Het doet je pijn he dat sommige mensen ook Israel op zijn fouten wijzen?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die tweede plaatje heeft niets met de Palestijnen te maken, maar met Irak. Als men voortaan een zielig plaatje zoekt om andere mensen trachten een kant te laten kiezen, doe het dan wel goed.
Ik heb het over de Arabische inval een paar honderd jaar geleden. Dat heeft ons de ellende bezorgt die we vandaag de dag met ons meedragen.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:12 schreef Alborz het volgende:
[..]
Arabieren? We hebben ons land zelf naar de klote geholpen door een labiele leider als Khomeini te kiezen en de Islamitische Revolutie door te zetten. Heeft niks met Arabieren te maken. Loop je nou te trollen? Ook dat je zegt dat er geen "goed" of "kwaad" is laat me lachen. Enlighten me please.
Dat plaatje heeft te maken met Irak. Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 22 april 2010 01:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het doet je pijn he dat sommige mensen ook Israel op zijn fouten wijzen?
Je hoeft niet te liegen dat is geen Irak, dat is de door Israel gebombardeerde Gaza, die foto was tevens ook in het nieuws gekomen en als je de afbeeldingsinfo niet hebt bekeken ben je helemaal dom.
zucht.. mensen die hun meningen puur baseren op wat de media naar buiten brengt. De media kiest de kant van de kijkcijfers, niet per se van de waarheid.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het doet je pijn he dat sommige mensen ook Israel op zijn fouten wijzen?
Je hoeft niet te liegen dat is geen Irak, dat is de door Israel gebombardeerde Gaza, die foto was tevens ook in het nieuws gekomen en als je de afbeeldingsinfo niet hebt bekeken ben je helemaal dom.
Een oasis van beschaafdheid die voortkomt uit fascisme, volkerenmoord, landafpikkerij rustend op de rug van het Westen die alles maar goedkeurt wat de Israëlieten doen, het is namelijk hun "beloofde land" wat voortkomt uit doctrine wat nooit bewezen is (en kan worden).quote:Op donderdag 22 april 2010 01:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Israel is op een aantal gebieden inderdaad erg goed bezig. Een oase van enigszins 'beschaafdheid' vergeleken met de andere landen in dat gebied. Je zegt het inderdaad goed: persoonlijk kan je van mening zijn dat iets 'goed' of 'kwaad' is, maar niet universeel.
Dat is met elk geloof.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:16 schreef Alborz het volgende:
[..]
het is namelijk hun "beloofde land" wat voortkomt uit doctrine wat nooit bewezen is (en kan worden).
Leuk joods truukje, maar daar trappen we niet in. En stel je voor het was Irak, dat maakt die massaslachtingen van Israel echt niet opeens goed hoor, dan zijn er duizenden plaatjes die wel met Gaza te maken hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat plaatje heeft te maken met Irak. Speciaal voor jou:
http://www.tineye.com/sea(...)63824ea220b7697d2ce1
Voortaan wel goed doen.![]()
Laat maar zitten, Aryamehr denkt dat als je tegen ayatollahs en het idiote Islamitische regime in Iran bent, je dus ook voor Israel moet zijn, omdat zij immers ook tegen het "arabisme" vechten.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:16 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een oasis van beschaafdheid die voortkomt uit fascisme, volkerenmoord, landafpikkerij rustend op de rug van het Westen die alles maar goedkeurt wat de Israëlieten doen, het is namelijk hun "beloofde land" wat voortkomt uit doctrine wat nooit bewezen is (en kan worden).
Toch enigszins verbazingwekkend; fascisten die het voor elkaar hebben gekregen een land op te bouwen dat op de meeste gebieden 'beschaafder' is dan de omliggende landen. Waar men zoiets als een democratie, onafhankelijke rechters en vrijheid kent.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:16 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een oasis van beschaafdheid die voortkomt uit fascisme, volkerenmoord, landafpikkerij rustend op de rug van het Westen die alles maar goedkeurt wat de Israëlieten doen, het is namelijk hun "beloofde land" wat voortkomt uit doctrine wat nooit bewezen is (en kan worden).
Nu is het opeens een Joods truukje, omdat blijkt dat dat plaatje helemaal niet in Palestina is geschoten, maar in Irak. Omdat achterlijken zoals jou met dergelijke zielige plaatjes trachten zieltjes te winnen. Ga toch fietsen, er is niemand die Israel stopt.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Leuk joods truukje, maar daar trappen we niet in. En stel je voor het was Irak, dat maakt die massaslachtingen van Israel echt niet opeens goed hoor, dan zijn er duizenden plaatjes die wel met Gaza te maken hebben.
Het doet je pijn , ik weet het.
Moordenaarsquote:Op donderdag 22 april 2010 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nu is het opeens een Joods truukje, omdat blijkt dat dat plaatje helemaal niet in Palestina is geschoten, maar in Irak. Omdat achterlijken zoals jou met dergelijke zielige plaatjes trachten zieltjes te winnen. Ga toch fietsen, er is niemand die Israel stopt.
Die citaat heeft niets te maken met religie, maar met de wetenschappelijke geschiedenis van de Perzen.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:19 schreef Alborz het volgende:
''If scholarship hung suspended in the highest parts of heaven, the Persians would attain it.''
-Muhammad
Dit staat trouwens in je citaat; als je geloofd in dit stukje proza, geloof je ook meteen in "goed" en "kwaad" daar is religie nou eenmaal op gebaseerd. Noem me a.u.b niet achterlijk, of ik noem jou wereldvreemd.
Opbouwen doormiddel van een land af te pakken, andere volken te onderdrukken en etnisch te zuiveren. Succesvol, geslaagd en ontzettend menselijk!quote:Op donderdag 22 april 2010 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toch enigszins verbazingwekkend; fascisten die het voor elkaar hebben gekregen een land op te bouwen dat op de meeste gebieden 'beschaafder' is dan de omliggende landen. Waar men zoiets als een democratie, onafhankelijke rechters en vrijheid kent.
Dan heb je het lekker mis jongen, ik ben namelijk gewoon een Christelijke Nederlander, pijnlijk he?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:22 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Jouw morele waarden zijn absoluut sadistisch en ik mag blij zijn dat mijn meeste mede-Iraniers niet zoals jou denken.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die citaat heeft niets te maken met religie, maar met de wetenschappelijke geschiedenis van de Perzen.![]()
Overigens:
Ten derde is dus ook ons (morele) wereldbeeld niet objectief. Onze opvattingen over wat goed en kwaad is, zijn persoonlijke voorkeuren die voortkomen uit ons metaforisch wereldbeeld. Objectieve morele waarheden bestaan volgens Nietzsche niet. Morele waarheden, zegt hij, zijn niets anders dan uitingen van een 'wil tot macht': pogingen om jouw persoonlijke opvattingen 'waar' te lijken om ze op die manier aan anderen op te dringen.
Want Hitler had inderdaad veel op met democratie, onafhankelijke rechters en vrijheid.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:22 schreef Alborz het volgende:
[..]
Opbouwen doormiddel van een land af te pakken, andere volken te onderdrukken en etnisch te zuiveren. Succesvol, geslaagd en ontzettend menselijk!
Net zoals Hitler, wat was dat een geweldige vent, nietwaar Arya?
quote:Op donderdag 22 april 2010 01:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dan heb je het lekker mis jongen, ik ben namelijk gewoon een Christelijke Nederlander, pijnlijk he?
Ik spuug op jou en die mede-Iraniers. Wat ze hier komen doen begrijp ik sowieso niet; het was veel beter geweest als ze in Iran waren gebleven zodat ze 24 uur per dag worden doodgegooid met zielige filmpjes/documentaires over de Palestijnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:23 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Jouw morele waarden zijn absoluut sadistisch en ik mag blij zijn dat mijn meeste mede-Iraniers niet zoals jou denken.
En ik spuug op Iraniërs als jij. Wat doe je hier? Ben je gevlucht angsthaas. Een Iraniër die Joden steunt.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij maakt je dus ook druk om wat er met de Tibetanen, Tsjetsjenen, Oeigoeren en alle andere 'onderdrukte' volkeren gebeurt? Zo niet, dan je ben je een hypocriet. De Joden hebben ons niets aangedaan en hebben ons zelfs gesteund in de Iran-Irak oorlog. In tegenstelling tot de Palestijnen die de straat opgingen om Saddam te steunen, maar mensen zoals jij zijn dat alweer vergeten. Ik spuug op Iraniers zoals jou.
Ja, Israëls democratie, onafhankelijke rechters en vrijheid zijn allemaal 100% kosjer volgens jouquote:Op donderdag 22 april 2010 01:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want Hitler had inderdaad veel op met democratie, onafhankelijke rechters en vrijheid.
Voor zover ik onafhankelijke partijen als de VN mag geloven wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:26 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja, Israëls democratie, onafhankelijke rechters en vrijheid zijn allemaal 100% kosjer volgens jou
Sinds wanneer koppelen we de aantal doden aan de 'goede' of de 'slechte' in een bepaald conflict?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sinds wanneer koppelen we de aantal doden aan de 'goede' of de 'slechte' in een bepaald conflict?
Jij hebt serieus niet meer het recht om iemand naief te noemen, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voor zover ik onafhankelijke partijen als de VN mag geloven wel.
Zal dat komen omdat israeliers (grotere) moordenaars zijn of misschien omdat ze betere training gehad hebben, betere uitrusting hebben en geen menselijke schilden gebruiken?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 01:29 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Zal dat komen omdat israeliers (grotere) moordenaars zijn of misschien omdat ze betere training gehad hebben, betere uitrusting hebben en geen menselijke schilden gebruiken?
Spuug maar tot je een ons weegt. Dit zal niet de waarheid doen verdwijnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik spuug op jou en die mede-Iraniers. Wat ze hier komen doen begrijp ik sowieso niet; het was veel beter geweest als ze in Iran waren gebleven zodat ze 24 uur per dag worden doodgegooid met zielige filmpjes/documentaires over de Palestijnen.
Alsof mijn recht gekoppeld is aan jouw waardeoordeel. Over naïviteit gesproken.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Jij hebt serieus niet meer het recht om iemand naief te noemen, vriendelijke vriend.
Israel loopt dan ook prima hand in hand met Amerika. Alleen daarom kunnen ze zich dingen veroorloven die ze anders nooit hadden kunnen doen. Maar ja Amerika's machtigen zijn ook vaak Joden. Is Madoff niet toevallig Joods?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:26 schreef Koskesh het volgende:
Ik ben niet Christen, Joods, of Moslim. Gek he dat ik Israel en de zionistische denkbeelden afkeur.
Dit is gewoon een kwestie van gezond nadenken en redeneren. En als je de kant van moordenaars kiest, zegt dat genoeg over jou Aryamehr.
Een echte trotse Pers kiest niet voor het massaal slachten van onschuldige en onbewapende burgers.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:33 schreef Leevancleef het volgende:
De naam Aryamehr op zich zegt al ruim voldoende. Ga naar Stormfront met je Perzisch supremacisme, 'licht der Ariërs'.
Het lot van de Palesteinen wel aan die van Israël (en het Westen).quote:Op donderdag 22 april 2010 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof mijn recht gekoppeld is aan jouw waardeoordeel. Over naïviteit gesproken.
Moet ik hier serieus op in gaan? Palestijnen gingen de straat voor Saddam op ten tijde van de Iran-Irak oorlog.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:36 schreef Leevancleef het volgende:
Overigens, Aryamehr, waarom neem je het de Palestijnen kwalijk dat ze Saddam steunden? Saddam trachte tenminste paal en perk te stellen aan Israel (39 al-Husseinraketten vuurde hij af op Israëlische steden) . Geen wonder dus dat men hem een hart onder de riem wilde steken.
Een troste Pers zou nooit de kant van de Arabieren kiezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:36 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Een echte trotse Pers kiest niet voor het massaal slachten van onschuldige en onbewapende burgers.
Een echte trotse Pers kent zijn geschiedenis en moet beter weten. Helaas ziet Aryamehr de wereld te zwart-wit.
Joden met vlaggen van Iran van de Shah tijd. You just outplayed yourselfquote:Op donderdag 22 april 2010 01:34 schreef AryaMehr het volgende:
Palestijnen:
[ afbeelding ]
Joden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joden.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:41 schreef Alborz het volgende:
[..]
Joden met vlaggen van Iran van de Shah tijd. You just outplayed yourself
Ja man alle arabieren haten Iran boehoeooe huili huilie.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een troste Pers zou nooit de kant van de Arabieren kiezen.
Israel heeft het recht om zich te verdedigen tegen die oorlogszuchtige ayatollahs.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:44 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ja man alle arabieren haten Iran boehoeooe huili huilie.
Op hetzelfde moment staan 200 atoombommen op alle steden van Iran gericht, van het land van jouw geliefde joden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |