Morgen ben ik juist vrij en vrijdag in Amsterdam (brrr tentamen), dus dat zou dan heel kort wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar mijn ouders, en morgen ben ik de hele dag bij het Amstel.. Vrijdag overdag vrij dus vast wel een gaatje te vinden om af te spreken?
Je mist SHE?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
@ CF ja dat meen ik
Ik vind het heel gezellig hier, maar eh, vooral gezellig
Als ik zo'n strakke broek aandoe heb ik ook een muffinquote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Nieuw topic, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik heb ook een beetje een muffin, maar niet zo erg als op die foto, gelukkig!![]()
Ik ben er trouwens pas hier op Fok! achter gekomen dat zo´n heupvetje een "muffin" is...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik zo'n strakke broek aandoe heb ik ook een muffin![]()
Rokjes
Jaa! Ik vond dat altijd heel fijn!!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je mist SHE?
Ik weet 't niet; ondanks alle gezelligheid en incidentele zoete baksels ben ik onderwijl mooi 17 kilo kwijt & counting... Ik geloof best dat het wat sneller had gekund, maar ik denk ook dat veel mensen tijdens het afvallen hun gezonde, plezierige relatie met eten kwijtraken en dat ik er niet eentje van ben
Ja morgen, heb m'n hardloopschoenen niet mee...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens pas hier op Fok! achter gekomen dat zo´n heupvetje een "muffin" is...![]()
Maar inderdaad rokjes, en jurkjes met vestjes, dat camoufleert zo mooi...![]()
P.F.... NU nog hardlopen? Of morgen? Nou ja, succes
Ik ga zo lekker douchen en mn bedje in...truste!
Jaa, ik wil het graag geloven hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Syrena het volgende:
Pief dat was Tink!
Moest er net ook nog aan denken toen ik met de bodylotion aan het smeren was na m'n bad.
Zoals je het beschrijft lijkt het echt heel erg veel vet, maar volgens mij valt dat best meequote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja morgen, heb m'n hardloopschoenen niet mee...
Ik heb ook nog rugvetHardnekkig is dat!
Ik zag vandaag wat foto's van mijzelf in actie, op zich ben ik niet ontevreden, maar het kan beterquote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zoals je het beschrijft lijkt het echt heel erg veel vet, maar volgens mij valt dat best mee
anyway, off to bed.. truste aan iedereen straks, en Sjaap, sterkte moregn met de volgende werkdag, lijkt me vreselijk lastig bij zo'n dokter!
Goed, jij mag dan verreweg een van de slanksten van het topic zijn, maar jij eet echt ontzettend rommelig en weinig. Wil je meer commentaar? Bedoel je dat?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef P.F het volgende:
Heel verhaal hoor en misschien ben ik wel overdreven maar jaa
Ja, dat bedoel ik!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed, jij mag dan verreweg een van de slanksten van het topic zijn, maar jij eet echt ontzettend rommelig en weinig. Wil je meer commentaar? Bedoel je dat?
Ik vind bijvoorbeeld Nynke of Maria veel beter en gestructureerder eten. En als er dan eens een stuk bananenbrood of cheesecake tussenstaat, dan vind ik het ook flauw om daarover te gaan zeiken. Als je veel sport, kun je best eens iets met witte suiker eten. En zeker als je dan ook nog niet klakkeloos de eerste beste gore supermarktvlaai eet, maar een eigen baksel... Sja, dan voel ik mij een party pooper als ik er wat van zeg
Nah OK, ik wil jou best wat meer commentaar gevenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik!!!
Ik eet tegenwoordig wel beter/meer. Vaak twee keer avond eten (2 kleine porties) ipv. alleen maar een frietje.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed, jij mag dan verreweg een van de slanksten van het topic zijn, maar jij eet echt ontzettend rommelig en weinig. Wil je meer commentaar? Bedoel je dat?
Ik vind bijvoorbeeld Nynke of Maria veel beter en gestructureerder eten. En als er dan eens een stuk bananenbrood of cheesecake tussenstaat, dan vind ik het ook flauw om daarover te gaan zeiken. Als je veel sport, kun je best eens iets met witte suiker eten. En zeker als je dan ook nog niet klakkeloos de eerste beste gore supermarktvlaai eet, maar een eigen baksel... Sja, dan voel ik mij een party pooper als ik er wat van zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |