Cafe olivierquote:Op woensdag 21 april 2010 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben gegeten in het nachtrestaurant en zijn daarna naar cafe olivier gegaan.
Zijn dat niet die beelden van lijken die ze blootstellen aan nucleair aangetasten gebieden?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zij de laatste jaren nieuwe (kleuren) beelden ontdekt van na de explosies in Japan, maar ook van na de testen op of nabij personeel in de US.![]()
Ik kan veel hebben, maar tijdens het zien van die beelden heb ik toch flink zitten kokhalsen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie dat cafe Olivier hetzelfde is als cafe Boudewijn in Rotterdam. Leuke formule en altijd wel gezellig
doner serveren en jezelf restaurant noemen is net zoiets als een clown voor je deur zetten en jezelf restaurant noemen.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Cafe olivier![]()
![]()
Een nachtrestaurant hoort doner kebab te serveren, geen tapas![]()
Ik ga er van slapen
Nee, dit waren beelden van overledenen/overlevenden van zowel Hiroshima, Nagasaki en de testgebieden in de US. Ik heb ze gezien tijdens cursussen bij US Chemical Corps.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat niet die beelden van lijken die ze blootstellen aan nucleair aangetasten gebieden?
Bij die blast-beelden was dat wel het geval, ook nog levende koeien en varkens zag je dan...
Erg onsmakelijk...
McDonalds dusquote:Op woensdag 21 april 2010 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
doner serveren en jezelf restaurant noemen is net zoiets als een clown voor je deur zetten en jezelf restaurant noemen.
Zie je wel, die 19 uur spelen je helemaal nog geen parten. Zo scherp als watquote:
Dan is mijn gevolgde training nog beter dan ik dacht.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je wel, die 19 uur spelen je helemaal nog geen parten. Zo scherp als wat
Als ik het voor het geld zou doen, dan was ik nooit bij Defensie gaan werken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geld is natuurlijk niet altijd het belangrijkste, ik vind soms een leuke en interessante baan belangrijker dan het geld. Het moet natuurlijk wel allemaal te doen zijn met de financiële verplichtingen die je hebt...
Datzelfde heb ik met cameratoezicht en meer blauw op straat. Als er in een bepaalde wijk meer politie is dan normaal is het daar blijkbaar link en kan ik er beter niet zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat de mensen in de omgeving vast geruststelde![]()
![]()
![]()
Prima idee bij alfa- en beta-straling. Nu heb je van die soorten straling alleen last als de nucleaire aanval zich in je straat afspeelt, maar tochquote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moest je achter de auto verstoppen met een doek op je hoofd tegen de straling
JijBuis is er ook niet zo geschikt voor, ik denk dat je bij Ogrish.com aanzienlijk meer kans maaktquote:Op woensdag 21 april 2010 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dit waren beelden van overledenen/overlevenden van zowel Hiroshima, Nagasaki en de testgebieden in de US. Ik heb ze gezien tijdens cursussen bij US Chemical Corps.
Via jouwbuis etc heb ik ze nooit kunnen vinden. (misschien maar goed ook)
Wellicht heb je dezelfe uitvoering gehad als wij vorige week. Hoge scores (was vrij gemakkelijk) en toch laag eindigen.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer eens meegedaan aan de pubquiz, dit keer met wat collega's. In de pauze stonden we alleen eerste, tussenstand laatste gedeeld eerste. Uiteindelijk hebben we 60 van de 90 punten gehaald, wat niet beter was dan de derde plek! Toch jammer, maar was wel heel gezellig en 2/3e van alle punten is nog steeds lang niet slecht
Tevens Soempie
Wij hadden 2 vragen over de Spice Girls, vraag over de terugtrekking uit Rusland van Napoleon, wanneer was de slag bij Agincourt en nog wat vragen. Als de muziekronde iets meer mee had gezeten was een tweede plaats zeker haalbaar, achter de gebruikelijke winnaarsquote:Op donderdag 22 april 2010 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht heb je dezelfe uitvoering gehad als wij vorige week. Hoge scores (was vrij gemakkelijk) en toch laag eindigen.
Nee, andere vragenronde dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hadden 2 vragen over de Spice Girls, vraag over de terugtrekking uit Rusland van Napoleon, wanneer was de slag bij Agincourt en nog wat vragen. Als de muziekronde iets meer mee had gezeten was een tweede plaats zeker haalbaar, achter de gebruikelijke winnaars
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik doneer een Nintendo 64 en een Philips CD-i speler (incl. o.a. 2 video's van Tatjana en tientallen games) met videokaart voor MaJo...
Duck and coverquote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het een druppel op een gloeiende plaat
Ik kreeg met geschiedenisles ooit een filmpje van de BVD te zien, in zwart wit. Wat je moest doen in het geval van een nuclearie aanval.
Je moest je achter de auto verstoppen met een doek op je hoofd tegen de straling
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Als je voor 50 euro een lening wilt afsluiten, ben je wat mij betreft rijp voor serieuze hulp. En dan niet het type hulp waar je 25% rente over moet betalenZelfs IARL heeft lagere tarieven
Nee, ik kan me nergens dergelijke tarieven voorstellen. Zelfs met de hogere opslagen op niet-eigen-woning gerelateerde financieringen, voor relaties met een lagere "rating" (beetje zoals Fitch / Moody's), loopt het nog niet eens richting de 10%. Overigens, een ongeregelde debetstand is wel duur: 15%. Maar dat is ook omdat de bank er veel kapitaal voor moet aanhouden uit hoofde van de onzekerheid over terugbetaling.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:15 schreef Whiteguy het volgende:
Hoezo, klopt dat niet dan ?dat zou wel heel schrijnend zijn
oftewel het klopt dat zelfs jij lagere tarieven hebt. Dan zeg ik toch niks slechtsquote:Op donderdag 22 april 2010 08:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik kan me nergens dergelijke tarieven voorstellen. Zelfs met de hogere opslagen op niet-eigen-woning gerelateerde financieringen, voor relaties met een lagere "rating" (beetje zoals Fitch / Moody's), loopt het nog niet eens richting de 10%. Overigens, een ongeregelde debetstand is wel duur: 15%. Maar dat is ook omdat de bank er veel kapitaal voor moet aanhouden uit hoofde van de onzekerheid over terugbetaling.
dubbele espresso graag.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even zwaar aan de espresso, heb het gevoel alsof ik niet geslapen heb.
Iemand anders nog een bakkie?
Ja, mijn "tarieven" zijn inderdaad lager. Maar de "zelfs" impliceert dat ik normaliter heel duur ben. En dat is natuurlijk niet genuanceerd genoeg voor mijquote:Op donderdag 22 april 2010 08:32 schreef Whiteguy het volgende:
oftewel het klopt dat zelfs jij lagere tarieven hebt. Dan zeg ik toch niks slechts
Graag, doe maar een stevige bakquote:Op donderdag 22 april 2010 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Lekker. Ik ben al weer sinds zes uur op en ik heb vanavond een feest. Dus keep 'em comingquote:Op donderdag 22 april 2010 08:35 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag, doe maar een stevige bak![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben al weer sinds zes uur op en ik heb vanavond een feest. Dus keep 'em coming
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:16 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog een breakfast burrito?
[ afbeelding ]
Of liever meteen door naar de lunch?
[ afbeelding ]
Winterbanden wisselen (hebben wij vorige week laten doen) of simpelweg nieuwe banden?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag staat m'n auto weer op 4 goede banden
Het was wel smerig druk bij de kwikfit, maar aangezien die hier om de hoek zit heb ik m'n auto daar achtergelaten en haal ik hem om een uur of 4 weer op
Sowieso merkwaardig dat iemand op de longstay, zonder kans op vrijlating, nog verlof krijgt.quote:Gisteren prikte een andere TBS'er op verlof een willekeurige vrouw tweemaal met een mes dat hij kort daarvoor zelf had aangeschaft in een HEMA-winkel. Volgens een ooggetuige kocht de man het mes in aanwezigheid van zijn begeleider. Toen de caissière tijdens het afrekenen het verzoek om het mes uit het verpakkingsmateriaal te halen weigerde, deed de TBS'er dit zelf met een schaar die hij reeds op zak had.
Kan jij de verantwoordelijke persoon vanaf jouw werkplek niet met een goede sniper tussen de ogen raken?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:10 schreef MadMaster het volgende:
Banden zijn altijd een leuke kostenpost...![]()
Goede stunt van McAfee:
De svchost.exe wordt sinds de laatste update ten onrechte aangemerkt als Trojan en vervolgens in quarantaine geplaatst.
En daarna komt je PC niet vderder dan continue rebooten...
10 tot 15 procent is ook erg duur. En waar kan ik tegen zulke tarieven zelf geld *aan* de bank lenen?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, mijn "tarieven" zijn inderdaad lager. Maar de "zelfs" impliceert dat ik normaliter heel duur ben. En dat is natuurlijk niet genuanceerd genoeg voor mij
..tenzij je ook nog op geluidsproductie wilt letten. Sommige externe schijven maken wel heel veel lawaai, dat werkt ook niet prettig.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef zebaz het volgende:
Western Digital is altijd een gok en verder zou ik gewoon de goedkoopste nemen met de meeste ruimte?
Ik zou zeggen een synology ds-210j met twee 1tb disken in mirror.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Even een vraagje: m'n ouders willen graag een externe HD hebben voor foto's. Iemand tips met goede prijs/kwaliteit verhouding? (Dus: zo goedkoop mogelijk)
Wat moeten mijn ouders met mirrorsquote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een synology ds-210j met twee 1tb disken in mirror.
Prijs kwaliteit verhouding is prima. Kwaliteit is immers bijzonder hoog![]()
Als je geen 300 euro wilt uitgeven: brand je foto's dan maar gewoon op dvd's. Dat kost geen drol.
Daarom wil ik ook niet dat mijn klanten in de min staanquote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef zebaz het volgende:
10 tot 15 procent is ook erg duur. En waar kan ik tegen zulke tarieven zelf geld *aan* de bank lenen?
Ik zie het ZO VAAK gebeuren op mn werk... mensen zetten dan hun foto's 'op de backup schijf' om ruimte op hun pc vrij te maken. Vervolgens gaat die externe schijf stuk, maar staat het niet meer op de pc. Ze hadden het immers op de 'backup schijf'.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat moeten mijn ouders met mirrorsEn branden kost dan wel geen drol maar dat kunnen ze niet en als ik het uitleg zijn ze het in een dag weer vergeten
Kun je dan niet zelf zo'n raid-schijf kopen en je backup-schijf aan je ouders geven?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zelf trouwens degene die de mist in gaat met m'n eigen backup schijf, want alle foto's die ik ooit heb gemaakt staan alleen daarop en niet meer op m'n pcWant ja ik had ruimtegebrek
Nah, kost me teveel geld en moeite. Het kopieren van de foto's naar m'n pc gaat sneller. En kost minder geldquote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kun je dan niet zelf zo'n raid-schijf kopen en je backup-schijf aan je ouders geven?
Maar dan ben je ze wellicht kwijt over een tijdje..quote:Op donderdag 22 april 2010 10:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nah, kost me teveel geld en moeite. Het kopieren van de foto's naar m'n pc gaat sneller. En kost minder geld
Wist niet dat ze hier aan de overkant zaten, het barst hier van de bedrijven, maar ik kijk vanuit onze rookruimte inderdaad recht hun kantoor in...quote:Op donderdag 22 april 2010 10:12 schreef Whiteguy het volgende:
Kan jij de verantwoordelijke persoon vanaf jouw werkplek niet met een goede sniper tussen de ogen raken?
Dat kantoor van mcafee zit toch vlakbij waar die schoonmakers stonden laatst ?
pricewatch op tweakersquote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb zelf een WD als externe backup, draait primaZag bij Bol een Lacie staan met 1TB (zwaar overkill, maar goed, kan het ook niet vol raken
) voor 80 euro ofzo.
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wist niet dat ze hier aan de overkant zaten, het barst hier van de bedrijven, maar ik kijk vanuit onze rookruimte inderdaad recht hun kantoor in...
Ik heb een flink deel nog geupload naar een FTP van een vriend. En een paar al laten afdrukken die ik echt mooi vond.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar dan ben je ze wellicht kwijt over een tijdje..
Al gekeken, maar hier vragen vind ik gezelligerquote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een flink deel nog geupload naar een FTP van een vriend. En een paar al laten afdrukken die ik echt mooi vond.
Moet dat niet 13% zijn? Da's wat professor Google zegt. Western Digital heb ik zelf slechte ervaringen mee; soms schijnen ze hele batches slechte schijven uit te poepen en dan weer jarenlang prima schijven. Gemiddeld zal je dan wel net zo goed uitkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:32 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens maakt het merk wat je koopt geen drol uit. Alle merken hebben een failure rate van ongeveer 3% per jaar.
13% was dus zo'n slechte batch.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:46 schreef zebaz het volgende:
[..]
Moet dat niet 13% zijn? Da's wat professor Google zegt. Western Digital heb ik zelf slechte ervaringen mee; soms schijnen ze hele batches slechte schijven uit te poepen en dan weer jarenlang prima schijven. Gemiddeld zal je dan wel net zo goed uitkomen
Die van mij ligt vooral naast m'n monitor te niksenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef zebaz het volgende:
Een veel grotere factor dan 't merk is trouwens de manier waarop je de schijf gebruikt, en dan met name het aantal spinups. Schijven in servers gaan bij mij echt maar zelden stuk (veel minder dan je zou verwachten iig).
Ja, op die manier heb ik ook wel ergens een schijf die al 25 jaar meegaat. Alleen jammer dat er geen RLE-controller in m'n mac zitquote:Op donderdag 22 april 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die van mij ligt vooral naast m'n monitor te niksen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |