Rustig rustigquote:
quote:
Hier telkens rond een uur of twaalf, behalve van zondag op maandag toen was het half 2 maar ik was maandag toch vrijquote:Op woensdag 21 april 2010 23:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Rustig rustig
Sta eigenlijk op het punt maar eens naar bed te gaan! Deze week al weer veel te laat iedere keer
Ik ken dat, en dat het verwijt naar je hoofd krijgen als je een ochtendhumeur hebt...quote:Op woensdag 21 april 2010 23:01 schreef c0nd0r het volgende:
Rustig rustig
Sta eigenlijk op het punt maar eens naar bed te gaan! Deze week al weer veel te laat iedere keer
dat is toch goedquote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik hier nog zit
Ik ben populair
De zelfdiscipline!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier telkens rond een uur of twaalf, behalve van zondag op maandag toen was het half 2 maar ik was maandag toch vrij
Hoi snoetjequote:
sorryquote:
Het is ook meer dat ik dan omval dan dat ik wilquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De zelfdiscipline!
Ik zeg maar niets
Ow nee daar heb ik dan weer geen last van maar productiever word je er ook niet vanquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken dat, en dat het verwijt naar je hoofd krijgen als je een ochtendhumeur hebt...
Eerder naar bed gaan![]()
Wat? 15 is te jong hoor, rustig maarquote:
Ja en dat voornemen moet je dus echt niet doenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
Ow nee daar heb ik dan weer geen last van maar productiever word je er ook niet van
Dat neem ik me iedere dag weer voor
en je bevestigt onze band maar weer eensquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow nee daar heb ik dan weer geen last van maar productiever word je er ook niet van
Dat neem ik me iedere dag weer voor
moet ie ook maar gaan fokkenquote:
Beter, beterquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
Gaat het goed daar?
Iets met genieten nu het nog kanquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
en je bevestigt onze band maar weer eens
Ik zal eens gek doen!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dat voornemen moet je dus echt niet doen
Serieus het werkt
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met genieten nu het nog kan
STquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
Gaat het goed daar?
Maar nu voel je je weer beter dus?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Beter, beter!
Ben vandaag alleen niet naar school gegaan, ik werd misselijk en met barstende koppijn wakker.
Ah well, had ik een goed excuus om mijn Frans proefwerk te missen waar ik _toevallig_ niet zo goed voor geleerd had
En daar dan?
Je gaat lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eens gek doen!
Ik begin morgen!
Oh wacht..
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
Ik zal eens gek doen!
Ik begin morgen!
Oh wacht..
Ja en jaquote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar nu voel je je weer beter dus?
En iets minder sip al?
Doet hij niet iets goed of hij is gewoon niet eigenwijs genoegquote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft hij ook wel gedaan hoor
Alleen hij is niet zo populair
We zouden niet samen gaan! Nu valt het op!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
En toch ga ik er nu ook vandoor
Slaap lekker mensjes![]()
Hoewel...ik ben mijn streken aan het aflerenquote:
Slaap Lekker LLquote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Jij ook broertjequote:
Trustenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Hoezo, vanwege iets met voorbeeld zijn?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoewel...ik ben mijn streken aan het afleren
Jij player, je leert het nog steeds nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We zouden niet samen gaan! Nu valt het op!
ik ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft hij ook wel gedaan hoor
Alleen hij is niet zo populair
jaaaa joh!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja en ja
En hoe gaat het bij jou dan?
slaap ze lovelyquote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Neh. Veranderende omstandighedenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, vanwege iets met voorbeeld zijn?
Dat kan ookquote:Op woensdag 21 april 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Veranderende omstandigheden
ciaoquote:
quote:
Goed om te horen!quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens douchen![]()
Gaat er iemand mee?
Volspuiten en jeugd lokkenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar hebben jullie ;t over schatjes?
En gooit hem dan op de grondquote:Op woensdag 21 april 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je pakt elke keer mijn zeep af
Ik heb ook liever vrouwelijk schoonquote:Op woensdag 21 april 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je pakt elke keer mijn zeep af
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Veranderende omstandigheden
Meer dan dat krijg je nietquote:
schoolquote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook liever vrouwelijk school
quote:
Ew. Er is net weer een stomme chickflick begonnen gelukkig.quote:
oehhhhh ik zet me msn wel aanquote:
ik ben anders vrij levendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Lekker slapen mooi lief sexy meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik ga slapen!![]()
Trusten suikertje, niet te veel mooiboys achternagaan hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
En al helemaal mijn mooiboy niet!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trusten suikertje, niet te veel mooiboys achternagaan hè![]()
![]()
Gekkiequote:Op woensdag 21 april 2010 23:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker slapen mooi lief sexy meisje![]()
![]()
Ik hou niet van mooiboys, doe mij maar van die ruige mannen mannenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trusten suikertje, niet te veel mooiboys achternagaan hè![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker straks!![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Helemaal niet gek.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie![]()
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker straks knapperdje
Ik ga slapen!![]()
trusten STSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik ga slapen!![]()
Wat een geluk toch maar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En slaap lekker ST![]()
![]()
Slaap zequote:Op woensdag 21 april 2010 23:39 schreef Trollface. het volgende:
Ik ga nu ook slapen, kusjes allemaal![]()
![]()
dat zeggen ze nou ook altijd tegen mijquote:
slaap zequote:Op woensdag 21 april 2010 23:39 schreef Trollface. het volgende:
Ik ga nu ook slapen, kusjes allemaal![]()
![]()
Ik ben verliefd op jouquote:
en waarom dan dequote:Op woensdag 21 april 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeggen ze nou ook altijd tegen mij
laat Ez dat maar niet horenquote:
Waarom niet? Die ziet daar alleen maar voordeel in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
omdat ik niet echt het idee hebben dat ze het menenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever heeft dat ze bij ST is dan bij Hppel
Oh zo maar waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat ik niet echt het idee hebben dat ze het menen
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Die ziet daar alleen maar voordeel in.been there, done that, have the shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
om klappen te voorkomenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo maar waarom zouden ze dat niet doen?
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
been there, done that, have the shirt
Ik ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wanneer?quote:
Lekker slapenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
![]()
Slaap Lekker Lui![]()
slaap ze trevquote:Op woensdag 21 april 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
![]()
Slaap Lekker Lui![]()
Ooitquote:
quote:
Ik ben ook heel net en burgerlijk, dat is wel te zien aan mijn usernamequote:Op woensdag 21 april 2010 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en ik nog wel denken dat jij zo'n net meisje bent
dat is internetzquote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook heel net en burgerlijk, dat is wel te zien aan mijn username
Dat is waar. Ik ben ook een netjes meisje. Ik ga ook elke zondag naar de kerk.quote:
jij bent dat meisje dat altijd achter me zitquote:Op donderdag 22 april 2010 00:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben ook een netjes meisje. Ik ga ook elke zondag naar de kerk.
Nee, ik ga niet in Belgie naar de kerkquote:Op donderdag 22 april 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent dat meisje dat altijd achter me zit
ik ook nietquote:Op donderdag 22 april 2010 00:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in Belgie naar de kerk
Waar dan wel?quote:
bij jouw natuurlijkquote:
Gezelligquote:
samen in de biechtstoelquote:
Forgive me father for I have sinnedquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Forgive me father for I 'm sinnig
I always get my sinquote:
quote:
Jij niet dan?quote:
niet altijdquote:
niks anders dan sinners die hier komenquote:
Misschien moet ik dan ook maar komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks anders dan sinners die hier komen
Jep.quote:
dat kan op 2 manierenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan ook maar komen.
Meer tochquote:
ik op de 9dequote:
quote:
Vannachtquote:Op donderdag 22 april 2010 00:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik op de 9de![]()
en ik ben vandaag er bijna niet geweest
Multi orgasmequote:
ook niet zoveelquote:
Dan weet ik ;t niet.quote:
Die zijn goedquote:
bij mezelf wordt het wat moeilijkerquote:
Klopt. Voordeel aan vrouw zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 01:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mezelf wordt het wat moeilijker
ik ga tv kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Voordeel aan vrouw zijn
eindelijk ben er wel aan toe ookquote:
Gonna get drunk this weekendquote:
dat heb ik ook wel in de planning staanquote:
Jezus kerel doe dat gewoon ipv iedere fucking ochtend zeiken over dat je te laat naar bed gaat of te vroeg opstaatquote:Op donderdag 22 april 2010 07:45 schreef Trevland het volgende:
Ik moet toch maar eens wat eerder gaan slapen
Te vroeg op staan doe ik want half half 8 is niet vroegquote:Op donderdag 22 april 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus kerel doe dat gewoon ipv iedere fucking ochtend zeiken over dat je te laat naar bed gaat of te vroeg opstaat
Zeg het hem, Huppelmuts.quote:Op donderdag 22 april 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus kerel doe dat gewoon ipv iedere fucking ochtend zeiken over dat je te laat naar bed gaat of te vroeg opstaat
quote:Op donderdag 22 april 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en volgensmij ben jij bijna iedere ochtend chagrijnig.quote:Op donderdag 22 april 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kloppend gemaaktquote:Op donderdag 22 april 2010 08:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en volgensmij ben jij chronisch ongesteld.
Zo heeft iedereen wel wat.
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij maakt bij mij altijd wat kloppend hoor
Ghetto Fights 2 nog gekeken?quote:
volgens mij heb ik die in 2005 al gezien ofzo er is ook nog ghetto brawls is ook goedquote:
Nah, te laat thuis daarvoorquote:
quote:
Ja nieuw is ie niet. Had hem ook al een tijd geleden gezien, maar ik had hem gisteren weer gekeken en toen ging Bart hem ook ff downloaden.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:43 schreef Psalms het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die in 2005 al gezien ofzo er is ook nog ghetto brawls is ook goed
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, te laat thuis daarvoor
Zal morgen worden
[..]
Gordon?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
FUCK! HOE HEET DIE SLISSENDE MONGOOL OOK AL WEER DIE OVER ZIJN ZWARE LEVEN GING 'RAPPEN'?!
Stoeprand?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
FUCK! HOE HEET DIE SLISSENDE MONGOOL OOK AL WEER DIE OVER ZIJN ZWARE LEVEN GING 'RAPPEN'?!
MC Martin?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
Nee, en nee
Hij is ook vaak onderwerp van gebash geweest op Fok
Stoeprand blijft een mogelijkheid.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
Hij is ook vaak onderwerp van gebash geweest op Fok
HELD!quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HELD!
Dat was de hint die ik nodig had, ik bedoelde deze lapzwans:
Wat ontzettend verschrikkelijk FOUTquote:Op donderdag 22 april 2010 09:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ok. Wtf. Zo een überhomo van een kerel, en dan zulke damesch in je clip
* Psalms vangt lovely opquote:Op donderdag 22 april 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady struikelt en komt binnenvallen
Ik vind het maar viesche damesch hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 09:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ok. Wtf. Zo een überhomo van een kerel, en dan zulke damesch in je clip
Maar je kan ook niet zeggen dat je er gelijk overheen gaat kotsen als ze voor je staan.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het maar viesche damesch hoor
Zit op fok wel heul wat beters.
En daar zitten er op FOK! ook heel wat vanquote:Op donderdag 22 april 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar je kan ook niet zeggen dat je er gelijk overheen gaat kotsen als ze voor je staan.
Nou die ene wel hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar je kan ook niet zeggen dat je er gelijk overheen gaat kotsen als ze voor je staan.
whahahahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:23 schreef laforest het volgende:
En dat zien ze dan ook als een serieuze gig.
sorry ook nog niet zo lang wakkerquote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje laat he?![]()
2 open knietjes enzo
Nou ik spreek zelf een aardig woordje Drents (als Assenaar zijndequote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef Psalms het volgende:
[..]
whahahahahadie gast ken ik
dat is DAB
thnxquote:Op donderdag 22 april 2010 09:29 schreef Psalms het volgende:
sorry ook nog niet zo lang wakkernet mn 3de bak koffie,* Psalms plakt pleisters op de knietjes van lovely
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi net de hond van die bejaarde uitgelatenJa ik ben echt hard aan het werk
Moet ik jaloers worden?quote:
Mijn inbox is niet meer vol hoorquote:
Waarom mag ik jou niet volgen op Twitter?quote:
Hooi DWquote:
Maar natuurlijk DeWiquote:
quote:
Poepiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Uiteraard. We maken het gewoon leuk.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PoepieWas het leuk bij je ouders en homies na mijn gezeik?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Feestje bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd dat geloof ik niet
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Feestje bouwenPAS een half uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben net wakker door mijn wekker want moet kw over weg naar station
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
je kan zeggen wat je wilt ik geloof je welquote:Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. We maken het gewoon leuk.![]()
Maar ja, Bayern moest spelen, dus gezellig werd het wel
Ik ben veel te vrolijk voor mijn doen ;s ochtends vroegquote:
Normaal gesproken doe ik minstens een uur over enigszins vrolijk worden ;s ochtends jaquote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
PAS een half uur?Ik ben net wakker door mijn wekker want moet kw over weg naar station
Wat heb jij geslikt?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt ik geloof je wel
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben veel te vrolijk voor mijn doen ;s ochtends vroeg
Doe je snel, ik word rond 1/2 uur wakker en ben dood tot 4/5 uurquote:Op donderdag 22 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Normaal gesproken doe ik minstens een uur over enigszins vrolijk worden ;s ochtends ja
Jouw liefdessappenquote:
Middag IJkjequote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!Ik wil naar dauwpop heb ik besloten
![]()
En dat werkt als een drug?quote:
Ik weet het. Ik weet ook niet hoe het komt, maar meestal word ik rond een uur of 4 pas echt wakker omdat ik dan nog eens ga douchenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]niet goed, in de ochtend hoor je lam te zijn en echt niet actief ofzo
[..]
Doe je snel, ik word rond 1/2 uur wakker en ben dood tot 4/5 uur
ook morreges voor de komende 4 minutenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Middag! Ik wil ook naar dauwpop!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Nouja het zal nu uit m;n systeem zijn dus misschien leef ik daar wel van opquote:Op donderdag 22 april 2010 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Middag IJkje
[..]
En dat werkt als een drug?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja het zal nu uit m;n systeem zijn dus misschien leef ik daar wel van op
Ik ben je nog steeds heel hard aan ;t inhalenquote:
Dan weet je wat je in de toekomst niet meer moet doenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja het zal nu uit m;n systeem zijn dus misschien leef ik daar wel van op
Succes met de wederhelft!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:14 schreef Pingwingei het volgende:
ik ga weer richting station![]()
dag allen
Ez niet meer pijpen? Zodra die gedachte bij me op komt, steriliseert hij me al met een strijkbout!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan weet je wat je in de toekomst niet meer moet doen
Klinkt als een gezonde relatiequote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez niet meer pijpen? Zodra die gedachte bij me op komt, steriliseert hij me al met een strijkbout!
Het moet wel spannend blijven hequote:
Marijkequote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
en terechtquote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez niet meer pijpen? Zodra die gedachte bij me op komt, steriliseert hij me al met een strijkbout!
/care.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben je nog steeds heel hard aan ;t inhalen
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat, het is toch zo?quote:
Ik weet t.quote:
Dreigen om naar de hoeren te gaan. Binnen 5 sec. is ze beneden denk ikquote:Op donderdag 22 april 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het moet wel spannend blijven he
Nee maar als jouw vriendin met ;t idee komt om je nooit meer te pijpen, wat zou je doen
Het kan altijd nog anaal.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dreigen om naar de hoeren te gaan. Binnen 5 sec. is ze beneden denk ik![]()
Met een strijkbout verpest je het een beetje voor jezelf he
Jup.quote:
Hm, eens proberen.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dreigen om naar de hoeren te gaan. Binnen 5 sec. is ze beneden denk ik![]()
Have fun. Je weet niet waar hij woont, en hij heeft al een vriendinquote:Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben zo;n kutwijf die dan zoiets heeft van ga jij maar naar de hoeren, ik neuk je beste vriend wel
lolquote:Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het kan altijd nog anaal.
Ik ben zo;n kutwijf die dan zoiets heeft van ga jij maar naar de hoeren, ik neuk je beste vriend wel
Kan anders nog een leuke wedstrijd worden. Pak haar beste vriendin en haar moeder. BAM! Jij wintquote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Have fun. Je weet niet waar hij woont, en hij heeft al een vriendin
Ga je gang.quote:
Maakt niet uit, gaat om ;t idee.quote:[..]
Have fun. Je weet niet waar hij woont, en hij heeft al een vriendin
Sowieso, betalen voor seksquote:Op donderdag 22 april 2010 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol![]()
Nee daar is mijn vriendin, gelukkig, te netjes voor. Niet dat ik wel naar de hoeren zou gaan als ik een vriendin heb
Dan spies ik z;n ballen en gooi ze op de barbecue.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan anders nog een leuke wedstrijd worden. Pak haar beste vriendin en haar moeder. BAM! Jij wint
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan spies ik z;n ballen en gooi ze op de barbecue.
quote:
Je moet wat als je niemand kunt vindenquote:
Auwquote:Op donderdag 22 april 2010 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan spies ik z;n ballen en gooi ze op de barbecue.
Waarom ?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:39 schreef Stoeprand het volgende:
IK BEN ZO ZENUWACHTIG.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan anders nog een leuke wedstrijd worden. Pak haar beste vriendin en haar moeder. BAM! Jij wint
Spies vs strijkboutquote:
Goldquote:
Veel plezier daarmee, mijn moeder is kankerlelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg altijd al dat ik de damesch gebruik als opstapje naar hun moeders
Spies is makkelijker.quote:
Taartjequote:
killerquote:
Soeieso aspergesquote:Op donderdag 22 april 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
Bah tijdens de lunch veels te zoute aspergesoep gegeten. Verder zat er geen smaak aan alleen maar zout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |