Robben > Messi > C. Ronaldo > Lurling.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Titel says it all.
Robben > Messi. Na vanavond geen twijfel meer. Robben matchwinner vanavond, gisterenavond Messi... onzichtbaar?
Discussieert!
Nee, want jouw Locke heeft een plat hoofdquote:
Messi is een dwergquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef addictivebeat het volgende:
voetbaltechnisch gezien is messi vele malen beter
robben is vooral snel
Vreemd dat ie de meeste doelpunten maakt met afstandsschotten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef addictivebeat het volgende:
voetbaltechnisch gezien is messi vele malen beter
robben is vooral snel
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dat ie de meeste doelpunten maakt met afstandsschotten.
Als Robben dan ook nog zijn trekjes laat, dan is het helemaal in orde.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Robben leek vanavond meer een spelverdeler, strooide met passes en bracht zijn medespelers meerdere keren goed in stelling voor de keeper. Van Gaal haalt het beste in hem naar boven, hij maakt voor Robben meer een teamspeler wat hem een nog betere speler maakt.
Baseer je hier nu je mening op? Vind ik een beetje magertjes. Ik zou het niet weten wie beter is. Daar heb ik wat meer cijfers voor nodig. Hoeveel doetpunten gemaakt, hoeveel beslissende, hoeveel daarvan in topwedstrijden, assists etc?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Robben matchwinner vanavond, gisterenavond Messi... onzichtbaar?
Ook dat is de laatste tijd beter. Anders kon ie nooit al die goals van de afgelopen weken hebben gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Oma het volgende:
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn, dan zou ik er nog over willen discussieren.
Zou komen omdat ze in Duitsland (en ook bij van Gaal an sich) doordeweeks meer doen dan in Spanje bijvoorbeeld. Zeggen de 'kenners'.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:58 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ook dat is de laatste tijd beter. Anders kon ie nooit al die goals van de afgelopen weken hebben gemaakt natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ONZ topic
Probeer het eens met ARGUMENTEN, anders kan het sws naar ONZquote:
Talking to the mirror ?quote:Op donderdag 22 april 2010 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens met ARGUMENTEN, anders kan het sws naar ONZ
Iemand die makkelijk scoort van grote afstand vind ik veel en veel beter als iemand die van dichtbij scoort.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dat ie de meeste doelpunten maakt met afstandsschotten.
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef AryaMehr het volgende:
Mocht je iemand in het buitenland vragen wie er beter dan Messi is dan komt de naam Robben helemaal niet aan bod. Ik neem dan ook aan dat TS een grap maakt? Messi is zowat tien keer genialer dan Robben. Robben is naar mijn inziens ook niet beter dan Ronaldo.
http://www.goal.com/en-us(...)n-robben-becomes-thequote:Is it a plane? Or a bird? No, it is the Flying Dutchman, Bayern Munich's answer to Barcelona's Lionel Messi. The Bavarian Messiah.
http://www.todayonline.co(...)are-of-Bayerns-Messiquote:The comparisons with Messi were inevitable, but the Dutch international would rather stay in Messi's shadow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |