Sta je nou vanuit de kroeg te FOK!ken?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Ado heeft een vriend van jou de geschiedenis leraar gepijpt?
Nee, dat was je vriendin, bij die pedofiele leraar.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Backroom Casting Couch. Gay edition.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is vast en zeker naar een casting. Fotoshoot voor serieuze casting, welke kleding?
Geven ze daar tegenwoordig ook al les in?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was je vriendin, bij die pedofiele leraar.
Hablo Espanõl?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Nee ik ben nog thuis, voetbal is er nog op.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sta je nou vanuit de kroeg te FOK!ken?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was je vriendin, bij die pedofiele leraar.
bienvenidos a mi presentación de Seat. Es una empresa multinacional de España que hace que los automóviles. La compañía fue fundada en 1950 y la sede en Martorell, España. El president de empresa es Erich Smitt. La empresa tiene catorce mil empleados. La empresa vende en todo el mundo. La mundialmente conocida SEAT une a sus campañas de publicidad en TV y Prensa, el patrocinio de eventos deportivos.quote:
Goedquote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe'st met jouw "verkering" eigenlijk?
Nee, hij ging voor bijles. Daar zat een lekkere docentequote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Jaja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, hij ging voor bijles. Daar zat een lekkere docente
Ik ken wel serieus een meisje dat het met haar leraar deed. Maar toch deed ze iets niet goed want zulke hoge cijfers haalde ze nou ook weer niet en lelijk was ze ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Lot heeft wel een vriend, ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht allemaal dat Allure een vriend had![]()
Maar das Lot dan?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Binnenkort eens een Bayern shirt met 'Robben' bestellen
Waarom nou na 10 minuten er opnieuw over beginnen? Ik had heel even de TV uit en dankzij jullie slakken dacht ik dat hij weer gescoord hadquote:
Ja komop ik wist niks te zeggen ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Allure_ het volgende:
Ging vanmiddag een jongen in de trein met me in discussie over voetbal. Wat een faal. Like I care, zeg
.
Dan deed hij iets niet goed en dat verklaart gelijk dat dr punten niet zo heel erg hoog warenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken wel serieus een meisje dat het met haar leraar deed. Maar toch deed ze iets niet goed want zulke hoge cijfers haalde ze nou ook weer niet en lelijk was ze ook.
JAAAAAquote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Waarom nou na 10 minuten er opnieuw over beginnen? Ik had heel even de TV uit en dankzij jullie slakken dacht ik dat hij weer gescoord had!
Zeg, negeer je me nu al?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Allure_ het volgende:
Ging vanmiddag een jongen in de trein met me in discussie over voetbal. Wat een faal. Like I care, zeg
.
Ah, goed te horen dat het ok gaatquote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed! Die is op dit moment ongetwijfeld stomdronken
.. Toen ik 'm voor het laatst zag (kwart over 6) had hij net z'n 4e biertje op.
![]()
Hoe is het met jouw verkering dan? Gaan jullie eigenlijk trouwen ooit?
Iddquote:
Goed punt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan deed hij iets niet goed en dat verklaart gelijk dat dr punten niet zo heel erg hoog waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |