Dat heb ik ook. Maar er is zelfs een serie met hem als detective.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Neem Ed O'Neill zelf dan.
Ik heb hem als detective of agent zien spelen in een mij ontschoten film, maar je ziet toch echt steeds Al Bundy voorbij komen...
Het Swiebertje effect noemt men dat...
Volgens mij kan in algemene zin een komisch acteur geen serieuze rollen spelen, maar een serieuze acteur wel af en toe komsiche rollen zonder dat hij/zij ongeloofwaardig wordt...quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar er is zelfs een serie met hem als detective.
Ik heb het min of meer in dezelfde mate met Robin Williams die in 1 Hour Photo opeens een bad guy speelt
Jim Carrey, is het slechts 1x gelukt, truman show.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij kan in algemene zin een komisch acteur geen serieuze rollen spelen, maar een serieuze acteur wel af en toe komsiche rollen zonder dat hij/zij ongeloofwaardig wordt...
dat klopt, maar ik heb langer weekendquote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet er alleen nog iets langer op wachten dan wij...
Ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jim Carrey, is het slechts 1x gelukt, truman show.
Sinds wanneer duurt een weekend in de USA langer dan 48 uur?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik heb langer weekendÉn ik zit dit weekend in Chicago
En waarom is dat?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik heb langer weekendÉn ik zit dit weekend in Chicago
Blijkbaar kijk ik te weinig filmsquote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
- Man on The Moon
- The Majestic
- Eternal sunshine.........
quote:Salary
Yes Man (2008) 36.2% of gross
quote:Yes Man 2008 gross: $228,990,976 (Worldwide) (5 April 2009)
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Blijkbaar kijk ik te weinig filmsAllen niet gezien.
Niet langer, maar ik bedoel mijne eindigt later.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer duurt een weekend in de USA langer dan 48 uur?
Welke rol speel je in Chicago?
Heb steeds meer het idee dat die 'dude' er zo uit ziet:quote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet langer, maar ik bedoel mijne eindigt later.
En chicago is voor de pret, al is het ook jay's verjaardag. (En het komt mij niet geheel slecht uit, omdat de dude zijn vriendin hier zal zijn...)
bijnaquote:Op donderdag 22 april 2010 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb steeds meer het idee dat die 'dude' er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Oh, het sexy italiaanse type?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bijnade dude is wat donkerder lol
ugh nee! Dat is zo herfst. En die was lelijkquote:
Dit klinkt echt zo foutquote:Op donderdag 22 april 2010 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ugh nee! Dat is zo herfst. En die was lelijk
wieso?quote:
Het zal mij niet verbazen dat het geen grap is...quote:Op donderdag 22 april 2010 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, in een serie werd net gezegd: "my father died in Iraq...the first time we went to look for Osama bin Laden".
Ik hoop echt ZO enorm dat dat een grap is
Ik moet je waarschuwen dat ik bij de Dude echt maar aan 1 ding kan denken:quote:Op donderdag 22 april 2010 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pcies wat ik bedoelde. de italiaan is een pathalogische leugenaar. De dude.... is de dude.
Deze clip van Anouk freakte me out omdat het net ons zou kunnen zijn. Maar dan echt. En over ons zou kunnen gaan een beetje soort van.
Een van haar slechtste nummers trouwens. Maar goeie tekst en best herkenbaarquote:Op donderdag 22 april 2010 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pcies wat ik bedoelde. de italiaan is een pathalogische leugenaar. De dude.... is de dude.
Deze clip van Anouk freakte me out omdat het net ons zou kunnen zijn. Maar dan echt. En over ons zou kunnen gaan een beetje soort van.
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
achja, dat is nou eenmaal mijn type. Lekker zo'n baardje
lang leve sarcasmequote:Op donderdag 22 april 2010 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]je leek me nou niet echt het baardentypje
Sarcasme is gewoon heel moeilijk als het te subtiel isquote:Op donderdag 22 april 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lang leve sarcasmeDe dude is kwart aziatisch dus heeft geen baardgroei
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och, het was even wennen maar uiteindelijk vond ik het jammer dat er geen 3de seizoen kwam
[..]
Sommige mensen moeten bij hun genre blijven
Was hij trouwens ook niet V?
Ik gok dat je The Bone Collector bedoelt. Tevens de naam van de spareribsschotel in Florin in Utrechtquote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Neem Ed O'Neill zelf dan.
Ik heb hem als detective of agent zien spelen in een mij ontschoten film, maar je ziet toch echt steeds Al Bundy voorbij komen...
Het Swiebertje effect noemt men dat...
Speaking of which, vandaag weer wezen bowlen. Beide rondes gewonnenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet je waarschuwen dat ik bij de Dude echt maar aan 1 ding kan denken:
[ afbeelding ]
Ik heb hier de uitdraaitjes van van de week nog liggen en ik zie dat ze gewoon per worp een plaatje hebben bij hebben gezet wat er gegooid isquote:Op vrijdag 23 april 2010 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Speaking of which, vandaag weer wezen bowlen. Beide rondes gewonnen. Paar keer een strike, genoeg spares, prima ronde dus
. Eerste ronde had ik na drie beurten al 50 punten binnen. Daarna ging het wat minder, maar tof was het wel
Dat moet haast wel, want die heb ik op DVD en mijn filmcollectie is niet zo groot...quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik gok dat je The Bone Collector bedoelt. Tevens de naam van de spareribsschotel in Florin in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |