Robben > Messi > C. Ronaldo > Lurling.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Titel says it all.
Robben > Messi. Na vanavond geen twijfel meer. Robben matchwinner vanavond, gisterenavond Messi... onzichtbaar?
Discussieert!
Nee, want jouw Locke heeft een plat hoofdquote:
Messi is een dwergquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef addictivebeat het volgende:
voetbaltechnisch gezien is messi vele malen beter
robben is vooral snel
Vreemd dat ie de meeste doelpunten maakt met afstandsschotten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef addictivebeat het volgende:
voetbaltechnisch gezien is messi vele malen beter
robben is vooral snel
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dat ie de meeste doelpunten maakt met afstandsschotten.
Als Robben dan ook nog zijn trekjes laat, dan is het helemaal in orde.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Robben leek vanavond meer een spelverdeler, strooide met passes en bracht zijn medespelers meerdere keren goed in stelling voor de keeper. Van Gaal haalt het beste in hem naar boven, hij maakt voor Robben meer een teamspeler wat hem een nog betere speler maakt.
Baseer je hier nu je mening op? Vind ik een beetje magertjes. Ik zou het niet weten wie beter is. Daar heb ik wat meer cijfers voor nodig. Hoeveel doetpunten gemaakt, hoeveel beslissende, hoeveel daarvan in topwedstrijden, assists etc?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Robben matchwinner vanavond, gisterenavond Messi... onzichtbaar?
Ook dat is de laatste tijd beter. Anders kon ie nooit al die goals van de afgelopen weken hebben gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Oma het volgende:
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn, dan zou ik er nog over willen discussieren.
Zou komen omdat ze in Duitsland (en ook bij van Gaal an sich) doordeweeks meer doen dan in Spanje bijvoorbeeld. Zeggen de 'kenners'.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ook dat is de laatste tijd beter. Anders kon ie nooit al die goals van de afgelopen weken hebben gemaakt natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ONZ topic
Probeer het eens met ARGUMENTEN, anders kan het sws naar ONZquote:
Talking to the mirror ?quote:Op donderdag 22 april 2010 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens met ARGUMENTEN, anders kan het sws naar ONZ
Iemand die makkelijk scoort van grote afstand vind ik veel en veel beter als iemand die van dichtbij scoort.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dat ie de meeste doelpunten maakt met afstandsschotten.
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef AryaMehr het volgende:
Mocht je iemand in het buitenland vragen wie er beter dan Messi is dan komt de naam Robben helemaal niet aan bod. Ik neem dan ook aan dat TS een grap maakt? Messi is zowat tien keer genialer dan Robben. Robben is naar mijn inziens ook niet beter dan Ronaldo.
http://www.goal.com/en-us(...)n-robben-becomes-thequote:Is it a plane? Or a bird? No, it is the Flying Dutchman, Bayern Munich's answer to Barcelona's Lionel Messi. The Bavarian Messiah.
http://www.todayonline.co(...)are-of-Bayerns-Messiquote:The comparisons with Messi were inevitable, but the Dutch international would rather stay in Messi's shadow.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Oma het volgende:
Ik ben wel van mening dat Oranje in z'n totaliteit het beste aanvalsblok ter wereld heeft, dat wel.
Hehequote:
Brazilie en argentinie ookquote:Op donderdag 22 april 2010 10:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hehe.
Oranje op z'n best ongeveer:
Robben ---- Sneijder --- Van der Vaart
--------------Van Persie
Spanje:
Fabregas------Xavi-------Iniesta
-----------------------Villa
------------Torres
Engeland:
Walcott/Young------Lampard----Gerrard
------------------Rooney
Zoveel onzin lult hij toch ook weer niet?
Je zegt het nu toch al zelf ? Vergelijk de namen eens. Torres en Villa horen bij de beste 10spitsen van de wereld en Fabregas/xavi/iniesta zijn buiten categorie.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hehe.
Oranje op z'n best ongeveer:
Robben ---- Sneijder --- Van der Vaart
--------------Van Persie
Spanje:
Fabregas------Xavi-------Iniesta
-----------------------Villa
------------Torres
Ja Spanje is een buiten categorie, maar als de Nederlandse aanval fit is zijn ze zeker niet minder als de andere top landen. Alle top landen hebben spelers die uit het niets een wedstrijd kunnen beslissen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef kristyle het volgende:
[..]
Je zegt het nu toch al zelf ? Vergelijk de namen eens. Torres en Villa horen bij de beste 10spitsen van de wereld en Fabregas/xavi/iniesta zijn buiten categorie.
En waar spanje bijna eindeloos kan roteren -in de spits en aanvallend middenveld/ Llorente, Mata, Cazorla, Guiza/D. Silva moet Nederland het met die eerder genoemde doen.
Dat klopt, maar in mijn opzicht is het -kijkend naar alleen de aanval- Spanje op 1 en dan komt een groot groepje waar ook Nederland toe behoort.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja Spanje is een buiten categorie, maar als de Nederlandse aanval fit is zijn ze zeker niet minder als de andere top landen. Alle top landen hebben spelers die uit het niets een wedstrijd kunnen beslissen.
LOL . Al die namen op de bank ken ik niet eensquote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef kristyle het volgende:
[..]
Je zegt het nu toch al zelf ? Vergelijk de namen eens. Torres en Villa horen bij de beste 10spitsen van de wereld en Fabregas/xavi/iniesta zijn buiten categorie.
En waar spanje bijna eindeloos kan roteren -in de spits en aanvallend middenveld/ Llorente, Mata, Cazorla, Guiza/D. Silva moet Nederland het met die eerder genoemde doen.
Dat is jouw probleem, die spelers zijn 7keer beter dan de spelers die voor Nederland op de bank moet gaan zitten en kunnen een match doen kantelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
LOL . Al die namen op de bank ken ik niet eens
Je laat je te gemakkelijk imponeren door exotische namen.
Nederland heeft echt niets om zich voor te schamen kwa aanvallers.
Ik vind ze niet beter dan de aanvallers van Oranje. Torres is niet beter dan Van Nistelrooy. Villa is niet beter dan Van Persie. En Huntelaar en Kuyt zijn niet slechter dan die Spaanse bankzitters.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef kristyle het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, die spelers zijn 7keer beter dan de spelers die voor Nederland op de bank moet gaan zitten en kunnen een match doen kantelen.
Dat je Llorente niet kent, ok dat is mogelijk maar Silva, Mata of Guiza?
Word ik getrollt of is dit serieus?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef Oma het volgende:
[..]
Ik vind ze niet beter dan de aanvallers van Oranje. Torres is niet beter dan Van Nistelrooy. Villa is niet beter dan Van Persie. En Huntelaar en Kuyt zijn niet slechter dan die Spaanse bankzitters.
Ik vind dat je Nederland hier tekort doet, alhoewel ik wel moet toegeven dat Xavi en Villa van buitencategorie zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:04 schreef kristyle het volgende:
[..]
Word ik getrollt of is dit serieus?
Villa en Torres kan je niet vergelijken met eender welke Nederlandse nog actieve voetballer.
Net zoals Xavi en Iniesta beter zijn dan Sneijder of Van Bommel.
Silva is van dezelfde categorie als Robben.
Huntelaar daar ga ik niet eens op in, die man is een wandelende zak stront die onopzettelijk de bal op een onmogelijke manier in doel krijgt.
ik ging door op de post van vjenna -eerder in deze discussie- waar er een deel van de mogelijke ploeg gepost werd die instaan voor het opzetten van de aanval. Daar stond Xavi bij, net als Iniesta Fabregas, Villa en Torres, dus vergeleek ik die ook maar met delen van het nederland elftal.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:21 schreef Oma het volgende:
Hoe serieus wil je het hebben? Vergelijk de statistieken van Torres en Van the Man maar eens. Het lijkt me duidelijk wie dan de betere is. Ruud scoort meer, en dat in elke competitie waarin hij meedeed. En Van Persie is minstens gelijkwaardig aan Villa, minstens. Dat zullen de meesten wel toegeven denk ik.
Maar nu kom je opeens aan met Xavi. Geweldige speler hoor. Hij is echter geen echte aanvaller. Mijn oorspronkelijke bewering ging over het "aanvalsblok". En Huntelaar een wandelende zak stront noemen is ook in strijd met zijn prestaties. In verhouding met het aantal speelminuten dat hij krijgt maakt hij veel doelpunten. Dus nogmaals, zeker niet slechter dan die Spaanse bankzitters.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef Lort het volgende:
Waar gaat dit over?? Wie is Messi, wie is Robben???
Valt wel mee hoor. Het overzicht bewaren terwijl je mensen passeert is heel erg moeilijk, Robben blinkt daar niet in uit. Maar we hebben eerder gezien dat als hij bij een ingespeeld elftal zit hij dat best aardig doet, want dan kan hij blind voorgeven. Omdat hij nu van rechts komt heeft hij ook heel veel dreiging binnendoor, waardoor hij weer makkelijker buitenom kan, en dan iets meer tijd heeft om te kijken. Maar hij heeft altijd al een uitstekend linkerbeen gehad met dynamiet en gevoel.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Messi is meer een teamspeler, Robben heeft meer last van oogkleppen (en gedraagt zich niet altijd even collegiaal, ook gister weer met z'n wissel) en is een veel eenzijdiger als voetballer. Messi beter dus.
Ik zie hem anders nooit een fatsoenlijke voorzet met rechts geven (kan ie ook niet denk ik) als hij buitenom gaat. En in het NL elftal slaat ie toch geregeld bewust een andere speler over om voor eigen succes te gaan. En dat is jammer, want als hij dat nou eens structureel afleert kan het echt 1 vd 3 beste voetballers vd wereld zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het overzicht bewaren terwijl je mensen passeert is heel erg moeilijk, Robben blinkt daar niet in uit. Maar we hebben eerder gezien dat als hij bij een ingespeeld elftal zit hij dat best aardig doet, want dan kan hij blind voorgeven. Omdat hij nu van rechts komt heeft hij ook heel veel dreiging binnendoor, waardoor hij weer makkelijker buitenom kan, en dan iets meer tijd heeft om te kijken. Maar hij heeft altijd al een uitstekend linkerbeen gehad met dynamiet en gevoel.
Bij Chelsea was hij ook dé sensatie. Alleen daar raakte hij veel geblesseerd, stelde zich wat aan, publiek keerde zich tegen hem, en toen was het vrij schoppen en raakte hij nog vaker geblesseerd. Maar Robben is altijd een supertalent geweest, geen toeval dat dat er onder Mourinho en Van Gaal uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |