abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80579871
Titel says it all.

Robben > Messi. Na vanavond geen twijfel meer. Robben matchwinner vanavond, gisterenavond Messi... onzichtbaar?

Discussieert!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_80579891
Mijn JL > jouw JL. Die voor je.

Robben maakt ons wereldkampioen
They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
- It only ends once. Anything that happens before that is just progress.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:55:09 #3
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_80579904
Waar gaat dit over?? Wie is Messi, wie is Robben???
How does it feel? To treat me like you do.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:55:37 #4
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80579931
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Titel says it all.

Robben > Messi. Na vanavond geen twijfel meer. Robben matchwinner vanavond, gisterenavond Messi... onzichtbaar?

Discussieert!
Robben > Messi > C. Ronaldo > Lurling.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_80579989
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef Minkowski het volgende:
Mijn JL > jouw JL. Die voor je.
Nee, want jouw Locke heeft een plat hoofd

En Robben is gewoon veel beslissender!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_80579999
voetbaltechnisch gezien is messi vele malen beter

robben is vooral snel
pi_80580084
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef addictivebeat het volgende:

robben is vooral snel
Messi is een dwerg
Robben is koning
if you ain't cheating you ain't trying
  Trouwste user 2022 woensdag 21 april 2010 @ 23:02:56 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_80580333
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef addictivebeat het volgende:

robben is vooral snel
Vreemd dat ie de meeste doelpunten maakt met afstandsschotten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_80580415
Robben is van glas, Messi niet.
pi_80580447
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80580842
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn, dan zou ik er nog over willen discussieren.

Ik ben wel van mening dat Oranje in z'n totaliteit het beste aanvalsblok ter wereld heeft, dat wel.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:30:32 #12
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_80581558
Robben leek vanavond meer een spelverdeler, strooide met passes en bracht zijn medespelers meerdere keren goed in stelling voor de keeper. Van Gaal haalt het beste in hem naar boven, hij maakt voor Robben meer een teamspeler wat hem een nog betere speler maakt.
pi_80581796
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Robben leek vanavond meer een spelverdeler, strooide met passes en bracht zijn medespelers meerdere keren goed in stelling voor de keeper. Van Gaal haalt het beste in hem naar boven, hij maakt voor Robben meer een teamspeler wat hem een nog betere speler maakt.
Als Robben dan ook nog zijn trekjes laat, dan is het helemaal in orde.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80582385
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Robben matchwinner vanavond, gisterenavond Messi... onzichtbaar?
Baseer je hier nu je mening op? Vind ik een beetje magertjes. Ik zou het niet weten wie beter is. Daar heb ik wat meer cijfers voor nodig. Hoeveel doetpunten gemaakt, hoeveel beslissende, hoeveel daarvan in topwedstrijden, assists etc?
pi_80582482
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Oma het volgende:
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn, dan zou ik er nog over willen discussieren.
Ook dat is de laatste tijd beter. Anders kon ie nooit al die goals van de afgelopen weken hebben gemaakt natuurlijk.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_80583332
Beide van wereldklasse
  donderdag 22 april 2010 @ 01:55:44 #17
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_80584491
Robben is vandaag fit maar morgen kan hij zo weer geblesseerd zijn.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_80584545
ONZ topic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80584571
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Ook dat is de laatste tijd beter. Anders kon ie nooit al die goals van de afgelopen weken hebben gemaakt natuurlijk.
Zou komen omdat ze in Duitsland (en ook bij van Gaal an sich) doordeweeks meer doen dan in Spanje bijvoorbeeld. Zeggen de 'kenners'.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_80584582
quote:
Op donderdag 22 april 2010 02:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ONZ topic
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_80584589
quote:
Op donderdag 22 april 2010 02:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Probeer het eens met ARGUMENTEN, anders kan het sws naar ONZ
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 donderdag 22 april 2010 @ 02:23:02 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_80584596
quote:
Op donderdag 22 april 2010 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Probeer het eens met ARGUMENTEN, anders kan het sws naar ONZ
Talking to the mirror ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 22 april 2010 @ 02:28:24 #23
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80584612
Mocht je iemand in het buitenland vragen wie er beter dan Messi is dan komt de naam Robben helemaal niet aan bod. Ik neem dan ook aan dat TS een grap maakt? Messi is zowat tien keer genialer dan Robben. Robben is naar mijn inziens ook niet beter dan Ronaldo.
pi_80585025
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Iemand die makkelijk scoort van grote afstand vind ik veel en veel beter als iemand die van dichtbij scoort.
  donderdag 22 april 2010 @ 06:32:28 #25
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_80585083
quote:
Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef AryaMehr het volgende:
Mocht je iemand in het buitenland vragen wie er beter dan Messi is dan komt de naam Robben helemaal niet aan bod. Ik neem dan ook aan dat TS een grap maakt? Messi is zowat tien keer genialer dan Robben. Robben is naar mijn inziens ook niet beter dan Ronaldo.
quote:
Is it a plane? Or a bird? No, it is the Flying Dutchman, Bayern Munich's answer to Barcelona's Lionel Messi. The Bavarian Messiah.
http://www.goal.com/en-us(...)n-robben-becomes-the
quote:
The comparisons with Messi were inevitable, but the Dutch international would rather stay in Messi's shadow.
http://www.todayonline.co(...)are-of-Bayerns-Messi

Wel heb je gelijk dat Messi veel beter is.
pi_80588950
Hij is beter dan Messi. Hij heeft het nu al bij 5 clubs en het nederlands elftal laten zien dat hij gewoon de absolute top is. Lionel laat het afweten bij Argentinie en speelt bij het beste team van de wereld. Natuurlijk speel je dan automatisch beter in een goed draaiend team.

Robben veranderde een ultra defensieve chelsea van mourinho in een van de beste aanvallende ploeg van de wereld elke keer dat hij speelde. En elke keer dat hij geblesseerd raakte veranderde chelsea gelijk weer in een defensieve saaie ploeg. Maar dat is men weer vergeten. Nu doet hij het weer bij Bayern. Vorig jaar was hij de beste speler van Real Madrid. Een ploeg met alleen maar sterren. En in het voorseizoen speelde hij Ronaldo, de beste speler van de wereld, helemaal van de mat. Robben heeft meer prijzen gewonnen dan Lionel en hij is ook nog eens 80% van de tijd geblesseerd.

Hoe durft men nog Messi te vergelijken met Robben. Het is een schande dat er Nederlanders zijn die Messi beter vinden dan Robben. Waar is je trots? Sodemieter echt op man nep nederlanders.
pi_80589134
Beide zijn absolute top, maar je beoordeeld Messi nu op 1 mindere wedstrijd tegen Inter? Kijk wat Messi voor de rest presteert en hoe belangrijk hij ook is (geweest) voor Barcelona. Feit blijft gewoon dat Messi alles kan wat Robben ook kan en op sommige punten gewoon nog beter is. Daarbij is Robben ook een aantal jaren ouder en dus meer ervaren.
pi_80589421
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Oma het volgende:

Ik ben wel van mening dat Oranje in z'n totaliteit het beste aanvalsblok ter wereld heeft, dat wel.
pi_80589485
Heeft Robben dit jaar eigenlijk kans om Voetballer van het Jaar te worden? Als hij zo doorgaat, en Bayern de CL bezorgd, dan zou dat volgens mij volkomen terecht zijn.
pi_80589511
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef kristyle het volgende:

[..]

Hehe .

Oranje op z'n best ongeveer:

Robben ---- Sneijder --- Van der Vaart
--------------Van Persie

Spanje:

Fabregas------Xavi-------Iniesta
-----------------------Villa
------------Torres

Engeland:

Walcott/Young------Lampard----Gerrard
------------------Rooney

Zoveel onzin lult hij toch ook weer niet ?
  donderdag 22 april 2010 @ 10:53:44 #31
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_80589532
Hij heet alsnog gewoon Rubbuh hoor
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 22 april 2010 @ 10:54:14 #32
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_80589548
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hehe .

--------------Van Persie

Spanje:

------------Torres

Engeland:

Walcott/Young------Lampard----Gerrard
------------------Rooney

Zoveel onzin lult hij toch ook weer niet ?
Brazilie en argentinie ook
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_80590128
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hehe .

--------------Van Persie

Spanje:

------------Torres

Je zegt het nu toch al zelf ? Vergelijk de namen eens. Torres en Villa horen bij de beste 10spitsen van de wereld en Fabregas/xavi/iniesta zijn buiten categorie.

En waar spanje bijna eindeloos kan roteren -in de spits en aanvallend middenveld/ Llorente, Mata, Cazorla, Guiza/D. Silva moet Nederland het met die eerder genoemde doen.
pi_80590282
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef kristyle het volgende:

[..]

Je zegt het nu toch al zelf ? Vergelijk de namen eens. Torres en Villa horen bij de beste 10spitsen van de wereld en Fabregas/xavi/iniesta zijn buiten categorie.

En waar spanje bijna eindeloos kan roteren -in de spits en aanvallend middenveld/ Llorente, Mata, Cazorla, Guiza/D. Silva moet Nederland het met die eerder genoemde doen.
Ja Spanje is een buiten categorie, maar als de Nederlandse aanval fit is zijn ze zeker niet minder als de andere top landen. Alle top landen hebben spelers die uit het niets een wedstrijd kunnen beslissen.
pi_80590698
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja Spanje is een buiten categorie, maar als de Nederlandse aanval fit is zijn ze zeker niet minder als de andere top landen. Alle top landen hebben spelers die uit het niets een wedstrijd kunnen beslissen.
Dat klopt, maar in mijn opzicht is het -kijkend naar alleen de aanval- Spanje op 1 en dan komt een groot groepje waar ook Nederland toe behoort.
pi_80590767
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef kristyle het volgende:

[..]

LOL . Al die namen op de bank ken ik niet eens
Je laat je te gemakkelijk imponeren door exotische namen.

Nederland heeft echt niets om zich voor te schamen kwa aanvallers.
pi_80591770
Messi > Robben.
pi_80592082
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef dieselnoi het volgende:

[..]

LOL . Al die namen op de bank ken ik niet eens
Je laat je te gemakkelijk imponeren door exotische namen.

Nederland heeft echt niets om zich voor te schamen kwa aanvallers.
Dat is jouw probleem, die spelers zijn 7keer beter dan de spelers die voor Nederland op de bank moet gaan zitten en kunnen een match doen kantelen.
Dat je Llorente niet kent, ok dat is mogelijk maar Silva, Mata of Guiza?

Nederland hoeft zich niet te schamen over de aanval, maar wel voor hun verdediging.
pi_80592668
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef kristyle het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem, die spelers zijn 7keer beter dan de spelers die voor Nederland op de bank moet gaan zitten en kunnen een match doen kantelen.
Dat je Llorente niet kent, ok dat is mogelijk maar Silva, Mata of Guiza?
Ik vind ze niet beter dan de aanvallers van Oranje. Torres is niet beter dan Van Nistelrooy. Villa is niet beter dan Van Persie. En Huntelaar en Kuyt zijn niet slechter dan die Spaanse bankzitters.
pi_80593964
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef Oma het volgende:

[..]

Ik vind ze niet beter dan de aanvallers van Oranje. Torres is niet beter dan Van Nistelrooy. Villa is niet beter dan Van Persie. En Huntelaar en Kuyt zijn niet slechter dan die Spaanse bankzitters.
Word ik getrollt of is dit serieus?
Villa en Torres kan je niet vergelijken met eender welke Nederlandse nog actieve voetballer.

Net zoals Xavi en Iniesta beter zijn dan Sneijder of Van Bommel.
Silva is van dezelfde categorie als Robben.

Huntelaar daar ga ik niet eens op in, die man is een wandelende zak stront die onopzettelijk de bal op een onmogelijke manier in doel krijgt.
pi_80594569
Hoe serieus wil je het hebben? Vergelijk de statistieken van Torres en Van the Man maar eens. Het lijkt me duidelijk wie dan de betere is. Ruud scoort meer, en dat in elke competitie waarin hij meedeed. En Van Persie is minstens gelijkwaardig aan Villa, minstens. Dat zullen de meesten wel toegeven denk ik.

Maar nu kom je opeens aan met Xavi. Geweldige speler hoor. Hij is echter geen echte aanvaller. Mijn oorspronkelijke bewering ging over het "aanvalsblok". En Huntelaar een wandelende zak stront noemen is ook in strijd met zijn prestaties. In verhouding met het aantal speelminuten dat hij krijgt maakt hij veel doelpunten. Dus nogmaals, zeker niet slechter dan die Spaanse bankzitters.
pi_80594791
messi is wel overrated natuurijk. een prima topspeler daar niet van maar om em nu al met maradona te vergelijken slaat nergens op. zie de wedstrijd tegen inter. zet er 2 terriers op en je ziet em de hele wedstrijd niet. bij maradona kon je er 10 man en 5 keepers op zetten: hij besliste in zijn eentje wedstrijden. altijd en overal. maakte napoli vrijwel alleen kampioen, want had veel mindere medespelers dan messi nu heeft. ook in het argentijnse elftal waar messi mindere spelers om zich heen heeft komt ie minder uit de verf, waar maradona schitterde in 86 en zijn land naar de wereldtitel schoot.
kortom: messi een topper maar geen God! Maar natuurlijk wel nog beter dan Robben die 1 kunstje beheerst: dribbelen naar binnen komen en schieten, daar waar Messi veel meer facetten van het spelletje -inzicht, passing, afmaken, techniek etc.- beheerst....
pi_80595443
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:04 schreef kristyle het volgende:

[..]

Word ik getrollt of is dit serieus?
Villa en Torres kan je niet vergelijken met eender welke Nederlandse nog actieve voetballer.

Net zoals Xavi en Iniesta beter zijn dan Sneijder of Van Bommel.
Silva is van dezelfde categorie als Robben.

Huntelaar daar ga ik niet eens op in, die man is een wandelende zak stront die onopzettelijk de bal op een onmogelijke manier in doel krijgt.
Ik vind dat je Nederland hier tekort doet, alhoewel ik wel moet toegeven dat Xavi en Villa van buitencategorie zijn.

Van Persie > Torres
Sneijder > Iniesta

pi_80595501
Verschil tussen robben en messi is dat barcelona zonder messi ook wel de halve finale van de champions league had bereikt.
Terwijl Bayern niet zonder robben kan.

Fiorentina - Bayern
65e minuut Robben maakt de beslissende

Man Utd - Bayern
74e minuut Robben maakt de beslissende

Bayern - Lyon
69e minuut Robben maakt de beslissende

Robben maakt gewoon wereldgoals op belangrijke momenten
Messi die maakt mooie goals als het al 4-0 staat
if you ain't cheating you ain't trying
pi_80596035
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:21 schreef Oma het volgende:
Hoe serieus wil je het hebben? Vergelijk de statistieken van Torres en Van the Man maar eens. Het lijkt me duidelijk wie dan de betere is. Ruud scoort meer, en dat in elke competitie waarin hij meedeed. En Van Persie is minstens gelijkwaardig aan Villa, minstens. Dat zullen de meesten wel toegeven denk ik.

Maar nu kom je opeens aan met Xavi. Geweldige speler hoor. Hij is echter geen echte aanvaller. Mijn oorspronkelijke bewering ging over het "aanvalsblok". En Huntelaar een wandelende zak stront noemen is ook in strijd met zijn prestaties. In verhouding met het aantal speelminuten dat hij krijgt maakt hij veel doelpunten. Dus nogmaals, zeker niet slechter dan die Spaanse bankzitters.
ik ging door op de post van vjenna -eerder in deze discussie- waar er een deel van de mogelijke ploeg gepost werd die instaan voor het opzetten van de aanval. Daar stond Xavi bij, net als Iniesta Fabregas, Villa en Torres, dus vergeleek ik die ook maar met delen van het nederland elftal.

Laten we de statistieken van RVN en Villa vergelijken met als bron wikipedia.
Nationale team
RVN : 64 matchen 33 doelpunten
Villa: 55 matchen 37 doelpunten

Carriere:
RVN: 390 Wedstrijden 237 doelpunten
Villa: 311 wedstrijden 171 doelpunten

Ik koos ervoor om Villa met RVN te vergelijken, want Villa vergelijken met RVP was te makkelijk.
Verder zijn ze qua kwaliteiten niet echt te vergelijken. Maar alleen naar statistieken kijken is te makkelijk.

Edit: Als je alleen naar statistieken kijkt is Huntelaar beter dan Spaanse bankzitters, maar voetbal technisch allesbehalve. En als neutrale voetballiefhebber is het leuker om naar Silva te kijken dan naar een joggende en strompelende KJH die niet weet waar hij moet lopen als hij niet in het 16 meter gebied staat.

[ Bericht 8% gewijzigd door kristyle op 22-04-2010 14:19:18 ]
pi_80596411
Messi is meer een teamspeler, Robben heeft meer last van oogkleppen (en gedraagt zich niet altijd even collegiaal, ook gister weer met z'n wissel) en is een veel eenzijdiger als voetballer. Messi beter dus.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:31:55 #47
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_80596967
Naar mijn mening zit er een behoorlijk verschil tussen Robben en Messi. Hoewel Robben het zeer goed doet vind ik hem toch wel een niveautje lager dan Messi. Ik heb het idee dat Messi veel meer facetten beheerst en Robben(ondanks goede uitvoering en techniek) in principe alleen hetzelfde doet.

Nog een nadeel aan Robben is het feit dat hij oogkleppen op heeft. Het valt nu misschien minder op en het is nu minder erg omdat hij scoort. Wanneer hij (zoals gebruikelijk voor hem) een minder scoort wordt het een zwak punt als je vaak voor eigen succes gaat. Ik heb ook het gevoel dat de scoringsdrift van Robben een tijdelijk iets is. Dit mag hij echter wel doorzetten tijdens het WK
pi_80597021
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef Lort het volgende:
Waar gaat dit over?? Wie is Messi, wie is Robben???

Troll...
-
pi_80597189
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Messi is meer een teamspeler, Robben heeft meer last van oogkleppen (en gedraagt zich niet altijd even collegiaal, ook gister weer met z'n wissel) en is een veel eenzijdiger als voetballer. Messi beter dus.
Valt wel mee hoor. Het overzicht bewaren terwijl je mensen passeert is heel erg moeilijk, Robben blinkt daar niet in uit. Maar we hebben eerder gezien dat als hij bij een ingespeeld elftal zit hij dat best aardig doet, want dan kan hij blind voorgeven. Omdat hij nu van rechts komt heeft hij ook heel veel dreiging binnendoor, waardoor hij weer makkelijker buitenom kan, en dan iets meer tijd heeft om te kijken. Maar hij heeft altijd al een uitstekend linkerbeen gehad met dynamiet en gevoel.

Bij Chelsea was hij ook dé sensatie. Alleen daar raakte hij veel geblesseerd, stelde zich wat aan, publiek keerde zich tegen hem, en toen was het vrij schoppen en raakte hij nog vaker geblesseerd. Maar Robben is altijd een supertalent geweest, geen toeval dat dat er onder Mourinho en Van Gaal uitkomt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_80598029
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Het overzicht bewaren terwijl je mensen passeert is heel erg moeilijk, Robben blinkt daar niet in uit. Maar we hebben eerder gezien dat als hij bij een ingespeeld elftal zit hij dat best aardig doet, want dan kan hij blind voorgeven. Omdat hij nu van rechts komt heeft hij ook heel veel dreiging binnendoor, waardoor hij weer makkelijker buitenom kan, en dan iets meer tijd heeft om te kijken. Maar hij heeft altijd al een uitstekend linkerbeen gehad met dynamiet en gevoel.

Bij Chelsea was hij ook dé sensatie. Alleen daar raakte hij veel geblesseerd, stelde zich wat aan, publiek keerde zich tegen hem, en toen was het vrij schoppen en raakte hij nog vaker geblesseerd. Maar Robben is altijd een supertalent geweest, geen toeval dat dat er onder Mourinho en Van Gaal uitkomt.
Ik zie hem anders nooit een fatsoenlijke voorzet met rechts geven (kan ie ook niet denk ik) als hij buitenom gaat. En in het NL elftal slaat ie toch geregeld bewust een andere speler over om voor eigen succes te gaan. En dat is jammer, want als hij dat nou eens structureel afleert kan het echt 1 vd 3 beste voetballers vd wereld zijn.
Het is ook niet verwonderlijk dat Robben het op rechts veel beter doet, dan kan hij namelijk meer voor zijn eigen actie gaan. Op links weigerde hij vaak gebruik te maken van zijn linker om er mee voor te zetten... vaak kapte hij naar binnen en produceerde dan een slap rollertje met zijn rechterbeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')