quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Serieus.. wat een moderator... Is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven?
Waar kan ik dan wel antwoord krijgen?
Het is namelijk gewoon een vraag gezien IK het wel een fijne lay-out vond.
Maar misschien kan een andere moderator mij verder helpen gezien ik even niet goed van je wordt.
Nee een serieus antwoord over waarom dat thema na circa 3 minuten weer weg was. Was het een foutje in het systeem of een test?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je wil een SERIEUS antwoord waarom een topic met als lading " THEMA ZUIGT!" gesloten is?
Er loopt een topic in FB, de al jaren enige juiste plek voor FEEDBACK over FOK!.
ik denk beidenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee een serieus antwoord over waarom dat thema na circa 3 minuten weer weg was. Was het een foutje in het systeem of een test?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee een serieus antwoord over waarom dat thema na circa 3 minuten weer weg was. Was het een foutje in het systeem of een test?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tja, niks aan te doen.
Het topic raakte ook nog kant nog wal, maar had gehoopt daar nog antwoord in te lezen.
Maarja misschien moet Danny dat foutje nog eens maken en niet meer verbeteren.
Maar ik denk als ik toch een vraag stel kan ik er gerust 2 stellen ... scheelt weer moeite maar zal het voortaan in het feedback forum doen.
is inmiddels dicht en het originele topic gekicktquote:Op zondag 11 juli 2010 12:39 schreef Razor21 het volgende:
Deze mag dicht : Koningsplein Webcam Amsterdam
Dat is wellicht hetzelfde probleem dat in dit topic wordt besproken:quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef Samson het volgende:
Hoe kan het dat ik in mijn topic: hoe warm is het in jouw huis, de laatste reacties helemaal niet meer kan zien? Hij scrollt ook niet meer naar de laatste post maar blijft ergens bovenaan hangen. Het zoiets ooit ns eerder gehad, maar zal iets technisch zijn?
Dat zal het idd zijn, die post is idd na de post die ik als laatste kan zien als ik in Foksilver zitquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat is wellicht hetzelfde probleem dat in dit topic wordt besproken:
[FO] [Foksilver] Eén post per pagina
ThePianoMan heeft ook in jouw topic gepost, zie ik net.
als je hierk omt rellen kun je beter niets zeggen denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef theghostrider het volgende:
"mag deze dicht? Please modje? "
Lees het topic dan niet joh. Of komt men klaar als men een slotje ziet staan ofzo..
Ik rel niet ik constateer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
als je hierk omt rellen kun je beter niets zeggen denk ik
Als je dat dan aangeeft, geef er dan ook even een linkje bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:02 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ik rel niet ik constateer.
Lijkt wel dat ik op de lagere school zit en dat een zielig leerlingetje naar de meester stapt.![]()
Niemand wordt toch verplicht tot het lezen van onzin?
Zeuren om een slotje, ik vind het bijzonder aanstellerig, just my upinion.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je dat dan aangeeft, geef er dan ook even een linkje bij
Gezijk als dit dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer iemand die een nieuw topic over Joran van der Sloot opent. Volgens mij is die Joran gewoon een pechvogel.
Mag deze dicht? Er loopt al een 33-delig topic in NWS.
Je hebt gelijk dat het roepen om slotje soms erg ongewenst is en een hoop irritatie oproept. Op zich kunnen er in meerdere subfora topics over het zelfde onderwerp lopen zonder dat ze elkaar bijten. Daar negeer ik het verzoek ook, of haal het verzoek gewoon weg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef theghostrider het volgende:
[..]
[..]
Gezijk als dit dus.
En o zo veel meer.
Goed idee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:12 schreef Dagonet het volgende:
Hoi Symphonic, heb jij ooit gehoord van ONZ? Denk je dat wellicht Het FOK!pimp subforum doet raar niet daar héél goed tot z'n recht zou komen?
Zulke leuke topics zit men om te springen, ga je het op slot gooien.
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Chill haakneusje. De VS is een prachtig land. Kom er graag en vaak en heb er goede vrienden wonen. Nee, dat zijn normale mensen, geen White Power leden.
Die Eeuwige Joodjes altijd, zo snel op hun teentjes getrapt...
Ik reageer ook niet meer op hem, zeker niet na die ene opmerking, die je hebt weggehaald.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef BrandX het volgende:
Opgeruimd. Het zou je sieren als je zelf ook niet zo snel zou happen en doen
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet meer op hem, zeker niet na die ene opmerking, die je hebt weggehaald.
Thnx iing voor het ingrijpen en hopelijk tot niet meer snel![]()
.
TS vraagt het nergens? Dus ik laat hem staanquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:39 schreef Patje1987 het volgende:
[SERIEUS TOPIC] Kaart voor de allerliefste Annet <3 Kan deze niet in ONZ? Op verzoek van TS dan hè.
hier is TSquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
TS vraagt het nergens? Dus ik laat hem staan.
Waarom op slot doen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef maickeltje het volgende:
Kom dr maar in schat gooi het op slot!
Je zit in de verkeerde FB, dit is de FB van GC en je moet hier zijn: [ONZ FB] Met een nieuwe, vrouwelijke, macht. in de FB van ONZ. Daar staat dat topic namelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:17 schreef theghostrider het volgende:
Topic was al dicht toen ik enterde maar vind het zonde om het niet te plaatsen
Kben er tenslotte een deel van m'n leven mee bezig geweest he
[..]
Waarom op slot doen?
Zo te zien zijn er mensen die het grappig vinden en met veel plezoer een boodschap achterlaten (I'm one of them)
Waarom de vreugede vergallen? Als men er zich aan stoort...waarom checken ze dit topic dan steeds om te kijken wat er gezegd is???
Doen ze toch zelf! (in principe is een topic sluiten gewoon een loser-aangelegenheid)
Ik vind: Mods losers.. en dat mag ik vinden
MODs...Ze krijgen komkommerkutjepikandijvie wel veel aandacht zeg!
Men vergeet dat het mensjes zijn... niet te vrolijk want anders zouden ze geen slotjessss zetten.
Niet vrolijk = Galisch eigenwijze ashole = mod = onvrolijk figuur
onvrolijk figuur...TENZIJ je een paar veren in z'n reet stopt natuurlijk![]()
Of als het een 'haar' is (nee geen kuthaar) veren in d'r kut.
Dit topic is daar een uitstekend voorbeeld van. Slijm, slijmen, geslijmd.
Het slijm drupt sommigen letterlijk van hun kin af.
[ afbeelding ]
Donequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk dat je beter terecht kan in het feedbacktopic van V&A:
[V&A Feedback & Policy] Zonder bon kunnen we niet ruilen
Thnx BX!quote:
Ik wil geen aaiovermebol.quote:
je hebt het topic zelf verknalt door er dmv je OP al een patat - friet discussie van te maken ipv het eenvoudigweg bij je vraag te houden. Dus slotje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil geen aaiovermebol.Ik wil weten wanneer de patatfrietoorlog begon.
sorrie maar ik vind het nou niet echt als serieus overkomen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
Wie is dat blond meisje met dat witte t-shirt aan?
Waar slaat dit op?
GC is toch voor topics die nergens anders passen? Ik zie geen forum "Wie is dat op je avatar", dus post ik het hier. Daarbij is ONZ alleen voor garpige dingen, en dit wsa een serieus topic
JIj weet, net als iedereen wie dat is. En je hebt antwoord gekregenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
Wie is dat blond meisje met dat witte t-shirt aan?
Waar slaat dit op?
GC is toch voor topics die nergens anders passen? Ik zie geen forum "Wie is dat op je avatar", dus post ik het hier. Daarbij is ONZ alleen voor garpige dingen, en dit wsa een serieus topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |