abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80577799
Het vorige deel: Slank # 1016 - Waar we Co uitzwaaien

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:13:43 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80577808
fipo.
Niet meer actief op Fok!
pi_80577846
@ CF ja dat meen ik

Ik vind het heel gezellig hier, maar eh, vooral gezellig
  woensdag 21 april 2010 @ 22:16:30 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80577927
CF dat plaatje
pi_80577939
Hoi!

Nieuw topic, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik heb ook een beetje een muffin, maar niet zo erg als op die foto, gelukkig!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:17:02 #6
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80577957
tvp...Het vriendje is nog aan het werk, en hij is aan het schrijven, en hij schrijft het best als hij hardop meepraat. Best grappig. ...using ...using....use the..., net een cd die vastgelopen is.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80577991
Ah CF, die foto .

Sjaapje . Wtf, aanklagen die gast (al is het alleen al omdat ie jouw stage nu mooi verpest)

Er stonden hier 4 potten B&J in de vriezer, moeder had ook gezien dat het in de aanbieding was. Maar dat gaat geen probleem zijn, want nu mag ik er maar heel weinig van per keer .

@PF: zo nu en dan iets lekkers is makkelijker vol te houden dan altijd maar streng. De sfeer die hier eerst hing was vooral die van het 'even streng' en dieten, tegenwoordig is het veel meer 'eet gezond en genoeg, en zorg dat je het volhoudt'. Daar hoort een muffin die een vriendje vol trots heeft meegenomen imho ook bij, zo nu en dan wat lekkers kan best, zeker als iemand er moeite voor gedaan heeft.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ben onderweg naar mijn ouders, en morgen ben ik de hele dag bij het Amstel.. Vrijdag overdag vrij dus vast wel een gaatje te vinden om af te spreken?
Morgen ben ik juist vrij en vrijdag in Amsterdam (brrr tentamen), dus dat zou dan heel kort worden .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80577992
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
@ CF ja dat meen ik

Ik vind het heel gezellig hier, maar eh, vooral gezellig
Je mist SHE?

Ik weet 't niet; ondanks alle gezelligheid en incidentele zoete baksels ben ik onderwijl mooi 17 kilo kwijt & counting... Ik geloof best dat het wat sneller had gekund, maar ik denk ook dat veel mensen tijdens het afvallen hun gezonde, plezierige relatie met eten kwijtraken en dat ik er niet eentje van ben
  woensdag 21 april 2010 @ 22:18:04 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80578020
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

Nieuw topic, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik heb ook een beetje een muffin, maar niet zo erg als op die foto, gelukkig!
Als ik zo'n strakke broek aandoe heb ik ook een muffin

Rokjes
pi_80578066
Ik ben vandaag wezen trainen en morgen ga ik weer En ik wil nog een stuk hardlopen

Wie had ook alweer dat verhaal over een mooie huid door sport, geen alcohol, geen koffie, geen suiker? Ik wil best geen suiker etc. eten en sporten.. maar kan dit ook nog als ik wel alcohol en koffie drink Anders hou ik het niet vol
pi_80578218
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80578272
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Als ik zo'n strakke broek aandoe heb ik ook een muffin

Rokjes
Ik ben er trouwens pas hier op Fok! achter gekomen dat zo´n heupvetje een "muffin" is...
Maar inderdaad rokjes, en jurkjes met vestjes, dat camoufleert zo mooi...

P.F.... NU nog hardlopen? Of morgen? Nou ja, succes

Ik ga zo lekker douchen en mn bedje in... truste!
pi_80578318

Nogmaals m'n lijstje:

O: 2 boterhammen selleriesalade
T: appel, banaan
T: klein stukje baklava
L: pistoletje warme pastrami met honingmosterdsaus
T: appel
T: foccacia gerookte kip met tomatensalsa
D: nasi met kip, sperziebonen en klein schepje satésaus
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80578369
Pief dat was Tink!
Moest er net ook nog aan denken toen ik met de bodylotion aan het smeren was na m'n bad.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80578437
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je mist SHE?

Ik weet 't niet; ondanks alle gezelligheid en incidentele zoete baksels ben ik onderwijl mooi 17 kilo kwijt & counting... Ik geloof best dat het wat sneller had gekund, maar ik denk ook dat veel mensen tijdens het afvallen hun gezonde, plezierige relatie met eten kwijtraken en dat ik er niet eentje van ben
Jaa! Ik vond dat altijd heel fijn!!

Ik frituur best vaak... Maar ik eet bijna nooit snoep/ijs/chips. Ik eet 1 kleine gevulde koek, een handje dropjes en een schaaltje ijs als ik bij mijn ouders ben, dat is 1x per week of zo.

Zelf koop ik dat nooit, dat ik van de week engelse drop had, was omdat mijn moeder die mee had gegeven

Oh, en ik had soesjes in de vriezer, dat doe ik ook niet meer

Dus qua snoep valt het geloof ik mee.. Al drink ik wel graag sinaasappelsap (1-3 glazen per dag. Vaak maar 1 glas) en pickwick green tea ice tea (paar keer in de week een glas). Iedere ochtend 1 glas wil ik er wel inhouden.

Maarrrrrrrr ik frituur dus best vaak En dat is volgens mij echt best wel erg slecht.... Of dat weet ik eigenlijk niet..

En ik eet wel vaak brood/crackers met zoet beleg: daar wil ik van af, maar de sandwichspread die ik had gekocht vond ik ook niet zo lekker

Und....... Frituren is denk ik 2-4 keer per week, friet of wedges, bij het avond eten of als 's snack.

Chips neem ik heel soms een handje op een feestje, maar dat vind ik niet zo

En ik neem 0-2 nespresso's per dag, valt mee, zonder suiker.

Maar ja ik wil dus gezonder, niet dat ik dunner wil maar ik vind het wel stoer als ik helemaal gezond zou eten. Nou ja ik wil wel een beetje dunner, maar plaatselijk. (Buik en voorkant bovenbenen)

Maar ja, als ik toch nog wel redelijk dun ben en het gaat allemaal wel prima, dan is gezond eten toch wel een beetje lastig, al denk ik wel dat ik mij beter zou voelen als ik heel gezond zou eten!

Maar dan weet ik dus niet of ik dan ook nog eens zuivelproducten weg zou moeten laten (ik eet geen vlees, wel vleesvervangers)

Heel verhaal hoor en misschien ben ik wel overdreven maar jaa
pi_80578439
Hoi!
Wat jammer sjaap, zit je ook de hele dag naast die man? Dat is niet leuk en ook helemaal niet meer leerzaam in dit stadium van je studie...

Hier heb ik niet elke dag een eigen kamer, das minder, maar ik vind deze huisarts echt goed voor zn patienten.
pi_80578540
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ben er trouwens pas hier op Fok! achter gekomen dat zo´n heupvetje een "muffin" is...
Maar inderdaad rokjes, en jurkjes met vestjes, dat camoufleert zo mooi...

P.F.... NU nog hardlopen? Of morgen? Nou ja, succes

Ik ga zo lekker douchen en mn bedje in... truste!
Ja morgen, heb m'n hardloopschoenen niet mee...

Ik heb ook nog rugvet Hardnekkig is dat!
pi_80578616
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Syrena het volgende:
Pief dat was Tink!
Moest er net ook nog aan denken toen ik met de bodylotion aan het smeren was na m'n bad.
Jaa, ik wil het graag geloven hoor En ik wil ook best een super super body, dat ik zou kunnen hardlopen in zo een mini broekje + topje en dat iedereen dan is van OMG sportief!

Zo maar dan beter
pi_80578648
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja morgen, heb m'n hardloopschoenen niet mee...

Ik heb ook nog rugvet Hardnekkig is dat!
Zoals je het beschrijft lijkt het echt heel erg veel vet, maar volgens mij valt dat best mee

anyway, off to bed.. truste aan iedereen straks, en Sjaap, sterkte moregn met de volgende werkdag, lijkt me vreselijk lastig bij zo'n dokter!

edit - ieuw! @ dat plaatje hierboven, doe mij maar een beetje meer spek hoor
pi_80578714
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zoals je het beschrijft lijkt het echt heel erg veel vet, maar volgens mij valt dat best mee

anyway, off to bed.. truste aan iedereen straks, en Sjaap, sterkte moregn met de volgende werkdag, lijkt me vreselijk lastig bij zo'n dokter!
Ik zag vandaag wat foto's van mijzelf in actie, op zich ben ik niet ontevreden, maar het kan beter
pi_80578728
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef P.F het volgende:
Heel verhaal hoor en misschien ben ik wel overdreven maar jaa
Goed, jij mag dan verreweg een van de slanksten van het topic zijn, maar jij eet echt ontzettend rommelig en weinig. Wil je meer commentaar? Bedoel je dat?

Ik vind bijvoorbeeld Nynke of Maria veel beter en gestructureerder eten. En als er dan eens een stuk bananenbrood of cheesecake tussenstaat, dan vind ik het ook flauw om daarover te gaan zeiken. Als je veel sport, kun je best eens iets met witte suiker eten. En zeker als je dan ook nog niet klakkeloos de eerste beste gore supermarktvlaai eet, maar een eigen baksel... Sja, dan voel ik mij een party pooper als ik er wat van zeg
pi_80578747
Whehe, ja ik doelde meer op dat pakje, als ik zou hardlopen zou ik wel een BH aandoen bijv.
pi_80578801
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goed, jij mag dan verreweg een van de slanksten van het topic zijn, maar jij eet echt ontzettend rommelig en weinig. Wil je meer commentaar? Bedoel je dat?

Ik vind bijvoorbeeld Nynke of Maria veel beter en gestructureerder eten. En als er dan eens een stuk bananenbrood of cheesecake tussenstaat, dan vind ik het ook flauw om daarover te gaan zeiken. Als je veel sport, kun je best eens iets met witte suiker eten. En zeker als je dan ook nog niet klakkeloos de eerste beste gore supermarktvlaai eet, maar een eigen baksel... Sja, dan voel ik mij een party pooper als ik er wat van zeg
Ja, dat bedoel ik!!!

Ik eet tegenwoordig wel beter/meer. Vaak twee keer avond eten (2 kleine porties) ipv. alleen maar een frietje.
pi_80578883
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik!!!

Ik eet tegenwoordig wel beter/meer. Vaak twee keer avond eten (2 kleine porties) ipv. alleen maar een frietje.
Nah OK, ik wil jou best wat meer commentaar geven Maar ik ga niet bij iedereen vallen over een incidenteel frituurhapje of wat patisserie

Moet je trouwens wel lijsten posten!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:35:15 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80578897
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

als ik maar niet in Dld ben. Morgen weer eens hardlopen denk ik..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')