Aahwquote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel goed alleen net slecht gegooid met bowlen
De jeugd van tegenwoordig...quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik schiet ze liever tegelijkertijd vol
Dat ookquote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aahw![]()
Maar je hebt andere kwaliteiten
Rustig rustigquote:
quote:
Hier telkens rond een uur of twaalf, behalve van zondag op maandag toen was het half 2 maar ik was maandag toch vrijquote:Op woensdag 21 april 2010 23:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Rustig rustig
Sta eigenlijk op het punt maar eens naar bed te gaan! Deze week al weer veel te laat iedere keer
Ik ken dat, en dat het verwijt naar je hoofd krijgen als je een ochtendhumeur hebt...quote:Op woensdag 21 april 2010 23:01 schreef c0nd0r het volgende:
Rustig rustig
Sta eigenlijk op het punt maar eens naar bed te gaan! Deze week al weer veel te laat iedere keer
dat is toch goedquote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik hier nog zit
Ik ben populair
De zelfdiscipline!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier telkens rond een uur of twaalf, behalve van zondag op maandag toen was het half 2 maar ik was maandag toch vrij
Hoi snoetjequote:
sorryquote:
Het is ook meer dat ik dan omval dan dat ik wilquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De zelfdiscipline!
Ik zeg maar niets
Ow nee daar heb ik dan weer geen last van maar productiever word je er ook niet vanquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken dat, en dat het verwijt naar je hoofd krijgen als je een ochtendhumeur hebt...
Eerder naar bed gaan![]()
Wat? 15 is te jong hoor, rustig maarquote:
Ja en dat voornemen moet je dus echt niet doenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
Ow nee daar heb ik dan weer geen last van maar productiever word je er ook niet van
Dat neem ik me iedere dag weer voor
en je bevestigt onze band maar weer eensquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow nee daar heb ik dan weer geen last van maar productiever word je er ook niet van
Dat neem ik me iedere dag weer voor
moet ie ook maar gaan fokkenquote:
Beter, beterquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
Gaat het goed daar?
Iets met genieten nu het nog kanquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
en je bevestigt onze band maar weer eens
Ik zal eens gek doen!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dat voornemen moet je dus echt niet doen
Serieus het werkt
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met genieten nu het nog kan
STquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
Gaat het goed daar?
Maar nu voel je je weer beter dus?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Beter, beter!
Ben vandaag alleen niet naar school gegaan, ik werd misselijk en met barstende koppijn wakker.
Ah well, had ik een goed excuus om mijn Frans proefwerk te missen waar ik _toevallig_ niet zo goed voor geleerd had
En daar dan?
Je gaat lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eens gek doen!
Ik begin morgen!
Oh wacht..
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
Ik zal eens gek doen!
Ik begin morgen!
Oh wacht..
Ja en jaquote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar nu voel je je weer beter dus?
En iets minder sip al?
Doet hij niet iets goed of hij is gewoon niet eigenwijs genoegquote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft hij ook wel gedaan hoor
Alleen hij is niet zo populair
We zouden niet samen gaan! Nu valt het op!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
En toch ga ik er nu ook vandoor
Slaap lekker mensjes![]()
Hoewel...ik ben mijn streken aan het aflerenquote:
Slaap Lekker LLquote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Jij ook broertjequote:
Trustenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Hoezo, vanwege iets met voorbeeld zijn?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoewel...ik ben mijn streken aan het afleren
Jij player, je leert het nog steeds nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We zouden niet samen gaan! Nu valt het op!
ik ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft hij ook wel gedaan hoor
Alleen hij is niet zo populair
jaaaa joh!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja en ja
En hoe gaat het bij jou dan?
slaap ze lovelyquote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Neh. Veranderende omstandighedenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, vanwege iets met voorbeeld zijn?
Dat kan ookquote:Op woensdag 21 april 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Veranderende omstandigheden
ciaoquote:
quote:
Goed om te horen!quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens douchen![]()
Gaat er iemand mee?
Volspuiten en jeugd lokkenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar hebben jullie ;t over schatjes?
En gooit hem dan op de grondquote:Op woensdag 21 april 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je pakt elke keer mijn zeep af
Ik heb ook liever vrouwelijk schoonquote:Op woensdag 21 april 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je pakt elke keer mijn zeep af
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Veranderende omstandigheden
Meer dan dat krijg je nietquote:
schoolquote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook liever vrouwelijk school
quote:
Ew. Er is net weer een stomme chickflick begonnen gelukkig.quote:
oehhhhh ik zet me msn wel aanquote:
ik ben anders vrij levendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Lekker slapen mooi lief sexy meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik ga slapen!![]()
Trusten suikertje, niet te veel mooiboys achternagaan hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
En al helemaal mijn mooiboy niet!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trusten suikertje, niet te veel mooiboys achternagaan hè![]()
![]()
Gekkiequote:Op woensdag 21 april 2010 23:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker slapen mooi lief sexy meisje![]()
![]()
Ik hou niet van mooiboys, doe mij maar van die ruige mannen mannenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Trusten suikertje, niet te veel mooiboys achternagaan hè![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker straks!![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Helemaal niet gek.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie![]()
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker straks knapperdje
Ik ga slapen!![]()
trusten STSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik ga slapen!![]()
Wat een geluk toch maar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En slaap lekker ST![]()
![]()
Slaap zequote:Op woensdag 21 april 2010 23:39 schreef Trollface. het volgende:
Ik ga nu ook slapen, kusjes allemaal![]()
![]()
dat zeggen ze nou ook altijd tegen mijquote:
slaap zequote:Op woensdag 21 april 2010 23:39 schreef Trollface. het volgende:
Ik ga nu ook slapen, kusjes allemaal![]()
![]()
Ik ben verliefd op jouquote:
en waarom dan dequote:Op woensdag 21 april 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeggen ze nou ook altijd tegen mij
laat Ez dat maar niet horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |